Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 346 din 19 martie 2018  privind aprobarea modelului contractului de management al serviciilor de ambulanţă judeţene, respectiv al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov şi a indicatorilor de performanţă  a activităţii managerului general    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 346 din 19 martie 2018 privind aprobarea modelului contractului de management al serviciilor de ambulanţă judeţene, respectiv al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov şi a indicatorilor de performanţă a activităţii managerului general

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 274 din 28 martie 2018
    Văzând Referatul de aprobare al Serviciului medicină de urgenţă nr. SP2312 din 16.03.2018,
    în conformitate cu prevederile art. 118 alin. (13) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
    ART. 1
    (1) Se aprobă modelul contractului de management al serviciilor de ambulanţă judeţene, respectiv al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, încheiat între managerul general şi Ministerul Sănătăţii, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (2) Utilizarea acestui model de contract este obligatorie. În cuprinsul contractelor încheiate pot fi prevăzute clauze suplimentare, negociate între părţile contractante, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

    ART. 2
    (1) Se aprobă lista indicatorilor de performanţă a activităţii managerului general al serviciului de ambulanţă judeţean, respectiv al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (2) Valorile indicatorilor din anexa nr. 2 sunt propuse de Serviciul medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii pe baza negocierilor directe dintre acesta şi managerii generali, în funcţie de resursele avute la dispoziţie şi specificul fiecărui judeţ. Acestea devin parte integrantă din contractul de management.

    ART. 3
    La data intrării în vigoare a dispoziţiilor prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 1.626/2007 privind aprobarea modelului contractului de management al serviciilor de ambulanţă judeţene şi al municipiului Bucureşti, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 688 din 10 octombrie 2007.

    ART. 4
    Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, precum şi persoanele care ocupă funcţia de manager general în cadrul serviciilor de ambulanţă judeţene, respectiv al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

    ART. 5
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul sănătăţii,
                    Sorina Pintea

    Bucureşti, 19 martie 2018.
    Nr. 346.
    ANEXA 1





    CONTRACT DE MANAGEMENT
    al Serviciului de Ambulanţă al Judeţului ............./al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov
    I. Părţile contractului
    1. Ministerul Sănătăţii reprezentat prin .....................................................................,
    pe de o parte, şi
    2. Managerul general persoană fizică, domnul/ doamna ........................................, domiciliat/domiciliată în ......................, str. .......................... nr. ......., judeţul/sectorul ............................., posesor/posesoare al/a buletinului/cărţii de identitate seria ......... nr. ............., codul numeric personal ......................................., în calitate de manager general al Serviciului de Ambulanţă al Judeţului ...................../al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov, cu sediul în localitatea ...................., pe de altă parte,
    am convenit încheierea prezentului contract de management.

    II. Obiectul contractului
    Organizarea, conducerea şi administrarea Serviciului de Ambulanţă al Judeţului ............................................/al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti–Ilfov, precum şi gestionarea patrimoniului şi a mijloacelor materiale şi băneşti ale acestuia, pe baza indicatorilor cuprinşi în proiectul de management, prevăzuţi în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 346/2018 privind aprobarea modelului contractului de management al serviciilor de ambulanţă judeţene, respectiv al Serviciului de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov şi a indicatorilor de performanţă a activităţii managerului general, în scopul furnizării de servicii medicale de urgenţă şi altor servicii medicale, pe baza principiilor privind echitatea, necesitatea, eficacitatea, calitatea şi eficienţa, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

    III. Durata contractului
    1. Prezentul contract intră in vigoare la data semnării şi încetează la data ................... .
    2. Prezentul contract de management poate fi prelungit după încetarea mandatului pe o perioadă de 3 luni, maximum de două ori, perioadă în care se organizează concursul de ocupare a funcţiei.

    IV. Durata muncii
    Norma de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, cu respectarea prevederilor legale privind munca suplimentară:
    a) repartiţia programului de lucru se face după cum urmează ............ (ore zi/ore noapte/inegal, în funcţie de necesităţi);
    b) programul de lucru se poate modifica în condiţiile contractului colectiv de muncă aplicabil/regulamentului intern;
    c) conform titlului III, cap. I, secţiunea 1 din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, timpul de muncă al managerului general poate fi repartizat uniform sau inegal, în funcţie de necesităţile obiective specifice regiunii/judeţului;
    d) orele suplimentare se efectuează în condiţiile legii.


    V. Drepturile şi obligaţiile părţilor
    A.1. Drepturile managerului general
    Managerul general are, în principal, următoarele drepturi:
    1. primirea unei sume lunare brute de ............ lei, stabilită potrivit prevederilor legale în vigoare, reprezentând:
    a) salariul de bază lunar brut: ..................................... lei;
    b) alte drepturi salariale, după caz ................................ lei;

