Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 4.094 din 20 septembrie 2005  privind aprobarea Criteriilor de performanta pe baza carora se face evaluarea performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici pentru anul 2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 4.094 din 20 septembrie 2005 privind aprobarea Criteriilor de performanta pe baza carora se face evaluarea performantelor profesionale individuale ale functionarilor publici pentru anul 2005

EMITENT: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 867 din 27 septembrie 2005

Având în vedere prevederile <>art. 20 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile ulterioare, şi ale art. 2 alin. (4) din anexa nr. 3 la <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.209/2003 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici,
în temeiul <>art. 19 alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.

ART. 1
Criteriile de performanţã pe baza cãrora se face evaluarea performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici pentru anul 2005 sunt cele prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
Jozsef Birtalan

Bucureşti, 20 septembrie 2005.
Nr. 4.094.


ANEXĂ

CRITERII DE PERFORMANŢĂ
pe baza cãrora se face evaluarea performanţelor
profesionale individuale ale funcţionarilor publici pentru anul 2005

I. Criterii de performanţã pentru funcţionarii publici de execuţie




┌───┬───────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┐
│Nr │ Criterii de │Definirea criteriului │Definirea criteriului │Definirea criteriului │
│crt│ performanţã │pentru funcţionarii │pentru funcţionarii │pentru funcţionarii │
│ │ │publici din clasa I │publicii din clasa II │publicii din clasa III │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 1.│Realizarea obiectivelor│Se caracterizeazã prin │Se caracterizeaza prin │Se caracterizeazã prin │
│ │ │stabilirea gradului de │stabilirea gradului de │stabilirea gradului de │
│ │ │îndeplinire a obiectivelor│îndeplinire a obiectivelor│îndeplinire a obiectivelor│
│ │ │individuale stabilite │individuale stabilite │individuale stabilite │
│ │ │pentru perioada evaluatã │pentru perioada evaluatã │pentru perioada evaluatã │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 2.│Adaptabilitate │Capacitatea de a îndeplini│Capacitatea de a îndeplini│Capacitatea de a îndeplini│
│ │ │activitãţile pe care le │activitãţile pe care le │activitãţile pe care le │
│ │ │presupune realizarea atri-│presupune realizarea atri-│presupune realizarea atri-│
│ │ │buţiilor corespunzãtoare │buţiilor corespunzãtoare │buţiilor corespunzãtoare │
│ │ │funcţiei publice, a atri- │funcţiei publice, a atri- │funcţiei publice, a atri- │
│ │ │buţiilor delegate, precum │buţiilor delegate, capa- │buţiilor delegate, capa- │
│ │ │şi a activitãţilor sau │citatea de a desfãşura │citatea de a desfãşura │
│ │ │lucrãrilor cu caracter │activitãţi într-un context│activitãţi într-un context│
│ │ │neplanificat. │reglementat. │reglementat. │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 3.│Asumarea │Reprezintã capacitatea de │Reprezintã capacitatea de │Reprezintã capacitatea de │
│ │responsabilitãţilor │a accepta erorile sau, │a accepta erorile sau, │a accepta erorile sau, │
│ │ │dupã caz, deficienţele │dupã caz, deficienţele │dupã caz, deficienţele │
│ │ │propriei activitãţi, de a │propriei activitãţi, de a │propriei activitãţi, de a │
│ │ │rãspunde pentru acestea; │rãspunde pentru acestea; │rãspunde pentru acestea; │
