Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 302 din 18 iulie 2003  privind aprobarea Criteriilor specifice Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap de acordare a statutului de utilitate publica persoanelor juridice de drept privat fara scop patrimonial    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 302 din 18 iulie 2003 privind aprobarea Criteriilor specifice Autoritatii Nationale pentru Persoanele cu Handicap de acordare a statutului de utilitate publica persoanelor juridice de drept privat fara scop patrimonial


Având în vedere prevederile <>art. 40^1 din Ordonanta Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, modificatã şi completatã prin <>Ordonanta Guvernului nr. 37/2003 ,
vazand Referatul de aprobare al Biroului de integrare profesionalã şi relaţii cu O.N.G.-urile nr. 2.022 din 18 iulie 2003,
în temeiul <>art. 5 alin. (4) din Ordonanta Guvernului nr. 14/2003 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 239/2003 ,

preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se aproba Criteriile specifice Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap de acordare a statutului de utilitate publica asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor, conform anexei nr. 1.
(2) Se aproba Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publica, prevãzutã în anexa nr. 2.
(3) Se aproba modelul raportului de activitate a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicita acordarea statutului de utilitate publica, prevãzut în anexa nr. 3.
ART. 2
(1) Biroul de integrare profesionalã şi relaţii cu O.N.G.-urile examineazã, în termen de cel mult 60 de zile de la primirea cererii, documentaţia prezentatã de asociaţii, fundaţii sau federaţii, iar în situaţia în care constata îndeplinirea criteriilor şi condiţiilor prevãzute de lege, întocmeşte împreunã cu Biroul juridic proiectul de hotãrâre a Guvernului privind recunoaşterea ca fiind de utilitate publica, pe care îl prezintã în vederea însuşirii preşedintelui Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap.
(2) În cazul în care se constata neîndeplinirea condiţiilor legale, Biroul de integrare profesionalã şi relaţii cu O.N.G.-urile transmite persoanelor juridice solicitante un rãspuns motivat, în termenul prevãzut la alin. (1).

ART. 3
Direcţiile de specialitate din cadrul Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Autoritãţii Naţionale
pentru Persoanele cu Handicap,
Constantin Stoenescu

Bucureşti, 18 iulie 2003.
Nr. 302.



ANEXA 1

CRITERII SPECIFICE
de acordare a statutului de utilitate publica asociaţiilor, fundaţiilor
sau federaţiilor care desfãşoarã activitãţi în sfera de competenta a
Autoritãţii Naţionale pentru Persoanele cu Handicap

Criterii specifice de acordare a statutului de utilitate publica:
a) activitatea acesteia se desfãşoarã în interes general sau comunitar,
dupã caz:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Îndeplinirea
Criterii Documentele care se analizeazã criteriului
(se noteaza
da/nu)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Activitatea de interes public general Statutul, actul constitutiv,
şi/sau comunitar se desfãşoarã în sfera regulamentul intern de
de competenta a Autoritãţii Naţionale funcţionare, pct. 2 din
pentru Persoanele cu Handicap, conform raportul de activitate
Strategiei naţionale privind protecţia
specialã şi integrarea socialã
a persoanelor cu handicap din România,
aprobatã prin Hotãrârea Guvernului
nr. 1.215/2002, şi Planului naţional
de acţiune pentru 2003-2006.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. În obiectul de activitate, activitãţile Idem
de interes public general şi/sau
comunitar care se desfãşoarã în sfera
de competenta a Autoritãţii Naţionale
pentru Persoanele cu Handicap sunt
preponderente în raport cu activitãţile
în interes personal nepatrimonial al
asociaţiilor şi fundaţiilor.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Nu desfãşoarã activitãţi angajate Idem
politic în mod partizan, inclusiv acela
de sprijinire sau promovare a unor
partide ori aliante politice sau
electorale, candidaţi în alegeri ori
persoane care ocupa funcţii de demnitate
publica.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Durata de funcţionare, conform Statutul, actul constitutiv
statutului, permite desfãşurarea pe
durata nedeterminatã a unor activitãţi
de interes general şi/sau comunitar.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

