Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 388 din 20 mai 2010  pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2010 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 388 din 20 mai 2010 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2010 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 424 din 24 iunie 2010

Având în vedere Referatul de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare pe anul 2010, avizat de Ministerul Finanţelor Publice,
în conformitate cu prevederile <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã bugetele de venituri şi cheltuieli pe anul 2010 ale Institutului Naţional de Cercetare Ştiinţificã în Domeniul Muncii şi Protecţiei Sociale - I.N.C.S.M.P.S. Bucureşti şi Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Protecţia Muncii - I.N.C.D.P.M. "Alexandru Darabont" Bucureşti, institute aflate în coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, prevãzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetele de venituri şi cheltuieli prevãzute la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite.
(2) În cazul în care în execuţie se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor aprobate, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare vor efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
ART. 3
Institutele naţionale de cercetare-dezvoltare din coordonarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Bucureşti, 20 mai 2010.
Nr. 388.

ANEXA 1

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE ŞTIINŢIFICĂ
ÎN DOMENIUL MUNCII ŞI PROTECŢIEI SOCIALE - I.N.C.S.M.P.S. BUCUREŞTI

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
PE ANUL 2010



mii lei
┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
│ │Nr.│Program │
│ INDICATORI │rd.│ 2010 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ A │ 0 │ 1 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│I. VENITURI TOTALE, din care: │ 1│ 17.364│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, │ 2│ 17.334│
│din acestea: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 3│ 6.862│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe │ 4│ 10.472│
│ activitãţii de cercetare-dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Venituri din subvenţii de la bugetul │ 5│ │
│ de stat pentru investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 6│ 30│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 7│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 8│ 16.628│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 9│ 16.624│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 10│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 14.778│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli cu salariile │ 12│ 11.333│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 127│
│ de administrare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - drepturile salariale ale directorului │ 14│ 131│
│ (general) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii de asigurãri sociale de stat│ 15│ 2.357│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii de asigurãri de şomaj │ 16│ 57│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţie pentru asigurãrile sociale │ 17│ 589│
│ de sãnãtate │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãri ptr. │ 18│ 17│
│ accidente de muncã şi boli profesionale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 96│
│ indemnizaţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 28│
│ creanţelor salariale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ │
│ tative │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 300│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - tichete de masã │ 23│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 24│ 200│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 400│
│ zarea şi provizioanele şi ajustãrile │ │ │
│ pentru depreciere │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 26│ 37│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 27│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 (3-litera│ 29│ 14│
│ c) din <>Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │
│ fiscal din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 30│ 1.295│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ 4│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 4│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare: │ 34│ 0│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 736│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 121│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 37│ 615│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ │
│ ANII PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO-│ 39│ 615│
│ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
│ PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 40│ 123│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii institutu- │ 41│ │
│ lui naţional │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, │ 42│ 492│
│ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IX. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 6│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Surse proprii │ 44│ 6│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ │
│ investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 47│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 48│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Alte surse │ 49│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 6│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 6│
│ la finele anului │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente creditelor │ 52│ │
│ pentru investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 53│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 54│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 17.364│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 16.628│
│ (rd. 8) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.57-rd.58) │ 57│ 736│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total institut, │ 58│ 870│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - numãr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 40│
│ dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 1.062│
│ institut - lei/persoana/luna* │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 5.790│
│ cetare-dezvoltare - lei/persoana/luna │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 4,43│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│8. Rata rentabilitãţii financiare rd.37*100/│ 63│ 3.844│
│capital propriu │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│10. Plãţi restante │ 64│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 65│ │
└────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘



*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 2408 mii lei, încheiate pânã la data de 01.03.2010
iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 mii lei.


