Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 37 din 7 iunie 2013  pentru aprobarea Metodologiei privind elaborarea studiilor de fezabilitate si solicitarea avizului Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei in vederea initierii procesului de atribuire a concesiunii serviciului public de distributie a gazelor naturale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 37 din 7 iunie 2013 pentru aprobarea Metodologiei privind elaborarea studiilor de fezabilitate si solicitarea avizului Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei in vederea initierii procesului de atribuire a concesiunii serviciului public de distributie a gazelor naturale

EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 338 din 10 iunie 2013

    Având în vedere prevederile art. 104 alin. (2) din Legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012 şi ale art. 10 alin. (1) lit. n) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 160/2012,
    în temeiul prevederilor art. 5 alin. (1) lit. f) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2007, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 160/2012,

    preşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobă Metodologia privind elaborarea studiilor de fezabilitate şi solicitarea avizului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei în vederea iniţierii procesului de atribuire a concesiunii serviciului public de distribuţie a gazelor naturale, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Operatorii economici autorizaţi de către Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei care întocmesc studii de fezabilitate, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin, iar compartimentele de resort din cadrul Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei vor urmări respectarea acestora.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                       Preşedintele Autorităţii Naţionale
                     de Reglementare în Domeniul Energiei,
                                Niculae Havrileţ

    Bucureşti, 7 iunie 2013.
    Nr. 37.


    ANEXĂ

                                  METODOLOGIE
          privind elaborarea studiilor de fezabilitate şi solicitarea
          avizului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul
            Energiei în vederea iniţierii procesului de atribuire a
        concesiunii serviciului public de distribuţie a gazelor naturale

    CAP. I
    Obiect şi domeniu de aplicare

    ART. 1
    Prezenta metodologie stabileşte succesiunea operaţiilor necesare pentru elaborarea studiilor de fezabilitate şi solicitarea avizului Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, denumită în continuare ANRE, în vederea iniţierii procesului de atribuire a concesiunii serviciului public de distribuţie a gazelor naturale pentru una sau mai multe zone delimitate - unităţi administrativ-teritoriale.
    ART. 2
    Prezenta metodologie se aplică operatorilor economici autorizaţi de către ANRE, care întocmesc studii de fezabilitate conform prevederilor art. 1.
    ART. 3
    Studiul de fezabilitate menţionat la art. 1 se elaborează în baza solicitării scrise a unei persoane fizice/juridice interesate.
    ART. 4
    Termenii, expresiile şi abrevierile utilizaţi/utilizate în prezenta metodologie sunt definiţi/definite în:
    a) Legea energiei electrice şi a gazelor naturale nr. 123/2012;
    b) Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 33/2007 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei, aprobată cu modificări şi completări de Legea nr. 160/2012.

