Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 362 din 1 iunie 2007  privind modificarea   Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 26/2007 pentru aprobarea utilizarii formularelor unice pe tara, fara regim special, necesare raportarii activitatii furnizorilor de servicii medicale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 362 din 1 iunie 2007 privind modificarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 26/2007 pentru aprobarea utilizarii formularelor unice pe tara, fara regim special, necesare raportarii activitatii furnizorilor de servicii medicale

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 403 din 15 iunie 2007

Având în vedere:
- art. 14 lit. d) din Contractul-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2007, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.842/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- Ordinul ministrului sãnãtãţii publice şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 1.781/ CV 558/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate pentru anul 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- Referatul Direcţiei generale relaţii cu furnizorii, planificare şi prognozã nr. DGRFPP/01 din 28 mai 2007,
în temeiul prevederilor <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 17 alin.(5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 ,

preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emite urmãtorul ordin:

ART. I
<>Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 26/2007 pentru aprobarea utilizãrii formularelor unice pe ţarã, fãrã regim special, necesare raportãrii activitãţii furnizorilor de servicii medicale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 92 şi 92 bis din 6 februarie 2007, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. La anexa 1-b, în lista "Codificarea categoriilor de asiguraţi", codul 20 va avea urmãtorul cuprins:


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┐
│"Tinerii cu vârsta de pânã la 26 de ani care provin din sistemul de │ │
│protecţie a copilului şi nu realizeazã venituri din muncã sau nu sunt│ │
│beneficiari de ajutor social acordat în temeiul <>Legii nr. 416/2001 │ 20" │
│privind venitul minim garantat, cu modificãrile şi completãrile │ │
│ulterioare │ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────┘


2. La anexa 1-d, modelul formularului "Confirmarea asiguraţilor înscrişi*)" se abrogã.
3. La anexa 1-e, la formularul de la punctul 4, nota existentã dupã precizarea de la**) va avea urmãtorul cuprins:
"NOTĂ: 1. La punctul 8 din formularul de la pct. 4 se vor raporta serviciile medicale acordate în centrele de permanenţã pentru urmãtoarele categorii: asiguraţi, persoane care beneficiazã de pachetul minimal de servicii, persoane care se asigurã facultativ, cetãţeni (titulari de card european) ai statelor membre ale Uniunii Europene.
2. Formularul de la pct. 4 «Punctajul pentru servicii medicale acordate în cadrul pachetului de servicii medicale de bazã» va fi însoţit de lista cuprinzând distinct pentru fiecare serviciu medical (exceptând imunizãrile, care se raporteazã conform precizãrilor de la anexa 1-f) raportãrile pe cod numeric personal (CNP)/cod de identificare a serviciilor medicale efectuate."
4. La anexa 1-e, formularul de la punctul 5 va avea urmãtorul cuprins:
"5. Punctajul pentru servicii medicale acordate în cadrul pachetului minimal de servicii medicale


┌────────────────────────────────────┬──────────────┬────────────┬───────────┐
│ Denumirea serviciului medical │Numãr puncte │Numãr de │Numãr total│
│ │pe serviciu │persoane │ de puncte │
│ │sau pe caz │beneficiare/│ │
│ │confirmat │lunã sau │ │
│ │ │numãr de ore│ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│1. Servicii medicale pentru situa- │6/solicitare │ │ │
│ţiile de urgenţã, ce se acordã în │ │ │ │
│cabinetul medicului de familie, în │ │ │ │
│cadrul programului de lucru stabilit│ │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│2. Supraveghere şi depistare de boli│ │ │ │
│cu potenţial endemoepidemic: │ │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│- depistare de boli cu potenţial │10/caz │ │ │
│endemoepidemic │confirmat │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│- supravegherea bolilor cu potenţial│3/persoanã/ │ │ │
│endemoepidemic │trim. │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│3. Servicii medicale acordate de │ │ │ │
│medicul de familie care domiciliazã │ │ │ │
│în localitãţile în care nu sunt │ │ │ │
│organizate centre de permanenţã (în │ │ │ │
│afara orelor de program): │ │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│- între orele 20,00 - 8,00 │20 /solicitare│ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│- pânã la orele 20,00 │15 /solicitare│ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│4. Imunizãri │ X │ X │ *) │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│5. Servicii de planificare │4/solicitare │ │ │
│familialã │ │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│TOTAL PACHET MINIMAL: │ X │ │ │
├────────────────────────────────────┼──────────────┼────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
└────────────────────────────────────┴──────────────┴────────────┴───────────┘



