Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 4.068 din 15 iunie 2017  pentru modificarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.969/2017     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 4.068 din 15 iunie 2017 pentru modificarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.969/2017

EMITENT: Ministerul Educaţiei Naţionale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 466 din 21 iunie 2017
    În temeiul prevederilor art. 257, 258 şi art. 259 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,
    în baza Hotărârii Guvernului nr. 26/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale,
    ministrul educaţiei naţionale emite prezentul ordin.
    ART. I
    Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 3.969/2017, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 428 din 9 iunie 2017, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 9, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) În dosarul de înscriere, care se depune în format letric, documentele prevăzute la alin. (1) lit. a), k), l), m), n), o), r), s), t), u) şi curriculum vitae se depun în original, iar celelalte documente în copie certificată «conform cu originalul» de către secretarul şef/secretarul unităţii de învăţământ/instituţiei în care candidatul îşi desfăşoară activitatea la momentul înscrierii sau de către persoana/persoanele desemnată/desemnate de conducerea unităţii de învăţământ/instituţiei care organizează concursul."

    2. La articolul 12, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) Comisia de concurs pentru ocuparea funcţiei de director/director adjunct din Palatul Naţional al Copiilor, numită prin ordin al ministrului educaţiei naţionale, este constituită astfel:
    a) preşedinte - director general/director din cadrul direcţiilor generale care coordonează activitatea învăţământului preuniversitar;
    b) patru membri, din care:
    (i) doi consilieri/inspectori/experţi din cadrul Direcţiei generale evaluare şi monitorizare învăţământ preuniversitar din Ministerul Educaţiei Naţionale;
    (ii) doi consilieri/inspectori/experţi din cadrul Direcţiei generale management preuniversitar din Ministerul Educaţiei Naţionale;
    c) secretar - consilier/inspector/expert din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale."

    3. La articolul 22, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor pentru ocuparea funcţiei de director/director adjunct din Palatul Naţional al Copiilor, numită prin ordin al ministrului educaţiei naţionale, este constituită astfel:
    a) preşedinte - director general/director din cadrul direcţiilor generale care coordonează activitatea învăţământului preuniversitar;
    b) patru membri, din care:
    (i) doi consilieri/inspectori/experţi din cadrul Direcţiei generale evaluare şi monitorizare învăţământ preuniversitar din Ministerul Educaţiei Naţionale;
    (ii) doi consilieri/inspectori/experţi din cadrul Direcţiei generale evaluare şi monitorizare învăţământ preuniversitar din Ministerul Educaţiei Naţionale;
    c) secretar - consilier/inspector/expert din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale."

    4. Anexa nr. 4 la metodologie se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Direcţia generală management preuniversitar, Direcţia generală evaluare şi monitorizare învăţământ preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale, inspectoratele şcolare şi unităţile de învăţământ preuniversitar duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul educaţiei naţionale,
                    Pavel Năstase


    Bucureşti, 15 iunie 2017.
    Nr. 4.068.
    ANEXĂ
    (Anexa nr. 4 la metodologie)
    MINISTERUL EDUCAŢIEI NAŢIONALE
    EVALUARE INTERVIU
    Punctaj pentru propunere proiect de dezvoltare instituţională (PDI)/plan de acţiune
    al şcolii (PAS) şi plan operaţional pentru 1 an

    
    ┌────┬─────────────────┬───────────────────────────────────────────────┬─────────┬─────────────────────┐
    │Nr. │ │ │ Punctaj │Punctaj aspect vizat/│
    │crt.│ Aspect vizat │ Indicator │indicator│Răspuns la întrebări │
    ├────┼─────────────────┼───────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────┤
    │ 1 │Diagnoza │Există analiza corectă a calităţii procesului │ │ │
    │ │ │educaţional oferit de instituţia de învăţământ.│ 0,75 p│ 1,5 p │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Realizarea unei analize corecte de tip │ │ │
    │ │ │PEST(ELA) sau/şi SWOT │ 0,75 p│ │
    ├────┼─────────────────┼───────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────┤
    │ 2 │Componenta │Identifică şi formulează corect viziunea şcolii│ 0,5 p│ 2,5 p │
    │ │strategică │ │ │ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Identifică şi formulează corect misiunea şcolii│ │ │
    │ │ │în comunitate. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Identifică şi formulează corect scopurile │ │ │
    │ │ │(ţintele) strategice. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Identifică şi formulează corect opţiunile │ │ │
    │ │ │strategice. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Stabileşte corect modalităţi de monitorizare/ │ │ │
    │ │ │evaluare. │ 0,5 p│ │
    ├────┼─────────────────┼───────────────────────────────────────────────┼─────────┼─────────────────────┤
    │ 3 │Componenta │Proiectează programe de dezvoltare/acţiuni │ 0,5 p│ 4 p │
    │ │operaţională/ │structurate în funcţie de cele patru domenii │ │ │
    │ │Plan operaţional │funcţionale/de grupuri-ţintă/de rezultatele │ │ │
    │ │pentru 1 an │aşteptate. │ │ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Formulează, în concordanţă cu strategia din │ │ │
    │ │ │PDI/PAS, obiectivele specifice. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Alege corect activităţi de atingere a │ │ │
    │ │ │obiectivelor specifice. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Stabileşte corect modalităţi de monitorizare/ │ │ │
    │ │ │evaluare a îndeplinirii ţintelor strategice. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Propune termene realiste de finalizare a │ │ │
    │ │ │activităţilor. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Identifică în mod corect resursele necesare │ │ │
    │ │ │(umane, materiale, financiare). │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Stabileşte în mod realist indicatorii de │ │ │
    │ │ │performanţă. │ 0,5 p│ │
    │ │ ├───────────────────────────────────────────────┼─────────┤ │
    │ │ │Monitorizarea şi evaluarea planului operaţional│ 0,5 p│ │
    ├────┴─────────────────┴───────────────────────────────────────────────┴─────────┼─────────────────────┤
    │Verificarea cunoştinţelor privind legislaţia şcolară raportată strict la │ │
    │specificul şi nivelul unităţii de învăţământ, pe baza bibliografiei de concurs, │ │
    │prin adresarea a 5 întrebări candidatului │ 2 p │
    ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
    │ TOTAL PUNCTAJ │ 10 p │
    └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────┘


    NOTĂ:
    În vederea edificării asupra punctajului aferent indicatorilor, membrii comisiei de concurs pot adresa întrebări candidatului.
    Întrebările privind legislaţia şcolară trebuie să fie aceleaşi pentru toţi candidaţii înscrişi pentru aceeaşi funcţie de la aceeaşi unitate de învăţământ. Comisia judeţeană/municipiului Bucureşti de organizare a probelor de concurs stabileşte printr-o procedură specifică, aprobată de consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar, planul interviului, durata prezentării ofertei manageriale de către candidaţi şi durata în care candidaţii trebuie să răspundă la cele 5 întrebări privind legislaţia şcolară, fără a depăşi durata maximă alocată probei de interviu.

    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016