Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 386 din 19 mai 2010  pentru modificarea şi completarea Regulamentului de remorcare şi frânare nr. 006, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.815/2005     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 386 din 19 mai 2010 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de remorcare şi frânare nr. 006, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.815/2005

EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 360 din 1 iunie 2010
    În temeiul prevederilor art. 3 alin. (2) lit. k) pct. (îi) din anexa nr. 1 "Regulament de organizare şi funcţionare al Autorităţii de Siguranţă Feroviară Română - ASFR" la anexa nr. 1 "Regulamentul de organizare şi funcţionare a Autorităţii Feroviare Române - AFER" la Hotărârea Guvernului nr. 626/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Feroviare Române - AFER, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările ulterioare,
    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:
    ART. I
    Regulamentul de remorcare şi frânare nr. 006, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 1.815/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.043 şi 1.043 bis din 24 noiembrie 2005, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 30 alineatul (5), litera g) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "g) trenuri de călători frânate cu frâna automată tip călători:
    - 168% pentru circulaţia cu viteza maximă de 160 km/h;
    – 155% pentru circulaţia cu viteza maximă de 155 km/h;
    – 142% pentru circulaţia cu viteza maximă de 150 km/h;
    – 131% pentru circulaţia cu viteza maximă de 145 km/h;
    – 126% pentru circulaţia cu viteza maximă de 140 km/h;
    – 105% pentru circulaţia cu viteza maximă de 120 km/h;
    – 85% pentru circulaţia cu viteza maximă de 100 km/h;
    – 76% pentru circulaţia automotoarelor din seria 700 cu viteza maximă de 80 km/h;
    – 63% pentru circulaţia automotoarelor din seria 900 cu viteza maximă de 70 km/h."

    2. La articolul 30, după alineatul (10) se introduce un nou alineat, alineatul (11), cu următorul cuprins:
    "(11) La solicitarea operatorilor de transport feroviar, în funcţie de tipul de material rulant - procentul de masă frânată, tipul frânării şi viteza maximă de circulaţie - administratorul/gestionarul de infrastructură va stabili viteza maximă de circulaţie a trenului pe întregul parcurs, în funcţie de pantele caracteristice şi drumurile de frânare, utilizând anexele nr. 16, 17 şi 18."

    3. La articolul 46 alineatul (2), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "b) în trenurile de călători care circulă cu viteze mai mari de 140 km/h se admite introducerea vagoanelor cu schimbător de regim «G-P-R-Mg» sau «P-R-Mg», având maneta schimbătorului de regim pe poziţia «R-Mg» sau «Mg», cu condiţia realizării procentului de masă frânată stabilit în livretul de mers;"

    4. La articolul 72, alineatul (18) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(18) Când în compunerea trenurilor mai mult de jumătate din vagoanele acestora sunt echipate cu saboţi din material compozit tip K şi L-L, la circulaţia cu viteze mai mici de 50 km/h depresiunea în conducta generală va fi mai mare de 0,7 bar."

    5. Anexa nr. 7 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    6. Anexa nr. 8 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    7. Anexa nr. 10 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    8. Anexa nr. 11 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Autoritatea Feroviară Română - AFER, Compania Naţională de Căi Ferate "CFR"- S.A., Societatea Naţională de Transport Feroviar de Marfă "C.F.R. - Marfă" - S.A., Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători "C.F.R.- Călători"- S.A., gestionarii de infrastructură feroviară şi operatorii de transport feroviar licenţiaţi vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare la 30 de zile de la data publicării.

    Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
    Radu Mircea Berceanu
    Bucureşti, 19 mai 2010.
    Nr. 386.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 7 la Regulamentul nr. 006)
    Vitezele maxime de circulaţie ale trenurilor în funcţie de numărul, modul de aşezare, legare sau nelegare la tren şi frână
    a locomotivelor în acţiune şi tipul frânei trenului