*) Se va trece totalul din anexa 1-f cuprinzând desfãşurãtorul de activitate pentru imunizãrile efectuate în cadrul pachetului minimal de servicii medicale.

NOTĂ:
1. Serviciile medicale prevãzute la pct. 1 din formularul de la pct. 5: se raporteazã şi se deconteazã o singurã consultaţie pe persoanã pentru fiecare situaţie de urgenţã, cu menţionarea diagnosticului în lista specificatã la pct. 2 din prezenta notã.
2. Formularul de la pct. 5 «Punctajul pentru servicii medicale acordate în cadrul pachetului minimal de servicii medicale» va fi însoţit de lista cuprinzând distinct pentru fiecare serviciu medical (exceptând imunizãrile, care se raporteazã conform precizãrilor de la anexa 1-f) raportãrile pe cod numeric personal (CNP) a serviciilor medicale efectuate.
3. Serviciile medicale prevãzute la pct. 5 din formularul de la pct. 5: se deconteazã un singur serviciu medical (consiliere de planificare familialã a femeii şi indicarea unei metode contraceptive la persoanele fãrã risc) la o perioadã de minimum 3 luni."
5. La anexa 1-e, punctul 5 din formularul de la punctul 6 şi punctul 3 din formularul de la punctul 7 se abrogã.
6. La anexa 1-i, precizarea de la *) din subsolul tabelului va avea urmãtorul cuprins:
"*) Cheltuielile de personal reprezintã un venit echivalent cu media între salariul maxim şi cel minim prevãzut în sistemul sanitar bugetar pentru gradul profesional obţinut, la care se aplicã ajustãrile prevãzute la art. 1 alin. (2) lit. d) pct. 1 din anexa nr. 2 la <>Ordinul nr. 1.781/CV 558/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordãrii asistenţei medicale în cadrul sistemului asigurãrilor sociale de sãnãtate pentru anul 2007, cu modificãrile şi completãrile ulterioare."
7. La anexa 2-a, dupã precizarea de la **) se introduce o notã, cu urmãtorul cuprins:
"NOTĂ: în cadrul pachetului de servicii medicale pentru persoanele care se asigurã facultativ, copiii cu vârsta cuprinsã între 0 si 18 ani beneficiazã de consultaţiile cuprinse în pachetul de servicii medicale de bazã, situaţie în care formularul se adapteazã completându-se distinct pentru aceastã categorie consultaţiile prevãzute la lit. A din tabel;".
8. La anexa 2-b, precizarea privind corespondenţele cu formularele din anexele 2-a şi 2-a bis va avea urmãtorul cuprins:
"Corespondente cu formularele din anexele 2-a şi 2-a bis:
Total col. C4 = col. 4 lit. A rândul 1 din anexa 2-a
Total col. C5 = col. 4 lit. A rândul 2 din Anexa 2-a
Total col. C6 + total col. C7 = total col. 4 lit. A rândul 3 din anexa 2-a + total col. 4 lit. A rândul 4 din anexa 2-a
Total col. C8 = col. 6 lit. A TOTAL din anexa 2-a
Total col. C9 = col. 4 lit. A TOTAL din anexa 2-a bis
Total col. C10 = col. 6 lit. A TOTAL din anexa 2-a bis
Total col. C11 = col. 6 lit. A TOTAL din anexa 2-a bis + col. 6 lit. A TOTAL din anexa 2-a"
9. Anexa 2-b bis va avea urmãtorul cuprins:


ANEXA Nr. 2- b bis



Casa de asigurãri de sãnãtate ........... Medic de specialitate ..........
Furnizorul de servicii medicale ......... (nume şi prenume)
Localitatea ............................. Specialitate ...................
Judeţul ................................. CNP medic de specialitate ......