    2. dreptul la repaus zilnic şi săptămânal;
    3. dreptul la concediu de odihnă anual, de .............. zile lucrătoare, conform prevederilor legale;
    4. dreptul de a beneficia de asigurări sociale de sănătate, pensii şi alte drepturi de asigurări sociale de stat, în condiţiile plăţii contribuţiilor prevăzute de lege;
    5. dreptul la egalitate de şanse şi de tratament;
    6. dreptul la securitate şi sănătate în muncă;
    7. dreptul la formare profesională, în condiţiile legii,
    8. dreptul la informare nelimitată asupra activităţii serviciului, având acces la toate documentele privind activitatea medicală şi economico-financiară a acestuia;
    9. dreptul de a fi sprijinit de Ministerul Sănătăţii şi de comitetul director în rezolvarea problemelor de strategie, organizare, funcţionare şi eficientizare a serviciului, precum şi în activitatea de identificare de surse pentru creşterea veniturilor serviciului, în condiţiile legii;
    10. dreptul de a fi sprijinit de către Ministerul Sănătăţii şi de comitetul director în implementarea activităţilor pentru îmbunătăţirea standardelor clinice şi a modelelor de practică, în monitorizarea şi evaluarea activităţii medicale, precum şi întărirea disciplinei economico-financiare;
    11. dreptul de a fi susţinut în realizarea activităţilor specifice de către Ministerul Sănătăţii, de comitetul director şi de alte comisii pe care le înfiinţează, ale căror atribuţii şi responsabilităţi sunt aprobate de comitetul director şi sunt prevăzute în regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciului;
    12. dreptul de a revoca membrii comitetului director în cazul neîndeplinirii obligaţiilor prevăzute în contractele de administrare;
    13. dreptul de a revoca coordonatorii compartimentelor, staţiilor şi substaţiilor, precum şi directorii din subordine în cazul nerealizării indicatorilor specifici timp de cel puţin 6 luni;
    14. dreptul la suspendarea de drept, pe perioada exercitării mandatului, a contractului individual de muncă şi de reluare a raporturilor de muncă pe postul deţinut anterior încheierii prezentului contract de management;
    15. dreptul de a angaja resursele umane şi financiare, în condiţiile legii;
    16. dreptul de a deconta cheltuielile de cazare, diurnă, transport şi alte cheltuieli, cu documente justificative, pentru deplasările în interes de serviciu şi/sau formare profesională, în ţară şi în străinătate, potrivit legii;
    17. dreptul de a desfăşura activitate medicală în cadrul serviciului de ambulanţă respectiv, cu respectarea programului de lucru prevăzut în contractul de management, fără a afecta buna funcţionare a unităţii respective.


    A.2. Obligaţiile managerului general
    Managerului general îi revin, în principal, următoarele obligaţii:
    1. de a îndeplini obligaţiile ce îi revin conform prezentului contract de management;
    2. de a reprezenta instituţia pe care o conduce, în raport cu terţe entităţi/persoane fizice şi juridice;
    3. de a respecta disciplina muncii;
    4. de a respecta măsurile de securitate şi sănătate a muncii în serviciu;
    5. de a respecta secretul de serviciu;
    6. de a îndeplini dispoziţiile cu caracter obligatoriu trasate de către Ministerul Sănătăţii;
    7. de a informa Ministerul Sănătăţii asupra activităţii serviciului;
    8. de a informa Ministerul Sănătăţii asupra evenimentelor deosebite legate de activitatea serviciului;
    9. de a informa Ministerul Sănătăţii asupra activităţii serviciului şi de a pune la dispoziţie acestuia documente referitoare la activitatea medicală şi economico-financiară a unităţii, cu respectarea legii drepturilor pacientului.


    A.3. Drepturile Ministerului Sănătăţii
    Ministerul Sănătăţii are, în principal, următoarele drepturi:
    1. să dea dispoziţii cu caracter obligatoriu pentru managerul general;
    2. să exercite controlul asupra modului de îndeplinire a sarcinilor de serviciu;
    3. la informare asupra activităţii serviciului ..........., putând solicita documente referitoare la activitatea medicală şi economico-financiară a unităţii, cu respectarea legii drepturilor pacientului;
    4. să evalueze anual activitatea managerului, conform indicatorilor prevăzuţi în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 346/2018;
    5. de a revoca managerul general, la propunerea comisiei de evaluare, numită prin ordin al ministrului sănătăţii ca urmare a evaluării anuale sau în cazul constatării neîndeplinirii obligaţiilor ce îi revin din prezentul contract;
    6. de a controla activitatea managerului general, ori de câte ori consideră că este necesar;
    7. de a fi informat prompt asupra evenimentelor deosebite legate de activitatea serviciului.


    A.4. Obligaţiile Ministerului Sănătăţii
    Ministerului Sănătăţii îi revin, în principal, următoarele obligaţii:
    1. să susţină, să sprijine şi să îndrume managerul general în toate aspectele legate de funcţia deţinută;
    2. să acorde managerului general toate drepturile ce decurg din contractul de management, contractul colectiv de muncă aplicabil şi din lege;
    3. să asigure permanent condiţiile tehnice şi organizatorice avute în vedere la elaborarea prezentului contract de management;
    4. să informeze managerul general asupra condiţiilor de muncă şi asupra elementelor care privesc desfăşurarea relaţiilor de muncă;
    5. să asigure managerului general resursele, în vederea realizării obligaţiilor acestuia, ce derivă din legislaţia în vigoare, precum şi în vederea implementării prevederilor legislative, generale şi specifice, în vigoare;
    6. să ofere suport consultativ privind strategia de dezvoltare a serviciilor de sănătate;
    7. să furnizeze, la cererea managerului general, suport tehnic privind elaborarea planurilor de dezvoltare, management financiar, implementarea de protocoale de practică medicală, colectare şi analiză de date pentru indicatori de performanţă;
    8. să urmărească îndeplinirea indicatorilor de performanţă ai activităţii, precum şi execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli.