┌─────────┬─────────────────────────────────┬───────────────────────────────┬──────┬───────────┐
│ │Numărul şi modul de aşezare │Tipul frânei trenului │ │ │
│ │a locomotivelor în tren │ │ │ │
│ ├────────────────────────┬────────┼─────────────────────┬─────────┤ │ │
│ │Legate la tren şi frână │ │Tip călători │Tip marfă│Viteza│ │
│Tipul ├────────┬──────┬────────┤Împin- ├───────┬─────────────┼─────────┤maximă│Observaţii │
│trenului │ │ │ │gătoare │De mare│ │ │(km/h)│ │
│ │În │Inter-│Împingă-│nelegată│putere │Cu acţiune │Cu │ │ │
│ │capul │calată│toare │la tren │cu │rapidă │acţiune │ │ │
│ │trenului│ │ │şi frână│acţiune│ │înceată │ │ │
│ │ │ │ │ │rapidă │ │ │ │ │
├─────────┼────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │
├─────────┼────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │1 │- │- │- │Da │- │- │160 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │1 │- │- │- │Da │- │- │140 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Locomotive │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │diesel sau │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │electrice │
│ │2 │- │- │- │Da │- │- │140 │comandate │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │de la un │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │singur │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │post │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │În cazul │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │remorcării │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │cu două │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotive,│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │când se │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │defectează │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │frâna │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │automată a │
│ │2 │- │- │- │Da │- │- │120 │primei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotive,│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │acţionarea │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │frânei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │automate a │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │trenului se│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │face de │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │către │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │mecanicul │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotivei│
│Călători ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┤a doua, │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │când │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │conducerea │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │trenului pe│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │cel mult │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │două │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │intervale │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │de staţii │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │este │
│ │1-2 │- │- │- │- │Da │- │100 │preluată de│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │mecanicul │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotivei│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │a doua, │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │viteza │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │maximă a │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │trenului │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │fiind de 80│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │km/h │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │3 │- │- │- │- │Da │- │80 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┤ │
│ │1-3 │- │1 │- │- │Da │- │70 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Numai la │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │trenuri │
│ │1-2 │1 │- │- │- │Da │- │70 │mixte │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │prevăzute │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │în livretul│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │de mers │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │- │- │1 │- │Da │Da │Da │30 │ │
├─────────┼────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │Da, cu │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │schimbător │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │de regim │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │(G-P) │ │ │ │
│ │1-2 │- │- │- │- │şi dispozitiv│- │120 │ │
│ │ │ │ │ │ │de frânare │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │proporţională│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │cu │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │încărcătura │ │ │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │În cazul │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │remorcării │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │cu două │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotive,│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │când se │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │defectează │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │frâna │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │automată a │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │primei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotive,│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │acţionarea │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │frânei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │automate a │
│ │ │ │ │ │ │Da, cu │ │ │trenului se│
│ │ │ │ │ │ │schimbător │ │ │face de │
│ │ │ │ │ │ │de regim │ │ │către │
│ │ │ │ │ │ │(G-P) │ │ │mecanicul │
│ │1-2 │1 │- │- │- │şi dispozitiv│- │100 │locomotivei│
│ │ │ │ │ │ │de frânare │ │ │a doua, │
│ │ │ │ │ │ │proporţională│ │ │când │
│ │ │ │ │ │ │cu │ │ │conducerea │
│ │ │ │ │ │ │încărcătura │ │ │trenului pe│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │cel mult │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │două │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │intervale │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │de staţii │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │este │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │preluată de│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │mecanicul │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotivei│
│Marfă, │ │ │ │ │ │ │ │ │a doua, │
│militare,│ │ │ │ │ │ │ │ │viteza │
│mixte, de│ │ │ │ │ │ │ │ │maximă a │
│coletărie│ │ │ │ │ │ │ │ │trenului │
│de │ │ │ │ │ │ │ │ │fiind de 80│
│serviciu │ │ │ │ │ │ │ │ │km/h │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │În cazul │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │remorcării │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │cu două, │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │respectiv │
│ │ │ │ │ │ │Da sau │Da sau │ │trei │
│ │ │ │ │ │ │combinată │combinată│ │locomotive,│
│ │1-2 │- │- │- │- │cu frână │cu frână │80 │când │
│ │ │ │ │ │ │cu acţiune │cu │ │se │
│ │ │ │ │ │ │înceată │acţiune │ │defectează │
│ │ │ │ │ │ │ │rapidă │ │frâna │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │automată a │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │primei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │locomotive,│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │acţionarea │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┤frânei │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │automate a │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │trenului se│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │face de │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │către │
│ │ │ │ │ │ │Da sau │Da sau │ │mecanicul │
│ │ │ │ │ │ │combinată │combinată│ │locomotivei│
│ │3 │- │- │- │- │cu frână │cu frână │70 │a doua, în │
│ │ │ │ │ │ │cu acţiune │cu │ │ordinea │
│ │ │ │ │ │ │înceată │acţiune │ │aşezării în│
│ │ │ │ │ │ │ │rapidă │ │tren, │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │viteza │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │maximă │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │fiind 60 km│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │/h │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │1-3 │1-2 │1 │- │- │- │- │60 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │1-3 │1-2 │- │- │- │- │- │60 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │1-3 │1-2 │- │1 │- │- │- │40 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │1-3 │- │- │1 │- │- │- │40 │ │
│ ├────────┼──────┼────────┼────────┼───────┼─────────────┼─────────┼──────┼───────────┤
│ │- │- │1 │- │- │- │- │30 │ │
└─────────┴────────┴──────┴────────┴────────┴───────┴─────────────┴─────────┴──────┴───────────┘