    CAP. II
    Conţinutul studiului de fezabilitate

    ART. 5
    Studiul de fezabilitate trebuie să conţină cel puţin următoarele elemente:
    A. Piese scrise
    Date generale:
    1. denumirea obiectivului de investiţie;
    2. amplasamentul: unitatea/unităţile administrativ-teritorială/ teritoriale;
    3. beneficiarul studiului;
    4. elaboratorul studiului.
    Informaţii generale privind obiectivul de investiţie:
    1. situaţia actuală: se precizează inclusiv stadiul lucrărilor realizate până în prezent, în situaţia în care acestea există, precum şi modalitatea privind punerea la dispoziţia concesionarului a acestora;
    2. descriere:
    a) necesitatea şi oportunitatea investiţiei: număr de potenţiali consumatori şi oportunitatea promovării investiţiei din punct de vedere socioeconomic şi al protecţiei mediului;
    b) scenariile tehnico-economice prin care scopurile investiţiei pot fi atinse:
      (i) scenarii propuse: se propun minimum două scenarii;
      (ii) scenariul recomandat de către elaborator;
      (iii) avantajele scenariului recomandat;
    c) descrierea constructivă, funcţională şi tehnologică, după caz;
    3. date tehnice:
    a) zona şi amplasamentul;
    b) statutul juridic al terenului care urmează să fie ocupat; se ataşează documente justificative;
    c) situaţia ocupărilor definitive de teren: suprafaţa totală, reprezentând terenuri din intravilan/extravilan;
    d) studii de teren:
      (i) studii topografice cuprinzând planuri topografice cu amplasamentele reperelor, liste cu repere în sistem de referinţă naţional;
      (ii) studiu geotehnic cuprinzând informaţiile necesare realizării sistemului de distribuţie a gazelor naturale;
      (iii) alte studii de specialitate necesare, după caz;
    e) soluţia tehnică de alimentare cu gaze naturale a obiectivului;
    f) caracteristicile tehnice ale obiectivelor aferente sistemului de distribuţie a gazelor naturale şi variantele constructive ale acestora, cu recomandarea variantei optime; se prezintă inclusiv breviarul de calcul pentru dimensionarea sistemului;
    g) situaţia existentă a utilităţilor şi analiza de consum:
      (i) necesarul de utilităţi pentru varianta propusă promovării;
      (ii) soluţii tehnice de asigurare cu utilităţi;
    4. concluziile evaluării impactului asupra mediului;
    5. durata de realizare şi etapele principale; graficul de realizare a investiţiei.
    Costuri estimative:
    1. valoarea totală cu detalierea pe structura devizului general, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1; se prezintă inclusiv devizele pe obiecte;
    2. eşalonarea costurilor coroborate cu graficul de realizare a investiţiei, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2.
    Analiza cost-beneficiu:
    1. definirea obiectivelor, inclusiv specificarea perioadei de referinţă; analiza opţiunilor;
    2. analiza financiară, inclusiv calcularea indicatorilor de performanţă economică: valoarea actuală netă, rata internă de rentabilitate şi raportul cost-beneficiu; analiza financiară trebuie să parcurgă următoarele etape:
      (i) estimarea veniturilor şi costurilor investiţiei, precum şi implicaţiile acestora din punctul de vedere al fluxului de numerar;
      (ii) definirea structurii de finanţare a investiţiei şi profitabilitatea sa financiară;
    3. analiza de risc;
    4. durata de realizare, în luni/ani;
    5. alţi indicatori specifici domeniului de activitate în care este încadrată investiţia, după caz; se specifică inclusiv informaţiile privind numărul estimat de consumatori raportat la debitele distribuite pe an.
    Avize şi acorduri de principiu:
    1. avizul tehnic de principiu privind alimentarea cu gaze naturale a obiectivului, emis de operatorul sistemului aflat în amonte;
    2. certificatul de urbanism însoţit de avizele solicitate prin acesta;
    3. avizele de principiu privind asigurarea utilităţilor.
    B. Piese desenate
    a) plan de situaţie, întocmit la scara 1:25000 \'f7 1-5000, cu trasarea limitelor administrativ-teritoriale şi a punctului de racordare la sistemul din amonte;
    b) planul de amplasare în zonă, întocmit la scara: 1:10000, 1:5000, 1:2000 sau 1:1000, cu trasarea pe acesta a obiectivelor necesare pentru alimentarea cu gaze naturale;
    c) schema de dimensionare a sistemului de distribuţie a gazelor naturale;
    d) planuri speciale, profile longitudinale, profile transversale, după caz.

