Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 34 din 29 august 2018  privind aprobarea tarifului perceput de Autoritatea Competentă de Reglementare  a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 34 din 29 august 2018 privind aprobarea tarifului perceput de Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră

EMITENT: Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 767 din 5 septembrie 2018
    Având în vedere prevederile art. 8 alin. (6) şi (14) din Legea nr. 165/2016 privind siguranţa operaţiunilor petroliere offshore, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 688/2017 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Autorităţii Competente de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră,
    preşedintele Autorităţii Competente de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră emite prezentul ordin.
    ART. 1
    Se aprobă tariful de 165 eur/oră/om, perceput titularilor acordurilor petroliere, operatorilor şi proprietarilor care desfăşoară operaţiuni petroliere în zonele din Marea Neagră, aflate sub jurisdicţia României, aferent Schemei de recuperare a costurilor financiare pentru lucrări şi servicii efectuate de Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră (ACROPO), prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 2
    (1) Tariful se achită în contul Autorităţii Competente de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră.
    (2) În cazul neachitării la scadenţă a facturilor aferente tarifului stabilit de prezentul ordin, respectiv în termen de 30 de zile de la data emiterii acestora, pentru fiecare zi de întârziere la plată se percepe o sumă egală cu nivelul dobânzilor şi penalităţilor de întârziere datorate pentru neplata la termen a obligaţiilor bugetare, conform prevederilor legale în vigoare.

    ART. 3
    Formularul-tip de depunere a documentaţiei de către operatori şi proprietari este prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 4
    Entităţile organizatorice din cadrul Autorităţii Competente de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră, precum şi persoanele juridice a căror activitate, potrivit legii, se află în competenţa de reglementare a acesteia vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 5
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare în termen de 3 zile de la data publicării.



                    Preşedinte Autorităţii Competente de Reglementare
                    a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră,
                    Constantin Gheorghe

    Bucureşti, 29 august 2018.
    Nr. 34.
    ANEXA 1

    SCHEMA DE RECUPERARE
    a costurilor financiare pentru lucrări şi servicii efectuate
    de Autoritatea Competentă de Reglementare
    a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră (ACROPO)
    1. Introducere
    Această schemă a fost elaborată pentru informarea proprietarilor şi operatorilor instalaţiilor petroliere offshore, precum şi a tuturor celor interesaţi, în legătură cu schema de recuperare a costurilor financiare pentru lucrări şi servicii efectuate de ACROPO în conformitate cu prevederile Legii nr. 165/2016 privind siguranţa operaţiunilor petroliere offshore, cu modificările şi completările ulterioare.
    Această schemă oferă informaţii despre scopul, tipul de lucrări şi servicii efectuate de către ACROPO în conformitate cu prevederile Legii nr. 165/2016, cu modificările şi completările ulterioare, explicând şi modul de calcul care a stat la baza regimului de taxare prevăzut în schema de recuperare a costurilor.

    2. Definirea costurilor
    Costurile financiare pentru lucrări şi servicii efectuate de ACROPO în conformitate cu atribuţiile stabilite de Legea nr. 165/2016, cu modificările şi completările ulterioare, reprezintă costurile asociate activităţilor prestate de personalul său pentru:
    - evaluarea documentaţiei primite de la operatori şi proprietari;
    – inspecţiile asociate cu instalaţiile offshore şi cu operaţiunile pe care acestea le desfăşoară, precum şi alte activităţi conexe acestor operaţiuni, inclusiv inspecţia subcontractorilor implicaţi în aceste activităţi;
    – audituri la sediile/punctele de lucru terestre ale operatorilor/proprietarilor şi/sau ale subcontractorilor acestora;
    – acţiunile de investigare a incidentelor raportate în timpul operaţiunilor offshore;
    – acţiunile de investigare a reclamaţiilor primite de la lucrătorii implicaţi în operaţiunile offshore şi/sau de la public, referitoare la neconformităţi constatate în desfăşurarea în siguranţă a operaţiunilor offshore;
    – acţiunile de punere în aplicare (enforcement) a prevederilor Legii nr. 165/2016, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv a normelor de aplicare a acesteia, cuprinse în legislaţia secundară emisă de către ACROPO;
    – servicii de consultanţă pe care ACROPO le oferă operatorilor/proprietarilor;
    – discuţii cu proprietarul/operatorul pentru a asigura conformarea acestora cu cerinţele legale aplicabile;
    – timpul petrecut pentru acţiunile formale de punere în aplicare a cerinţelor legale;
    – vizitele în străinătate ale inspectorilor/personalului ACROPO pentru inspecţia instalaţiilor ce se doreşte a fi aduse pentru operare în zona offshore din Marea Neagră aflată sub jurisdicţia României.