1. DESFĂŞURĂTOR PE C.N.P. AL CONSULTAŢIILOR, SERVICIILOR MEDICALE ŞI
TRATAMENTELOR CUPRINSE ÎN PACHETUL MINIMAL DE SERVICII MEDICALE, ACORDATE ÎN
ASISTENŢA MEDICALĂ AMBULATORIE DE SPECIALITATE PENTRU LUNA .............

┌────┬────────────┬──────────────┬───────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ CNP/cod de │Numãr Registru│ Pachetul minimal de servicii medicale*) │
│crt.│identificare│ consultaţii ├────────────┬───────────────┬──────────────┤
│ │ │ │Consultaţii │Consultaţii │Puncte │
│ │ │ │iniţiale │iniţiale pentru│aferente │
│ │ │ │pentru con- │depistarea │consultaţiilor│
│ │ │ │statarea │bolilor cu │ │
│ │ │ │situaţiei de│potenţial │ │
│ │ │ │urgenţã │endemo- │ │
│ │ │ │ │epidermic │ │
├────┼────────────┼──────────────┼────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ C1 │ C2 │ C3 │ C4 │ C5 │ C6 │
├────┼────────────┼──────────────┼────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼──────────────┼────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴──────────────┼────────────┼───────────────┼──────────────┤
│ TOTAL │ │ │ │
└────────────────────────────────┴────────────┴───────────────┴──────────────┘

*) Consultaţiile si serviciile medicale sunt cele cf. cap I, pct. 2 din
Anexa 7 la <>Ordinul nr. 1781/558/2006 .
Corespondente cu formularele din Anexele 2-a si 2-a bis;
Total col. C4 din tab. 1 - col.C4, lit. B, rândul I din Anexa 2-a
Total col. C5 din tab. 1 - col C4, lit. B. rândul 2 din Anexa 2-a
Total col. C6 din tab. 1 - col.C6, lit. B TOTAL din Anexa 2-a


2. DESFĂŞURĂTOR PE C.N.P AL CONSULTAŢIILOR, SERVICIILOR MEDICALE ŞI
TRATAMENTELOR CUPRINSE ÎN PACHETUL DE SERVICII MEDICALE PENTRU PERSOANELE
CARE SE ASIGURĂ FACULTATIV, ACORDATE ÎN ASISTENŢA MEDICALĂ AMBULATORIE

┌───┬────┬─────┬───────────────────────────────────────────────────────┬─────┐
│Nr.│CNP/│Nu- │ Pachetul de servicii medicale pentru persoanele │ │
│crt│cod │mãr │ care se asigurã facultativ │ │
│ │de │Re- ├──────────┬──────────┬────┬─────┬────┬─────┬─────┬─────┤ │
│ │i- │gis- │Consulta- │Consulta- │Con-│Con- │Con-│Punc-│Ser- │Punc-│ │
│ │den-│tru │ţii**) │ţii speci-│sul-│sul- │sul-│te │vicii│te │Total│
│ │ti- │con- │ │fice │ta- │taţii│ta- │afe- │medi-│afe- │punc-│
│ │fi- │sul- │ │(codul)**)│ţii │ini- │ţii │rente│cale │rente│te │
│ │care│taţii├────┬─────┼────┬─────┤ini-│ţiale│pen-│con- │** │ser- │ │
│ │ │ │ini-│de │ini-│de │ţi- │pen- │tru │sul- │(co- │vi- │ │
│ │ │ │ţi- │con- │ţi- │con- │ale │tru │a- │ta- │dul) │cii- │ │
│ │ │ │ale │trol │ale │trol │pen-│de- │fec-│ţii- │ │lor │ │
│ │ │ │ │ │ │ │tru │pis- │ţi- │lor │ │me- │ │
│ │ │ │ │ │ │ │con-│tarea│uni │ │ │di- │ │
│ │ │ │ │ │ │ │sta-│boli-│in- │ │ │cale │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ta- │lor │ter-│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │rea │cu │cu- │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │si- │po- │ren-│ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │tu- │ten- │te │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │a- │ţial │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ţiei│ende-│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │de │mo- │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ur- │epi- │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │gen │demic│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ţã │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ C1│ C2 │ C3 │ C4 │ C5 │ C6 │ C7 │ C8 │ C9 │C10 │ C11 │ C12 │ C13 │C14= │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │C11+ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │C13 │
├───┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴────┴─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴────┴─────┴────┴─────┴────┴─────┴────┴─────┴─────┴─────┴─────┘