b) funcţioneazã de cel puţin 3 ani şi a realizat o parte din
obiectivele stabilite:
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Reali- Indepli-
zarea nirea
Criterii Indicatori de Documentele care indica- crite-
realizare ai se analizeazã torului riului
criteriului (se (se
noteaza noteaza
da/nu) da/nu)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Asociaţia sau fundaţia a) Definirea clara Statutul,
face dovada bunei a organelor de organigrama,
desfasurari a activitãţii conducere, pct. 3.1 din
organelor de conducere, administrare raportul de
administrare şi control, şi control activitate
în conformitate cu ───────────────────────────────────────────────────
prevederile statutare b) Existenta Pct. 3.2 din
şi cu regulamentul rapoartelor, proce- raportul de acti-
intern de funcţionare. selor-verbale, care vitate, copii de
atesta funcţionarea pe documente
organelor de
conducere,
administrare şi
control
───────────────────────────────────────────────────
c) În statut sau în Statutul,
regulamentul intern regulamentul
de funcţionare intern de
exista prevederi funcţionare
referitoare la
soluţionarea
conflictelor de
interes apãrute
în activitatea
asociaţiei/
fundaţiei.
───────────────────────────────────────────────────
d) Ponderea Pct. 3.1, 3.3
personalului din raportul de
calificat angajat cu activitate
caracter permanent
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Asociaţia sau fundaţia a) Depunerea Copii de pe
face dovada functionarii formularelor formularele
în conformitate cu situaţiilor finan- situaţiilor
legislaţia în vigoare. ciare anuale la financiare
administraţia anuale depuse
financiarã din raza
teritorialã în care
asociaţia sau
fundaţia îşi are
sediul
───────────────────────────────────────────────────
b) Plata impozitelor, Certificate
taxelor, contribu- constatatoare
tiilor şi a altor privind indepli-
venituri bugetare nirea obligaţiilor
datorate exigibile de
creditorilor plata a impozitelor
bugetari şi taxelor cãtre
stat, inclusiv a
celor locale, pre-
cum şi a contribu-
tiilor pentru
asigurãrile soci-
ale de stat,
asigurãrile
sociale de sãnãtate,
asigurãrile
de şomaj
───────────────────────────────────────────────────
c) Personalul este Pct. 3.3 din
încadrat în raportul de
conformitate cu activitate şi
legislaţia în certificate
vigoare. constatatoare
privind indepli-
nirea obligaţiilor
exigibile de plata
a impozitelor
şi taxelor cãtre
stat, inclusiv a
celor locale,
precum şi a
contribuţiilor
pentru asigurãrile
sociale de stat,
asigurãrile sociale
de sãnãtate,
asigurãrile de
şomaj
───────────────────────────────────────────────────
d) Are autorizaţiile Autorizaţiile
necesare în vederea administrative
desfãşurãrii conforme cu legis-
activitãţilor latia în vigoare
statutare. şi/sau acordu-
rile necesare
desfãşurãrii
activitãţilor,
copii de pe
documente
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Asociaţia sau fundaţia a) Dispune de un Pct. 1 din
dispune de resurse sediu adecvat şi de raportul de acti-
financiare, materiale şi dotãri destinate în vitate, copie de pe
umane adecvate functionarii exclusivitate document
organizaţiei. realizãrii
activitãţilor de
interes general
şi/sau comunitar.
───────────────────────────────────────────────────
b) A dezvoltat în Pct. 3.7 şi Fişa
teritoriu filiale activitãţilor din
sau puncte de lucru raportul de
adecvate realizãrii activitate
de activitãţi de
interes general ori
comunitar (în cazul
asociaţiilor şi
fundaţiilor care
desfãşoarã activitãţi
de interes general).
───────────────────────────────────────────────────
c) Resursele Pct. 4 din
financiare de care raportul de
dispune permit activitate, copii
realizarea activita- de pe documentele
tilor de interes contabile
general şi/sau
comunitar.
───────────────────────────────────────────────────
d) Personalul are Pct. 3.3, 3.4
pregãtire profesionalã din raportul de
şi experienta în activitate
domeniul de activitate.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Asociaţia, fundaţia sau a) Utilizeazã un Fişa activitãţilor
federaţia face dovada unei mijloc constant de din raportul de
bune comunicãri şi informare referitor activitate
colaborãri cu cetãţenii, la servciile şi
beneficiarii serviciilor, activitãţile
alte organizaţii derulate.
neguvernamentale şi ───────────────────────────────────────────────────
instituţii publice. b) Parteneriat cu - Documente care
alte organizaţii atesta parteneri-
neguvernamentale, atul cu alte
instituţii publice asociaţii, fundaţii,
etc. în vederea instituţii
dezvoltãrii de publice etc. şi
activitãţi comune pct. 3.6 din
şi/sau finanţãrii raportul de
acestor activitãţi activitate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Obiectivele de interes A realizat mai mult Pct. 2, 3.5 şi
general şi/sau comunitar de jumãtate din Fişa activitãţilor
realizate au fost numãrul obiectivelor din raportul de
semnificative în raport de interes general activitate
cu obiectivele de aceeaşi şi/sau comunitar
natura stabilite prin stabilite prin actul
actul constitutiv constitutiv sau statut.
sau statut.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6. Activitãţile de interes În domenii de interes Fişa activitãţilor
general şi/sau comunitar general şi/sau din raportul de
realizate sunt de utilitate comunitar, activi- activitate
publica, respectiv scopurile tatile desfãşurate
vizate sunt benefice. au condus la
rezultate reale şi
benefice pentru
comunitate, grupul
de persoane.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