    2.1. Evaluarea documentaţiei
    Această evaluare include toate activităţile desfăşurate de personalul ACROPO, până la emiterea deciziei finale privind acceptarea oricărui tip de notificare şi raport asupra riscurilor majore, aşa cum sunt acestea definite în cuprinsul Legii nr. 165/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
    Activităţile ce se desfăşoară anterior momentului transmiterii către ACROPO a raportului asupra riscurilor majore şi a notificării privind operaţiuni la sondă, inclusiv acele activităţi care facilitează procesul de evaluare, intră la categoria inspecţie.
    Activităţile desfăşurate de personalul ACROPO referitoare la notificări, revizii ale documentaţiei şi evaluări ale documentelor transmise ulterior intră, de asemenea, la categoria inspecţie.
    Timpul alocat de personalul ACROPO pentru evaluarea unui raport asupra riscurilor majore se cuantifică şi reprezintă costuri ce vor fi recuperate de la operatori şi proprietari. Este inclus aici, de exemplu, dar nu limitativ, timpul petrecut pentru planificarea evaluării, adunarea înregistrărilor şi comunicarea cu operatorul/proprietarul pentru obţinerea de informaţii suplimentare.
    Contactele/Întâlnirile avute de personalul ACROPO cu părţi terţe, respectiv agenţi sau consultanţi angajaţi de către operator/proprietar pentru a susţine transmiterea documentaţiei, reprezintă costuri ce vor fi suportate de operator/proprietar şi vor fi agreate în prealabil cu acesta.
    O inspecţie efectuată la o instalaţie offshore pentru a verifica dacă informaţiile conţinute în raportul asupra riscurilor majore, prezentat ACROPO de către proprietar/operator, reflectă condiţiile actuale este considerată inspecţie şi nu este inclusă în costurile privind evaluarea raportului.
    O asemenea inspecţie poate avea loc în paralel cu procesul de evaluare a raportului asupra riscurilor majore, urmând ca cele două lucrări să fie taxate separat.
    Tarifarea începe din momentul în care raportul asupra riscurilor majore sau notificarea privind operaţiuni la sondă a fost primită de către ACROPO şi acoperă toate etapele, până la acceptarea documentelor şi completarea tuturor înregistrărilor referitoare la evaluare/inspecţii.
    Tarifarea încetează în momentul în care ACROPO a comunicat concluziile către cel care a înaintat documentaţia.
    Atunci când este necesară o activitate suplimentară, pentru a obţine informaţii ulterioare sau pentru clarificări relative la conţinutul raportului asupra riscurilor majore, informaţii sau clarificări care nu întârzie decizia finală a ACROPO, atunci această muncă este considerată inspecţie.
    O vizită la instalaţie, pentru a verifica conformitatea cu condiţiile descrise în raportul asupra riscurilor majore sau pentru a verifica rezolvarea anumitor neconformităţi, este considerată, de asemenea, inspecţie.

    2.2. Inspecţiile
    Principalele tipuri de inspecţii sunt:
    - inspecţiile planificate pentru verificarea conformării cu raportul asupra riscurilor majore;
    – acţiuni formale de punere în aplicare;
    – audituri tematice, evaluări tehnice şi întâlniri cu reprezentanţii lucrătorilor;
    – activităţi regulatorii ca urmare a notificărilor la sondă, operaţiuni combinate şi revizii ale documentaţiei, precum şi asigurarea de consiliere şi îndrumare.

