Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 325 din 23 aprilie 2018  privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 325 din 23 aprilie 2018 privind modificarea şi completarea Procedurii şi modalităţii de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016

EMITENT: Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 357 din 24 aprilie 2018
    Având în vedere dispoziţiile art. 9 alin. (34^6) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 3 alin. (13) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 15 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.288/2012, cu modificările şi completările ulterioare,
    directorul general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară emite prezentul ordin.
    ART. I
    Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Directorul general al Agenţiei Naţionale Cadastru şi Publicitate Imobiliară,
                    Radu-Codruţ Ştefănescu

    Bucureşti, 23 aprilie 2018.
    Nr. 325.
    ANEXA 1

    Modificări şi completări la Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor,
    precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor
    pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale,
    aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016
    Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 1 august 2016, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 4, definiţia termenului „Prestatorˮ se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Prestator - executantul lucrărilor de înregistrare sistematică a imobilelor, persoană fizică autorizată să execute lucrări de specialitate din domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei, în categoriile A, B sau D, indiferent de forma de organizare a acesteia, ori persoană juridică autorizată în clasele I, II sau III;"

    2. La articolul 4, după definiţia „Calculul termenelorˮ se introduce o nouă definiţie, „Legeˮ, cu următorul cuprins:
    "Lege - Legea cadastrului şi a publicitării imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare."

    3. La articolul 5, punctul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "2. Aprobarea bugetului destinat finanţării lucrărilor de înregistrare sistematică
    Consiliul de administraţie va aproba şi va dispune alocarea în mod egal a sumelor necesare finanţării lucrărilor de înregistrare sistematică pentru fiecare UAT, în limita fondurilor disponibile. Aceste sume vor fi prevăzute la o poziţie distinctă de transferuri în bugetul ANCPI şi, ulterior aprobării bugetului conform prevederilor legale în vigoare, vor fi repartizate în bugetele OCPI-urilor şi vor constitui surse de finanţare complementare pentru bugetele UAT-urilor beneficiare.
    Prin excepţie, Consiliul de administraţie poate realoca suma aprobată iniţial în situaţia UAT-urilor care intră sub incidenţa prevederilor privind respectarea criteriilor de prioritizare, stabilite de art. 9 alin. (34^7) din Lege, cu obligaţia identificării sumelor disponibile pentru finanţarea acestor categorii de lucrări pentru anul corespunzător şi cu reluarea etapelor prezentei proceduri."

    4. La articolul 5 punctul 6, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1) În situaţia în care UAT doreşte finanţarea lucrărilor de înregistrare sistematică, transmite către OCPI solicitarea de finanţare, întocmită conform modelului prevăzut în anexa nr. 3, precum şi contractul de finanţare semnat, întocmit în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte. Termenul maxim până la care UAT-urile pot solicita încheierea contractului de finanţare este cel prevăzut de art. 9 alin. (34^7) din Lege."

    5. La articolul 5 punctul 7, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Contractele de finanţare se încheie în limita creditelor de angajament comunicate prin fila de buget, pentru o perioadă de cel mult 24 de luni. Prin excepţie, contractele de finanţare încheiate în anul 2018 au valabilitate cel mult data de 31.10.2019."

    6. La articolul 5 punctul 8 alineatul (2), litera f) se abrogă.
    7. La articolul 5 punctul 9, alineatele (1) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(1) UAT este responsabilă de modalitatea de atribuire a contractelor de achiziţie publică şi de încheierea acestora cu prestatorii de servicii.
    .................................................................
(4) În vederea obţinerii fondurilor destinate finanţării, UAT are obligaţia de a încheia cu prioritate, după caz, contracte de achiziţie publică având ca obiect imobile situate în sectoarele cadastrale prioritare, astfel cum este prevăzut în art. 9 alin. (34^7) din Lege. În acest scop, sectoarele cadastrale în care se vor desfăşura lucrările de înregistrare sistematică se stabilesc de UAT împreună cu OCPI, anterior demarării procesului de achiziţie publică şi cu respectarea de către OCPI a procedurilor interne stabilite la nivelul ANCPI privind stabilirea limitelor sectoarelor cadastrale pentru lucrările de înregistrare sistematică."

    8. La articolul 5 punctul 10, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1) În termen de 5 zile lucrătoare de la încheierea contractului de achiziţie publică, UAT are obligaţia de a transmite la OCPI o copie conformă cu originalul a acestuia."

