Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 4.520/C din 12 decembrie 2014  pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei şi libertăţilor cetăţeneşti nr. 1.226/C/2009    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 4.520/C din 12 decembrie 2014 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei şi libertăţilor cetăţeneşti nr. 1.226/C/2009

EMITENT: MINISTERUL JUSTIŢIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 935 din 22 decembrie 2014


    Având în vedere propunerile procurorului-şef al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism nr. 6.146/VI/2/2014 din 22 aprilie 2014, 2 iulie 2014 şi 10 octombrie 2014 privind modificarea şi completarea unor prevederi ale Ordinului ministrului justiţiei şi libertăţilor cetăţeneşti nr. 1.226/C/2009 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism,
    luând în considerare Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 1.244 din 20 noiembrie 2014 prin care au fost avizate favorabil propunerile de modificare şi completare a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism,
    văzând ordinele procurorului-şef al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism nr. 212/VI-3 din 10 octombrie 2014 şi 213/VI-3 din 10 octombrie 2014,
    în conformitate cu dispoziţiile art. 9 şi 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul dispoziţiilor art. II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 131/2006 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 508/2004 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea în cadrul Ministerului Public a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism,

    ministrul justiţiei emite următorul ordin:

    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei şi libertăţilor cetăţeneşti nr. 1.226/C/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 367 din 1 iunie 2009, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La articolul 4 alineatul (2) litera d), liniuţa a treia se abrogă.

    2. La articolul 4 alineatul (2) litera e), liniuţa întâi se abrogă.

    3. La articolul 4 alineatul (2), litera k) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "k) Centrul de aplicaţii operaţionale al procurorilor:
    - Biroul de realizare a activităţii de management operaţional, evaluare, analiză şi previziuni;
    - Biroul de realizare a activităţii de pregătire profesională, consultanţă şi cooperare;"

    4. La articolul 6 litera d), după liniuţa a patra se introduc două noi liniuţe, cu următorul cuprins:
    "- Biroul de prevenire şi combatere a traficului ilicit de droguri;
    - Biroul judiciar;"

    5. Articolul 43 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 43. - Serviciul de prevenire şi combatere a criminalităţii informatice este condus de un procuror-şef şi are în structură două birouri, conduse de procurori-şefi."

    6. La capitolul IV, secţiunea a 4-a şi articolul 47 se abrogă.

    7. Articolul 48 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 48. - Serviciul de prevenire şi combatere a infracţiunilor de terorism şi a celor contra siguranţei statului este condus de un procuror şef serviciu şi are în structură un birou, condus de un procuror-şef."

    8. La capitolul V, secţiunea a 2-a şi articolul 50 se abrogă.

    9. Articolul 61 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 61. - Centrul de aplicaţii operaţionale al procurorilor este condus de un procuror-şef asimilat procurorului şef serviciu, are în structură două birouri, conduse de procurori-şefi, şi are următoarele atribuţii:
    a) studiază cauzele care generează săvârşirea infracţiunilor de criminalitate organizată, trafic de droguri, criminalitate economico-financiară, criminalitate informatică şi terorism şi a condiţiilor care le favorizează, elaborează propuneri în vederea eliminării acestora, precum şi pentru perfecţionarea legislaţiei penale în acest domeniu;
    b) constituie şi actualizează baza de date vizând infracţiunile ce sunt date în competenţa Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    c) elaborează metodologia privind activitatea de urmărire penală în cauze complexe privind criminalitatea organizată şi terorismul;
    d) organizează şi administrează baza de date privind criminalitatea organizată şi terorismul;
    e) desfăşoară activităţi specifice de pregătire profesională a procurorilor şi a altor categorii de personal, în cooperare cu Institutul Naţional al Magistraturii, potrivit programelor acestuia;
    f) asigură, la cerere, pe bază de protocol, activităţi de consultanţă şi pregătire profesională pentru alte instituţii cu atribuţii de cercetare penală;
    g) cooperează cu structuri similare de pregătire a personalului cu atribuţii în combaterea criminalităţii organizate şi terorismului, din ţară şi străinătate;
    h) colectează/sistematizează date şi informaţii, atât în vederea elaborării de metodologii de realizare a activităţii de urmărire penală raportat la specificul criminalităţii organizate şi terorismului, cât şi pentru realizarea activităţii de pregătire profesionale a procurorilor şi creşterii eficienţei activităţii de urmărire penală;
    i) organizează orice alte activităţi de pregătire profesională, în conformitate cu competenţele Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism."