    Exemple de activităţi ce se desfăşoară pe parcursul inspecţiilor:
    - activităţi pregătitoare, de exemplu, dar fără a fi limitative: dezvoltarea unui plan strategic de inspecţii sau a unui plan de inspecţii specific pentru un operator/proprietar sau instalaţie, plan care devine necesar, ca urmare a unor informaţii existente sau ca urmare a evaluării raportului asupra riscurilor majore;
    – examinarea unei instalaţii sau a unor părţi din aceasta, inclusiv teste, luare de probe, fotografiere şi adunarea unor alte informaţii;
    – examinarea sistemelor de management, sisteme sau practici de lucru, inclusiv interviuri cu lucrătorii sau alte persoane, care să ofere informaţii despre conformitatea cu regulamentele şi legile aplicabile;
    – documentarea concluziilor şi pregătirea de rapoarte;
    – urmărirea modului în care operatorul/proprietarul asigură conformarea cu documentaţia transmisă către ACROPO şi acceptată de către aceasta.

    Proprietarul/Operatorul va fi informat despre intervenţiile regulatorii planificate.
    Frecvenţa, durata şi natura vizitelor de inspecţie sunt determinate de ACROPO în temeiul prevederilor legale.
    Vizitele inspectorilor ACROPO la alte locaţii ale operatorului/proprietarului sau ale subcontractorilor acestora implicaţi în proiect sunt supuse regimului de tarifare prevăzut pentru inspecţii.
    2.2.1. Inspecţii la titularul acordului petrolier (operator) sau la proprietar
    Activităţile prin care se verifică conformitatea operatorului/ proprietarului cu legislaţia aplicabilă sunt supuse tarifării.
    Această verificare a operatorului/proprietarului reprezintă modul practic în care ACROPO evaluează modul în care este aplicat şi respectat raportul asupra riscurilor majore prezentat de către operator/proprietar către ACROPO.
    Dacă, în timpul unei inspecţii, se ajunge la concluzia că este necesară începerea unei investigaţii pentru a analiza dacă operatorul/proprietarul a respectat legislaţia în vigoare, atunci această investigaţie este supusă regimului de tarifare.

    2.2.2. Inspecţii la subcontractori
    Inspecţiile la subcontractori sunt supuse regimului de tarifare dacă scopul inspecţiei este direct legat de sistemul pe care operatorul îl are pentru gestionarea riscurilor asociate cu lucrările subcontractorului.
    Dacă, în timpul unei inspecţii, devine clar că este necesară începerea unei investigaţii, pentru a analiza dacă subcontractorul şi/sau operatorul a respectat legislaţia în vigoare, atunci această investigaţie este supusă regimului de tarifare.
    2.2.2.1. Inspecţii pe operaţiuni de scafandrerie
    Operaţiunile cu scafandrii pot fi efectuate atât de pe o instalaţie, cât şi de pe o navă-suport.
    Inspecţia operaţiunilor cu scafandrii care sunt efectuate de pe o instalaţie offshore este supusă regimului de tarifare, în aceeaşi manieră precum în cazul subcontractorilor.
    Atunci când operaţiunile cu scafandrii au loc la o distanţă mai mare de 500 metri faţă de instalaţia offshore, dar inspecţia este relevantă pentru siguranţa şi controlul instalaţiei offshore, atunci această inspecţie este de asemenea supusă regimului de tarifare.

    2.2.2.2. Inspecţii la conducte submarine
    Regimul de tarifare se aplică la inspecţiile asupra părţilor din conductă care sunt parte a instalaţiei offshore. Acestea includ verificarea modului de funcţionare a valvelor de izolare a sondei/sondelor (când sondele sunt conectate la instalaţie prin linii de curgere) şi liniilor de înaltă presiune din sistemele de control ale capetelor de sondă.
    Inspecţiile la conducte submarine includ verificarea „capcanelor“ pentru dispozitivele de inspecţie (pig traps), valve de închidere de urgenţă (ESDVs), valve de izolare submarine (SSIVs), conexiuni cu riserele şi suporţi ai riserelor şi sunt supuse regimului de tarifare.
    În general, în cazul inspecţiilor la operaţiunile cu scafandrii care au fost contractate de către operator, regimul de tarifare se aplică operatorului.
    Atunci când operaţiunile cu scafandrii au fost subcontractate de operatorul de conducte submarine, o inspecţie la acestea nu este supusă regimului de tarifare, deoarece responsabilitatea conformării cu legea îi aparţine operatorului conductei submarine.