    9. La articolul 5 punctul 11, alineatele (4), (7) şi (8) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(4) Ulterior soluţionării, în termenele prevăzute la art. 14 alin. (1) din Lege, a cererilor de rectificare a documentelor tehnice realizate şi afişate pentru sectoarele cadastrale din cadrul unităţilor administrativ-teritoriale, OCPI întocmeşte PVR tehnic, în care se vor menţiona numărul de imobile recepţionate în vederea deschiderii cărţilor funciare şi numărul de imobile pentru care au existat cărţi funciare care au geometrie asociată, înregistrate în Sistemul integrat de cadastru şi carte funciară până la data emiterii PVR tehnic aferent «Documentelor tehnice ale cadastrului - copie spre publicare».
    ...........................................................
(7) Nu vor face obiectul decontării potrivit prezentei proceduri:
    a) imobilele care sunt cuprinse în planurile parcelare realizate în baza unor contracte de finanţare din fonduri publice. Prin planuri parcelare în cadrul prezentei proceduri se înţelege:
    - planurile parcelare realizate din fonduri publice ca urmare a derulării procedurilor de achiziţie prevăzute de lege, executate conform prevederilor Regulamentului privind conţinutul, modul de întocmire şi recepţie a documentaţiilor cadastrale în vederea înscrierii în cartea funciară, aprobat prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 634/2006, cu modificările şi completările ulterioare, şi cele executate conform Regulamentului de avizare, recepţie şi înscriere în evidenţele de cadastru şi carte funciară, aprobat prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 700/2014, cu modificările şi completările ulterioare, recepţionate de oficiile de cadastru şi publicitate imobiliară prin alocarea de numere cadastrale imobilelor componente;
    – planurile parcelare în curs de execuţie, contractate din fonduri publice;
    b) imobilele care au fost înscrise în sistemul integrat de cadastru şi carte funciară ca urmare a înregistrării sistematice, finanţate din fonduri publice.
(8) În cazul imobilelor prevăzute la art. 11 alin. (22^1)-(22^11) din Lege, pentru cartea funciară a titlurilor de proprietate se va deconta suma prevăzută la art. 9 alin. (34^5) din Lege şi 50% din preţul contractat pentru un imobil pentru cărţile funciare individuale derivate."

    10. La articolul 5 punctul 11, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (8^1), cu următorul cuprins:
    "(8^1) În cazul imobilelor cu geometrie asociată, înregistrate în Sistemul integrat de cadastru şi carte funciară până la data emiterii PVR tehnic aferent livrării «Documentele tehnice ale cadastrului - copie spre publicare», pentru cărţile funciare aferente acestor imobile, se va deconta 50% din preţul contractat pentru un imobil. Prin excepţie, nu vor face obiectul decontării imobilele cu geometrie asociată prevăzute la alin. (7) lit. a) şi b)."

    11. La articolul 5, punctul 13 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "13. Solicitarea de către UAT a transferului sumelor necesare efectuării plăţilor către OCPI
    UAT va transmite la OCPI solicitarea privind transferul sumelor necesare efectuării plăţilor, întocmită conform anexei nr. 8, care va fi însoţită de PVR tehnic, de PVR servicii şi de factură, în copie conform cu originalul."

    12. La articolul 5, punctul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "15. Deschiderea de fonduri către OCPI
    ANCPI va efectua virarea sumelor la OCPI în ordinea înregistrării solicitărilor şi în limita fondurilor disponibile."

    13. În anexa nr. 2 la procedură, articolul 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 1
    Definiţii şi abrevieri
    Termenii utilizaţi în prezentul contract vor avea următoarele înţelesuri:
    a) ANCPI - Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară;
    b) OCPI - oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară;
    c) OMFP - ordinul ministrului finanţelor publice;
    d) contract de finanţare - reprezintă prezentul contract de finanţare;
    e) prestator - executantul lucrărilor de înregistrare sistematică a imobilelor, persoană fizică autorizată să execute lucrări de specialitate din domeniile cadastrului, geodeziei şi cartografiei, în categoriile A, B sau D, indiferent de forma de organizare a acesteia, ori persoană juridică autorizată în clasele I, II sau III;
    f) Lege - Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    g) surse ANCPI - sume alocate din bugetul de venituri proprii ale ANCPI prin bugetele oficiilor teritoriale;
    h) credit de angajament - limita maximă în cadrul căreia pot fi încheiate angajamentele legale în timpul anului bugetar;
    i) Procedură - Procedura şi modalitatea de alocare a sumelor, precum şi raportarea de către beneficiari a stadiului de execuţie a lucrărilor pentru lucrările de înregistrare sistematică iniţiate de unităţile administrativ-teritoriale, aprobată prin Ordinul directorului general al Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară nr. 819/2016, cu modificările şi completările ulterioare;
    j) PVR tehnic - procesul-verbal de recepţie cantitativă şi calitativă a livrării «Documentele tehnice ale cadastrului - copie finală» prevăzut de specificaţiile tehnice aprobate prin ordinul directorului general al ANCPI;
    k) PVR servicii - procesul-verbal de recepţie a serviciilor de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică, ce fac obiectul contractelor de achiziţie publică încheiate de unităţile administrativ-teritoriale, denumit în specificaţiile tehnice procesverbal de acceptanţă a livrării «Documentele tehnice ale cadastrului - copie finală"