    VI. Atribuţii
    Managerul general are, în principal, următoarele atribuţii:
    B.1. în domeniul strategiei serviciilor medicale:
    1. elaborează planul de management al serviciului pe perioada mandatului, pe baza nevoilor de servicii medicale ale populaţiei din zona arondată, luând în considerare şi prezenţa altor servicii publice în zonă, respectând principiul complementarităţii, împreună cu ceilalţi membri ai comitetului director şi cu coordonatorii de compartimente; planul de management al serviciului se depune la Serviciul medicină de urgenţă şi se avizează de Ministerul Sănătăţii; planul de management al serviciului se structurează pe etape anuale, evaluate la sfârşitul fiecărui an financiar;
    2. aprobă măsurile propuse de comitetul director pentru dezvoltarea activităţii serviciului, în concordanţă cu nevoile de servicii medicale ale populaţiei;
    3. face propuneri, pe baza analizei în cadrul comitetului director, privind structura organizatorică şi reorganizarea, în vederea aprobării de către Ministerul Sănătăţii, în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
    4. aplică strategiile şi politica de dezvoltare în domeniul sanitar ale Ministerului Sănătăţii, adaptate la necesarul de servicii medicale pentru populaţia deservită, luând în considerare resursele disponibile şi specificul local;
    5. colaborează cu autorităţile publice locale şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă, precum şi cu alte unităţi sanitare în planificarea dezvoltării sistemului de urgenţă prespitalicească în cazul intervenţiilor individuale, precum şi în cazul intervenţiilor la calamităţi în vederea realizării unor servicii integrate, complementare, eficiente, în conformitate cu necesităţile cetăţenilor, specificul local şi cu prevederile legale în vigoare;
    6. asigură utilizarea eficientă şi disponibilitatea continuă a mijloacelor de intervenţie din dotare în limita resurselor financiare şi umane;

    B.2. în domeniul managementului economico-financiar:
    1. aprobă, urmăreşte şi răspunde de realizarea planului anual de achiziţii publice;
    2. propune lista investiţiilor şi a lucrărilor de reparaţii capitale care urmează să se realizeze, în condiţiile legii, la propunerea comitetului director, şi îl transmite Serviciului medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii, până cel târziu în data de 15 octombrie, pentru anul bugetar următor;
    3. propune bugetul de cheltuieli al serviciului, defalcat pe titluri, capitole şi articole bugetare, precum şi repartizarea acestuia pe trimestre şi îl transmite Serviciului medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii, până cel târziu în data de 15 octombrie, pentru anul bugetar următor;
    4. propune şi răspunde de repartizarea bugetului de venituri şi cheltuieli al serviciului, pe baza propunerilor scrise, fundamentate, ale membrilor comitetului director, ale conducătorilor de compartimente, staţii şi substaţii, din structura serviciului;
    5. urmăreşte execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli;
    6. răspunde de respectarea disciplinei economico-financiare la nivelul serviciului, împreună cu directorul economic;
    7. îndeplineşte toate atribuţiile care decurg din calitatea de ordonator de credite, conform legii;
    8. împreună cu comitetul director, gestionează bugetul de venituri şi cheltuieli ale serviciului, în conformitate cu legea;
    9. negociază şi încheie contracte de furnizare de servicii medicale, în condiţiile legii;
    10. răspunde de organizarea şi desfăşurarea activităţii de audit public intern, în funcţie de resursele aprobate de ordonatorul principal de credite, conform legii;
    11. răspunde de respectarea şi aplicarea corectă a legislaţiei din domeniu;

    B.3. în domeniul managementului performanţei/calităţii serviciilor:
    1. întreprinde măsurile necesare şi urmăreşte realizarea indicatorilor de performanţă a activităţii, prevăzuţi în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 346/2018. În situaţii excepţionale, din motive neimputabile conducerii serviciului, nivelul indicatorilor poate fi renegociat o singură dată în cursul anului;
    2. indicatorii din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 346/2018 sunt raportaţi către Serviciul medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii şi utilizaţi de către această structură în analiza generală a activităţii serviciului respectiv;
    3. nominalizează coordonatorii de structuri/programe şi răspunde de implementarea şi raportarea indicatorilor programelor şi subprogramelor naţionale de sănătate derulate la nivelul serviciului, conform metodologiei elaborate de Ministerul Sănătăţii;
    4. răspunde de crearea condiţiilor necesare prestării unor servicii medicale de calitate de către personalul medico-sanitar din serviciu;
    5. urmăreşte implementarea protocoalelor de practică medicală la nivelul serviciului, pe baza recomandărilor şi a protocoalelor naţionale şi internaţionale din domeniu, precum şi a reglementărilor legale în vigoare;
    6. urmăreşte realizarea activităţilor de control al calităţii serviciilor medicale oferite de serviciu, elaborate şi coordonate de directorul medical în cadrul serviciului;
    7. negociază şi încheie, în numele şi pe seama serviciului, protocoale de colaborare şi/sau contracte cu alţi furnizori de servicii, în condiţiile legii, pentru asigurarea continuităţii şi creşterii calităţii serviciilor medicale asigurate în zona de competenţă;
    8. răspunde, împreună cu comitetul director, de asigurarea condiţiilor, echipamentelor şi a materialelor sanitare necesare intervenţiei în scopul asigurării asistenţei medicale adecvate de urgenţă şi transportului în deplină siguranţă a pacienţilor, în conformitate cu actele normative în vigoare;
    9. răspunde de monitorizarea şi raportarea corectă a indicatorilor, precum şi a altor date privind activitatea de supraveghere, prevenire şi control, în conformitate cu reglementările legale în vigoare;
    10. analizează modul de îndeplinire a obligaţiilor membrilor comitetului director, precum şi ale coordonatorilor de compartimente, dispunând măsuri de îmbunătăţire a activităţii;
    11. urmăreşte modul de aplicare a prevederilor legale în vigoare cu privire la respectarea drepturilor pacientului şi dispune măsuri atunci când se constată încălcarea acestora;
    12. urmăreşte modul de aplicare a prevederilor legale în vigoare cu privire la organizarea, funcţionarea şi activitatea medicală a serviciilor publice de ambulanţă şi dispune măsuri atunci când se constată încălcarea acestora;

