Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 350 din 22 mai 2012  pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2012 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - ICI Bucuresti din coordonarea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 350 din 22 mai 2012 pentru aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2012 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare in Informatica - ICI Bucuresti din coordonarea Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale

EMITENT: MINISTERUL COMUNICATIILOR SI SOCIETATII INFORMATIONALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 490 din 17 iulie 2012

    Având în vedere Referatul de aprobare a bugetului de venituri şi cheltuieli al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - ICI Bucureşti pe anul 2012, avizat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi de Ministerul Finanţelor Publice,
    în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 12/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 324/2003, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul comunicaţiilor şi societãţii informaţionale emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobã bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - ICI Bucureşti din coordonarea Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli prevãzut la art. 1 reprezintã limite maxime ce nu pot fi depãşite.
    (2) În cazul în care, în execuţie, se înregistreazã nerealizãri ale veniturilor aprobate, Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - ICI Bucureşti va efectua cheltuieli în funcţie de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficienţã aprobaţi.
    ART. 3
    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - ICI Bucureşti din coordonarea Ministerului Comunicaţiilor şi Societãţii Informaţionale va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 4
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                            Ministrul comunicaţiilor
                         şi societãţii informaţionale,
                                    Dan Nica

    Bucureşti, 22 mai 2012.
    Nr. 350.

    ANEXĂ

    MINISTERUL COMUNICAŢIILOR ŞI SOCIETĂŢII INFORMAŢIONALE
    Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informaticã - ICI Bucureşti

                       BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI
                                  pe anul 2012

