Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 342 din 14 aprilie 2009  privind aprobarea Procedurii pentru punerea in aplicare a prevederilor   art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 342 din 14 aprilie 2009 privind aprobarea Procedurii pentru punerea in aplicare a prevederilor art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 266 din 23 aprilie 2009

Având în vedere dispoziţiile <>art. 84^2 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în baza prevederilor <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Procedura pentru punerea în aplicare a prevederilor <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Marian Sârbu

Bucureşti, 14 aprilie 2009.
Nr. 342.


ANEXĂ


PROCEDURĂ
pentru punerea în aplicare a prevederilor art.
84^1 din <>Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor
pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu
modificãrile şi completãrile ulterioare

Prezenta procedurã reglementeazã modalitatea de acordare a ajutorului financiar prevãzut la <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare lege.

ART. 1
(1) Ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege se acordã la solicitarea angajatorilor care încadreazã în muncã absolvenţi ai instituţiilor de învãţãmânt în condiţiile art. 80 din lege şi care, dupã îndeplinirea obligaţiei prevãzute la art. 83 alin. (1) din lege, menţin raporturile de muncã ori de serviciu cu persoane din rândul absolvenţilor respectivi, pe o perioadã de unu sau 2 ani.
(2) Ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege se acordã angajatorilor prevãzuţi la alin. (1) pentru fiecare an de continuare a raporturilor de muncã sau de serviciu cu persoanele prevãzute la alin. (1), dupã îndeplinirea obligaţiei prevãzute la art. 83 alin. (1) din lege, dar nu pentru mai mult de 2 ani.
(3) Perioada de unu sau 2 ani prevãzutã la alin. (1), precum şi perioada pentru care se acordã ajutorul financiar prevãzutã la alin. (2) se calculeazã începând cu data de întâi a lunii urmãtoare lunii în care se îndeplineşte obligaţia prevãzutã la art. 83 alin. (1) din lege.
ART. 2
(1) Ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege se acordã dupã menţinerea raporturilor de muncã sau de serviciu pentru o perioadã de unu sau 2 ani, calculatã, potrivit art. 1 alin. (3), de la data de întâi a lunii urmãtoare lunii în care se îndeplineşte obligaţia prevãzutã la art. 83 alin. (1) din lege.
(2) Angajatorii care au beneficiat, opţional, de ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege pentru primul an de continuare a raporturilor de muncã sau de serviciu calculat potrivit art. 1 alin. (3) şi care menţin în continuare raporturile de muncã ori de serviciu ale absolvenţilor respectivi pentru cel de-al doilea an beneficiazã de ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege pentru cel de-al doilea an de menţinere a raporturilor de muncã sau de serviciu dupã menţinerea raporturilor de muncã ori de serviciu pe acest ultim an.
ART. 3
Nu beneficiazã de ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege:
a) angajatorii care la data solicitãrii ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege înregistreazã debite provenind din neplata contribuţiilor sociale prevãzute de lege;
b) angajatorii care nu menţin raporturile de muncã sau de serviciu cu persoanele din rândul absolvenţilor instituţiilor de învãţãmânt încadraţi în condiţiile art. 80 din lege, dupã îndeplinirea obligaţiei prevãzute la art. 83 alin. (1) din lege, pe perioada cuprinsã între data îndeplinirii acestei obligaţii şi data de întâi a lunii urmãtoare îndeplinirii obligaţiei, precum şi în continuare pentru perioada de unu, respectiv 2 ani pentru care solicitã acordarea ajutorului financiar;
c) angajatorii care la data solicitãrii ajutorului financiar se aflã în situaţie de insolvenţã, în procedura de executare silitã, reorganizare judiciarã, faliment, închidere operaţionalã, dizolvare, lichidare sau administrare specialã, care au activitãţile suspendate sau restricţii asupra acestora, ale cãror activitãţi fac obiectul unui aranjament cu creditorii şi cei care se aflã în alte situaţii similare reglementate de lege;
d) angajatorii care nu îndeplinesc condiţiile legale pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege.
ART. 4
(1) Pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege, angajatorii vor depune la agenţia pentru ocuparea forţei de muncã judeţeanã ori a municipiului Bucureşti în a cãrei razã teritorialã îşi au sediul, în termen de 60 de zile de la data expirãrii perioadei de unu sau 2 ani, calculatã potrivit art. 1 alin. (3), pentru care au menţinut raporturile de muncã ori de serviciu ale persoanelor din rândul absolvenţilor încadraţi în condiţiile art. 80 din lege, dupã îndeplinirea obligaţiei prevãzute la art. 83 alin. (1) din lege, şi pentru care solicitã acordarea ajutorului financiar, urmãtoarele documente:
a) cerere pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege, care va conţine şi o declaraţie pe propria rãspundere, conform modelului prevãzut în anexa nr. 1;
b) tabel nominal cu persoanele încadrate în muncã din rândul absolvenţilor instituţiilor de învãţãmânt, cãrora le-au menţinut raporturile de muncã ori de serviciu pentru perioada de unu sau 2 ani pentru care se solicitã acordarea ajutorului financiar, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2;
c) carnetul de muncã, în copie, sau alte acte prevãzute de lege care sã ateste menţinerea raporturilor de muncã ori de serviciu pe perioada stabilitã pentru a se putea acorda ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege;
d) certificat de atestare fiscalã, eliberat de instituţia competentã, care sã ateste cã la data depunerii cererii angajatorul nu înregistreazã debite provenind din neplata contribuţiilor sociale prevãzute de lege;
e) situaţie privind cuantumul sumei care face obiectul restituirii, reprezentând ajutorul financiar solicitat, întocmitã pe categorii de contribuţii sociale, pentru fiecare absolvent în parte, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3;
f) statele de platã, în copie certificatã de angajator, care sã prevadã distinct drepturile salariale ale absolvenţilor încadraţi în condiţiile art. 80 din lege, ale cãror raporturi de muncã sau de serviciu sunt menţinute dupã îndeplinirea obligaţiei prevãzute la art. 83 alin. (1) din lege, pentru perioada de unu, respectiv 2 ani, precum şi contribuţiile sociale datorate de angajator pentru absolvenţii respectivi şi semnãtura acestora.
(2) În situaţia în care expirarea perioadei de unu sau 2 ani, calculatã potrivit art. 1 alin. (3), pentru care angajatorii au menţinut raporturile de muncã ori de serviciu ale persoanelor din rândul absolvenţilor încadraţi în condiţiile art. 80 din lege, dupã îndeplinirea obligaţiei prevãzute la art. 83 alin. (1) din lege, este anterioarã intrãrii în vigoare a ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale pentru aprobarea prezentei proceduri, termenul de 60 de zile în care se poate solicita ajutorul financiar se calculeazã începând cu data intrãrii în vigoare a ordinului ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale pentru aprobarea prezentei proceduri.
(3) Angajatorii îşi asumã responsabilitatea pentru corectitudinea datelor comunicate şi solicitarea ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege în termenul prevãzut la alin. (1).
(4) Termenul prevãzut la alin. (1) şi (2) este termen de decãdere din dreptul de a beneficia de ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege.
ART. 5
(1) Agenţia pentru ocuparea forţei de muncã judeţeanã sau a municipiului Bucureşti soluţioneazã cererea pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege în termen de 45 zile de la data depunerii documentelor prevãzute la art. 4 alin. (1).
(2) În situaţia în care se constatã cã angajatorul nu depune toate documentele pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege sau cã nu sunt îndeplinite toate condiţiile legale pentru acordarea acestui ajutor financiar, cererea angajatorului se respinge prin decizie motivatã a directorului executiv al agenţiei pentru ocuparea forţei de muncã judeţene sau a municipiului Bucureşti, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 4.
(3) În situaţia în care se constatã cã sunt îndeplinite condiţiile de acordare a ajutorului financiar prevãzut la art. 84^1 din lege, agenţia pentru ocuparea forţei de muncã judeţeanã sau a municipiului Bucureşti va aproba cererea prin decizie a directorului executiv, care va conţine şi cuantumul sumei reprezentând ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege care face obiectul restituirii, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 5.
(4) Decizia de aprobare sau de respingere a cererii se comunicã angajatorului în termen de 5 zile lucrãtoare de la data emiterii acesteia şi poate fi contestatã, în termen de 30 de zile de la comunicare, la instanţa competentã potrivit <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(5) Ajutorul financiar prevãzut la art. 84^1 din lege se vireazã, din bugetul asigurãrilor pentru şomaj, angajatorilor a cãror cerere a fost aprobatã, prin plata acestei sume, în termen de 90 de zile de la data aprobãrii cererii.
(6) Soluţionarea cererii se efectueazã în ordinea înregistrãrii documentaţiei pentru acordarea ajutorului financiar la agenţia pentru ocuparea forţei de muncã judeţeanã sau a municipiului Bucureşti în a cãrei razã teritorialã îşi are sediul angajatorul.
(7) Plata ajutorului financiar se efectueazã în ordinea aprobãrii cererilor pentru acordarea ajutorului financiar.
ART. 6
Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezenta procedurã.