    10. La articolul 61 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:
    "(2) Atribuţiile procurorului-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor sunt următoarele:
    a) organizează, conduce, controlează şi răspunde de activitatea întregului personal din cadrul centrului, precum şi de activitatea de ordin tehnic efectuată de specialiştii din domeniu;
    b) stabileşte atribuţiile personalului din subordine, precum şi măsurile şi termenele de realizare a activităţilor, luând sau, după caz, propunând conducerii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism măsurile care se impun;
    c) urmăreşte şi răspunde de repartizarea lucrărilor, pe criterii obiective, potrivit legii;
    d) examinează şi analizează lucrările realizate de personalul din subordine, coordonează şi îndrumă activitatea acestuia;
    e) participă la elaborarea şi soluţionarea lucrărilor complexe sau de importanţă deosebită date în competenţa centrului;
    f) ia măsuri şi, după caz, face propuneri pentru realizarea în bune condiţii şi la termen a atribuţiilor ce revin centrului;
    g) efectuează periodic analiza activităţii centrului şi face propuneri pentru îmbunătăţirea acesteia;
    h) exercită orice alte atribuţii dispuse de conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism."

    11. După articolul 61 se introduc două noi articole, articolele 61^1 şi 61^2, cu următorul cuprins:
    "Art. 61^1. - (1) Biroul de realizare a activităţii de management operaţional, evaluare, analiză şi previziuni este condus de un procuror şef birou şi are următoarele atribuţii:
    a) studiază cauzele care generează săvârşirea infracţiunilor de criminalitate organizată, trafic de droguri, criminalitate economico-financiară, criminalitate informatică şi terorism şi condiţiile care le favorizează, elaborează propuneri în vederea eliminării acestora, precum şi pentru perfecţionarea legislaţiei penale în acest domeniu;
    b) constituie şi actualizează baza de date vizând infracţiunile ce sunt date în competenţa Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    c) gestionează activitatea de colectare şi centralizare a datelor de criminalitate organizată şi terorism rezultate din cauzele instrumentate de Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, dar şi din alte surse (cu indicarea expresă a acestora);
    d) organizează şi administrează baza de date privind criminalitatea organizată şi terorismul;
    e) stabileşte un sistem de alarmare/alertă pentru a se evita eventuale situaţii conflictuale între structurile ce desfăşoară activitatea de urmărire penală, dar şi pentru a eficientiza utilizarea mijloacelor moderne de investigaţii;
    f) cooperează cu alte centre operaţionale existente la nivelul Guvernului, ministerelor şi serviciilor de informaţii;
    g) oferă sprijin operaţional din punct de vedere tactic, în mod selectiv, pentru cazurile complexe, la cererea procurorilor din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, privitor la investigaţiile realizate de aceştia. În acest scop, realizează un plan de acţiune, în care se recomandă:
    - etapele investigative de parcurs (etape rezultate din experienţa anterioară în investigarea anumitor tipuri de infracţiuni sau de activităţi infracţionale);
    - mijloacele de probă de administrat şi procedeele probatorii prin care pot fi administrate;
    - măsurile procesuale care pot fi dispuse;
    - instituţiile/autorităţile/alte entităţi al căror sprijin este necesar;
    - orice alte activităţi/măsuri utile pentru reuşita acţiunii de destructurare a grupurilor infracţionale organizate, dar şi pentru lămurirea cauzei sub toate aspectele;
    h) acordă sprijin de bază în ceea ce priveşte prelucrarea şi evaluarea informaţiilor, selectiv, pentru cazurile complexe, la cererea procurorilor din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, privitor la investigaţiile realizate de aceştia. În acest scop se întocmesc rapoarte de analiză/coroborare/evaluare a informaţiilor obţinute în cadrul investigaţiilor, cărora, atunci când este necesar, li se vor anexa hărţi relaţionale;
    i) corelează baza de date a Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor cu bazele de date ale Ministerului Afacerilor Interne, Ministerului Finanţelor Publice etc., în vederea obţinerii de informaţii necesare în timp real;
    j) realizează analiza strategică a activităţii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism în ansamblul ei, precum şi analiza tactică, ce are în vedere cazurile complexe, concrete, instrumentate de direcţie, pe baza datelor statistice;
    k) realizează rapoarte care să aibă în vedere nu numai datele statistice, ci şi analiza fenomenului de criminalitate organizată şi terorism, orientate pe aspecte de ordin calitativ şi mai puţin cantitativ;
    l) realizează un raport de analiză anual având ca obiect cazurile soluţionate de Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    m) realizează rapoarte-scenariu, de analiză structurală care să prezinte fenomene, grupuri de persoane, obiceiuri, tradiţii etc.;
    n) realizează prognoze cu privire la fenomenul de criminalitate organizată şi terorism şi formulează recomandări de contracarare a acestuia pe baza datelor/informaţiilor culese, stocate şi analizate;
    o) realizează orice alte activităţi dispuse de procurorul-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor sau de conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism.
    (2) Atribuţiile procurorului-şef al Biroului de realizare a activităţii de management operaţional, evaluare, analiză şi previziuni sunt următoarele:
    a) organizează, conduce, controlează şi răspunde de activitatea din cadrul biroului, luând sau propunând procurorului-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor măsurile care se impun;