    B.4. în domeniul managementului resurselor umane:
    1. aprobă regulamentul intern al serviciului;
    2. aprobă fişele de post;
    3. înfiinţează, cu aprobarea comitetului director, comisii specializate în cadrul serviciului, necesare pentru realizarea unor activităţi specifice, ale căror organizare şi funcţionare se precizează în regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciului;
    4. transmite necesarul de personal pe categorii şi locuri de muncă Serviciului medicină de urgenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii;
    5. organizează concurs pentru ocuparea funcţiilor din cadrul comitetului director;
    6. aprobă organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
    7. numeşte şi eliberează din funcţie personalul serviciului, în condiţiile legii;
    8. aprobă programul de lucru pe locuri de muncă şi categorii de personal, pentru personalul aflat în subordine, conform legislaţiei în vigoare;
    9. realizează evaluarea performanţelor profesionale anuale ale personalului aflat în subordine directă, conform structurii organizatorice, şi soluţionează contestaţiile în funcţie de nivelul ierarhic la care s-au făcut;
    10. aprobă planul de formare şi perfecţionare a personalului propus de către comitetul director, în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu nevoile din serviciul respectiv de ambulanţă;
    11. negociază, semnează şi monitorizează respectarea contractului colectiv de muncă la nivel de unitate;
    12. încheie contract de administrare, pe durata mandatului, cu membrii comitetului director;
    13. poate prelungi, la încetarea mandatului, contractele de administrare încheiate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
    14. reziliază contractele de administrare în cazul neîndeplinirii obligaţiilor prevăzute în acesta;
    15. urmăreşte încheierea asigurărilor de malpraxis de către unitate şi de către personalul medical din subordine;
    16. stabileşte, de comun acord cu personalul de specialitate medico-sanitar care ocupă funcţii de conducere specifice comitetului director şi are contractul individual de muncă suspendat, programul de lucru al acestuia în situaţia în care desfăşoară activitate medicală în cadrul serviciului de ambulanţă respectiv, în condiţiile legii;

    B.5. în domeniul managementului administrativ:
    1. urmăreşte şi răspunde de respectarea regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat prin ordin al ministrului sănătăţii;
    2. urmăreşte respectarea regulamentului intern;
    3. reprezintă serviciul în relaţiile cu terţe persoane fizice sau juridice;
    4. încheie acte juridice în numele şi pe seama serviciului, conform legii;
    5. răspunde de modul de îndeplinire a obligaţiilor asumate prin contracte şi dispune măsuri de îmbunătăţire a activităţii serviciului;
    6. încheie contracte şi asigură condiţii corespunzătoare pentru desfăşurarea activităţilor de învăţământ şi cercetare ştiinţifică, în conformitate cu metodologia elaborată de Ministerul Sănătăţii;
    7. răspunde de obţinerea autorizaţiei sanitare de funcţionare şi a certificatului de acreditare, în condiţiile prevăzute de lege;
    8. asigură respectarea prevederilor legale în vigoare referitoare la păstrarea secretului profesional, păstrarea confidenţialităţii datelor pacienţilor asistaţi, informaţiilor şi documentelor referitoare la activitatea serviciului;
    9. pune la dispoziţie organelor şi organismelor competente, la solicitarea acestora, în condiţiile legii, date privind activitatea serviciului;
    10. prezintă Ministerului Sănătăţii, Serviciului medicină de urgenţă, informări periodice cu privire la patrimoniul dat în administrare, realizarea indicatorilor activităţii medicale, precum şi la execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli;
    11. răspunde de organizarea arhivei serviciului şi asigurarea securităţii documentelor prevăzute de lege, în format scris şi electronic;
    12. aprobă utilizarea bazei de date medicale a serviciului pentru activităţi de cercetare medicală, în condiţiile legii;
    13. răspunde de organizarea unui sistem de înregistrare şi rezolvare a sugestiilor, sesizărilor şi reclamaţiilor referitoare la activitatea serviciului;
    14. conduce activitatea curentă a serviciului, în conformitate cu reglementările în vigoare;
    15. împreună cu comitetul director, elaborează planul/planurile de acţiune pentru situaţii speciale şi coordonează activitatea serviciului în caz de război, dezastre, atacuri teroriste, conflicte sociale şi alte situaţii de criză, conform dispoziţiilor legale în vigoare;
    16. propune spre aprobare Ministerului Sănătăţii, Serviciului medicină de urgenţă, un înlocuitor pentru perioadele de indisponibilitate;
    17. răspunde de depunerea solicitării pentru obţinerea acreditării serviciului de ambulanţă, în condiţiile legii, precum şi de solicitarea reacreditării, în condiţiile legii, cu cel puţin 6 luni înainte de încetarea valabilităţii acreditării;
    18. răspunde de respectarea şi aplicarea corectă a prevederilor actelor normative care reglementează activitatea acestuia;
    19. implementează prevederile legale în domeniu şi asigură buna funcţionare a sistemului de relaţii cu publicul/furnizarea informaţiilor publice şi relaţia cu mass media;
    20. asigură publicarea pe pagina de internet a serviciului şi transmiterea către Serviciul medicină de urgenţă a tuturor modificărilor din structura de conducere, precum şi a modificărilor datelor de contact ale persoanelor din aceasta;
    21. asigură transmiterea solicitărilor de finanţare către Serviciul medicină de urgenţă până la data de 18 a fiecărei luni;
    22. asigură lunar transmiterea datelor medicale şi economico-financiare aferente activităţii serviciului către Serviciul medicină de urgenţă până la data de 5 a fiecărei luni, pentru luna anterioară;
    23. asigură transmiterea indicatorilor de performanţă prevăzuţi în anexa nr. 2 la Ordinul ministrului sănătăţii nr. 346/2018 trimestrial până la data de 5 a lunii ulterioare încheierii trimestrului.