ANEXA 1
la procedurã

Nr. de înregistrare angajator: ...........................

Cãtre
Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã a Judeţului
...................../Municipiului Bucureşti


CERERE
pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la
<>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor
pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile
şi completãrile ulterioare

..............(angajatorul).........., cu sediul/adresa în ............................., judeţul ................................., telefon ................................., cod fiscal (CUI) ..........................., cont IBAN nr. ..........................., deschis la Banca ........................................., reprezentat prin dna/dl ...................................., având funcţia de ............................., vã solicit sã aprobaţi restituirea sumei de .......................... lei, reprezentând ajutorul financiar prevãzut la <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru perioada ..........................., prin plata acestei sume în contul: cont IBAN nr. ........................... deschis la Banca .................................. .
Sub sancţiunile aplicate falsului în declaraţii, declarãm urmãtoarele:
1. suma solicitatã prin prezenta cerere şi documentele anexate acesteia, reprezentând ajutorul financiar prevãzut la <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, este egalã cu cuantumul contribuţiilor sociale definite potrivit <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, datorate de angajator potrivit legii şi virate în perioada ......................................, pentru absolvenţii încadraţi în muncã în condiţiile art. 80 din aceeaşi lege, ale cãror raporturi de muncã sau de serviciu au fost menţinute în continuare, dupã îndeplinirea obligaţiei prevãzute la <>art. 83 alin. (1) din Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pe o perioadã de ...........an(i), calculatã potrivit prevederilor legale;
2. la data solicitãrii ajutorului financiar prevãzut la <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, angajatorul .................. nu se aflã în situaţie de insolvenţã, în procedurã de executare silitã, reorganizare judiciarã, faliment, închidere operaţionalã, dizolvare, lichidare sau administrare specialã, nu are activitãţile suspendate sau restricţii asupra acestora, activitãţile sale nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii, nu se aflã în alte situaţii similare reglementate de lege.
Anexãm prezentei cereri urmãtoarele documente (Se vor preciza toate documentele anexate cererii.):
1. ........................................................................
2. ........................................................................
..........................................................................

Data Angajator
...................... Director general sau altã persoanã autorizatã,
..........................................


ANEXA 2
la procedurã






Nr. de înregistrare angajator:...........................

Date de identificare a angajatorului:
Angajatorul (denumirea/numele).......................
Codul de identificare fiscalã........................
Codul CAEN.............................................
Judeţul..................................................
Sediul/Adresa........................................
Contul IBAN/Banca.........................................
Telefon/Fax..........................................
E-mail/Pagina de internet...............................

TABEL NOMINAL
cu persoanele încadrate în muncã conform prevederilor art. 84^1 din
<>Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi
stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi
completãrile ulterioare

┌────┬──────────┬────────┬───────────────┬────────────────────┬─────────────────┬────────────────┐
│Nr. │Numele şi │ Codul │Numãrul şi data│ Numãrul şi data │ Data expirãrii │ Perioada pentru│
│crt.│prenumele │numeric │ închirierii │convenţiei (art. 80 │ obligaţiei │care se solicitã│
│ │ │personal│ contractului │ din Legea nr. 76/ │ prevãzute la │ acordarea │
│ │ │ │ individual │ 2002, cu modificã- │art. 83 alin. (1)│ ajutorului │
│ │ │ │ de muncã │rile şi completãrile│din Legea nr. 76/│ financiar │
│ │ │ │ │ ulterioare) │2002, cu modifi- │(de la zz/ll/ │
│ │ │ │ │ │cãrile şi comple-│ la zz/ll/) │
│ │ │ │ │ │tãrile ulterioare│ │
│ │ │ │ │ │ (zz/ll/) │ │
├────┼──────────┼────────┼───────────────┼────────────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────┼────────┼───────────────┼────────────────────┼─────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴────────┴───────────────┴────────────────────┴─────────────────┴────────────────┘


Data Angajator
.................... Director general sau altã persoanã autorizatã,
...........................................




ANEXA 3
la procedurã






Nr. de înregistrare angajator:...........................

Date de identificare a angajatorului:
Angajatorul (denumirea/numele).......................
Codul de identificare fiscalã........................