    b) urmăreşte şi controlează modul de rezolvare a lucrărilor în termen, precum şi de păstrare a secretului profesional şi confidenţialităţii lucrărilor;
    c) ţine evidenţa lucrărilor aflate în lucru la personalul biroului şi informează procurorul-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor;
    d) ia măsuri şi, după caz, face propuneri pentru realizarea în bune condiţii şi la termen a atribuţiilor ce revin biroului;
    e) analizează cererile de sprijin operaţional din punct de vedere tactic, dar şi pe cele de acordare a sprijinului de bază în ceea ce priveşte prelucrarea şi evaluarea informaţiilor şi decide asupra acordării sprijinului;
    f) realizează orice alte activităţi dispuse de procurorul-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor sau de conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism.
    Art. 61^2. - (1) Biroul de realizare a activităţii de pregătire profesională, consultanţă şi cooperare are următoarele atribuţii:
    a) identifică dosarele complexe deja instrumentate de procurorii din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism şi, ca urmare a colaborării cu procurorul de caz, realizează un proiect de curs în care se vor relua şi se vor indica toate etapele anchetei, pericolele apărute, soluţiile adoptate, dar şi greşelile ivite şi propuneri de remediere în viitor a acestora. După definitivarea cursului, acesta se prezintă procurorilor şi altor categorii de personal din cadrul direcţiei;
    b) identifică dosarele complexe deja instrumentate de alte unităţi de parchet, relevante pentru activitatea de urmărire penală în domeniul criminalităţii organizate şi terorismului, şi, pe baza soluţiilor adoptate de procurorul de caz şi, eventual, ca urmare a colaborării cu acesta, realizează un proiect de curs care să cuprindă aceleaşi date ca în cazul dosarelor complexe instrumentate de procurorii din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism. După definitivarea cursului, acesta se prezintă procurorilor şi altor categorii de personal din cadrul direcţiei;
    c) colectează/sistematizează date şi informaţii, atât în vederea elaborării de metodologii de realizare a activităţii de urmărire penală raportat la specificul criminalităţii organizate şi terorismului, cât şi pentru realizarea activităţii de pregătire profesională a procurorilor şi creşterii eficienţei activităţii de urmărire penală;
    d) realizează materiale tip document/imagine/video pe care le prezintă în cadrul cursurilor organizate pentru pregătirea profesională a procurorilor şi a altor categorii de personal din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    e) organizează cursuri/seminare/colocvii/sesiuni de prezentări cu şi pentru procurorii Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, dar şi pentru alte categorii de personal din cadrul acesteia;
    f) cooperează cu Institutul Naţional al Magistraturii pentru desfăşurarea activităţilor specifice de pregătire profesională a procurorilor din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    g) asigură prezenţa celor mai buni specialişti pe domenii de interes vizând criminalitatea organizată şi terorismul, la activităţile organizate pentru pregătirea profesională a procurorilor şi a altor categorii de personal din cadrul Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, iar pe anumite segmente de pregătire apreciate ca fiind critice, la activităţile de pregătire profesională organizate în cadrul Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor vor putea participa şi judecători care au în competenţă soluţionarea cauzelor de competenţa Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    h) cooperează cu structuri similare specializate în pregătirea personalului cu atribuţii în combaterea criminalităţii organizate şi terorismului din ţară şi din străinătate;
    i) realizează note de studiu/îndrumări privind problemele teoretice şi practice apărute în activitatea procurorilor Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism şi din cadrul altor unităţi de parchet;
    j) organizează orice alte activităţi de pregătire profesională, în conformitate cu competenţele Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    k) asigură, la cerere, pe bază de protocol, activităţi de consultanţă şi pregătire profesională pentru persoanele interesate din cadrul altor instituţii cu atribuţii de cercetare penală;
    l) realizează şi menţine relaţii internaţionale cu centre cu competenţe similare;
    m) realizează orice alte activităţi dispuse de procurorul-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor sau de conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism.
    (2) Atribuţiile procurorului-şef al Biroului de realizare a activităţii de pregătire profesională, consultanţă şi cooperare sunt următoarele:
    a) organizează, conduce, controlează şi răspunde de activitatea din cadrul biroului, luând sau propunând procurorului-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor măsurile care se impun;
    b) urmăreşte şi controlează modul de rezolvare a lucrărilor în termen, precum şi de păstrare a secretului profesional şi confidenţialităţii lucrărilor;
    c) ţine evidenţa lucrărilor aflate în lucru la personalul biroului şi informează procurorul-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor;
    d) ia măsuri şi, după caz, face propuneri pentru realizarea în bune condiţii şi la termen a atribuţiilor ce revin biroului;
    e) realizează orice alte activităţi dispuse de procurorul-şef al Centrului de aplicaţii operaţionale al procurorilor sau de conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism."