    2.2.2.3. Inspecţii la nave/barje de transport greu (Heavy Lift), barje/nave de lansare conducte şi barje/nave de intervenţii la sondă (well service) care nu sunt considerate instalaţii
    Dacă operaţiunile efectuate de pe nave/barje sunt efectuate în conexiune cu instalaţia offshore (sau cu sondele care sunt parte a unei instalaţii), atunci inspecţia unor asemenea operaţiuni este supusă regimului de tarifare.
    Exemple ale unor asemenea operaţiuni includ: intervenţii la sonde, descărcarea, încărcarea, construcţia, demontarea şi toate operaţiunile pregătitoare ale unor astfel de activităţi.
    Inspecţia activităţilor de lansare a conductelor sau a barjelor de lansare conducte este supusă regimului de tarifare.

    2.2.2.4. Inspecţiile relative la notificările privind operaţiunile la sondă
    Inspecţiile care au loc relativ la notificările privind operaţiunile de sondă se referă la siguranţa instalaţiei de pe care se desfăşoară operaţiunile şi aceste inspecţii sunt supuse regimului de tarifare către operator (titularul de acord petrolier).

    2.2.2.5. Inspecţiile în străinătate ale personalului ACROPO
    Autoritatea inspectorilor ACROPO şi aplicarea schemei de recuperare a costurilor în afara graniţelor României sunt limitate. Totuşi, dacă inspectorii vizitează o instalaţie aflată în afara graniţelor României, instalaţie care se intenţionează a fi dispusă în viitorul apropiat în apele teritoriale ale României pentru operaţiuni offshore, atunci astfel de vizite/inspecţii sunt recuperabile drept costuri.
    Principiile care guvernează necesitatea unei inspecţii în afara graniţelor României sunt:
    - Trebuie să existe un beneficiu clar pentru ACROPO, pentru a-şi forma o imagine clară asupra stării instalaţiei. Simpla asigurare transmisă de către operator/proprietar că instalaţia este sigură pentru a fi adusă în apele teritoriale ale României nu este suficientă.
    – Inspecţiile în străinătate trebuie să fie esenţiale şi să aibă o abordare eficientă pentru a asigura conformarea cu legislaţia românească aplicabilă, dar şi cu informaţiile conţinute în raportul asupra riscurilor majore (şi care nu pot fi verificate altfel) sau să aducă o îmbunătăţire considerabilă asupra nivelului sistemului de gestionare al siguranţei proprii a proprietarului.
    – ACROPO poate analiza alte variante care să elimine necesitatea unor astfel de vizite în străinătate ale inspectorilor săi (de exemplu, istoricul companiei în operaţiunile desfăşurate în apele teritoriale ale României sau inspecţia instalaţiei imediat ce aceasta ajunge în apele teritoriale ale României).

    Este de aşteptat ca astfel de vizite/inspecţii sa fie solicitate de către operator, cu toate că pot fi cazuri în care acestea sunt efectuate la decizia ACROPO. În acest caz, valoarea costului preconizat a fi recuperat de la operator trebuie să fie acceptată de către acesta, înainte de aprobarea de către ACROPO a vizitei/inspecţiei.
    Nu se va efectua nicio astfel de vizită/inspecţie fără acceptul prealabil al operatorului. Costul va include deplasarea, costurile cu cazarea şi masa şi tariful/oră/inspector, iar facturile vor fi transmise către operator în intervalul de timp stabilit, odată cu celelalte facturi.