│ │ │capacitatea de a învãţa │capacitatea de a învãţa │capacitatea de a învãţa │
│ │ │din greşeli şi de a nu le │din greşeli şi de a nu le │din greşeli şi de a nu le │
│ │ │mai repeta. │mai repeta. │mai repeta. │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 4.│Capacitatea de a │Capacitatea de a depãşi │Capacitatea de a depãşi │Capacitatea de a depãşi │
│ │rezolva problemele │obstacolele sau dificultã-│obstacolele sau dificultã-│obstacolele sau dificultã-│
│ │ │ţile intervenite în acti- │ţile intervenite în acti- │ţile intervenite în acti- │
│ │ │vitatea curentã, prin │vitatea curentã, prin │vitatea curentã, prin │
│ │ │identificarea soluţiilor │identificarea soluţiilor │solicitarea soluţiilor │
│ │ │adecvate de rezolvare şi │adecvate de rezolvare şi │adecvate de rezolvare. │
│ │ │asumarea riscului. │asumarea riscului. │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 5.│Capacitatea de │Capacitatea de a pune │Capacitatea de a pune │Capacitatea de a pune │
│ │implementare │eficient în practicã so- │eficient în practicã so- │eficient în practicã so- │
│ │ │ţiile proprii şi pe cele │ţiile proprii şi pe cele │ţiile proprii şi pe cele │
│ │ │dispuse pentru desfãşura- │dispuse pentru desfãşura- │dispuse pentru desfãşura- │
│ │ │rea activitãţilor în mod │rea activitãţilor în mod │rea activitãţilor în mod │
│ │ │corespunzãtor, în scopul │corespunzãtor, în scopul │corespunzãtor, în scopul │
│ │ │realizãrii obiectivelor. │realizãrii obiectivelor. │realizãrii obiectivelor. │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 6.│Capacitatea de │Implicã angajament în │Capacitatea de a pune │Capacitatea de a pune │
│ │autoperfecţionare şi │realizarea obiectivelor; │realizarea obiectivelor; │realizarea obiectivelor; │
│ │de valorificare a │dorinţa permanentã de │dorinţa permanentã de │dorinţa permanentã de │
│ │experienţei dobândite │perfecţionare profesionalã│perfecţionare profesionalã│perfecţionare profesionalã│
│ │ │de îmbunãtãţire a activi- │de îmbunãtãţire a activi- │de îmbunãtãţire a activi- │
│ │ │tãţii curente; aptitudi- │tãţii curente; aptitudi- │tãţii curente; aptitudi- │
│ │ │nea de a pune în practicã │nea de a pune în practicã │nea de a pune în practicã │
│ │ │cunoştinţele şi deprinde- │cunoştinţele şi deprinde- │cunoştinţele şi deprinde- │
│ │ │rile dobândite. │rile dobândite. │rile dobândite. │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 7.│Capacitatea de │Capacitatea de a inter- │Capacitatea de a inter- │ │
│ │analizã şi sintezã │preta un volum mare de │preta un volum mare de │ │
│ │ │informaţii, de a identi- │informaţii, de a identi- │ │
│ │ │fica şi de a valorifica │fica şi de a valorifica │ │
│ │ │constantele şi elementele │constantele şi elementele │ │
│ │ │noi, de a selecta aspec- │noi, de a selecta aspec- │ │
│ │ │tele esenţiale pentru │tele esenţiale pentru │ │
│ │ │domeniul analizat. │domeniul analizat. │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 8.│Creativitate şi spirit │Se caracterizeazã prin │Se caracterizeazã prin │Se caracterizeazã prin │
│ │de iniţiativã │atitudine activã în solu- │atitudine activã în solu- │atitudine activã în solu- │
│ │ │ţionarea problemelor şi │ţionarea problemelor şi │ţionarea problemelor şi │
│ │ │realizarea obiectivelor │realizarea obiectivelor │realizarea obiectivelor │
│ │ │prin crearea unor moduri │prin crearea unor moduri │prin crearea unor moduri │
│ │ │alternative de rezolvare │alternative de rezolvare │alternative de rezolvare │