    12. După articolul 87 se introduc patru noi articole, articolele 87^1, 87^2, 87^3 şi 87^4, cu următorul cuprins:
    "Art. 87^1. - Biroul de prevenire şi combatere a traficului ilicit de droguri este condus de un procuror-şef. Procurorii din cadrul biroului îndeplinesc următoarele atribuţii:
    a) efectuează urmărirea penală în cauzele cu care a fost sesizat biroul, privind infracţiunile prevăzute în Legea nr. 143/2000, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, infracţiunile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 121/2006, aprobată cu modificări prin Legea nr. 186/2007, cu modificările ulterioare, infracţiunile prevăzute de Legea nr. 194/2011 privind combaterea operaţiunilor cu produse susceptibile de a avea efecte psihoactive, altele decât cele prevăzute de acte normative în vigoare, republicată, şi infracţiunile prevăzute de art. 367 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările ulterioare, şi orice alte infracţiuni cu care infracţiunile date în competenţa biroului se află în raporturi de conexitate ori indivizibilitate şi nu au fost date, conform legilor speciale, în competenţa altor unităţi specializate de parchet;
    b) realizează orice alte activităţi dispuse de conducerea serviciului sau a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism.
    Art. 87^2. - Procurorul-şef al Biroului de prevenire şi combatere a traficului ilicit de droguri are următoarele atribuţii:
    a) organizează, conduce, controlează şi răspunde de activitatea din cadrul biroului, luând sau propunând procurorului şef serviciu măsurile care se impun;
    b) efectuează urmărirea penală în dosare complexe repartizate de procurorul şef serviciu sau de conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism;
    c) examinează legalitatea şi temeinicia soluţiilor de netrimitere în judecată;
    d) urmăreşte şi controlează modul de rezolvare a lucrărilor în termen, precum şi de păstrare a secretului profesional şi confidenţialităţii lucrărilor;
    e) ţine evidenţa cauzelor aflate în lucru la procurorii biroului şi informează procurorul şef serviciu;
    f) realizează orice alte activităţi dispuse de procurorul şef serviciu sau de conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism.
    Art. 87^3. - Biroul judiciar este condus de un procuror-şef. Procurorii din cadrul biroului îndeplinesc următoarele atribuţii:
    a) participă la judecarea cauzelor penale în care instanţele de judecată au fost învestite prin rechizitorii emise de către procurorii Serviciului Teritorial Bucureşti al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism, precum şi la judecarea cererilor ori propunerilor adresate instanţelor de judecată de către acest serviciu;
    b) analizează legalitatea şi temeinicia hotărârilor judecătoreşti pronunţate de instanţă, în cauzele penale de competenţa Serviciului Teritorial Bucureşti;
    c) exercită, în termenele legale, căile de atac împotriva hotărârilor judecătoreşti pronunţate în cauzele penale de competenţa Serviciului Teritorial Bucureşti;