    NOTĂ:
    În toate cazurile de mai sus nu se va depăşi viteza maximă a locomotivei care are viteza cea mai mică.
    La alegerea vitezelor din prezenta anexă, se va ţine seamă ca vagoanele să îndeplinească condiţiile stabilite în aneca nr. 2 la regulament.

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 8 la Regulamentul nr. 006)
    Vitezele maxime de circulaţie ale locomotivelor electrice, diesel şi cu abur, când circulă izolat, în funcţie de pante

┌─────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │Viteza maximă admisă │
│ │(km/h) │
│ ├──────────────┬───────────────────────────────┬──────────────────────┤
│Panta│Locomotive │Locomotive diesel │Locomotive cu abur │
│(la │electrice │ │ │
│mie) ├──────┬───────┼───────┬───────┬───────┬───────┼────────┬──────┬──────┤
│ │ │060-EA1│060-DA │ │ │ │231000, │ │ │
│ │060-EA│060-EA2│060-DA1│040-DHC│040-DHB│040-DHA│inclusiv│142000│230000│
│ │060-EB│060-EC │060-DG │040-DF │ │ │2201/ │ │ │
│ │ │060-EC1│ │ │ │ │2240 │ │ │
├─────┼──────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼──────┤
│0-5 │105 │120 │95 │85 │70 │60 │80 │80 │85 │
├─────┼──────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼──────┤
│6-10 │100 │115 │90 │80 │70 │60 │75 │75 │80 │
├─────┼──────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼──────┤
│11-15│95 │105 │85 │75 │70 │60 │70 │70 │75 │
├─────┼──────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼──────┤
│16-20│90 │100 │80 │70 │70 │60 │60 │65 │70 │
├─────┼──────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼──────┤
│21-25│85 │95 │75 │65 │65 │60 │55 │60 │60 │
├─────┼──────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼──────┤
│26-30│80 │90 │70 │60 │60 │60 │50 │55 │55 │
├─────┼──────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼────────┼──────┼──────┤
│31-35│75 │80 │65 │55 │55 │55 │45 │50 │50 │
└─────┴──────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴────────┴──────┴──────┘


    ANEXA 3

    (Anexa nr. 10 la Regulamentul nr. 006)
    Limitarea vitezei de circulaţie a trenului