    14. În anexa nr. 2 la procedură, articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 3
    Obiectul şi valoarea contractului
    Obiectul contractului îl constituie alocarea unei finanţări de la o poziţie distinctă de transferuri din bugetul de venituri proprii al ANCPI, prin bugetul OCPI ..................., pe anii ............, în sumă de ........... lei, reprezentând credite de angajament (limita maximă în care UAT poate încheia contracte de prestări servicii)."

    15. În anexa nr. 2 la procedură, articolul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 5
    Durata contractului
    Contractul de finanţare intră în vigoare la data semnării lui de către ambele părţi şi are valabilitate ....................^1 de la data semnării.
    ^1 Se va completa cu încadrarea în termenul prevăzut la art. 5 alin. (2) din procedură."

    16. În anexa nr. 2 la procedură, la articolul 6 alineatul (2), literele c), d) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "c) de a achiziţiona servicii de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică în limita sumei finanţate pe carte funciară prevăzută de Lege la momentul iniţierii achiziţiei, cu respectarea prevederilor legale în domeniul cadastrului şi publicităţii imobiliare, precum şi a celor în materia achiziţiilor publice;
d) de a stabili împreună cu finanţatorul sectoarele cadastrale în care se vor desfăşura lucrările de înregistrare sistematică, anterior demarării procesului de achiziţie publică, precum şi de a încheia cu prioritate, după caz, contracte de achiziţie publică având ca obiect sectoare cadastrale prioritare potrivit prevederilor art. 9 alin. (34^7) din Lege;
e) de a încheia contracte de achiziţie publică cu prestatorii de servicii;"

    17. În anexa nr. 2 la procedură, la articolul 6 alineatul (3), litera c) se abrogă.
    18. Anexa nr. 3 la procedură se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "    ANEXA

    la procedură
    JUDEŢUL ……………………...........
    UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ
    .....................................................................
    Nr. ........../...........
    Solicitare de finanţare
    Stimată Doamnă/Stimate Domnule Director,
    Municipiul/oraşul/comuna .........., prin primar ..........., în calitate de reprezentant legal, solicităm încheierea unui contract de finanţare în condiţiile art. 9 alin. (34^7) din Legea cadastrului şi a publicităţii imobiliare nr. 7/1996, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în sumă de ………………........... lei reprezentând credite de angajament, limita maximă în care se pot încheia angajamente legale, pentru maximum 24 de luni, sumă destinată finanţării lucrării de înregistrare sistematică, având ca obiect sectoare cadastrale în cadrul UAT, altele decât cele contractate/finalizate.
    Ataşat prezentei solicitări vă transmitem cele două exemplare ale contractului de finanţare.
    Cu deosebită consideraţie,
    Primar
    ...................................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)"

    19. Anexa nr. 5 la procedură se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "    ANEXA

    la procedură
    OFICIUL DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ
    .....................................................................
    Nr. ............................../................................
    JUDEŢUL …………………………...
    UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ
    .....................................................................
    Nr. ……………............/..............................
    ACTUL ADIŢIONAL Nr. ........................
    la contractul pentru finanţarea în cadrul Programului naţional de cadastru
    şi carte funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică iniţiate
    de unităţi administrativ-teritoriale pentru sectoare cadastrale Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară ........., denumit în continuare OCPI, cu sediul în ..................., tel. ............., fax ..............., cod fiscal .................., cont ..........., deschis la ............, reprezentat de ..........., director, în calitate de finanţator,
    şi
    unitatea administrativ-teritorială .........., judeţul ............, reprezentată prin .........., în calitate de primar, cu sediul în .........., judeţul ..........., tel. .........., fax ............, cod fiscal ............, cont ..........., deschis la Trezoreria .........., ca beneficiar al finanţării,
    au convenit modificarea prevederilor contractuale după cum urmează:
    Articolul 3 din Contractul pentru finanţarea în cadrul Programului naţional de cadastru şi carte funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică iniţiate de unităţi administrativ-teritoriale pentru sectoare cadastrale, înregistrat cu nr. ........., se modifică şi va avea următorul cuprins:
    ART. 3
    Obiectul şi valoarea contractului
    Obiectul contractului îl constituie alocarea unei finanţări de la o poziţie distinctă de transferuri din bugetul de venituri proprii al ANCPI, prin bugetul OCPI ..........., pe anii .........., în sumă de ...........lei reprezentând credite de angajament (limita maximă în care UAT poate încheia contracte de prestări servicii) pentru realizarea lucrărilor de înregistrare sistematică în sectoare cadastrale, iniţiate de beneficiar, altele decât cele contractate/finalizate.
    Prezentul act adiţional s-a încheiat în două exemplare, câte unul pentru fiecare dintre părţi, fiecare exemplar având aceeaşi valoare juridică.
    OFICIUL DE CADASTRU ŞI PUBLICITATE IMOBILIARĂ
    ....................................................................
    Judeţul ...............
    Director,
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    Vizat CFPP
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    Serviciu/Birou/Compartiment economic,
    Vizat pentru legalitate
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)
    Şef BJRUSP/Consilier juridic,
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)
    Birou/Compartiment înregistrare sistematică,
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)
    Responsabil achiziţii, înregistrare sistematică OCPI (dacă există),
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    BENEFICIAR,
    UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ .............................
    Judeţul .....................
    Localitate ...............................................
    Primar,
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    Vizat CFPP
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    Direcţia economică/Compartimentul financiar-contabil,
    .....................................................................
    Vizat pentru legalitate
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)
    Direcţia juridică/Şef serviciu juridic-contencios/Secretar,
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)
    Serviciul/Compartimentul achiziţii publice,
    .....................................................................
    (numele, prenumele, semnătura)"


    20. Anexa nr. 6 la procedură se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "    ANEXA

    la procedură
    Raportare lunară a UAT către OCPI Denumirea UAT .......
    Judeţul ..........
    1. Date privind contractul de finanţare:
    - Numărul şi data contractului: ......
    – Valoarea creditului de angajament prevăzut în contractul de finanţare/act adiţional: ....... lei
    2. Date privind contractul de achiziţie publică:
    - Numărul şi data contractului ........
    – Valoarea contractului …… lei (cu TVA)
    – Termen finalizare conform contract .......
    – Obiectul contractului: sector cadastral nr. ……
    – Numărul estimat de imobile al sectorului cadastral ..............
    3. Date privind executantul lucrărilor de înregistrare sistematică:
    - Numele persoanei fizice autorizate …….
    – Nr. certificat de autorizare ………
    – Categoria de autorizare .......
    sau
    – Denumirea persoanei juridice ……
    – Nr. certificat de autorizare .........
    – Categoria de autorizare ..........
    4. Responsabil de contract din cadrul UAT:
    - Numele şi prenumele: ......
    – Date de contact:
    – Telefon: ………
    – E-mail: ……….
    5. Stadiul lucrărilor*:

┌───────────┬────┬────┬────┬────┬──────────┐
│Denumirea │Luna│Luna│Luna│Luna│Observaţii│
│activităţii│1 │2 │3 │4 … │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Preluare │ │ │ │ │ │
│date de la │ │ │ │ │ │
│OCPI, │ │ │ │ │ │
│primărie │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Derulare │ │ │ │ │ │
│campanie de│ │ │ │ │ │
│informare │ │ │ │ │ │
│locală │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Execuţie │ │ │ │ │ │
│măsurători │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Colectare │ │ │ │ │ │
│acte de │ │ │ │ │ │
│proprietate│ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Integrare │ │ │ │ │ │
│date │ │ │ │ │ │
│existente │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Întocmire │ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice ale│ │ │ │ │ │
│cadastrului│ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Predare │ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice în │ │ │ │ │ │
│copie spre │ │ │ │ │ │
│publicare │ │ │ │ │ │
│la OCPI │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Publicare │ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice │ │ │ │ │ │
│conform │ │ │ │ │ │
│termenului │ │ │ │ │ │
│legal │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Soluţionare│ │ │ │ │ │
│cereri de │ │ │ │ │ │
│rectificare│ │ │ │ │ │
│în termenul│ │ │ │ │ │
│legal │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Actualizare│ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice │ │ │ │ │ │
├───────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Predare │ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice ale│ │ │ │ │ │
│cadastrului│ │ │ │ │ │
│în copie │ │ │ │ │ │
│finală la │ │ │ │ │ │
│OCPI │ │ │ │ │ │
└───────────┴────┴────┴────┴────┴──────────┘