c) a desfãşurat activitate anterioarã semnificativã, prin derularea unor
programe ori proiecte specifice scopului sau, însoţite de situaţiile
financiare anuale şi bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii
3 ani anteriori datei depunerii cererii privind recunoaşterea
statutului de utilitate publica:

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Reali- Indepli-
zarea nirea
Criterii Indicatori de Documentele care indica- crite-
realizare ai se analizeazã torului riului
criteriului (se (se
noteaza noteaza
da/nu) da/nu)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1 2 3 4 5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Activitãţile desfãşurate Activitãţile Statutul, pct. 2
anterior au fost adecvate desfãşurate au şi Fişa activita-
îndeplinirii obiectivelor condus la indepli- tilor din raportul
statutare. nirea obiectivelor de activitate
de interes general
şi/sau comunitar
prevãzute în statut.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Dezvolta programe, a) Dezvolta şi Pct. 3.5 şi Fişa
proiecte specifice. imbogateste, prin activitãţilor din
proiecte specifice, raportul de
activitãţile de activitate
interes general
şi/sau comunitar,
serviciile acordate,
în funcţie de
evaluarea perio-
dica a acestora.
───────────────────────────────────────────────────
b) Numãrul de Pct. 3.3 şi
beneficiari ai Fişa activitãţilor
aceluiaşi serviciu din raportul de
nu s-a diminuat cu activitate
mai mult de 10%
fata de anul
precedent.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Sustenabilitatea a) Utilizeazã resurse Pct. 3.3 şi Fişa
activitãţilor, serviciilor, umane adecvate activitãţilor din
din punct de vedere tehnic, activitãţilor raportul de
patrimonial, al grupului de desfãşurate: activitate
beneficiari
- personal calificat
în specialitate;
- personal angajat
cu norma intreaga;
- dezvolta politici
de formare şi
dezvoltare a
personalului şi
a voluntarilor.
───────────────────────────────────────────────────
b) Utilizeazã Fişa activitãţilor
metodologii de din raportul de
lucru adecvate activitate
serviciilor oferite:
tehnici, metode,
instrumente de
evaluare, respecta-
rea legislaţiei.
───────────────────────────────────────────────────
c) Are capacitatea Pct. 4 şi Fişa
de autofinanţare a activitãţilor din
serviciilor raportul de activitate
dezvoltate de cel
puţin 10% din costul
total al acestora.
───────────────────────────────────────────────────
d) Are capacitatea Pct. 4 şi Fişa
de a atrage mai activitãţilor din
multe surse de raportul de
finanţare. activitate
───────────────────────────────────────────────────
e) Dispune de Pct. 4 şi Fişa
dotãrile materiale activitãţilor din
adecvate desfãşurãrii raportul de
serviciilor. activitate
───────────────────────────────────────────────────
f) Serviciile oferite Fişa activitãţilor
se desfãşoarã cu din raportul de
consimţãmântul activitate
beneficiarilor şi,
dupã caz, cu aportul
beneficiarilor în
realizarea acestora.
───────────────────────────────────────────────────
g) Serviciile oferite Fişa activitãţilor
se desfãşoarã cu din raportul de
acordul şi, dupã caz, activitate
cu aportul comuni-
tatii locale.
───────────────────────────────────────────────────
h) Exista rezultate Fişa activitãţilor
ale serviciilor. din raportul de
activitate
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Situaţiile financiare a) Concordanta între Pct. 4 din
anuale şi bugetele de prevederile bugetului raportul de
venituri şi cheltuieli de venituri şi chel- activitate, bugetul
reflecta desfãşurarea tuieli şi datele de venituri şi
activitãţilor de interes reflectate în situ- cheltuieli şi
general sau comunitar. atiile financiare situaţiile
anuale financiare anuale
───────────────────────────────────────────────────
b) Cheltuieli Pct. 4 şi Fişa
adecvate activi- activitãţilor din
tatilor desfãşurate raportul de
activitate,
bugetul de
venituri şi
cheltuieli şi
situaţiile
financiare anuale
───────────────────────────────────────────────────
c) Cheltuieli în Pct. 4 şi din
concordata cu raportul de
veniturile obti- activitate,
nute bugetul de
venituri şi
cheltuieli şi
situaţiile
financiare anuale
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