    d) iau măsuri pentru exercitarea căilor extraordinare de atac împotriva hotărârilor judecătoreşti definitive, în cauzele penale de competenţa Serviciului Teritorial Bucureşti;
    e) examinează jurisprudenţa instanţelor judecătoreşti în cauzele penale de competenţa Serviciului Teritorial Bucureşti şi formulează propuneri în cazurile de aplicare neunitară a legii;
    f) realizează orice alte activităţi dispuse de conducerea Serviciului Teritorial Bucureşti şi conducerea Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism.
    Art. 87^4. - Procurorul-şef al Biroului judiciar are următoarele atribuţii:
    a) organizează, conduce, controlează şi răspunde de activitatea întregului personal din cadrul biroului, luând sau, după caz, propunând conducerii Serviciului Teritorial Bucureşti şi a Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism măsurile care se impun;
    b) programează participarea procurorilor la judecarea cauzelor penale, potrivit legii şi ordinelor procurorului-şef al Serviciului Teritorial Bucureşti;
    c) îndrumă şi sprijină pregătirea temeinică a procurorilor pentru şedinţele de judecată, verificând modul în care procurorii cunosc lucrările dosarelor, dispoziţiile legale şi jurisprudenţa aplicabilă în fiecare cauză, dacă fişele de şedinţă sunt complete şi dacă s-au reţinut aspectele care trebuie clarificate în cursul judecăţii;
    d) verifică modul în care procurorii participă la cercetarea judecătorească şi la dezbateri şi ia măsuri de valorificare a constatărilor făcute;
    e) în cazurile de aplicare neunitară a unor dispoziţii legale în practica instanţelor de judecată, informează conducerea Serviciului Teritorial Bucureşti şi acţionează potrivit legii;
    f) examinează lucrările întocmite de procurorii din subordine;
    g) examinează temeinicia şi legalitatea hotărârilor judecătoreşti rămase definitive, în vederea exercitării căilor extraordinare de atac;
    h) ţine evidenţa apelurilor şi a recursurilor penale declarate de procurorii din cadrul biroului şi asigură comunicarea soluţiilor date în apel sau recurs, cu observaţii critice privind deficienţele constatate în activitatea acestora;
    i) participă la judecarea cauzelor penale importante, când consideră necesar sau din dispoziţia conducerii;
    j) întocmeşte semestrial analiza activităţii judiciare în cauzele penale;
    k) rezolvă sesizările, reclamaţiile şi plângerile în legătură cu activitatea judiciară penală, repartizate de conducerea Serviciului Teritorial Bucureşti;
    l) repartizează, pe baza unor criterii obiective, spre soluţionare, dosarele, plângerile şi celelalte lucrări înregistrate în cadrul biroului şi verifică soluţionarea în termen a acestora;
    m) îndeplineşte orice alte atribuţii dispuse de conducerea Serviciului Teritorial Bucureşti al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism."

    ART. II
    Structurile din cadrul al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.


                      Ministrul justiţiei,
                    Robert Marius Cazanciuc


    Bucureşti, 12 decembrie 2014.
    Nr. 4.520/C.
                          ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016