Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 4.433 din 8 iulie 2010 pentru modificarea Metodologiei privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi inovării, interimar, nr. 5.885/2009
EMITENT: Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 474 din 9 iulie 2010
În baza prevederilor art. 141 din Legea învăţământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
în conformitate cu prevederile art. 9 alin. (3) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările şi completările ulterioare,
în baza Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului,
ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezentul ordin.
ART. I
Metodologia privind mişcarea personalului didactic din învăţământul preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei, cercetării şi inovării, interimar, nr. 5.885/2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 776 şi 776 bis din 13 noiembrie 2009, se modifică după cum urmează:
1. Articolul 50 va avea următorul cuprins:
"ART. 50
(1) Pentru evaluarea lucrărilor scrise se constituie centre de evaluare.
(2) Arondarea disciplinelor de concurs la centrele de evaluare se realizează de către Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi se comunică inspectoratelor şcolare."
2. La articolul 51, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
"ART. 51
(1) La nivelul fiecărui centru de evaluare se constituie, prin decizia inspectorului şcolar general, comisia de evaluare a lucrărilor scrise, având următoarea componenţă: preşedinte - inspector şcolar general adjunct; membri - câte 2 profesori evaluatori din învăţământul preuniversitar având gradul didactic I sau II pentru fiecare disciplină de concurs/100 candidaţi; 3-5 secretari - cadre didactice din învăţământul preuniversitar, de preferinţă inspectori şcolari/inspectori şcolari de specialitate; 5 informaticieni. Din comisie nu pot face parte persoane care au în rândul candidaţilor rude sau afini până la gradul IV inclusiv. Membrii comisiei semnează în acest sens o declaraţie pe propria răspundere."
3. La articolul 51, alineatul (10) va avea următorul cuprins:
"(10) Evaluarea lucrărilor de concurs se realizează în perioada prevăzută de Calendar."
4. La articolul 53, alineatul (1) va avea următorul cuprins:
"ART. 53
(1) Comisia de rezolvare a contestaţiilor, formată în întregime din alte cadre didactice decât cele din comisiile de evaluare a lucrărilor scrise, se constituie prin decizia inspectorului şcolar general. Comisia de contestaţii este formată din: preşedinte - inspector şcolar general/inspector şcolar general adjunct; membri - câte 2 profesori din învăţământul preuniversitar având gradul didactic I sau II pentru fiecare disciplină de concurs/100 de candidaţi; 1-2 secretari - cadre didactice din învăţământul preuniversitar, de preferinţă inspectori şcolari/inspectori şcolari de specialitate; 2-3 informaticieni. Din comisie nu pot face parte persoane care au în rândul candidaţilor rude sau afini până la gradul IV inclusiv. Membrii comisiei semnează în acest sens o declaraţie pe propria răspundere."
ART. II
Direcţia generală management, resurse umane şi reţea şcolară din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi inspectoratele şcolare duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului,
Daniel Petru Funeriu
Bucureşti, 8 iulie 2010.
Nr. 4.433.
---------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: