┌────┬────────────────┬────────────┬────────────┬────────────────┬───────────┐
│Nr. │ Denumirea │ Nr. de ore │Nr. de elevi│Tema prezentatã │Observaţii │
│crt.│ activitãţii │ efectuate/ │prezenţi la │ │ │
│ │ │ data │ore │ │ │
├────┼────────────────┼────────────┼────────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────────┼────────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────────┼────────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────────┼────────────┼────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴────────────┴────────────┴────────────────┴───────────┘
┌────┬───────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Nr. │ Tipul de problemã │ Acţiunile întreprinse pentru │
│crt.│ │ remedierea acestei situaţii │
├────┼───────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 1. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2. │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│... │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│... │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ n │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘
2. Descrierea narativã a activitãţilor, conform planurilor de lecţie
Semnãtura conducerii unitãţii şcolare Semnãtura cadrului didactic
....................................... ................................
┌──────────────┬─────────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│ Unitãţi de │ Indicatori de performanţã │ Punctaj │
│ competenţã │ ├─────┬────────────┬────────┤
│ │ │Maxim│Autoevaluare│Evaluare│
├──────────────┼─────────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│ │1. Cunoaşterea programei şi a │ 5 │ │ │
│ │materialelor bibliografice │ │ │ │
│ │recomandate │ │ │ │
│ │2. Selecţia materialelor şi │ 5 │ │ │
│ │mijloacelor didactice │ │ │ │
│A. Proiectarea│3. Elaborarea planificãrilor │ 5 │ │ │
│ didacticã │calendaristice │ │ │ │
│ │- alegerea unor strategii optime │ │ │ │
│ │pentru parcurgerea programei şi │ │ │ │
│ │atingerea obiectivelor generale │ │ │ │
│ │şi specifice │ │ │ │
│ │4. Elaborarea proiectelor │ 5 │ │ │
│ │didactice │ │ │ │
│ │- stabilirea obiectivelor │ │ │ │
│ │lecţiilor │ │ │ │
│ │- fixarea conţinutului unitãţilor│ │ │ │
│ │de învãţare │ │ │ │
│ │- corelarea strategiilor didac- │ │ │ │
│ │tice cu prevederile programei, │ │ │ │
│ │obiectivele şi conţinuturile │ │ │ │
│ │activitãţilor şi cu numãrul │ │ │ │
│ │orelor alocate │ │ │ │
│ │- gestionarea timpului pentru │ │ │ │
│ │fiecare secvenţã de învãţare │ │ │ │
│ │- transmiterea accesibilã a │ │ │ │
│ │informaţiei conform nivelului de │ │ │ │
│ │pregãtire al elevilor │ │ │ │
├──────────────┼─────────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│ │1. Selectarea situaţiilor de │ 4 │ │ │
│ │învãţare care duc la crearea şi │ │ │ │
│ │dezvoltarea deprinderilor şi │ │ │ │
│ │abilitãţilor │ │ │ │
│ │2. Selecţia procedeelor, tehni- │ 4 │ │ │
│ │cilor şi metodelor de predare (în│ │ │ │
│B. Procesul de│funcţie de obiectivele propuse,de│ │ │ │
│ învãţare │particularitãţile de vârstã ale │ │ │ │
│ │elevilor şi de eterogenitatea │ │ │ │
│ │grupelor) │ │ │ │
│ │3. Organizarea activitãţilor │ 4 │ │ │
│ │practice şi aplicative în proce- │ │ │ │
│ │sul de învãţare │ │ │ │
│ │4. Utilizarea eficientã a mate- │ 4 │ │ │
│ │rialului didactic şi a mijloa- │ │ │ │
│ │celor audiovizuale │ │ │ │
│ │5. Evaluarea elevilor │ 4 │ │ │
│ │- alegerea şi utilizarea instru- │ │ │ │
│ │mentelor de evaluare │ │ │ │
│ │- aprecierea şi valorificarea │ │ │ │
│ │rezultatelor evaluãrii │ │ │ │
├──────────────┼─────────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│C. Acţiuni │Participarea sau organizarea de │ │ │ │
│ extracurs │expoziţii, cenacluri,simpozioane,│ │ │ │
│ │sesiuni de comunicãri ale │ │ │ │
│ │elevilor, manifestãri cultural │ │ │ │
│ │artistice, sportive şi de │ │ │ │
│ │recreere; elaborarea sau colabo- │ │ │ │
│ │rarea la reviste şcolare, alte │ │ │ │
│ │publicaţii │ │ │ │
├──────────────┼─────────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│D. Dezvoltarea│1. Participarea la activitãţi de │ 4 │ │ │
│ profesionalã│perfecţionare şi formare profe- │ │ │ │
│ │sionalã organizate la nivelul │ │ │ │
│ │şcolii │ │ │ │
│ │2. Participarea la activitãţi de │ 4 │ │ │
│ │perfecţionare şi formare profe- │ │ │ │
│ │sionalã organizate de cãtre │ │ │ │
│ │instituţii la nivel regional/ │ │ │ │
│ │naţional │ │ │ │
│ │3. Lucrãri şi articole publicate │ 2 │ │ │
├──────────────┼─────────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│E. Capacitatea│1.Comunicarea cadru didactic-elev│ 5 │ │ │
│ de comunicare│- respectarea partenerului în │ │ │ │
│ │comunicare │ │ │ │
│ │- asigurarea feedbackului în │ │ │ │
│ │comunicare │ │ │ │
│ │- dezvoltarea comunicãrii │ │ │ │
│ │elev-elev, elev-clasã │ │ │ │
│ │- asigurarea unei consilieri │ │ │ │
│ │corecte a elevilor │ │ │ │
│ │2. Comunicarea cadru didactic- │ 2 │ │ │
│ │cadru didactic │ │ │ │
│ │- comunicarea în cadrul colecti- │ │ │ │
│ │vului profesoral │ │ │ │
│ │- comunicarea cu conducerea │ │ │ │
│ │unitãţii de învãţãmânt │ │ │ │
│ │3. Comunicarea cadru didactic- │ 5 │ │ │
│ │familie │ │ │ │
│ │- informarea familiei │ │ │ │
│ │- consilierea pãrinţilor │ │ │ │
│ │4. Comunicarea cadru didactic- │ 5 │ │ │
│ │comunitate │ │ │ │
├──────────────┼─────────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│F. Comporta- │1. Respectarea regulamentului │ 3 │ │ │
│ mentul │unitãţii de învãţãmânt şi a │ │ │ │
│ │orarului │ │ │ │
│ │2. Comportamentul faţã de elevi │ 3 │ │ │
│ │3. Comportamentul faţã de auto- │ │ │ │
│ │ritãţi şi personalul şcolii │ │ │ │
│ │4. Comportamentul în comunitate │ 3 │ │ │
│ │5. Respectarea deontologiei │ 3 │ │ │
│ │profesionale │ │ │ │
├──────────────┼─────────────────────────────────┼─────┼────────────┼────────┤
│PUNCTAJ TOTAL:│ │ 100 │ │ │
└──────────────┴─────────────────────────────────┴─────┴────────────┴────────┘
┌──────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│ Punctajul total │ Calificativul │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ 81p-100p │ Foarte bine │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ 71p-80p │ Bine │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ 61p-70p │ Satisfãcãtor │
├──────────────────────────┼─────────────────────────────┤
│ Sub 60p │ Nesatisfãcãtor │
└──────────────────────────┴─────────────────────────────┘
Calificativul acordat ............................
Evaluatori .......................................
Semnãtura cadrului didactic evaluat
....................................
Data ...................