    2.3. Auditurile
    Auditurile sistemelor de management ale operatorilor/ proprietarilor sunt supuse regimului de tarifare.
    Auditurile efectuate la subcontractori nu sunt supuse regimului de tarifare (cu excepţia cazurilor prevăzute la pct. 2 subpct. 2.2.2, chiar dacă aceste audituri presupun vizite la sediul acestora).
    2.3.1. Inspecţiile la producătorii/distribuitorii de substanţe şi echipamente utilizate în procesele de lucru
    Dacă, în timpul unei investigaţii, se descoperă că există neconformităţi ale unui/unei echipament sau substanţe utilizate sau în legătură cu instalaţia, activitatea de verificare poate include o vizită la respectivul producător/distribuitor pentru a verifica conformitatea acestuia cu legislaţia aplicabilă.
    O astfel de activitate este supusă de asemenea regimului de tarifare, iar costul va fi recuperat de la operator/proprietar, ca parte a inspecţiei sau investigaţiei.
    Orice discuţie subsecventă de natură generală, nelegată de o instalaţie anume, precum vizitele de rutină la producători sau distribuitori de echipamente şi substanţe folosite în operaţiunile offshore, nu este supusă regimului de tarifare.


    2.4. Investigaţiile
    Investigaţiile pot începe ca rezultat al raportării primite de către ACROPO sau atunci când ACROPO intră în posesia unor informaţii despre un incident care a cauzat sau este posibil să cauzeze:
    - rănirea sau decesul personalului;
    – îmbolnăviri ocupaţionale;
    – agenţi biologici şi mutanţi cancerigeni;
    – poluarea aerului şi a mediului marin.

    Exemple ale tipurilor de activităţi care pot fi efectuate ca parte a unei investigaţii includ:
    - examinări ale instalaţiei sau părţi ale acesteia sau ale activităţilor de pe aceasta, care au fost afectate în urma incidentului, inclusiv testarea, luarea de probe, fotografierea sau colectarea altor informaţii necesare pentru a confirma natura incidentului şi a determina soluţiile de remediere;
    – examinarea sistemelor de management, sistemelor şi practicilor de lucru, incluzând interviuri cu angajaţii operatorului/ proprietarului sau alte persoane (inclusiv subcontractorii).

    Orice activitate desfăşurată de ACROPO în vederea efectuării investigaţiilor este supusă regimului de tarifare.
    Astfel de activităţi pot include, dar fără a fi limitativ prevăzute:
    - consideraţii ale faptelor, prezentate într-un raport sau într-o conversaţie telefonică;
    – o vizită la o instalaţie;
    – recoltarea de evidenţe medicolegale;
    – luarea de declaraţii.

    Activităţile de investigare sunt reactive şi, de aceea, nu pot fi planificate.
    Volumul activităţilor de investigaţie poate fi substanţial şi cu consecinţe destul de importante asupra planificării activităţilor ACROPO.
    Astfel de costuri vor fi recuperate exclusiv de la operatori/proprietari care constituie subiectul investigaţiei.

    2.5. Acţiuni formale de punere în executare (enforcement)
    ACROPO poate lua măsuri de punere în executare (propunere de soluţii de îmbunătăţire sau note de interzicere a unor activităţi) cu scopul de a asigura conformitatea cu legislaţia aplicabilă.
    Costurile legate de activităţile formale de punere în executare sunt recuperate de la operatori/proprietari.
    Astfel de activităţi pot include:
    - comunicarea scrisă între ACROPO şi operator/proprietar cu privire la îmbunătăţiri sau modificări necesare să asigure conformitatea cu legislaţia aplicabilă;
    – comunicarea cu operatorul/proprietarul sau cu reprezentanţii acestora pentru a conveni soluţiile de remediere;
    – pregătirea şi livrarea notelor de îmbunătăţire sau interzicere a începerii sau continuării operaţiunilor;
    – vizite pentru verificarea conformării care nu sunt incluse într-o inspecţie subsecventă;
    – colectarea de probe şi pregătirea rapoartelor necesare în vederea aplicării sancţiunilor legale şi stabilirea măsurilor ce se impun cu privire la intervenţiile/soluţiile pentru prevenirea extinderii, remedierea sau limitarea consecinţelor.

    Recuperarea costurilor începe imediat ce ACROPO decide ce acţiuni sunt necesare pentru a asigura conformarea şi
    încetează atunci când nivelul de conformare al operatorului/proprietarului revine la nivelul acceptat de către ACROPO.
    Costurile asociate cu activităţile de verificare a faptului că măsurile/soluţiile de prevenire, limitare, remediere şi/sau de îmbunătăţire au fost implementate sunt supuse regimului de facturare.