    CAP. III
    Solicitarea avizului

    ART. 6
    (1) Două exemplare ale studiului de fezabilitate, însoţite de o cerere întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, se depun la ANRE pentru obţinerea avizului necesar iniţierii procedurii de atribuire a concesiunii serviciului public de distribuţie a gazelor naturale.
    (2) La depunerea documentelor menţionate la alin. (1), solicitantul achită tariful de analiză, conform tarifelor aprobate de ANRE.
    (3) ANRE, prin Comisia tehnică de avizare a studiilor de fezabilitate întocmite în vederea concesionării serviciului de distribuţie a gazelor naturale şi de emitere a avizelor conforme pentru operatorii economici din sectorul gazelor naturale, constituită prin Ordinul preşedintelui Autorităţii Naţionale de Reglementare în Domeniul Energiei nr. 9/2013, denumită în continuare Comisie, analizează studiul de fezabilitate.
    ART. 7
    (1) Avizul sau decizia de respingere a studiului de fezabilitate, însoţit/însoţită de un exemplar al studiului de fezabilitate, se transmite solicitantului.
    (2) Decizia de respingere se motivează în scris.
    ART. 8
    Avizul sau decizia de respingere a studiului de fezabilitate conţine cel puţin următoarele elemente:
    a) datele de identificare ale solicitantului;
    b) datele de identificare ale elaboratorului studiului de fezabilitate, precum şi data întocmirii acestuia;
    c) municipiul/oraşul/comuna, cu localităţile aparţinătoare din judeţul pentru care a fost întocmit studiul de fezabilitate;
    d) soluţia tehnică de alimentare cu gaze naturale a localităţilor menţionate la lit. c);
    e) alte precizări stabilite de Comisie privind condiţiile de alimentare cu gaze naturale a localităţilor menţionate la lit. c).
    ART. 9
    Solicitările depuse la ANRE anterior intrării în vigoare a prezentei metodologii se analizează de către Comisie aşa cum au fost prezentate.
    ART. 10
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta metodologie.