SITUAŢIE
privind cuantumul sumei care face obiectul restituirii

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Numele şi prenumele: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Codul numeric personal (CNP): │
├─────────┬────────────────────────────┬────────────────────────────┬────────────────────────────┬────────────────────────────┤
│Luna şi │ Contribuţia de asigurãri │ Contribuţia de asigurãri │ Contribuţia de asigurare │ Contribuţia pentru │
│ anul │ sociale │ pentru şomaj │ pentru accidente de muncã │ asigurãri sociale │
│ │ │ │ şi boli profesionale │ de sãnãtate │
├─────────┼──────────────┬─────────────┼──────────────┬─────────────┼──────────────┬─────────────┼──────────────┬─────────────┤
│ │Baza de calcul│ Cuantumul │Baza de calcul│ Cuantumul │Baza de calcul│ Cuantumul │Baza de calcul│ Cuantumul │
│ │a contribuţiei│contribuţiei │a contribuţiei│contribuţiei │a contribuţiei│contribuţiei │a contribuţiei│contribuţiei │
│ │angajatorului │angajatorului│angajatorului │angajatorului│angajatorului │angajatorului│angajatorului │angajatorului│
├─────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┼──────────────┼─────────────┤
│ ...... │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼──────────────┴─────────────┼──────────────┴─────────────┼──────────────┴─────────────┼──────────────┴─────────────┤
│Total │ │ │ │ │
│cuantum │ │ │ │ │
│contri- │ │ │ │ │
│buţie │ │ │ │ │
│angajator│ │ │ │ │
├─────────┴────────────────────────────┴────────────────────────────┴────────────────────────────┴────────────────────────────┤
│ TOTAL GENERAL: │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

Angajator
Director general sau altã persoanã autorizatã,
.........................................




ANEXA 4
la procedurã


Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã
a Judeţului ....................../Municipiului Bucureşti

DECIZIA Nr. ..........
din ...............

Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã ................................., reprezentatã prin director executiv ............................, numit în baza Ordinului/Deciziei nr. ...........din ................, având în vedere prevederile <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 5 alin. (2) din Procedura pentru punerea în aplicare a prevederilor <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobatã prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 342/2009,

DECIDE*):

Art. 1. - Se respinge cererea pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, înregistratã de angajatorul .................................... cod fiscal (CUI) ....................................., la Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã................... cu nr. ............................ .
Art. 2. - Motivul respingerii cererii îl constituie neîndeplinirea condiţiilor prevãzute la art. 5 alin. (2) din Procedura pentru punerea în aplicare a prevederilor <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobatã prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 342/2009, respectiv:
.........................................................................
.........................................................................
Art. 3. - Prezenta decizie poate fi contestatã, în termen de 30 de zile de la comunicare, la instanţa competentã potrivit <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

Director executiv,
.................


------
*) Prezenta decizie se întocmeşte în 2 (douã) exemplare, dintre care: exemplarul 1 rãmâne la agenţia pentru ocuparea forţei de muncã, iar exemplarul 2 se comunicã angajatorului care a solicitat acordarea ajutorului financiar.


ANEXA 5
la procedurã


Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã
a Judeţului ............../Municipiului Bucureşti

DECIZIA Nr. ..........
din ...............

Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã..................., reprezentatã prin director executiv......................, numit în baza Ordinului/Deciziei nr............din........, având în vedere prevederile <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 5 alin. (3) din Procedura pentru punerea în aplicare a prevederilor <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aprobatã prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi protecţiei sociale nr. 342/2009,

DECIDE*):

Art. 1. - Se aprobã cererea pentru acordarea ajutorului financiar prevãzut la <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, înregistratã de angajatorul............................., cod fiscal (CUI)...................., la Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncã................... cu nr........................... .
Art. 2. - Ajutorul financiar prevãzut la <>art. 84^1 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurãrilor pentru şomaj şi stimularea ocupãrii forţei de muncã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, este în cuantum de.....................
Art. 3. - Prezenta decizie poate fi contestatã, în termen de 30 de zile de la comunicare, la instanţa competentã potrivit <>Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

Director executiv,
....................

---------
*) Prezenta decizie se întocmeşte în 3 (trei) exemplare, dintre care: exemplarul 1 rãmâne la agenţia pentru ocuparea forţei de muncã, exemplarul 2 se comunicã angajatorului, iar exemplarul 3 se transmite compartimentului din cadrul agenţiei pentru ocuparea forţei de muncã care deţine competenţe cu privire la platã.


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016