d) valoarea activului patrimonial pe fiecare din cei 3 ani anteriori este
cel puţin egala cu valoarea patrimoniului iniţial:

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Îndeplinirea
Criteriu Documentele care se analizeazã indicatorului
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Valoarea activului patrimonial Pct. 4 din raportul de activitate,
pe fiecare din cei 3 ani bugetul de venituri şi cheltuieli
anteriori nu a scãzut sub şi situaţiile financiare anuale
valoarea patrimoniului iniţial.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────




ANEXA 2

LISTA DOCUMENTELOR
solicitate asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor în vederea
recunoaşterii ca fiind de utilitate publica


1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, obligatoriu în doua exemplare dactilografiate
2. Actul constitutiv, statutul şi, dupã caz, actele adiţionale la acestea
3. Dovada dobândirii personalitãţii juridice şi, dupã caz, a înregistrãrii modificãrilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor
4. Dovada privind bonitatea asociaţiei, a fundaţiei sau a federaţiei, emisã de banca la care are deschis contul
5. Ultimul extras de cont bancar
6. Dovada privind situaţia juridicã a sediului asociaţiei, al fundaţiei sau al federaţiei şi a sediului ori sediilor unde se desfãşoarã activitãţile pentru care solicita recunoaşterea
7. Situaţiile financiare anuale depuse la administraţia financiarã pe ultimii 3 ani
8. Bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul de conducere
9. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plata a impozitelor şi taxelor cãtre stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurãrile sociale de stat, asigurãrile sociale de sãnãtate, asigurãrile de şomaj (formulare-tip eliberate de autoritãţile competente)
10. Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurile necesare desfãşurãrii activitãţilor
11. Regulamentul intern de funcţionare
12. Organigrama asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei
13. Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani
14. Documente care atesta parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice
15. Numele şi adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea şi sediul persoanelor juridice cu care asociaţia sau fundaţia colaboreazã în mod frecvent în vederea realizãrii obiectului sau de activitate pentru care solicita recunoaşterea
16. Declaraţie pe proprie rãspundere a preşedintelui, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului ca organizaţia nu a desfãşurat activitãţi ilicite sau contrare ordinii publice ori bunelor moravuri şi nu are sume neachitate la scadenta cãtre persoane fizice sau juridice
17. În cazul federaţiilor care solicita recunoaşterea ca fiind de utilitate publica, dovada ca cel puţin doua treimi din numãrul asociaţiilor şi fundaţiilor care le alcãtuiesc sunt de utilitate publica
NOTA:
Documentele de la pct. 1, 9 şi 16 se solicita în original.
Documentele de la pct. 2-8, 10-15 şi 17 se solicita în copie.

