┌────────────────────────────────────────────┬─────────────┬────────┐
│Rezultate ale învăţării suplimentare/ │Conţinuturile│Situaţii│
│Rezultate ale învăţării propuse spre │învăţării*3) │ de │
│aprofundare/extindere*2) │ │învăţare│
├────────────────────────────────────────────┤ │ │
│ │ │ │
├──────────────┬─────────────┬───────────────┤ │ │
│ Cunoştinţe │ Abilităţi │ Atitudini │ │ │
├──────────────┼─────────────┼───────────────┼─────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────────────┼───────────────┼─────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────────┴─────────────┴───────────────┴─────────────┴────────┘
APROBAT AVIZAT,
─────── ───────
Consiliul de administraţie al ISJ/ISMB CLDPS
şedinţa din data de: ...............
Instituţia de învăţământ ...........................................
Denumirea operatorului economic/instituţiei publice partenere ..........
Titlul CDL ..................................................
Tipul de CDL .........................................
Profilul/Domeniul de pregătire ........................................
Calificarea profesională ..............................................
Clasa ................................................................
Autorii:
- Unitatea de învăţământ: ............................................
- Operatorul economic/instituţia publică parteneră: ..................
Criterii şi indicatori de evaluare
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┬──┬───────────┐
│ Criterii/Indicatori │Da│Nu│ Da, cu │
│ │ │ │recomandare│
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┴──┴───────────┤
│I. Respectarea structurii standard a programei prin includerea următoarelor secţiuni: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┬──┬───────────┤
│Nota de prezentare │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Lista unităţilor de rezultate ale învăţării din SPP*1) vizate │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Rezultatele învăţării exprimate în termeni de cunoştinţe, abilităţi şi atitudini │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Conţinuturile învăţării (asociate rezultatelor învăţării prevăzute) │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Situaţiile de învăţare │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Lista minimă de resurse materiale │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Sugestiile metodologice (inclusiv exemple de activităţi de învăţare şi de metode │ │ │ │
│didactice folosite în procesul de predare/învăţare) │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Sugestii privind evaluarea (metode de evaluare şi de instrumente/itemi de evaluare) │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Bibliografie │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┴──┴───────────┤
│II. Elemente de calitate │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┬──┬───────────┤
│Concordanţa cu nevoile de formare identificate la nivel local │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┴──┴───────────┤
│Conţinutul notei de prezentare │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┬──┬───────────┤
│- Oportunitatea parcurgerii CDL │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│- Concordanţa cu resursele disponibile la nivelul unităţii de învăţământ şi ale │ │ │ │
│operatorului economic/instituţiei publice partenere │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Corelarea rezultatelor învăţării cu conţinuturile │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Corelarea rezultatelor învăţării cu situaţiile de învăţare │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Adecvarea exemplelor de metode de predare/învăţare cu demersul didactic propus │ │ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Adecvarea modalităţilor de evaluare la demersul didactic propus │ │ │ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┴──┴───────────┘