    B.6. alte atribuţii:
    1. depune o declaraţie de interese, precum şi o declaraţie de avere, potrivit prevederilor Legii nr. 176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările ulterioare, în termen de 30 de zile de la numirea în funcţie;
    2. actualizează declaraţiile prevăzute la pct. 1 ori de câte ori intervin schimbări care trebuie înscrise în ele. Actualizarea se face în termen de 30 de zile de la data modificării sau încetării funcţiilor ori activităţilor.



    VII. Incompatibilităţile şi conflictul de interese
    1. Funcţia de manager general este incompatibilă cu:
    a) exercitarea oricăror altor funcţii salarizate, nesalarizate sau/şi indemnizate, cu excepţia funcţiilor sau activităţilor în domeniul medical desfăşurate în aceeaşi unitate sanitară cu respectarea programului de lucru prevăzut în contractul de management, fără a afecta buna funcţionare a unităţii respective, a activităţilor didactice, de cercetare ştiinţifică şi de creaţie literar-artistică, cu respectarea prevederilor pct. IV lit. a);
    b) desfăşurarea de activităţi didactice sau de cercetare ştiinţifică finanţate de către furnizori ai serviciului de ambulanţă unde managerul general îşi desfăşoară activitatea;
    c) deţinerea mai multor funcţii de manager salarizate sau nesalarizate;
    d) deţinerea unei funcţii de conducere salarizate în cadrul Colegiului Medicilor din România, Colegiului Medicilor Dentişti din România, Colegiului Farmaciştilor din România, Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România sau al filialelor locale ale acestora ori al organizaţiilor sindicale de profil;
    e) exercitarea funcţiei de membru în organele de conducere, administrare şi control ale unui partid politic;
    f) exercitarea funcţiei de membru în organele de conducere, administrare şi control în societăţile reglementate de Legea societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

    2. Constituie conflict de interese:
    a) deţinerea de părţi sociale, acţiuni sau interese personal ori de către soţul/soţia, rudele sau afinii lor până la gradul al IV-lea inclusiv la societăţi reglementate de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, sau organizaţii nonguvernamentale care stabilesc relaţii cu caracter patrimonial cu serviciul de ambulanţă respectiv;
    b) deţinerea de către soţul/soţia, rudele ori afinii până la gradul al IV-lea inclusiv ai managerului general a funcţiei de membru în comitetul director sau a unei alte funcţii de conducere, inclusiv de natură administrativă, în cadrul serviciului de ambulanţă la care persoana în cauză exercită funcţia de manager general;
    c) alte situaţii decât cele prevăzute la lit. a) şi b) în care managerul general sau soţul/soţia, rudele şi afinii lor până la gradul al IV-lea inclusiv au un interes personal de natură patrimonială care ar putea influenţa îndeplinirea cu obiectivitate a funcţiei.


    VIII. Răspunderea părţilor
    1. Pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea necorespunzătoare a obligaţiilor prevăzute de prezentul contract de management, părţile răspund potrivit prevederilor legii.
    2. Managerul general răspunde civil, contravenţional, material sau penal, după caz, pentru nerespectarea prevederilor legale şi pentru daunele produse serviciului de ambulanţă pe care îl conduce prin orice acte contrare intereselor acestuia.

    IX. Forţa majoră
    1. Niciuna dintre părţile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen şi/sau de executarea în mod necorespunzător, total sau parţial, a oricărei obligaţii care îi revine în baza prezentului contract de management, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, astfel cum este definită de lege.
    2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 24 de ore, producerea evenimentului şi să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
    3. Dacă în termen de 5 zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să îşi notifice încetarea de plin drept a prezentului contract de management, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
    4. Forţa majoră se constată de către o autoritate competentă.

    X. Modificarea contractului de management
    Prevederile prezentului contract de management se vor adapta corespunzător reglementărilor legale ulterioare încheierii acestuia şi care îi sunt aplicabile.
    Orice modificare se face printr-un act adiţional semnat de ambele părţi şi va constitui parte integrantă a acestui contract.

    XI. Încetarea contractului de management
    Prezentul contract de management încetează în următoarele situaţii:
    a) la expirarea perioadei pentru care a fost încheiat;
    b) la revocarea din funcţie a managerului general, în cazul nerealizării indicatorilor de performanţă ai activităţii ca urmare a evaluării activităţii anuale;
    c) în situaţia existenţei unei culpe grave, ca urmare a neîndeplinirii obligaţiilor managerului general;
    d) prin acordul de voinţă al părţilor semnatare;
    e) la decesul sau punerea sub interdicţie judecătorească a managerului general;
    f) la împlinirea vârstei de pensionare prevăzute de lege;
    g) în cazul în care se constată abateri de la legislaţia în vigoare, constatate de către instituţiile abilitate care pot constitui un risc iminent pentru sănătatea pacienţilor sau a salariaţilor;
    h) în cazul neacceptării oricărei forme de control efectuate de instituţiile abilitate în condiţiile legii;
    i) în cazul refuzului colaborării cu organele de control desemnate de instituţiile abilitate în condiţiile legii;
    j) în cazul în s-a dispus arestarea managerului general, în condiţiile legii.


    XII. Litigii
    Litigiile izvorâte din încheierea, executarea, modificarea, încetarea şi interpretarea clauzelor prezentului contract de management se rezolvă pe cale amiabilă. În cazul în care divergenţele nu se soluţionează pe cale amiabilă, litigiile vor fi rezolvate de instanţele judecătoreşti competente.

    XIII. Dispoziţii finale
    Prevederile prezentului model de contract de management pot fi completate cu dispoziţii specifice, inclusiv indicatori de performanţă, corelaţi cu specificul fiecărui serviciu public de ambulanţă.