    2.6. Activităţi legate de instalaţii mobile scoase din operare
    O structură mobilă (instalaţie MODU) care a fost scoasă din utilizare şi care se află într-o perioadă de reparaţii sau mentenanţă în zona apelor teritoriale sau la cheu şi care nu se intenţionează a fi pusă în exploatare pentru moment nu este o instalaţie offshore. În consecinţă, aceasta nu este subiectul unui raport asupra riscurilor majore şi orice inspecţie la aceasta nu este supusă regimului de tarifare.
    Atunci când se intenţionează ca această structură să înceapă să desfăşoare operaţiuni offshore, aceasta devine o instalaţie offshore şi orice inspecţie la ea se supune regimului de tarifare.
    Dacă este necesară o inspecţie la una din instalaţiile aflate în afara României, cu intenţia de a o aduce pentru a lucra în apele teritoriale ale României, atunci o astfel de inspecţie este supusă regimului de tarifare.
    Necesitatea şi motivarea unei astfel de inspecţii vor fi agreate în prealabil cu operatorul.


    3. Stabilirea tarifului orar
    Tariful orar fix perceput titularilor acordurilor petroliere, operatorilor şi proprietarilor care desfăşoară operaţiuni petroliere în zonele din Marea Neagră aflate sub jurisdicţia României, de către Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră - ACROPO, este de 165 eur/oră/om.
    Cursul de schimb care se aplică este cursul de schimb al Băncii Naţionale a României la data facturării.

    4. Modalitatea de plată
    Plata lucrărilor şi serviciilor prestate de către ACROPO va fi făcută în baza facturilor emise de Direcţia economică, având ca suport situaţiile de lucrări, rapoartele de lucru si alte documente similare, pe baza cărora se stabilesc serviciile efectuate sau, după caz, în funcţie de prevederile contractuale, prezentate de direcţiile tehnice.
    Factura se emite la data finalizării evaluării.
    Rezultatul evaluării se eliberează numai după ce solicitantul face dovada achitării facturii.
    Conform Normelor generale de întocmire şi utilizare a documentelor financiar-contabile, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.634/2015, factura este document justificativ care stă la baza înregistrării în contabilitate a operaţiunilor economice.
    Valoarea lucrărilor şi serviciilor prestate se va calcula prin înmulţirea numărului de ore, evidenţiat în situaţiile de lucrări, cu tariful orar.


    ANEXA 2





    Formularul-tip de depunere a documentaţiei
    Persoana juridică .....................................................................
    Reprezentată prin ....................................................................
    Adresa .....................................................................................
    Nr. de telefon, adresa de e-mail ...............................................
    Cod unic de înregistrare ...........................................................
    Nr. de înregistrare la registrul comerţului .................................
    Cont ..........................................................................................
    Banca .......................................................................................
    Către Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră (ACROPO)
    Având în vedere prevederile Legii nr. 165/2016 privind siguranţa operaţiunilor petroliere offshore, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale procedurilor şi instrucţiunilor specifice emise de către Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră, vă transmitem informaţiile/notificarea/raportul/documentaţia necesare în vederea obţinerii ........................... privind ................................. .
    Evaluarea documentaţiei şi activităţile de inspecţie se tarifează în conformitate cu Schema de recuperare a costurilor financiare pentru lucrări şi servicii efectuate de Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră (ACROPO), conform Ordinului preşedintelui Autorităţii Competente de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră nr. 34/2018.
    Tariful perceput de Autoritatea Competentă de Reglementare a Operaţiunilor Petroliere Offshore la Marea Neagră va fi achitat prin transfer bancar.*)
    *) Rezultatul evaluării se eliberează numai după ce solicitantul face dovada achitării tarifului corespunzător.

    Documentaţia ataşată prezentei conţine ... file şi ... planşe, este structurată în ... volume şi se depune atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic.
    Prezenta notificare ţine loc de comandă fermă.
    Director general,
    ......................................................
    (semnătură şi ştampilă)
    Director economic,
    .......................................
    (semnătură)
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016