*) Consultaţiile şi serviciile medicale sunt cele cf. cap. I, pct. 3 din
Anexa 7 la <>Ordinul nr. 1.781/558/2006 . Se pot completa numai codurile
serviciilor din anexa cu acordul casei de asigurãri de sãnãtate
**) Serviciile medicale efectuate copilului cu vârsta cuprinsã între 0 şi
15 ani, conform Cap. I, pct. 3, lit. c) din Anexa nr. 7 la Ordinul nr. 1.781/
558/2006
Corespondente cu formularele din Anexele 2-a şi 2-a bis:
Total col. C4 din tab. 2 = col. 4, lit. A, rândul 1 din Anexa 2-a
Total col. C5 din tab. 2 = col. 4, lit. A, rândul 2 din Anexa 2-a
(Total col. C6 + total col. C7) din tab. 2 = total col. 4, lit. A, rândul 4
din Anexa 2-a
Total col. C8 din tab. 2 = col. 4, lit. C, rândul 1 din Anexa 2-a
Total col. C9 din tab. 2 = col. 4, lit. C, rândul 2 din Anexa 2-a
Total col. C10 din tab. 2 = col. 4, lit. C, rândul 3 din Anexa 2-a
Total col C10 din tab. 2 = col. 4, lit. C, randul 3 din Arsexa 2-a
Total col. C11 din tab. 2 = col. 6, lit. A TOTAL, din Anexa 2-a + col.6,
lit. C TOTAL din Anexa 2-a
Total C12 din tab. 2 = col. 4, lit. B TOTAL din Anexa 2-a bis
Total C13 din tab. 2 = col. 6, lit. B TOTAL din Anexa 2-a bis
Total C14 din tab. 2 = col. 6, lit. A TOTAL din Anexa 2-a + col. 6, lit. C
TOTAL din Anexa 2-a + col. 6, lit. B TOTAL din Anexa 2-a bis


Semnãtura şi parafa medicului de specialitate,

Notã:
Formularul din Anexa 2-b bis se întocmeşte în douã axemplare din care un
exemplar se depune la casa de asigurãri de sãnãtate, de cãtre reprezentantul
legal al furnizorului de servicii medicale, în primele 3 zile lucrãtoare ale
lunii urmãtoare.



10. La anexa 3-h, titlul coloanei "0" din tabelul 1.2 va avea urmãtorul cuprins:
"Denumire serviciu medical conform cap. I lit. B pct. 1 subpct. 1.1 din anexa nr. 16 la <>Ordinul nr. 1.781/CV 558/2006 ".
ART. II
Casele de asigurãri de sãnãtate judeţene, a municipiului Bucureşti, Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Apãrãrii, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autoritãţii Judecãtoreşti şi Casa Asigurãrilor de Sãnãtate a Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. III
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
Vasile Ciurchea

Bucureşti, 1 iunie 2007.
Nr. 362.
----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016