    XIV. Legislaţie aplicabilă
    Prezentul contract de management se interpretează conform legilor din România.

    Prezentul contract de management s-a încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte, astăzi ......................
    Ministerul Sănătăţii,
    reprezentată prin ...............................................................
                                                 (numele, prenumele şi semnătura)
    Serviciul de ambulanţă judeţean/SABIF ......................,
    reprezentat prin manager general .............................................................
                                                                                 (numele, prenumele şi semnătura)

    ANEXA 2





    INDICATORI
    de performanţă ai managementului serviciului public de ambulanţă şi punctajele de evaluare a acestora

┌────┬───────────────────────┬─────────┐
│ │ │Valoarea │
│ │Date necesare pentru │realizată│
│Nr. │evaluarea indicatorilor│în │
│crt.│de performanţă │perioada │
│ │ │evaluată │
│ │ │(nr. ) │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia │ │
│ │intervenţiilor medicale│ │
│ │de urgenţă efectuate cu│ │
│ │echipaje tip C2/B1 din │ │
│1. │totalul intervenţiilor │ │
│ │efectuate de │ │
│ │compartimentul de │ │
│ │asistenţă medicală de │ │
│ │urgenţă şi transport │ │
│ │sanitar asistat │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia │ │
│ │intervenţiilor medicale│ │
│ │de urgenţă efectuate cu│ │
│ │echipaj tip B2 din │ │
│2. │totalul intervenţiilor │ │
│ │efectuate de │ │
│ │compartimentul de │ │
│ │asistenţă medicală de │ │
│ │urgenţă şi transport │ │
│ │sanitar asistat │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia │ │
│ │intervenţiilor medicale│ │
│ │de urgenţă de cod roşu │ │
│ │efectuate cu echipaje │ │
│ │tip C2/B1 din totalul │ │
│3. │intervenţiilor │ │
│ │efectuate de │ │
│ │compartimentul de │ │
│ │asistenţă medicală de │ │
│ │urgenţă şi transport │ │
│ │sanitar asistat │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia │ │
│ │intervenţiilor medicale│ │
│ │de urgenţă de cod roşu │ │
│ │efectuate cu echipaje │ │
│ │tip C2/B1 din totalul │ │
│4. │intervenţiilor cod roşu│ │
│ │efectuate de │ │
│ │compartimentul de │ │
│ │asistenţă medicală de │ │
│ │urgenţă şi transport │ │
│ │sanitar asistat │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia pacienţilor │ │
│ │asistaţi de echipaje │ │
│ │tip ECU (de către │ │
│5. │personal angajat) din │ │
│ │totalul intervenţiilor │ │
│ │efectuate pentru ECU │ │
│ │(echipaj consultaţii de│ │
│ │urgenţă) │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia │ │
│ │intervenţiilor de cod │ │
│ │roşu din totalul │ │
│ │intervenţiilor │ │
│6. │efectuate în │ │
│ │compartimentul de │ │
│ │asistenţă medicală de │ │
│ │urgenţă şi transport │ │
│ │sanitar asistat │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia │ │
│ │intervenţiilor de cod │ │
│ │galben din totalul │ │
│ │intervenţiilor │ │
│7. │efectuate în │ │
│ │compartimentul de │ │
│ │asistenţă medicală de │ │
│ │urgenţă şi transport │ │
│ │sanitar asistat │ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia │ │
│ │intervenţiilor de cod │ │
│ │verde efectuate către │ │
│8. │echipajele de urgenţă │ │
│ │(echipaje C2/B1/B2) din│ │
│ │totalul consultaţiilor │ │
│ │de urgenţă la domiciliu│ │
├────┼───────────────────────┼─────────┤
│ │Proporţia pacienţilor │ │
│ │asistaţi la domiciliu │ │
│ │de asistenţi de pe │ │
│ │echipajele de tip B2 │ │
│9. │fără transport la │ │
│ │spital (Punctajul maxim│ │
│ │se obţine pentru o │ │
│ │valoare minimă │ │
│ │negociată.) │ │
└────┴───────────────────────┴─────────┘