                                                  - MII LEI -
 ┌─────────────────────────────────────────┬────┬─────────────┐
 │ │Nr. │ Program │
 │ INDICATORI │rd. │ 2012 │
 │ │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │ A │ 0 │ 1 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │VENITURI TOTALE, din care: │ 01 │ 17.310 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │I. VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: │ 02 │ 16.800 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │a) Venituri din activitatea de bazã*) │ 03 │ 6.100 │
 │b) Venituri din alte activitãţi conexe │ │ │
 │activitãţii de cercetare-dezvoltare │ 04 │ 10.700 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │c) Alte venituri din exploatare │ 05 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │2. VENITURI FINANCIARE │ 06 │ 510 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │3. VENITURI EXTRAORDINARE │ 07 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │II. CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 08 │ 16.056 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │1. Cheltuieli de exploatare - total, │ │ │
 │ din care: │ 09 │ 15.556 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │a) Bunuri şi servicii │ 10 │ 1.327 │
 │b) Cheltuieli de personal, din care: │ 11 │ 12.594 │
 │ - cheltuieli cu salariile din care: │ 12 │ 9.000 │
 │ - indemnizaţiile membrilor │ │ │
 │ consiliului de administraţie │ 13 │ 152 │
 │ - drepturile salariale ale │ │ │
 │ directorului (general) │ 14 │ 80 │
 │ - contribuţii de asigurãri sociale │ │ │
 │ de stat │ 15 │ 1.872 │
 │ - contribuţiile de asigurãri de şomaj │ 16 │ 44 │
 │ - contribuţii de asigurãri sociale │ │ │
 │ de sãnãtate │ 17 │ 468 │
 │ - contribuţii de asigurãri pentru │ │ │
 │ accidente de muncã şi boli │ 18 │ 24 │
 │ profesionale │ │ │
 │ - contribuţii pentru concedii şi │ │ │
 │ indemnizaţii │ 19 │ 77 │
 │ - contribuţii la Fondul de garantare │ │ │
 │ a creanţelor salariale │ 20 │ 23 │
 │ - contribuţii la fondul de pensii │ │ │
 │ facultative │ 21 │ - │
 │ - alte cheltuieli de personal, │ │ │
 │ din care: │ 22 │ 1.086 │
 │ - tichete de masã │ 23 │ 327 │
 │ - deplasãri, detaşãri │ 24 │ 350 │
 │c) Cheltuieli de exploatare privind │ │ │
 │ amortizãrile, provizioanele şi │ 25 │ 1.250 │
 │ ajustãrile pentru depreciere │ │ │
 │d) Cheltuieli de protocol │ 26 │ 25 │
 │e) Cheltuieli de reclamã şi publicitate │ 27 │ - │
 │f) Cheltuieli cu sponsorizarea │ 28 │ - │
 │g) Cheltuieli prevãzute de art. 21(3) din│ │ │
 │ Legea nr. 571/2003 privind Codul │ 29 │ 90 │
 │ fiscal │ │ │
 │h) Alte cheltuieli │ 30 │ 270 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │2. Cheltuieli financiare, din care: │ 31 │ 500 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │ - cheltuieli privind dobânzile │ 32 │ - │
 │ - alte cheltuieli financiare │ 33 │ 500 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │3. Cheltuieli extraordinare │ 34 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │III. REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) │ 35 │ 1.254 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │IV. IMPOZIT PE PROFIT │ 36 │ 201 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │V. REZULTATUL NET │ 37 │ 1.053 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ 38 │ - │
 │ DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ │ │ │
 │ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN│ 39 │ 1.053 │
 │ ANII PRECEDENŢI │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │a) pentru cointeresarea personalului │ 40 │ 211 │
 │b) pentru finanţarea dezvoltãrii │ │ │
 │ institutului naţional │ 41 │ 631 │
 │c) pentru desfãşurarea activitãţii │ │ │
 │ curente, inclusiv pentru cofinanţarea │ 42 │ 211 │
 │ proiectelor │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │VIII. SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR,│ 43 │ 12.500 │
 │ din care: │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │1. Surse proprii │ 44 │ 12.380 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │2. Subvenţii de la bugetul de stat │ 45 │ - │
 │ pentru investiţii │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │3. Credite bancare pentru investiţii │ 46 │ - │
 │ - interne │ 47 │ - │
 │ - externe │ 48 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │4. Alte surse │ 49 │ 120 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ │ │
 │ INVESTIŢII, din care: │ 50 │ 12.500 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │1. Investiţii, inclusiv investiţii în │ │ │
 │ curs la finele anului │ 51 │ 12.500 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │2. Rambursãri de rate aferente creditelor│ │ │
 │ pentru investiţii │ 52 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │ - interne │ 53 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │ - externe │ 54 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │X. DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │1. Venituri totale (rd. 01) │ 55 │ 17.310 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │2. Cheltuieli aferente veniturilor │ │ │
 │ totale (rd. 08) │ 56 │ 16.056 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │3. Rezultate (+/-) (rd. 55 - rd. 56) │ 57 │ 1.254 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │4. Numãr mediu de personal, total │ │ │
 │ institut, din care: │ 58 │ 156 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │ - numãr mediu personal de │ │ │
 │ cercetare-dezvoltare │ 59 │ 82 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │5. Câştigul mediu lunar pe salariat, │ │ │
 │ total institut lei/persoanã/lunã │ 60 │ 4.714 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │6. Câştigul mediu lunar pe personal de │ │ │
 │ cercetare-dezvoltare lei/persoanã/lunã│ 61 │ 5.380 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │7. Rentabilitatea (rd. 57/rd. 56 x 100) │ 62 │ 7,81 │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │8. Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 4,11 │
 │ (rd. 37 x 100/capital propriu) │ │ │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │10. Plãţi restante │ 64 │ - │
 ├─────────────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
 │11. Creanţe de încasat │ 65 │ 1.000 │
 └─────────────────────────────────────────┴────┴─────────────┘

--------
    *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei, Cercetãrii, Tineretului şi Sportului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din finanţarea instituţionalã de bazã şi din finanţarea instituţionalã complementarã, dupã caz, sunt în sumã de 1.710 mii lei, încheiate pânã la data de 29.02.2012, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale sunt în sumã de 564 mii lei.

                                  -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016