    Responsabil de contract,
    ......................................................
    (numele, prenumele şi semnătura)
    Primar,
    .........................................................
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    * Neefectuat/În curs de execuţie/Efectuat (Proces-verbal nr. ...../.....)."
    21. Anexa nr. 7 la procedură se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "    ANEXA

    la procedură
    Raportare lunară a oficiului de cadastru şi publicitate imobiliară
    către Agenţia Naţională de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Denumirea unităţii administrativ-teritoriale ……..
    Judeţul ……
    Oficiul de Cadastru şi Publicitate Imobiliară ……..
    1. Date privind contractul de finanţare:
    - Numărul şi data contractului: ………
    – Valoarea creditului de angajament prevăzut în contractul de finanţare/act adiţional: …… lei
    2. Date privind contractul de achiziţie publică:
    - Numărul şi data contractului …….
    – Valoarea contractului ……. lei (cu TVA)
    – Termen finalizare conform contract …….
    – Obiectul contractului: sectorul cadastral nr. ……
    – Numărul estimat de imobile al sectorului cadastral ……
    3. Date privind executantul lucrărilor de înregistrare sistematică:
    - Numele persoanei fizice autorizate …….
    – Nr. certificat de autorizare ……..
    – Categoria de autorizare …….
    sau
    – Denumirea persoanei juridice …….
    – Nr. certificat de autorizare …….
    – Categoria de autorizare .......
    4. Responsabil de contract din cadrul UAT:
    - Numele şi prenumele ……
    – Date de contact:
    – Telefon ……..
    – E-mail ……
    5. Stadiul lucrărilor*:

┌────────────┬────┬────┬────┬────┬──────────┐
│Denumirea │Luna│Luna│Luna│Luna│Observaţii│
│activităţii │1 │2 │3 │4 … │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Predare date│ │ │ │ │ │
│la executant│ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Participare │ │ │ │ │ │
│la derulare │ │ │ │ │ │
│campanie de │ │ │ │ │ │
│informare │ │ │ │ │ │
│locală │ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Verificare │ │ │ │ │ │
│execuţie │ │ │ │ │ │
│măsurători │ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Predare │ │ │ │ │ │
│copii │ │ │ │ │ │
│conforme ale│ │ │ │ │ │
│titlurilor │ │ │ │ │ │
│de │ │ │ │ │ │
│proprietate,│ │ │ │ │ │
│alte acte de│ │ │ │ │ │
│proprietate │ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Verificare │ │ │ │ │ │
│şi recepţie │ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice ale │ │ │ │ │ │
│cadastrului │ │ │ │ │ │
│- copie spre│ │ │ │ │ │
│publicare │ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Publicare │ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice │ │ │ │ │ │
│conform │ │ │ │ │ │
│termenului │ │ │ │ │ │
│legal │ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Soluţionare │ │ │ │ │ │
│cereri de │ │ │ │ │ │
│rectificare │ │ │ │ │ │
│în termenul │ │ │ │ │ │
│legal │ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Verificare │ │ │ │ │ │
│şi recepţie │ │ │ │ │ │
│documente │ │ │ │ │ │
│tehnice ale │ │ │ │ │ │
│cadastrului │ │ │ │ │ │
│- copie │ │ │ │ │ │
│finală │ │ │ │ │ │
├────────────┼────┼────┼────┼────┼──────────┤
│Deschidere │ │ │ │ │ │
│cărţi │ │ │ │ │ │
│funciare │ │ │ │ │ │
└────────────┴────┴────┴────┴────┴──────────┘


    Responsabil de contract,
    .............................
    (numele, prenumele şi semnătura)
    Director OCPI ......,
    ………...........................………............
    (numele, prenumele, semnătura şi ştampila)
    * Neefectuat/În curs de execuţie/Efectuat (Proces-verbal nr. ……/……)."



    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016