┌────┬─────────────────┬─────────┬──────────┐
│ │ │ │Valoarea │
│Nr. │Indicatori de │Valoarea │realizată │
│crt.│performanţă │negociată│(% din │
│ │ │(%) │valoarea │
│ │ │ │negociată)│
├────┴─────────────────┴─────────┴──────────┤
│A. Indicatori de management al resurselor │
│umane │
├────┬─────────────────┬─────────┬──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │personalului │ │ │
│ │medical din │ │ │
│1. │totalul │ │ │
│ │personalului │ │ │
│ │angajat al │ │ │
│ │serviciului de │ │ │
│ │ambulanţă │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │personalului │ │ │
│ │medical cu │ │ │
│ │pregătire │ │ │
│ │specifică în │ │ │
│ │asistenţa │ │ │
│2. │medicală de │ │ │
│ │urgenţă (cu │ │ │
│ │atestat în │ │ │
│ │asistenţa │ │ │
│ │medicală de │ │ │
│ │urgenţă │ │ │
│ │prespitalicească)│ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţierilor/ │ │ │
│ │conducătorilor │ │ │
│ │auto din numărul │ │ │
│ │total al │ │ │
│ │personalului │ │ │
│ │operativ (medici,│ │ │
│ │asistenţi │ │ │
│ │medicali, │ │ │
│ │ambulanţieri, │ │ │
│ │conducători auto,│ │ │
│ │operatori │ │ │
│3. │registratori de │ │ │
│ │urgenţă, │ │ │
│ │dispecer, │ │ │
│ │radiotelefonişti │ │ │
│ │conform art. 114 │ │ │
│ │alin. (3) din │ │ │
│ │Legea nr. 95/2006│ │ │
│ │privind reforma │ │ │
│ │în domeniul │ │ │
│ │sănătăţii, │ │ │
│ │republicată, cu │ │ │
│ │modificările şi │ │ │
│ │completările │ │ │
│ │ulterioare │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │conducătorilor │ │ │
│ │auto cu curs de │ │ │
│4. │ambulanţier din │ │ │
│ │totalul │ │ │
│ │conducătorilor │ │ │
│ │auto │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │personalului care│ │ │
│ │a urmat cursuri │ │ │
│ │de pregătire │ │ │
│ │profesională │ │ │
│ │continuă în │ │ │
│5. │domeniul │ │ │
│ │asistenţei │ │ │
│ │medicale de │ │ │
│ │urgenţă din │ │ │
│ │totalul de │ │ │
│ │personal medical │ │ │
│ │în perioada │ │ │
│ │evaluată │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │personalului care│ │ │
│ │a urmat cursuri │ │ │
│ │de pregătire │ │ │
│ │profesională │ │ │
│ │continuă în │ │ │
│6. │domeniul primului│ │ │
│ │ajutor medical de│ │ │
│ │urgenţă din │ │ │
│ │totalul de │ │ │
│ │conducători auto/│ │ │
│ │ambulanţieri în │ │ │
│ │perioada evaluată│ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │personalului din │ │ │
│ │dispecerat care a│ │ │
│ │urmat cursuri de │ │ │
│ │pregătire │ │ │
│7. │profesională │ │ │
│ │continuă în │ │ │
│ │domeniu din total│ │ │
│ │personal din │ │ │
│ │dispecerat în │ │ │
│ │perioada evaluată│ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │personalului │ │ │
│ │nonoperativ care │ │ │
│ │a urmat cursuri │ │ │
│ │de pregătire │ │ │
│8. │profesională │ │ │
│ │continuă în │ │ │
│ │domeniu din total│ │ │
│ │personal │ │ │
│ │nonoperativ │ │ │
│ │angajat │ │ │
├────┴─────────────────┴─────────┴──────────┤
│TOTAL │
├───────────────────────────────────────────┤
│B. Indicatorii de utilizare a │
│echipamentului din dotare MS va stabili │
│valoarea minimă admisă a indicatorilor în │
│funcţie de gradul de uzură al ambulanţelor,│
│resursele umane disponibile pentru fiecare │
│tip de echipaj şi numărul ambulanţelor din │
│fiecare tip. │
├────┬─────────────────┬─────────┬──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţelor tip │ │ │
│ │C2 în serviciu │ │ │
│9. │din totalul │ │ │
│ │ambulanţelor tip │ │ │
│ │C2 din dotare/12 │ │ │
│ │ore │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţelor tip │ │ │
│ │C2 în serviciu │ │ │
│ │din totalul │ │ │
│10. │ambulanţelor tip │ │ │
│ │C2 din dotare │ │ │
│ │funcţionale din │ │ │
│ │punct de vedere │ │ │
│ │tehnic │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţelor tip │ │ │
│ │B1/2 în serviciu │ │ │
│11. │din totalul │ │ │
│ │ambulanţelor tip │ │ │
│ │B1/2 din dotare/ │ │ │
│ │12 ore │ │ │
├────┼─────────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţelor tip │ │ │
│ │B1/2 în serviciu │ │ │
│ │din totalul │ │ │
│12. │ambulanţelor tip │ │ │
│ │B1/2 din dotare │ │ │
│ │funcţionale din │ │ │
│ │punct de vedere │ │ │
│ │tehnic │ │ │
└────┴─────────────────┴─────────┴──────────┘