┌────┬─────────────────────┬───────────┐
│Nr. │Cazurile în care se │Viteza │
│crt.│limitează viteza de │maximă │
│ │circulaţie a trenului│(km/h) │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│0 │1 │2 │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │La darea înapoi a │ │
│ │trenului oprit în │ │
│ │linie curentă fără o │ │
│1. │înţelegere prealabilă│5 │
│ │cu impiegatul de │ │
│ │mişcare │ │
│ │din staţia care a │ │
│ │expediat trenul │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │La trecerea │ │
│ │locomotivelor seriile│ │
│ │140100 şi 50100 cu │ │
│ │tenderul înainte │ │
│ │peste aparatele de │ │
│ │cale cu │ │
│2. │tangenta 1/8 │ │
│3. │La circulaţia │10 │
│4. │locomotivelor cu un │ │
│ │singur vagon WIT, │ │
│ │poştal sau de │ │
│ │serviciu, prin │ │
│ │împingere în staţii │ │
│ │La manevra vagoanelor│ │
│ │încărcate cu mărfuri │ │
│ │periculoase │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │La trecerea peste │ │
│ │aparatul de cale al │ │
│ │liniei de primire, în│ │
│5. │cazul când trenul │15 │
│ │este primit în staţii│ │
│ │pe │ │
│ │linie înfundată │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │Când trenurile │ │
│ │circulă pe linie │ │
│ │închisă │ │
│ │În toate cazurile │ │
│ │când se defectează │ │
│ │semafoarele şi │ │
│ │semnalele luminoase, │ │
│ │când acestea se │ │
│ │depăşesc pe baza │ │
│ │semnalului luminos de│ │
│ │chemare sau a │ │
│ │ordinului de │ │
│ │circulaţie │ │
│ │La primirea trenului │ │
│ │pe linie abătută în │ │
│ │staţii de pe secţii │ │
│6. │cu conducere │ │
│7. │centralizată │ │
│8. │În cazul unui tren │20 │
│9. │care îşi continuă │ │
│10. │mersul după oprire şi│ │
│ │aşteptarea timpului │ │
│ │pentru defrânare în │ │
│ │faţa unui semnal │ │
│ │luminos de trecere, │ │
│ │pe BLA, cu o lumină │ │
│ │roşie, dubioasă sau │ │
│ │stinsă, când la │ │
│ │semnal nu a apărut o │ │
│ │lumină permisivă │ │
│ │La continuarea │ │
│ │mersului, după │ │
│ │oprirea la lumina │ │
│ │roşie a semnalului de│ │
│ │avarie, până la │ │
│ │trecerea │ │
│ │peste pasajul la │ │
│ │nivel │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │În cazul defectării │ │
│ │unui semnal luminos │ │
│ │de ieşire dintr-o │ │
│ │staţie centralizată │ │
│ │electrodinamic, care │ │
│ │nu │ │
│ │este pe secţii cu │ │
│ │bloc de linie automat│ │
│ │În cazul defectării │ │
│ │unui semnal luminos │ │
│ │de ieşire dintr-o │ │
│ │staţie aflată pe o │ │
│ │secţie de circulaţie │ │
│11. │înzestrată cu bloc de│ │
│12. │linie automat pe cale│20 │
│13. │simplă │ │
│14. │Când trenurile │ │
│ │circulă pe linie │ │
│ │închisă şi se │ │
│ │urmăresc la vedere │ │
│ │La trecerea trenului │ │
│ │pe lângă semafoarele │ │
│ │de ramificaţie │ │
│ │defecte pe liber sau │ │
│ │pe oprire, care nu │ │
│ │sunt │ │
│ │puncte de secţionare,│ │
│ │şi mecanicul a fost │ │
│ │avizat prin ordin de │ │
│ │circulaţie │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │La trecerea trenului │ │
│ │peste aparatele de │ │
│ │cale în abatere, când│ │
│ │nu este indicată altă│ │
│ │viteză │ │
│ │Când toate mijloacele│ │
│ │de comunicaţie sunt │ │
│ │întrerupte atât pe │ │
│ │cale simplă, cât şi │ │
│ │pe cale dublă │ │
│ │La darea înapoi a │ │
│ │trenului oprit în │ │
│ │linie curentă, dacă │ │
│ │s-a stabilit o │ │
│ │înţelegere prealabilă│ │
│ │cu │ │
│ │impiegatul de mişcare│ │
│ │din staţia care a │ │
│ │expediat trenul, │ │
│ │respectiv agentul │ │
│ │autorizat din │ │
│ │punctele de │ │
│ │secţionare de pe │ │
│ │secţii cu conducerea │ │
│ │centralizată a │ │
│ │circulaţiei │ │
│ │La intrarea pe linie │ │
│ │directă în staţiile │ │
│ │situate pe secţii cu │ │
│ │conducere │ │
│ │centralizată a │ │
│15. │circulaţiei │ │
│16. │La reluarea │ │
│17. │circulaţiei unui tren│ │
│18. │care a fost oprit în │30 │
│19. │urma unui semnal │ │
│20. │"opriţi toate │ │
│21. │trenurile" şi nu │ │
│ │s-au putut stabili │ │
│ │cauzele care au impus│ │
│ │darea acestui semnal,│ │
│ │dacă după sunarea din│ │
│ │nou a │ │
│ │trenului în sensul de│ │
│ │mers nu s-a auzit în │ │
│ │timp de 10 minute │ │
│ │semnalul "opriţi │ │
│ │toate trenurile" │ │
│ │La restricţii de │ │
│ │viteză, când la │ │
│ │paleta cu două dungi │ │
│ │negre în diagonală nu│ │
│ │este indicată nicio │ │
│ │viteză │ │
│ │şi nu s-a specificat │ │
│ │în ordinul de │ │
│ │circulaţie sau BAR o │ │
│ │altă viteză │ │
│ │După plecarea │ │
│ │trenului de la │ │
│ │semnalul de intrare │ │
│ │pus pe liber, până la│ │
│ │perceperea indicaţiei│ │
│ │de │ │
│ │liber a semnalului de│ │
│ │ieşire sau de trecere│ │
│ │dat de impiegatul de │ │
│ │mişcare, în cazul │ │
│ │trenului fără │ │
│ │oprire │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │În cazul │ │
│ │locomotivelor cu abur│ │
│ │cu bielele motoare şi│ │
│ │cuplare demontate şi │ │
│ │care circulă numai în│ │
│ │trenuri speciale │ │
│ │În cazul trenurilor │ │
│22. │convoaie în complexe │40 │
│23. │feroviare, care │ │
│ │circulă pe secţii cu │ │
│ │declivităţi până la │ │
│ │15 la mie şi au în │ │
│ │compunere cel puţin │ │
│ │60% din vagoane cu │ │
│ │frână automată în │ │
│ │acţiune │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │În cazul circulaţiei │ │
│ │locomotivelor în │ │
│ │acţiune sau în stare │ │
│24. │rece cu tenderul │50 │
│ │înainte, tenderul │ │
│ │fiind fără │ │
│ │boghiuri │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │În cazul circulaţiei │ │
│ │locomotivelor cu │ │
│ │tenderul înainte, │ │
│ │tenderul fiind cu │ │
│ │boghiuri │ │
│ │În cazul trenurilor │ │
│ │de marfă care au în │ │
│ │compunerea lor │ │
│ │locomotive cu abur în│ │
│25. │stare rece, cu │ │
│26. │bielele │60 │
│ │motoare demontate, │ │
│ │iar bielele cuplare │ │
│ │montate │ │
│ │În cazul circulaţiei │ │
│ │locomotivelor LDH 25 │ │
│ │M de 120-150 CP, dacă│ │
│ │au bielele motoare │ │
│ │demontate, │ │
│ │remorcate în │ │
│ │trenurile de marfă │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │La acoperirea │ │
│27. │cărucioarelor-turn, │100 │
│ │în dreptul discului │ │
│ │galben │ │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │La indicatoarele de │Viteza │
│ │viteză amplasate de-a│înscrisă │
│ │lungul liniei │pe │
│28. │La indicatoarele de │indicator │
│29. │viteză sporită în │sau │
│30. │abatere │specificată│
│ │La restricţii de │în ordin │
│ │viteză │de │
│ │ │circulaţie │
├────┼─────────────────────┼───────────┤
│ │La probele de parcurs│ │
│31. │ale locomotivelor şi │V. st. *) │
│ │ale trenurilor │ │
└────┴─────────────────────┴───────────┘