│ │ │a problemelor curente; │a problemelor curente; │a problemelor curente; │
│ │ │atitudine pozitivã faţã de│atitudine pozitivã faţã de│atitudine pozitivã faţã de│
│ │ │idei noi; inventivitate în│idei noi; inventivitate în│idei noi; spirit inventiv.│
│ │ │gãsirea unor cãi de opti- │gãsirea unor cãi de opti- │ │
│ │ │mizare a activitãţii des- │mizare a activitãţii des- │ │
│ │ │fãşurate. │fãşurate. │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ 9.│Capacitatea de │Capacitatea de a previzi- │Capacitatea de a previzi- │Capacitatea de a organiza │
│ │planificare şi de a │ona cerinţele, oportuni- │ona cerinţele, oportuni- │timpul propriu pentru │
│ │acţiona strategic │tãţile şi posibilele │tãţile şi posibilele │îndeplinirea eficientã a │
│ │ │riscuri şi consecinţele │riscuri şi consecinţele │atribuţiilor de serviciu. │
│ │ │acestora; capacitatea de │acestora; capacitatea de │ │
│ │ │a anticipa soluţii şi de │a anticipa soluţii şi de │ │
│ │ │a organiza timpul propriu │a organiza timpul propriu │ │
│ │ │sau, dupã caz, al celor- │pentru îndeplinirea efi- │ │
│ │ │lalţi, pentru îndeplinirea│cientã a atribuţiilor de │ │
│ │ │eficientã a atribuţiilor │serviciu. │ │
│ │ │de serviciu. │ │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│10.│Capacitatea de a │Aptitudinea de a transmite│Aptitudinea de a transmite│Aptitudinea de a transmite│
│ │comunica │şi recepta cu uşurinţã │şi recepta cu uşurinţã │şi recepta cu uşurinţã │
│ │ │informaţiile, în scris şi │informaţiile, în scris şi │informaţiile, în scris şi │
│ │ │verbal. │verbal. │verbal. │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│11.│Capacitatea de a │Capacitatea de a desfãşura│ │ │
│ │lucra independent │activitãţi pentru îndepli-│ │ │
│ │ │nirea atribuţiilor de │ │ │
│ │ │serviciu fãrã a solicita │ │ │
│ │ │coordonare, cu excepţia │ │ │
│ │ │cazurilor în care activi- │ │ │
│ │ │tãţile implicã luarea │ │ │
│ │ │unor decizii care depãşesc│ │ │
│ │ │limitele de competenţã. │ │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│12.│Capacitatea de a │Capacitatea de a se inte- │Capacitatea de a se inte- │Capacitatea de a se inte- │
│ │lucra în echipã │gra într-o echipã, de a-şi│gra într-o echipã, de a-şi│gra într-o echipã, de a-şi│
│ │ │aduce contribuţia prin │aduce contribuţia prin │aduce contribuţia prin │
│ │ │participare efectivã, de a│participare efectivã, de a│participare efectivã, de a│
│ │ │transmite şi de a influ- │transmite şi de a influ- │transmite şi de a influ- │
│ │ │enţa idei, pentru realiza-│enţa idei, pentru realiza-│enţa idei, pentru realiza-│
│ │ │rea obiectivelor acesteia.│rea obiectivelor acesteia.│rea obiectivelor acesteia.│
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│13.│Competenţa în │Capacitatea de a se ex- │Capacitatea de a se ex- │Capacitatea de a se ex- │
│ │redactare │prima în scris fluent, │prima în scris fluent, │prima în scris fluent, │
│ │ │clar şi concis, de a uti- │clar şi concis, de a uti- │clar şi concis, de a uti- │
│ │ │liza corect vocabularul şi│liza corect vocabularul şi│liza corect vocabularul şi│
│ │ │de a folosi limbajul co- │de a folosi limbajul co- │de a folosi limbajul co- │
│ │ │respunzãtor exigenţelor │respunzãtor exigenţelor │respunzãtor exigenţelor │
│ │ │care trebuie sã caracte- │care trebuie sã caracte- │care trebuie sã caracte- │
│ │ │rizeze documentele ela- │rizeze documentele ela- │rizeze documentele ela- │