┌────┬──────────────┬─────────┬──────────┐
│ │ │ │Valoarea │
│Nr. │Indicatori de │Valoarea │realizată │
│crt.│performanţă │negociată│(% din │
│ │ │(%) │valoarea │
│ │ │ │negociată)│
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţelor │ │ │
│ │de urgenţă (B1│ │ │
│ │/2 şi C2) din │ │ │
│ │parcul activ │ │ │
│ │cu un singur │ │ │
│13. │echipaj/ │ │ │
│ │ambulanţă. │ │ │
│ │(Punctajul │ │ │
│ │maxim se │ │ │
│ │obţine pentru │ │ │
│ │o valoare │ │ │
│ │minimă │ │ │
│ │negociată.) │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţelor │ │ │
│ │de urgenţă (B │ │ │
│ │şi C) din │ │ │
│ │parcul activ │ │ │
│ │cu două │ │ │
│14. │echipaje/ │ │ │
│ │ambulanţă. │ │ │
│ │(Punctajul │ │ │
│ │maxim se │ │ │
│ │obţine pentru │ │ │
│ │o valoare │ │ │
│ │minimă │ │ │
│ │negociată.) │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │ambulanţelor │ │ │
│ │de urgenţă (B │ │ │
│15. │şi C) din │ │ │
│ │parcul activ │ │ │
│ │cu 3 sau mai │ │ │
│ │multe echipaje│ │ │
│ │/ambulanţă │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │misiunilor de │ │ │
│ │consultaţii de│ │ │
│ │urgenţă la │ │ │
│ │domiciliu, în │ │ │
│ │care │ │ │
│ │deplasarea s-a│ │ │
│16. │făcut │ │ │
│ │utilizând │ │ │
│ │ambulanţe tip │ │ │
│ │B1/2 sau C2 │ │ │
│ │din totalul │ │ │
│ │consultaţiilor│ │ │
│ │de urgenţă la │ │ │
│ │domiciliu │ │ │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┤
│TOTAL │
├────────────────────────────────────────┤
│C. Indicatorii de utilizare a │
│serviciilor asigurate │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │intervenţiilor│ │ │
│ │de cod roşu │ │ │
│ │efectuate de │ │ │
│ │către │ │ │
│ │echipajele de │ │ │
│ │consultaţii la│ │ │
│ │domiciliu din │ │ │
│17. │totalul │ │ │
│ │urgenţelor de │ │ │
│ │cod roşu. │ │ │
│ │(Punctajul │ │ │
│ │maxim se │ │ │
│ │obţine pentru │ │ │
│ │o valoare │ │ │
│ │minimă │ │ │
│ │negociată.) │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │intervenţiilor│ │ │
│ │de cod galben │ │ │
│ │efectuate de │ │ │
│ │către │ │ │
│ │echipajele de │ │ │
│ │consultaţii la│ │ │
│18. │domiciliu din │ │ │
│ │total urgenţe │ │ │
│ │de cod galben.│ │ │
│ │(Punctajul │ │ │
│ │maxim se │ │ │
│ │obţine pentru │ │ │
│ │o valoare │ │ │
│ │minimă │ │ │
│ │negociată.) │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Proporţia │ │ │
│ │intervenţiilor│ │ │
│ │de cod verde │ │ │
│ │efectuate de │ │ │
│19. │către │ │ │
│ │echipajele de │ │ │
│ │consultaţii la│ │ │
│ │domiciliu din │ │ │
│ │total cod │ │ │
│ │verde │ │ │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┤
│TOTAL │
├────────────────────────────────────────┤
│D. Indicatorii economico-financiari │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┤
│ │Execuţie │ │ │
│ │bugetară faţă │ │ │
│ │de bugetul de │ │ │
│ │cheltuieli │ │ │
│20. │aprobat │ │ │
│ │(conform filei│ │ │
│ │de buget pe │ │ │
│ │capitole şi │ │ │
│ │titluri) │ │ │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┤
│TOTAL │
├────────────────────────────────────────┤
│E. Indicatorii de calitate │
│Se vor corela cu posibilităţile de │
│raportare prin baze de date comune etc.,│
│după caz. │
├────┬──────────────┬─────────┬──────────┤
│ │Rata │ │ │
│ │mortalităţii │ │ │
│ │pe timpul │ │ │
│ │transportului │ │ │
│ │din totalul │ │ │
│ │pacienţilor │ │ │
│ │asistaţi şi │ │ │
│ │transportaţi │ │ │
│21. │cu echipajele │ │ │
│ │de urgenţă │ │ │
│ │(C2, B1/2) │ │ │
│ │(Punctajul │ │ │
│ │maxim se │ │ │
│ │obţine pentru │ │ │
│ │o valoare │ │ │
│ │minimă │ │ │
│ │negociată.) │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Rata │ │ │
│ │mortalităţii │ │ │
│ │la locul │ │ │
│ │solicitării a │ │ │
│ │cazurilor │ │ │
│ │asistate de │ │ │
│ │echipajele de │ │ │
│ │urgenţă, cu │ │ │
│ │excepţia │ │ │
│22. │cazurilor │ │ │
│ │găsite în stop│ │ │
│ │cardiac la │ │ │
│ │sosire. │ │ │
│ │(Punctajul │ │ │
│ │maxim se │ │ │
│ │obţine pentru │ │ │
│ │o valoare │ │ │
│ │minimă │ │ │
│ │negociată.) │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Rata │ │ │
│ │solicitărilor │ │ │
│ │de cod roşu la│ │ │
│23. │care a plecat │ │ │
│ │o ambulanţă în│ │ │
│ │mai puţin de 2│ │ │
│ │minute de la │ │ │
│ │alertare │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Rata │ │ │
│ │solicitărilor │ │ │
│ │de cod roşu la│ │ │
│ │care s-a ajuns│ │ │
│24. │cu prima │ │ │
│ │ambulanţă în │ │ │
│ │mediu urban în│ │ │
│ │mai puţin de │ │ │
│ │15 minute de │ │ │
│ │la alertare │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Rata │ │ │
│ │solicitărilor │ │ │
│ │de cod roşu la│ │ │
│ │care s-a ajuns│ │ │
│25. │în mediu rural│ │ │
│ │în mai puţin │ │ │
│ │de 20 de │ │ │
│ │minute de la │ │ │
│ │alertare │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Rata │ │ │
│ │solicitărilor │ │ │
│ │la care │ │ │
│ │pacientul a │ │ │
│26. │fost │ │ │
│ │transportat cu│ │ │
│ │alt mijloc │ │ │
│ │înaintea │ │ │
│ │sosirii │ │ │
│ │ambulanţei │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Procentul │ │ │
│ │apelurilor la │ │ │
│ │care s-a │ │ │
│ │răspuns în │ │ │
│27. │dispeceratul │ │ │
│ │medical în mai│ │ │
│ │puţin de 20 de│ │ │
│ │secunde - se │ │ │
│ │solicită la │ │ │
│ │112. │ │ │
├────┼──────────────┼─────────┼──────────┤
│ │Indicele de │ │ │
│ │corelare între│ │ │
│28. │cod de culoare│ │ │
│ │şi tipul de │ │ │
│ │echipaj alocat│ │ │
├────┴──────────────┴─────────┴──────────┤
│TOTAL │
├────────────────────────────────────────┤
│TOTAL GENERAL │
└────────────────────────────────────────┘

    Punctajul maxim cumulat pe aceşti indicatori este de ....... puncte.
    Valoarea minimă care poate fi acumulată este de 75% din punctajul maxim negociat.
    Sub valoarea minimă activitatea managerului este considerată ineficientă.
    Indicatorii care nu au fost realizaţi sunt punctaţi cu 0 sau cu un procent din punctajul maxim corespunzător fiecărui indicator, care este stabilit în urma negocierilor cu Serviciul medicină de urgenţă.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016