Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 4.040 din 4 octombrie 2012  privind aprobarea listei documentelor necesare pentru obtinerea avizului Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, precum si a modalitatii de transmitere a acestora de catre autoritatile si institutiile publice si pentru aprobarea modelului-cadru de stat de functii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 4.040 din 4 octombrie 2012 privind aprobarea listei documentelor necesare pentru obtinerea avizului Agentiei Nationale a Functionarilor Publici, precum si a modalitatii de transmitere a acestora de catre autoritatile si institutiile publice si pentru aprobarea modelului-cadru de stat de functii

EMITENT: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 715 din 22 octombrie 2012

    Având în vedere prevederile art. 107 alin. (6) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 21 alin. (2) din Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobă lista documentelor necesare pentru obţinerea avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, precum şi modalitatea de transmitere a acestora de către autorităţile şi instituţiile publice, prevăzute în anexa nr. 1.
    ART. 2
    Se aprobă modelul-cadru de stat de funcţii, prevăzut în anexa nr. 2.
    ART. 3
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

          p. Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
                                  Mircea Jorj,
                              subsecretar de stat

    Bucureşti, 4 octombrie 2012.
    Nr. 4.040.


    ANEXA 1

                                     LISTA
                     documentelor necesare pentru obţinerea
             avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,
                     precum şi modalitatea de transmitere a
             acestora de către autorităţile şi instituţiile publice

    ART. 1
    Documentele necesare în vederea obţinerii avizului Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, denumită în continuare Agenţia, sunt următoarele:
    a) adresă de solicitare a avizului Agenţiei, emisă de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;
    b) proiectul de act administrativ sau, după caz, actul administrativ în situaţia prevăzută la art. 107 alin. (4) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    c) instrumentul de prezentare şi motivare al proiectului de act administrativ prin care se fundamentează stabilirea de funcţii publice sau, după caz, modificarea structurii de funcţii publice, cu evidenţierea modificărilor intervenite pentru fiecare funcţie publică în parte şi pe fiecare subdiviziune organizatorică, precum şi indicarea temeiului legal aplicabil;
    d) structura organizatorică a autorităţii sau instituţiei publice;
    e) statul de funcţii care cuprinde funcţiile identificate prin denumire, clasă, grad profesional, gradul sau treapta profesională, nivelul studiilor, după caz, cu indicarea acestora în structura organizatorică a autorităţii ori instituţiei publice, regimul de ocupare al postului şi precizarea titularului, după caz, conform modelului-cadru, prevăzut în anexa nr. 2 la ordin.
    ART. 2
    (1) Documentele prevăzute la art. 1 trebuie să poarte semnătura conducătorului autorităţii sau instituţiei publice, precum şi ştampila autorităţii ori instituţiei publice. Acestea se pot transmite astfel:
    a) prin depunere la registratura Agenţiei;
    b) prin poştă, cu confirmare de primire;
    c) prin fax;
    d) prin poştă electronică.
    (2) În cazurile prevăzute la alin. (1) lit. a) şi b) documentele se transmit în două exemplare originale.


    ANEXA 2

                                - Model-cadru -
                                STAT DE FUNCŢII
                   AUTORITATEA/INSTITUŢIA PUBLICĂ SOLICITANTĂ


 ┌────┬──────────────┬───────────┬─────────────────────────────────┬─────┬───────────┬─────────┬─────────────┬────────┬──────┬──────────┐
 │Nr. │ STRUCTURA │FUNCŢIA DE │ Funcţia publică │Clasa│ Gradul │ Nivelul │ Funcţia │Treapta │ Nive-│ Numele, │
 │crt.│ │ DEMNITATE ├──────────┬─────────┬────────────┤ │profesional│studiilor│ contractuală│ profe- │ lul │prenumele/│
 ├────┼──────────────┤ PUBLICĂ │ înalt │ de │de execuţie │ │ │ ├──────┬──────┤sională/│ stu- │ vacant, │
 │ │ │ │funcţionar│conducere│ │ │ │ │ de │ de │ grad │diilor│ temporar │
 │ │ │ │ public │ *) │ │ │ │ │condu-│execu-│ │ │ vacant, │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ cere │ ţie │ │ │ după caz │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │DEMNITARI │primar/ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │viceprimar/│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ministru │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │etc. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │Compartiment │ │ │ │auditor │ I │principal │ S │ │ │ │ │ │
 │ │audit │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │SECRETAR/ │ │secretar │secretar │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │SECRETAR │ │general │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │GENERAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │DIRECŢIA │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │GENERALĂ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │.......... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │director │ │ │ I/II │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │general │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │DIRECŢIA .....│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │director/│ │ │ I/II │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │director │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │executiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │director/│ │ │ I/II │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │director │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │executiv │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │adjunct │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │consilier │ I │asistent │ S │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │SERVICIUL ....│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │şef │ │ │ I/II │ │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │serviciu │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │consilier │ I │asistent │ S │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │consilier │ I │principal │ S │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │ │juridic │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │expert │ I │debutant │ S │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │inspector │ I │superior │ S │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │referent │ III │principal │ M │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │referent de │ II │superior │ SSD │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │ │specialitate│ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │BIROUL .......│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │şef birou│ │ │ I/II │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │consilier │ I │superior │ S │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │referent de │ II │asistent │ SSD │ │ │ │ │ │
 │ │ │ │ │ │specialitate│ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │referent │ III │debutant │ M │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │COMPARTIMENTUL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 │ │......... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │expert │ I │principal │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ins- │debutant│ S │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pector│ │ │ │
 ├────┼──────────────┼───────────┼──────────┼─────────┼────────────┼─────┼───────────┼─────────┼──────┼──────┼────────┼──────┼──────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │refe- │ II │ M │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │rent │ │ │ │
 └────┴──────────────┴───────────┴──────────┴─────────┴────────────┴─────┴───────────┴─────────┴──────┴──────┴────────┴──────┴──────────┘
      ┌───────────────────────────────────────────────┬────────────┐
      │Nr. total de funcţii publice │ │
      ├───────────────────────────────────────────────┼────────────┤
      │Nr. total de înalţi funcţionari publici │ │
      ├───────────────────────────────────────────────┼────────────┤
      │Nr. total de funcţii publice de conducere │ │
      ├───────────────────────────────────────────────┼────────────┤
      │Nr. total de funcţii publice de execuţie │ │
      ├───────────────────────────────────────────────┼────────────┤
      │Nr. total de funcţii contractuale de conducere │ │
      ├───────────────────────────────────────────────┼────────────┤
      │Nr. total de funcţii contractuale de execuţie │ │
      ├───────────────────────────────────────────────┼────────────┤
      │Nr. total de posturi potrivit art. III alin. │ │
      │(2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. │ │
      │63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii│ │
      │nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, │ │
      │precum şi pentru stabilirea unor măsuri finan- │ │
      │ciare, cu modificările şi completările │ │ Numele şi prenumele, funcţia deţinută şi
      │ulterioare │ │ semnătura şi ştampila (în original)
      ├───────────────────────────────────────────────┼────────────┤ conducătorului
      │Nr. total de funcţii în instituţie │ │ autorităţii/instituţiei publice solicitante
      └───────────────────────────────────────────────┴────────────┘
----------
    *) Sub fiecare şef de structură se vor trece toate funcţiile publice şi tot personalul contractual.


    NOTĂ:
    Fiecare instituţie îşi va adapta modelul în funcţie de situaţia concretă.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016