I. Indicatori*1)
┌────┬───────────────┬───────────────┬─────────┬────────────┬───────┬──────────┐
│Nr. │ Unitatea de │ Tema │ Grupa │ Data │Numărul│Numărul de│
│crt.│ învăţământ │ lecţiei │ │desfăşurării│de ore │ elevi │
│ │ │ │ │ orei │ │ prezenţi │
├────┼───────────────┼───────────────┼─────────┼────────────┼───────┼──────────┤
│ 1.│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼───────────────┼─────────┼────────────┼───────┼──────────┤
│ 2.│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼───────────────┼─────────┼────────────┼───────┼──────────┤
│ 3.│ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼───────────────┼─────────┼────────────┼───────┼──────────┤
│....│ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴───────────────┴─────────┴────────────┴───────┴──────────┘
II. Descrierea activităţilor, conform unităţilor de învăţare*2)
...........................................................................
III. Observaţii*3)
...........................................................................
Semnătura conducerii unităţii şcolare
...................................
Semnătura personală
...................
┌──────────────────────┬───────────────────────────┬────────────────────────┐
│Unităţi de performanţă│ Indicatori de performanţă │ Punctaj │
│ │ ├──────┬────────┬────────┤
│ │ │Maxim │ Auto- │Evaluare│
│ │ │ │evaluare│ │
├──────────────────────┼───────────────────────────┼──────┼────────┼────────┤
│A. Proiectarea │1. Aplicarea programei LCCR│ 5 p │ │ │
│didactică │2. Selecţia materialelor şi│ │ │ │
│Procesul de învăţare │mijloacelor didactice │ │ │ │
│40 p │adecvate programei │ 5 p │ │ │
│ │3. Elaborarea corectă a │ 5 p │ │ │
│ │planificărilor calendaris- │ │ │ │
│ │tice │ │ │ │
│ │4. Proiectele didactice şi │ │ │ │
│ │activitatea didactică │ 20 p │ │ │
│ │- Stabilirea corectă şi │ │ │ │
│ │coerentă a obiectivelor │ │ │ │
│ │lecţiilor, în vederea │ │ │ │
│ │abordării interdisciplinare│ │ │ │
│ │a conţinuturilor │ │ │ │
│ │- Predarea corectă a │ │ │ │
│ │conţinutului unităţilor de │ │ │ │
│ │învăţare, conform │ │ │ │
│ │suportului de curs │ │ │ │
│ │- Corelarea strategiilor │ │ │ │
│ │didactice în conformitate │ │ │ │
│ │cu noile orientări în │ │ │ │
│ │didactică │ │ │ │
│ │- Gestionarea eficientă a │ │ │ │
│ │timpului │ │ │ │
│ │- Accesibilitatea │ │ │ │
│ │informaţiilor │ │ │ │
│ │- Impactul formativ al │ │ │ │
│ │lecţiei asupra │ │ │ │
│ │elevului/grupei │ │ │ │
│ │- Tratarea diferenţiată a │ │ │ │
│ │grupelor eterogene de elevi│ │ │ │
│ │- Folosirea metodelor │ │ │ │
│ │tradiţionale şi moderne │ │ │ │
│ │5. Evaluarea obiectivă a │ │ │ │
│ │progresului şcolar (teste │ │ │ │
│ │personalizate, interpre- │ │ │ │
│ │tarea rezultatelor, măsuri │ │ │ │
│ │corective) │ 5 p │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────┼──────┼────────┼────────┤
│B. Raportări lunare │- Punctualitatea │ │ │ │
│ 10 p │transmiterii │ 5 p │ │ │
│ │- Rigurozitatea şi corecti-│ │ │ │
│ │tudinea întocmirii │ │ │ │
│ │raportărilor │ 5 p │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────┼──────┼────────┼────────┤
│C. Acţiuni extracurs │- Conceperea şi organi- │ │ │ │
│Promovarea culturii şi│zarea unor activităţi │ │ │ │
│civilizaţiei româneşti│extraşcolare de promovare a│ │ │ │
│în unitatea de învăţă-│limbii, culturii şi │ │ │ │
│mânt şi în comunitate │civilizaţiei româneşti în │ │ │ │
│ 20 p │unitatea de învăţământ │ 10 p │ │ │
│ │- Conceperea şi organizarea│ │ │ │
│ │de activităţi, implemen- │ │ │ │
│ │tarea unor proiecte de │ │ │ │
│ │promovare a culturii, │ │ │ │
│ │civilizaţiei şi tradiţiilor│ │ │ │
│ │româneşti în comunitate │ 10 p │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────┼──────┼────────┼────────┤
│D. Dezvoltarea │- Participarea la activi- │ 4 p │ │ │
│profesională │tăţi de formare organizate │ │ │ │
│ 10 p │la nivelul şcolii │ │ │ │
│ │- Participarea la activi- │ │ │ │
│ │tăţi de formare la nivel │ │ │ │
│ │regional/naţional │ 4 p │ │ │
│ │- Absolvirea unor forme de │ │ │ │
│ │învăţământ compatibile cu │ │ │ │
│ │proiectul LCCR (în anul │ │ │ │
│ │şcolar respectiv) │ 2 p │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────┼──────┼────────┼────────┤
│E. Evaluarea realizată│1. Activitatea de promovare│ │ │ │
│de şcoală │a proiectului LCCR │ 2 p │ │ │
│ 10 p │2. Respectarea regulamente-│ │ │ │
│ │lor interne ale şcolii │ 1 p │ │ │
│ │3. Implicarea în activită- │ │ │ │
│ │ţile şcolii │ 1 p │ │ │
│ │4. Colaborarea cu colecti- │ │ │ │
│ │vul de cadre didactice │ 1 p │ │ │
│ │5. Colaborarea cu familiile│ │ │ │
│ │copiilor, organizarea în │ │ │ │
│ │parteneriat cu acestea a │ │ │ │
│ │unor activităţi │ 1 p │ │ │
│ │6. Sprijinirea elevilor de │ │ │ │
│ │origine română în procesul │ │ │ │
│ │de integrare │ 1 p │ │ │
│ │7. Impactul cursului în │ │ │ │
│ │şcoală │ 1 p │ │ │
│ │8. Contribuţia la promova- │ │ │ │
│ │rea interculturalităţii şi │ │ │ │
│ │a multilingvismului │ 1 p │ │ │
│ │9. Activităţi extraşcolare │ 1 p │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────┼──────┼────────┼────────┤
│F. Raportul anual de │- Se întocmeşte urmărind │ 10 p │ │ │
│activitate │unităţile de performanţă şi│ │ │ │
│ 10 p │prevederile din fişa │ │ │ │
│ │postului. │ │ │ │
│ │- Maxim 3 pagini │ │ │ │
│ │- Se anexează documente │ │ │ │
│ │justificative (diplome, │ │ │ │
│ │adeverinţe etc.) │ │ │ │
├──────────────────────┼───────────────────────────┼──────┼────────┼────────┤
│Punctaj total │ │100 p │ │ │
└──────────────────────┴───────────────────────────┴──────┴────────┴────────┘
Semnătura profesorului LCCR Calificativ:
...................... ....................
Evaluatori
......................