│ │ │borate. │borate. │borate. │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│14.│Capacitatea de │Capacitatea de a oferi │ │ │
│ │consiliere │sprijin informaţional, cu │ │ │
│ │ │argumentare solidã, jus- │ │ │
│ │ │tificatã corespunzãtor şi │ │ │
│ │ │prezentatã în mod adecvat │ │ │
│ │ │atunci când este solicitat│ │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│15.│Capacitatea de │Capacitatea de a oferi │Capacitatea de a oferi │ │
│ │îndrumare │informaţia adecvatã desfã-│informaţia adecvatã desfã-│ │
│ │ │şurãrii unei anumite acti-│şurãrii unei anumite acti-│ │
│ │ │vitãţi şi de a oferi spri-│vitãţi şi de a oferi spri-│ │
│ │ │jin în valorificarea │jin în valorificarea │ │
│ │ │acesteia. │acesteia. │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│16.│Abilitãţi în utilizarea│Aptitudinea de a utiliza │Aptitudinea de a utiliza │Aptitudinea de a utiliza │
│ │calculatoarelor şi a │calculatoarele, folosind │calculatoarele, folosind │calculatoarele, folosind │
│ │altor echipamente │tehnici standard de proce-│tehnici standard de proce-│tehnici standard de proce-│
│ │informatice │sare; capacitatea de a │sare; capacitatea de a │sare; capacitatea de a │
│ │ │utiliza sisteme specifice │utiliza sisteme specifice │utiliza sisteme specifice │
│ │ │postului, abilitatea de a │postului, abilitatea de a │postului, abilitatea de a │
│ │ │utiliza alte tipuri de │utiliza alte tipuri de │utiliza alte tipuri de │
│ │ │echipament de birou: copi-│echipament de birou: copi-│echipament de birou: copi-│
│ │ │atoare, faxuri,proiectoare│atoare, faxuri,proiectoare│atoare, faxuri,proiectoare│
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│17.│Respectul faţã de lege │Presupune cunoaşterea şi │Presupune cunoaşterea şi │Presupune cunoaşterea şi │
│ │şi loialitatea faţã de │aplicarea consecventã a │aplicarea consecventã a │aplicarea consecventã a │
│ │interesele instituţiei │regulamentelor specifice │regulamentelor specifice │regulamentelor specifice │
│ │ │activitãţii curente, pre- │activitãţii curente, pre- │activitãţii curente, pre- │
│ │ │cum şi susţinerea institu-│cum şi susţinerea institu-│cum şi susţinerea institu-│
│ │ │ţiei şi a obiectivelor ei │ţiei şi a obiectivelor ei │ţiei şi a obiectivelor ei.│
│ │ │prin promovarea politici- │prin promovarea politici- │ │
│ │ │lor, strategiilor şi a │lor, strategiilor şi a │ │
│ │ │unei imagini favorabile. │unei imagini favorabile. │ │
├───┼───────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│18.│Conduita în timpul │Implicã respectarea nor- │Implicã respectarea nor- │Implicã respectarea nor- │
│ │serviciului │melor de disciplinã şi a │melor de disciplinã şi a │melor de disciplinã şi a │
│ │ │normelor etice în îndepli-│normelor etice în îndepli-│normelor etice în îndepli-│
│ │ │nirea atribuţiilor şi re- │nirea atribuţiilor şi re- │nirea atribuţiilor şi re- │
│ │ │alizarea obiectivelor, în │alizarea obiectivelor, în │alizarea obiectivelor, în │
│ │ │relaţiile cu funcţionarii │relaţiile cu funcţionarii │relaţiile cu funcţionarii │
│ │ │publici, cu cetãţenii, │publici, cu cetãţenii, │publici, cu cetãţenii, │
│ │ │precum şi cu ceilalţi be- │precum şi cu ceilalţi be- │precum şi cu ceilalţi be- │
│ │ │neficiari ai serviciilor │neficiari ai serviciilor │neficiari ai serviciilor │
│ │ │prestate de funcţionarii │prestate de funcţionarii │prestate de funcţionarii │
│ │ │publici. │publici. │publici. │
└───┴───────────────────────┴──────────────────────────┴──────────────────────────┴──────────────────────────┘