ANEXA 2

MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSTITUTUL NAŢIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU PROTECŢIA MUNCII - I.N.C.D.P.M.
"ALEXANDRU DARABONT" BUCUREŞTI


BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE
ANUL 2010



mii lei
┌────────────────────────────────────────────┬───┬─────────┐
│ │Nr.│Program │
│ INDICATORI │rd.│ 2010 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ A │ 0 │ 1 │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ VENITURI TOTALE, din care: │ 1│ 5.200│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. VENITURI DIN EXPLOATARE, │ 2│ 5.200│
│din acestea: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 3│ 4.900│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Venituri din alte activitãţi conexe │ 4│ 300│
│ activitãţii de cercetare-dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Venituri din subvenţii de la bugetul │ 5│ │
│ de stat pentru investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. VENITURI FINANCIARE │ 6│ 0│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 7│ 0│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 8│ 5.100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Cheltuieli de exploatare, total,din care:│ 9│ 5.100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) Bunuri şi servicii │ 10│ 900│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11│ 3.549│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli cu salariile │ 12│ 2.700│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - indemnizaţiile membrilor consiliului │ 13│ 49│
│ de administrare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - drepturile salariale ale directorului │ 14│ 115│
│ (general) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ -contribuţii ptr.asigurãri sociale de stat│ 15│ 562│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii ptr. asigurãrile de şomaj │ 16│ 14│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţie pentru asigurãrile sociale │ 17│ 140│
│ de sãnãtate │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii pentru asigurãri ptr. │ 18│ 4│
│ accidente de muncã şi boli profesionale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii pentru concedii şi │ 19│ 23│
│ indemnizaţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii la Fondul de garantare a │ 20│ 7│
│ creanţelor salariale │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - contribuţii la fondul de pensii facul- │ 21│ │
│ tative │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli de personal, din care: │ 22│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - tichete de masã │ 23│ 0│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - deplasãri, detaşãri │ 24│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) Cheltuieli de exploatare privind amorti- │ 25│ 295│
│ zarea şi provizioanele şi ajustãrile │ │ │
│ pentru depreciere │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│d) Cheltuieli de protocol │ 26│ 2│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 27│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│g) Cheltuieli prevãzute de art. 21 (3-litera│ 29│ 54│
│ c) din <>Legea nr. 571/2003 privind Codul │ │ │
│ fiscal din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│h) Alte cheltuieli │ 30│ 300│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31│ -│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - cheltuieli privind dobânzile │ 32│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - alte cheltuieli financiare │ 33│ 0│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Cheltuieli extraordinare: │ 34│ 0│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36│ 16│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│V. REZULTATUL NET │ 37│ 84│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN │ 38│ 84│
│ ANII PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│VIII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACO-│ 39│ │
│ PERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII │ │ │
│ PRECEDENŢI │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│a) pentru cointeresarea personalului │ 40│ -│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│b) pentru finanţarea dezvoltãrii institutu- │ 41│ │
│ lui naţional │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│c) pentru desfãşurarea activitãţii curente, │ 42│ -│
│ inclusiv pentru cofinanţarea proiectelor │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│XIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR, │ 43│ 2.995│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Surse proprii │ 44│ 295│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Subvenţii de la bugetul de stat pentru │ 45│ 2.700│
│ investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Credite bancare pentru investiţii │ 46│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 47│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 48│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Alte surse │ 49│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIŢII,│ 50│ 2.995│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Investiţii, inclusiv investiţii în curs │ 51│ 2.995│
│ la finele anului │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Rambursãri de rate aferente creditelor │ 52│ │
│ pentru investiţii │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - interne │ 53│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - externe │ 54│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│XI. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│1. Venituri totale (rd.01) │ 55│ 5.200│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│2. Cheltuieli aferente veniturilor totale │ 56│ 5.100│
│ (rd. 8) │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│3. Rezultate (+/-) (rd.57-rd.58) │ 57│ 100│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│4. Numãr mediu de personal, total institut, │ 58│ 96│
│ din care: │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│ - numãr mediu de personal de cercetare- │ 59│ 60│
│ dezvoltare │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│5. Câştigul mediu lunar pe salariat, total │ 60│ 2.225│
│ institut - lei/persoana/luna* │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│6. Câştigul mediu lunar pe personal de cer- │ 61│ 2.627│
│ cetare-dezvoltare - lei/persoana/luna │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│7. Rentabilitatea (rd.57/rd.56*100) │ 62│ 1,96│
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│8. Rata rentabilitãţii financiare rd.37*100/│ 63│ 0│
│capital propriu │ │ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│10. Plãţi restante │ 64│ │
├────────────────────────────────────────────┼───┼─────────┤
│11. Creanţe de încasat │ 65│ 360│
└────────────────────────────────────────────┴───┴─────────┘



*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei şi Cercetãrii/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 1213 mii lei, încheiate pânã la data de 28.02.2010
iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 0 mii lei.

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016