──────────
    *) V. st. - viteza stabilită de personalul tehnic care ia parte efectiv la probă, fără a depăşi însă viteza maximă admisă de linie, locomotivă, tipul trenului şi caracteristicile vehiculelor din tren.
──────────

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 11 la Regulamentul nr. 006)
    Vitezele restricţionate la circulaţia în curbe pentru locomotive seria 50100 şi 060-DG

┌────────────┬─────────────┬───────────┐
│Sensul de │Raza de │Viteza │
│mers al │curbură │maximă de │
│locomotivei │(m) │circulaţie │
│ │ │(km/h) │
├────────────┼─────────────┼───────────┤
│50.100 cu │150-200 │35 │
│coşul │201-300 │50 │
│înainte │ │ │
├────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │150-200 │ │
│50.100 cu │201-250 │10 │
│tenderul │mai mare de │30 │
│înainte │250 şi în │50 │
│ │aliniament │ │
├────────────┼─────────────┼───────────┤
│ │> 170 │10 │
│060-DG │170-200 │30 │
│ │201-250 │40 │
│ │251-300 │50 │
└────────────┴─────────────┴───────────┘

    OBSERVAŢIE:
    Curbele cu raza mai mare de 300 m nu restricţionează din acest punct de vedere viteza de circulaţie.

    -------------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016