II. Criterii de performanţã pentru funcţionarii publici de conducere



┌───┬─────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│Nr.│ │ │
│crt│ Criterii de performanţã │ Definirea criteriului │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 1.│Capacitatea de a │Reprezintã capacitatea de a identifica activi- │
│ │organiza │tãţile care trebuie desfãşurate de structura │
│ │ │condusã, delimitarea lor în atribuţii, stabi- │
│ │ │lirea pe baza acestora a obiectivelor; reparti- │
│ │ │zarea echilibratã şi echitabilã a atribuţiilor │
│ │ │şi a obiectivelor în funcţie de nivelul, │
│ │ │categoria, clasa şi gradul funcţionarului │
│ │ │public. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 2.│Capacitatea de a conduce │Reprezintã abilitatea de a crea o viziune rea- │
│ │ │listã, de a transpune în practicã şi de a o │
│ │ │susţine; abilitatea de a planifica şi administra│
│ │ │activitatea unei echipe formate din personali- │
│ │ │tãţi diferite, cu nivel diferit al capacitãţii │
│ │ │de a colabora la îndeplinirea unei atribuţii; │
│ │ │capacitatea de a adapta stilul de conducere la │
│ │ │situaţii diferite, precum şi de a acţiona pen- │
│ │ │tru gestionarea şi rezolvarea conflictelor. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 3.│Capacitatea de coordonare│Se caracterizeazã prin armonizarea deciziilor │
│ │ │şi acţiunilor personalului, precum şi a activi- │
│ │ │tãţilor din cadrul unui compartiment, în vederea│
│ │ │realizãrii obiectivelor acestuia. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 4.│Capacitatea de control │Reprezintã capacitatea de supraveghere a modului│
│ │ │de transformare a deciziilor în soluţii rea- │
│ │ │liste, depistarea deficienţelor şi luarea │
│ │ │mãsurilor necesare pentru corectarea la timp │
│ │ │a acestora. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.│Capacitatea de a obţine │Capacitatea de a motiva şi de a încuraja dez- │
│ │cele mai bune rezultate │voltarea performanţelor personalului prin: │
│ │ │cunoaşterea aspiraţiilor colectivului, asigu- │
│ │ │rarea unei perspective de dezvoltare şi a unei │
│ │ │atitudini de încredere; aptitudinea de a asculta│
│ │ │şi de a lua în considerare diferite opinii, │
│ │ │precum şi de a oferi sprijin pentru obţinerea │
│ │ │unor rezultate pozitive pentru colectiv; recu- │
│ │ │noaşterea meritelor şi cultivarea performan- │
│ │ │ţelor. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 6.│Competenţa decizionalã │Reprezintã capacitatea de a lua hotãrâri rapid, │
│ │ │cu simţ de rãspundere şi conform competenţei │
│ │ │legale, cu privire la desfãşurarea activitãţii │
│ │ │structurii conduse. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 7.│Capacitatea de a delega │Reprezintã capacitatea de a transfera atribuţii │
│ │ │personalului din subordine care corespunde din │
│ │ │punct de vedere legal şi al competenţelor pro- │
│ │ │prii, în scopul realizãrii la timp şi în mod │
│ │ │corespunzãtor a obiectivelor structurii conduse │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 8.│Abilitãţi în gestionarea │Reprezintã capacitatea de a planifica şi de a │
│ │resurselor umane │administra eficient activitatea personalului │
│ │ │subordonat, asigurând sprijinul şi motivarea │
│ │ │corespunzãtoare. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│ 9.│Capacitatea de a dezvolta│Se caracterizeazã prin cunoaşterea aptitudini- │
│ │abilitãţile personalului │lor personalului din subordine, inclusiv prin │
│ │ │capacitatea de a crea, de a implementa şi de a │
│ │ │menţine politici de personal eficiente, în │
│ │ │scopul motivãrii acestuia. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│10.│Competenţa in │Capacitatea de a utiliza eficient resursele │
│ │gestionarea resurselor │materiale şi financiare alocate. │
│ │locale │ │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│11.│Abilitãţi în domeniul │Reprezintã capacitatea de a identifica nevoile │
│ │instruirii │de instruire ale personalului din subordine şi │
│ │ │de a forma propuneri privind tematica şi │
│ │ │formele concrete de realizare a instruirii. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│12.│Abilitãţi de mediere şi │Reprezintã capacitatea de a organiza şi de a │
│ │negociere │conduce o întâlnire, precum şi de a o orienta │
│ │ │cãtre o soluţie comun acceptatã, ţinând seama │
│ │ │de poziţiile diferite ale pãrţilor; capacitatea │
│ │ │ de a planifica şi de a desfãşura interviuri. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│13.│Obiectivitate în │Presupune corectitudine în luarea deciziilor; │
│ │apreciere │imparţialitate în evaluarea personalului din │
│ │ │subordine şi în modul de acordare a recompen- │
│ │ │selor pentru rezultatele deosebite în │
│ │ │activitate. │
├───┼─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────┤
│14.│ │Criteriile de performanţã pentru funcţionarii │
│ │ │publici de execuţie din clasa I, prevãzute la │
│ │ │pct. l, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, │
│ │ │17, 18, se aplicã şi la evaluarea performanţe- │
│ │ │lor funcţionarilor publici de conducere. │
└───┴─────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────┘



Nota:
1. La notarea criteriului de performantã "I. Realizarea obiectivelor" se vor avea în vedere urmãtorii indicatori de performanţã:
a) cantitatea, prin care se mãsoarã volumul lucrãrilor exprimate în unitãţi de mãsurã specifice operaţiunilor sau activitãţilor desfãşurate;
b) calitatea, prin care se mãsoarã nivelul completitudinii şi corectitudinii soluţiilor prezentate în activitãţile desfãşurate pentru realizarea obiectivelor;
c) costurile, prin care se mãsoarã interesul funcţionarului public pentru a limita costurile de funcţionare a instituţiei, se raporteazã volumul de activitate la costurile implicate;
d) timpul, prin care se mãsoarã timpii de execuţie a lucrãrilor, mai ales pentru acele lucrãri pentru care se pot stabili norme de timp.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016