ANEXA 3

RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicita acordarea
statutului de utilitate publica

1. Date privind asociaţia/fundaţia/federaţia
Denumirea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei:
Denumirea abreviata (dacã este cazul):
Tipul de organizaţie: (asociaţie/fundaţie/federatie)
Sediul: adresa:
tel./fax:
e-mail:
situaţia juridicã:
suprafata totalã (mp):
numãrul de încãperi:
Dobândirea personalitãţii juridice:
- în temeiul Legii nr. 21/1924:
● nr. dosarului la dobândirea personalitãţii juridice:
● sentinta civilã de dobândire a personalitãţii juridice:
● sentinţe civile care autorizeaza modificãrile actului constitutiv şi/sau statutul:
- nr.:
- eliberata de:
- data:
- în temeiul <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 26/2000 :
● certificate de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor:
- nr.:
- data:
codul fiscal nr. ..... anul ......, eliberat de ............
Cont bancar nr. ........ deschis la banca ........, adresa bãncii ..........
Numele persoanei/persoanelor cu drept de semnatura:
Persoane fizice/juridice - membrii asociaţiei
la constituire: - fondator/fondatori
2. Obiectivul de activitate prevãzut în statut
Scop: (se defineste în conformitate cu art. .... din statut)
Obiectivele stabilite în statut:
- de interes general (dezvoltare socialã, asistenta socialã specialã pentru persoanele cu handicap, sprijinul persoanelor cu handicap);
- de interes comunitar, respectiv în interesul public al unei comunitãţi şi/sau al unor grupuri de persoane fizice ori juridice care urmãresc un obiectiv comun sau au aceleaşi opinii, aceeaşi cultura, orientare religioasã, socialã, profesionalã şi altele.


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Activitãţi de interes general În conformitate Grupul
sau comunitar prevãzute în cu art. ... tinta
statut
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


3. Date privind organizarea şi funcţionarea
3.1. Organizarea asociaţiei/fundaţiei/federaţiei:
- organe de conducere (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
- organe de administrare (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
- organe de control (numele, prenumele, adresa, profesia, alese/numite):
3.2. Informaţii privind funcţionarea asociaţiei/ fundaţiei/federaţiei (pe ultimii 3 ani):
- activitatea organelor de conducere:
- nr. şedinţe în conformitate cu procesele-verbale nr./data ............
- alte documente (specificati)
- activitatea organelor de administrare:
- nr. şedinţe în conformitate cu procesele-verbale nr./data ............
- alte documente (specificati)
- activitatea organelor de control:
- nr. şedinţe în conformitate cu procesele-verbale nr./data ............
- alte documente (specificati)
3.3. Personalul administrativ al organizaţiei (în ultimii 3 ani):
- contract de munca:
- cu contract de munca cu timp parţial:
- nr. de voluntari:
3.4. Dezvoltarea resurselor umane (programe de formare a personalului organizate de diferite asociaţii/ fundaţii/federaţii pe ultimii 3 ani):
- asociaţia/fundaţia/federaţia:
- domeniul:
- nr. de persoane:
Programe pentru atragerea de voluntari (în ultimii 3 ani):
- nr. de participanţi:
- nr. de voluntari atrasi:
3.5. Activitãţi de interes general sau comunitar realizate (în ultimii 3 ani):
- denumirea activitãţii, în conformitate cu fişa activitãţilor:
- nr. de beneficiari:
3.6. Principalele mijloace de comunicare şi informare utilizate (în ultimii 3 ani):
- tipul activitãţii:
3.7. Dezvoltare teritorialã:
- filiale:
- puncte de lucru:
- judeţ/localitate/telefon:
- persoana de contact:
- nr. de membri asociaţi sau personal al fundaţiei:
- anul infiintarii:
3.8. Afiliere la nivel naţional:
- denumirea şi adresa organismului naţional:
- documentul care atesta afilierea:
- data afilierii:
3.9. Afiliere internationala (documentul care atesta afilierea, anul, tipul de afiliere):
- membru deplin:
- membru asociat:
- alte specificaţii:
3.10. Premii, nominalizãri, alte forme de recunoaştere a activitãţii:
- denumirea:
- anul:
- instituţia care a acordat/recunoscut activitatea:
4. Resurse materiale şi financiare
Patrimoniul (în conformitate cu ultima balanţa contabila), total valoare, din care:
a) Total imobilizari corporale, din care:
- construcţii:
- terenuri:
- alte mijloace: - mobilier
- echipament
- altele
- mijloace de transport:
- imobilizari corporale în curs:
b) Total disponibilitati bãneşti, din care:
- lei:
- valuta:
Venituri (în conformitate cu ultima balanţa contabila), total valoare, din care:
- resurse obţinute de la bugetul de stat:
- resurse obţinute de la bugetul local:
- cotizaţiile membrilor:
- dividendele societãţilor comerciale înfiinţate:
- dobânzile şi dividendele rezultate din plasarea sumelor disponibile:
- venituri realizate din activitãţi economice proprii:
- donaţii, sponsorizãri sau legate:
- finantari, granturi:
Miscarea patrimonialã (valoare activ în mii lei, în ultimii 3 ani):
Proiecte desfãşurate cu finanţare externa (pe ultimii 3 ani):
- perioada/anul:
- denumirea programului:
- valoarea:
- finanţator:
Proiecte subvenţionate de la bugetul de stat/local (în ultimii 3 ani):
- perioada/anul:
- denumirea programului:
- valoarea:
- temeiul legal şi sursa subventiei:
Societãţi comerciale înfiinţate:
- denumirea:
- anul infiintarii:
- obiectul de activitate:
- adresa:
- codul fiscal:

