Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 32 din 11 ianuarie 2010  pentru monitorizarea si controlul aplicarii prevederilor   Legii-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice la nivelul institutiilor si autoritatilor publice ale administratiei locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 32 din 11 ianuarie 2010 pentru monitorizarea si controlul aplicarii prevederilor Legii-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice la nivelul institutiilor si autoritatilor publice ale administratiei locale

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 31 din 15 ianuarie 2010

Având în vedere:
- prevederile <>art. 10 din Legea-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale şi ministrul finanţelor publice emit urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã organizarea unui sistem de monitorizare şi control al aplicãrii prevederilor <>Legii-cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitarã a personalului plãtit din fonduri publice la nivelul instituţiilor şi autoritãţilor publice ale administraţiei locale, prin agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale şi direcţiile generale ale finanţelor publice teritoriale, din subordinea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi, respectiv, Ministerului Finanţelor Publice.
ART. 2
(1) Pânã la data de 31 ianuarie 2010 agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale, cu sprijinul direcţiilor generale ale finanţelor publice teritoriale, vor proceda la instruirea ordonatorilor principali de credite ai autoritãţilor publice locale (primãrii şi consilii judeţene), precum şi a persoanelor din cadrul acestora cu responsabilitãţi în reîncadrarea personalului propriu, în legãturã cu modul de stabilire a salariilor în primul an de aplicare a <>Legii nr. 330/2009 , pe baza precizãrilor metodologice aprobate de Guvern la propunerea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerului Finanţelor Publice.
(2) Pentru ordonatorii secundari şi terţiari de credite, al cãror personal urmeazã sã fie reîncadrat, instruirea asupra modului de aplicare a cadrului legal se va face de cãtre ordonatorii principali de credite.
ART. 3
(1) Controlul aplicãrii <>Legii nr. 330/2009 de cãtre autoritãţile publice locale revine în sarcina agenţiilor teritoriale pentru prestaţii sociale, în privinţa actelor de decizie internã ale ordonatorilor de credite ai instituţiilor şi autoritãţilor publice locale, prin care se stabileşte salarizarea personalului propriu.
(2) În vederea aplicãrii prevederilor alin. (1), ordonatorii de credite ai instituţiilor şi autoritãţilor publice locale au obligaţia sã transmitã unitãţilor de trezorerie teritoriale unde au contul deschis, pânã la data de 3 februarie 2010, situaţia privind modul de reîncadrare a personalului, conform statului de personal pe luna ianuarie 2010 al cãrui modelul este prevãzut în anexa nr. 1 la prezentul ordin. Unitãţile de trezorerie teritoriale transmit situaţiile grupate pe ordonatori principali de credite ai bugetelor locale la activitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã judeţene. Activitãţile de trezorerie şi contabilitate publicã judeţene transmit situaţiile grupate pe ordonatori principali de credite ai bugetelor locale agenţiilor teritoriale pentru prestaţii sociale.
(3) Controlul prevãzut la alin. (1) se realizeazã de cãtre agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale în perioada 1 februarie-31 martie 2010.
(4) Dupã verificarea situaţiilor privind modul de reîncadrare a personalului, agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale comunicã ordonatorilor de credite rezultatul verificãrii. Adresa de comunicare va fi transmisã prin unitãţile de trezorerie teritoriale.
(5) Ordonatorii de credite au obligaţia ca în termen de 5 zile lucrãtoare de la data comunicãrii sã corecteze eventualele reîncadrãri eronate şi sã retransmitã situaţia prevãzutã la alin. (2). În caz contrar, agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale vor sesiza Curtea de Conturi asupra neregulilor constatate.
ART. 4
Controlul aplicãrii <>Legii nr. 330/2009 de cãtre autoritãţile publice locale revine în sarcina direcţiilor finanţelor publice teritoriale, în privinţa concordanţei dintre totalul de platã înscris în situaţia recapitulativã prevãzutã în anexa nr. 2 la prezentul ordin şi documentele de platã privind drepturile de personal. În cazul în care, pentru plata drepturilor aferente lunii martie a.c., ordonatorii de credite ai bugetelor locale nu deţin documentul eliberat de cãtre agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale, care atestã verificarea modului de reîncadrare a personalului, unitãţile Trezoreriei Statului vor sesiza Curtea de Conturi asupra neregulilor constatate.
ART. 5
Controlul exercitat de agenţiile teritoriale pentru prestaţii sociale şi direcţiile generale ale finanţelor publice teritoriale nu exonereazã de rãspundere ordonatorii de credite, în eventualitatea unor iregularitãţi, constatate ulterior, în legãturã cu modul de reîncadrare a personalului.


Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu


ANEXA 1

Denumirea instituţiei
Denumirea instituţiei ierarhic superioare (ordonator principal de credite)
Cod unic de identificare fiscalã

STAT DE PERSONAL
pe luna ianuarie 2010




┌─────┬────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ ANUL 2009 │ ANUL 2010 │
│Anga-│ lun decembrie │ luna ianuarie 2010 │
│jat ├───────┬────────────────────────────────────────────┬───────┼────────────┬───────────────────────────────┬──────────────┬────────┤
│ │Salariu│ Alte drepturi acordate │ │ │ Sporuri şi alte drepturi │Sporuri rãmase│ │
│ │ de ├─────────┬────────┬─────────────────────────┤TOTAL │ │ incluse în salariu de │în afara sala-│ │
│ │bazã │indemni- │salariu │ sporuri │SALARIU│ │ bazã │riului de bazã│ │
│ │ │zaţia de │de merit├──────┬───────┬──────────┤ │Noul salariu├──────┬──────┬───────┬─────────┼──────────────┤TOTAL │
│ │ │conducere│ │vechi-│confi- │alte │ │de bazã │indem-│vechi-│confi- │alte │alte sporuri │SALARIU │
│ │ │ │ │me │denţia-│sporuri │ │ │niza- │mea │denţia-│drepturi │(ex. condiţii │ │
│ │ │ │ │ │litate │(ex.condi-│ │ │ţia de│ │litatea│care │de muncã │ │
│ │ │ │ │ │ │ţii de │ │ │condu-│ │ │potrivit │ │ │
│ │ │ │ │ │ │muncã)*1 │ │ │cere │ │ │Legii nr.│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │330/2009 │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │se includ│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │în sala- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │riul de │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │bazã*1) │ │ │
├─────┼───────┼─────────┼────────┼──────┼───────┼───┬───┬──┼───────┼────────────┼──────┼──────┼───────┼──┬──┬───┼─────┬────┬───┼────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │8 │9=1+2+ │10=1+11+12+ │ 11 │ 12 │ 13 │14│15│16 │ 17 │ 18 │19 │20=10+17│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │...+8 │13...+16 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │+18+19 │
└─────┴───────┴─────────┴────────┴──────┴───────┴───┴───┴──┴───────┴────────────┴──────┴──────┴───────┴──┴──┴───┴─────┴────┴───┴────────┘


_____________
*1) Se va detalia separat fiecare drept salarial.

Funcţia
........
........
........



NOTĂ:
Pentru fiecare dintre sporurile acordate în luna decembrie 2009 se vor prezenta temeiul legal, precum şi avizele acordate în baza legii.
Pentru anul 2010 nu vor fi luate în considerare drepturi salariale stabilite prin contracte colective de muncã sau alte acte, decât legi sau hotãrâri ale Guvernului.


ANEXA 2

Denumirea instituţiei
Denumirea instituţiei ierarhic superioare (ordonator principal de credite)
Cod unic de identificare fiscalã

SITUAŢIE RECAPITULATIVĂ


┌──────────────────────┬────────────────────────┬──────────┬─────────────────┐
│ Numãr posturi plãtite│ TOTAL │ TOTAL │ % │
│ │Fond aferent salariilor │ sporuri │ sporuri │
│ │ de bazã │ │ │
├──────────────────────┼────────────────────────┼──────────┼─────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3=2/1 │
└──────────────────────┴────────────────────────┴──────────┴─────────────────┘



___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016