    ANEXA 1
    la metodologie


                                 DEVIZ GENERAL
             privind cheltuielile necesare realizării obiectivului


┌────┬────────────────────────────────────────────┬────────────────────┬─────────┬────────────────────┐
│Nr. │ Denumirea capitolelor şi subcapitolelor │Valoare fără T.V.A. │ T.V.A. │ Valoare, inclusiv │
│crt.│ de cheltuieli │ │ │ T.V.A. │
│ │ ├─────────┬──────────┼─────────┼─────────┬──────────┤
│ │ │(mii lei)│(mii euro)│(mii lei)│(mii lei)│(mii euro)│
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │
├────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┴─────────┴──────────┤
│CAPITOLUL 1. CHELTUIELI PENTRU OBŢINEREA ŞI AMENAJAREA TERENULUI │
├────┬────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┬─────────┬──────────┤
│1.1.│Obţinerea terenului │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 1.1. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│1.2.│Amenajarea terenului │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 1.2. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│1.3.│Amenajări pentru protecţia mediului │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 1.3. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │ TOTAL CAPITOLUL 1 │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┴─────────┴──────────┤
│CAPITOLUL 2. CHELTUIELI PENTRU ASIGURAREA CU UTILITĂŢI NECESARE OBIECTIVULUI │
├────┬────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┬─────────┬──────────┤
│ 2.│Utilităţi necesare obiectivului │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │ TOTAL CAPITOLUL 2 │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┴─────────┴──────────┤
│CAPITOLUL 3. CHELTUIELI PENTRU PROIECTARE ŞI ASISTENŢĂ TEHNICĂ │
├────┬────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┬─────────┬──────────┤
│3.1.│Studii de teren │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 3.1. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│3.2.│Taxe pentru obţinerea de avize, acorduri │ │ │ │ │ │
│ │şi autorizaţii │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 3.2. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│3.3.│Proiectare şi inginerie │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 3.3. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│3.4.│Organizarea procedurilor de achiziţie │ │ │ │ │ │
│ │publică (se specifică tipul cheltuielilor │ │ │ │ │ │
│ │pentru care sunt prevăzute sume) │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 3.4. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│3.5.│Consultanţă │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 3.5. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│3.6.│Asistenţă tehnică │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 3.6. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │ TOTAL CAPITOLUL 3 │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┴─────────┴──────────┤
│CAPITOLUL 4. CHELTUIELI PENTRU INVESTIŢIA DE BAZĂ │
├────┬────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┬─────────┬──────────┤
│4.1.│Construcţii şi instalaţii (pentru fiecare │ │ │ │ │ │
│ │obiect în parte) │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.1. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│4.2.│Montaj utilaje tehnologice │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.2. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│4.3.│Utilaje, echipamente tehnologice şi │ │ │ │ │ │
│ │funcţionale cu montaj │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │4.3.1. Echipamente cu montaj (pentru fiecare│ │ │ │ │ │
│ │obiect în parte) │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.3.1. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │4.3.2. Soluţia de alimentare │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.3.2. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.3. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│4.4.│Utilaje fără montaj şi echipamente de │ │ │ │ │ │
│ │transport │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.4. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│4.5.│Dotări │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.5. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│4.6.│Active necorporale │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 4.6. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │ TOTAL CAPITOLUL 4 │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┴─────────┴──────────┤
│CAPITOLUL 5. ALTE CHELTUIELI │
├────┬────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┬─────────┬──────────┤
│5.1.│Organizare de şantier │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │5.1.1. Lucrări de construcţii │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │5.1.2. Cheltuieli conexe organizării │ │ │ │ │ │
│ │şantierului │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 5.1. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│5.2.│Comisioane, taxe, cote legale, costul │ │ │ │ │ │
│ │creditului │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │5.2.1. Comisioane │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │5.2.2. taxe │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │5.2.3. Cote legale │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │5.2.4. Costul creditului │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 5.2. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│5.3.│Cheltuieli diverse şi neprevăzute │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 5.3. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │ TOTAL CAPITOLUL 5 │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┴─────────┴──────────┤
│CAPITOLUL 6. CHELTUIELI PENTRU PROBE TEHNOLOGICE, TESTE ŞI PREDARE LA BENEFICIAR │
├────┬────────────────────────────────────────────┬─────────┬──────────┬─────────┬─────────┬──────────┤
│6.1.│Pregătirea personalului de exploatare │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 6.1. │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│6.2.│Probe tehnologice şi teste │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ │TOTAL 6.2. │ │ │ │ │ │
├────┴────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ TOTAL CAPITOLUL 6 │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ TOTAL DEVIZ GENERAL, │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────────────────┼─────────┼──────────┼─────────┼─────────┼──────────┤
│ din care C+M │ │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────────────────┴─────────┴──────────┴─────────┴─────────┴──────────┘



    ANEXA 2
    la metodologie

           Eşalonarea costurilor. Graficul de realizare a obiectivului

┌─────┬───────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Nr. │ │ Luna │
│crt. │ Etape de realizare ├───────┬───────┬───────┬───────┤
│ │ │ 1 │ 2 │ ... │ n │
├─────┼───────────────────────┼───────┼───────┼───────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │
└─────┴───────────────────────┴───────┴───────┴───────┴───────┘



    ANEXA 3
    la metodologie


                                     CERERE
                           pentru eliberarea avizului

    Solicitantul ........(denumirea solicitantului)......., nr. înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului ...................., CUI .................., reprezentat(ă) prin .......................... în calitate de ................., Banca ......................., cod IBAN ................, cod poştal ..............., localitatea ......................, judeţul/sectorul .............., str. .................... nr. ............., bl. ..., sc. ..., et. ..., ap. ..., telefon .........., fax ............., e-mail ..........., solicităm eliberarea avizului pentru Studiul de fezabilitate nr. ........./..............., întocmit de .................., în vederea iniţierii procesului de atribuire a concesiunii serviciului public de distribuţie a gazelor naturale în ........(unitatea administrativ-teritorială)....... .
    Anexăm la prezenta cerere studiul de fezabilitate menţionat, în două exemplare.

    Reprezentant legal al ........(denumirea solicitantului).........
    .......................................
            (numele şi prenumele)
    .......................................
          (semnătura şi ştampila)

    Data ...................

                                    -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016