ANEXA


──────
la raportul de activitate pe ultimii 3 ani
────────────────────────────────────────────

FIŞA Nr. ..............
privind activitãţile în interes general şi/sau comunitar desfãşurate

1. Denumirea activitãţii:
2. Scop:
3. Obiective:
4. Durata (limitatã/nelimitatã):
5. Aria de desfãşurare (localã, judeteana, nationala):
6. Categoria de persoane beneficiare:
- nr. de beneficiari:
- caracteristici socioeconomice ale grupului tinta:
7. Precizati modalitatea de selectare a beneficiarilor activitãţilor
8. Descrieti modalitãţile prin care proiectul şi-a propus implicarea beneficiarilor în activitãţile desfãşurate în beneficiul acestora
9. Descrieti activitãţile/serviciile desfãşurate şi metodologiile de lucru utilizate
10. Resurse umane utilizate (contract de munca/convenţie civilã/voluntari):
- nr. total, din care: conducere:
execuţie:
Numele persoanei care conduce şi administreazã activitatea:
11. Costul programului, proiectului pe toatã durata finanţãrii sau, dupã caz, costul anual al serviciului, în conformitate cu cheltuielile din anul precedent depunerii documentaţiei, în mii lei, din care:
- contribuţia organizaţiei:
- subvenţii de la bugetul de stat:
- subvenţii de la bugetul local:
- contribuţii ale partenerilor externi:
- contribuţii ale beneficiarilor:
12. Costul lunar al serviciului, pe beneficiar:
13. Parteneri implicaţi (forma parteneriatului):
14. Autorizaţii necesare desfãşurãrii activitãţii:
- instituţia care a eliberat autorizaţia:
- nr. documentului/data:
15. Evaluarea activitãţilor, metode utilizate:
- când a avut loc evaluarea:
- cine a evaluat activitatea:
- mãsuri luate în urma evaluãrii:
16. Rezultatele activitãţii (specificati indicatorii de performanta utilizaţi):
17. Efectele benefice ale activitãţii la nivelul comunitãţii:
- modalitãţile de informare a comunitãţii privind activitãţile şi rezultatele acestora:
- alte comentarii privind activitatea desfasurata:
Numele persoanei desemnate pentru a oferi informaţii suplimentare:
Numele şi prenumele preşedintelui asociaţiei/fundaţiei:
Data/semnatura/ştampila


──────────────────────────
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016