Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.773/C din 14 noiembrie 2012  pentru modificarea şi completarea Normativului privind asigurarea tehnică de autovehicule a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.316/C/2012     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.773/C din 14 noiembrie 2012 pentru modificarea şi completarea Normativului privind asigurarea tehnică de autovehicule a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.316/C/2012

EMITENT: Ministerul Justiţiei
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 898 din 28 decembrie 2012
    Văzând Referatul de aprobare al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor nr. 57.903/2012,
    în temeiul art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare, al Ordonanţei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice, aprobată cu modificări prin Legea nr. 247/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul justiţiei emite următorul ordin:
    ART. I
    Normativul privind asigurarea tehnică de autovehicule a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate, aprobat prin Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.316/C/2012, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 423 şi 423 bis din 26 iunie 2012, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Articolul 50 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 50
    Exploatarea autovehiculelor se planifică, se organizează şi se desfăşoară în funcţie de misiunile specifice unităţilor, în limita normelor lunare de carburant, prevăzute în anexa nr. 6.
    Normele anuale de rulaj se stabilesc pentru fiecare autovehicul pe baza normelor de consum extraurban de carburant prevăzute în anexa nr. 34 şi a normelor lunare de carburant.
    Calitatea exploatării autovehiculelor depinde în principal de:
    a) nivelul pregătirii de specialitate a personalului tehnic şi a celui stabilit pentru conducerea autovehiculelor din dotare;
    b) executarea la timp, în volum complet şi de calitate a verificărilor şi întreţinerilor tehnice;
    c) respectarea cu stricteţe a regulilor de prevenire a accidentelor de circulaţie şi a evenimentelor tehnice;
    d) planificarea corectă şi evidenţa strictă a folosirii autovehiculelor;
    e) executarea de controale asupra stării tehnice şi de întreţinere a autovehiculelor;
    f) asigurarea condiţiilor corespunzătoare de parcare a autovehiculelor."

    2. În anexa nr. 34 "Norme de consum carburanţi", la punctul I "Autoturisme şi autostaţioane", se modifică norma de consum la numerele curente 1, 4, 7-19, 21, 22, 25, 28-30 şi 32 şi vor avea următorul cuprins:

┌──────────────────────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │MODUL │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │DE │ │ │ │NUMĂR │ │NUMĂR │ │ │
│ │ │ │ │ │DISPU-│ │ │TIP │TREPTE│ │DE │MASA │NORMA │
│ │CATEGORIA, │TIP/ │CILIN-│PUTEREA│NERE │TIPUL │TIP │TRAN- │ŞI TIP│ │LOCURI│TOTALĂ │CONSUM │
│Nr. crt. │MARCA ŞI TIPUL │COD │DREEA │MAXIMĂ │ŞI │ALIMEN-│CARBU-│SMI- │CUTIE │DIMENSIUNI│(SAR- │MAXIMĂ │VARĂ │
│ │AUTOVEHICULULUI│MOTOR│TOTALĂ│KW │NUMĂ- │TĂRII │RANT │SIE │DE │ANVELOPE │CINA │AUTORI-│EXTRAURBAN│
│ │ │ │cmc │ │RUL │**) │***) │****) │VITEZE│ │UTILĂ │ZATĂ în│litri/100 │
│ │ │ │ │ │CILIN-│ │ │ │*****)│ │în kg)│kg │km │
│ │ │ │ │ │DRI- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │LOR*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┬──────────┬───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │FAŢĂ │SPATE │ │ │Fără AC│Cu AC │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│"1.│AUDI A6 │AUDI │2976 │162 │V6 │V │Pb │F │6+1 MT│235/45│235/45│5(550) │2140 │15,50 │16,80 │
│ │QUATTRO │ASN │ │ │ │ │ │ │ │x17 │x17 │ │ │ │ │
├───┴──────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┤
│................................................................................................................................ │
├───┬──────────┬───────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┤
│ │VOLKSWAGEN│ │ │ │ │ │ │ │ │205/55│205/55│ │ │ │ │
│4. │PASSAT VR5│VW AGZ │2324 │110 │R4 │V │Pb │F │5+1 MT│x16 │x16 │5(465) │1970 │15,50 │17,50 │
│ │SYNCRO │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴──────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┤
│................................................................................................................................ │
├───┬──────────┬───────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┤
│7. │DACIA │810-99 │1289 │40 │R4 │V │P │F │4+1 MT│155/13│155/13│5(420) │1360 │9,50 │- │
│ │1300-1310 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │DACIA │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│8. │1300-1310 │810-99 │1289 │40 │R4 │V │P │F │4+1 MR│155/13│155/13│5(425) │1425 │10,00 │- │
│ │BREAK │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│9. │DACIA 1300│102- │1397 │45,5 │R4 │V │P │F │5+1 MT│165/13│165/13│5(420) │1360 │10,00 │- │
│ │(1410) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │DACIA 1300│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│10.│(1410) │102- │1397 │45,5 │R4 │V │P │F │5+1 MT│165/13│165/13│5(400) │1380 │10,50 │- │
│ │BREAK │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│11.│DACIA 1310│106-20 │1557 │53 │R4 │V │Pb │F │5+1 MT│165/13│165/13│5(420) │1360 │11,00 │- │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│12.│DACIA 1310│106-20 │1557 │53 │R4 │V │Pb │F │5+1 MT│165/13│165/13│5(435) │1380 │11,00 │- │
│ │BREAK │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│13.│DACIA 1310│106-20 │1557 │53 │R4 │V │Pb │Hz │5+1 MT│165/13│165/13│5(430) │1510 │11,00 │- │
│ │4WD │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│14.│DACIA 1310│102- │1397 │45,5 │R4 │ES │B │F │5+1 MT│165/13│165/13│5(420) │1360 │9,50 │- │
│ │Li │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│15.│DACIA 1310│102- │1397 │45,5 │R4 │ES │B │F │5+1 MT│165/13│165/13│5(420) │1360 │9,50 │- │
│ │CLi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│16.│DACIA NOVA│102- │1397 │45,5 │R4 │V │Pb │F │5+1 MT│165/70│165/70│5(470) │1385 │9.50 │- │
│ │GL │ │ │ │ │ │ │ │ │x13 │x13 │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│17.│Dacia NOVA│106-30 │1557 │53 │R4 │ES │B │F │5+1 MT│165/13│165/13│5(420) │1385 │9,50 │- │
│ │GTI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│18.│DACIA │Renault│1390 │55 │R4 │ES │B │F │5+1 MT│165/70│165/70│5(435) │1385 │7,80 │8,50 │
│ │SUPER NOVA│E7J-A2 │ │ │ │ │ │ │ │x13 │x13 │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │DACIA │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│19.│SOLENZA │Renault│1390 │55 │R4 │EM │Pb │F │5+1 MT│165/70│165/70│5(470) │1450 │8,00 │8,70 │
│ │CLIMA 1.4 │E7J │ │ │ │ │ │ │ │x13 │x13 │ │ │ │ │
│ │MPI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴──────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┤
│................................................................................................................................ │
├───┬──────────┬───────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┤
│21.│DACIA │K7M-F7 │1598 │64 │R4 │EM │B │F │5+1 MT│185/65│185/65│5(515) │1540 │9,70 │11,50 │
│ │LOGAN │ │ │ │ │ │ │ │ │x15 │x15 │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │DACIA │ │ │ │ │ │ │ │ │185/65│185/65│ │ │ │ │
│22.│LOGAN 1,6 │K4M │1598 │77 │R4 │EM │B │F │5+1 MT│x15 │x15 │5(540) │1600 │9,70 │11,50 │
│ │16V │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴──────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┤
│................................................................................................................................ │
├───┬──────────┬───────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┤
│ │RENAULT │F4PA7 │ │ │ │ │ │ │ │195/65│195/65│ │ │ │ │
│25.│LAGUNA 1,8│60 │1783 │88 │R4 │EM │B │F │5+1 MT│x15 │x15 │5(635) │1900 │13,50 │14,80 │
│ │l │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴──────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┤
│................................................................................................................................ │
├───┬──────────┬───────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┤
│28.│DAEWOO │X20 SED│1998 │98 │R4 │EM │B │F │5+1 MT│205/15│205/15│5(430) │1830 │12,50 │13,20 │
│ │LEGANZA │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│29.│DAEWOO │1,5 │1498 │66 │R4 │EM │P │F │5+1 MT│185/68│185/68│5(475) │1630 │9,50 │10,20 │
│ │ESPERO │DOHC │ │ │ │ │ │ │ │x14 │x14 │ │ │ │ │
├───┼──────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │DAEWOO │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│30.│CIELO GLE/│G15MF │1498 │57 │R4 │EM │Pb │F │5+1 MT│175/13│175/13│5(435) │1460 │8,20 │8,80 │
│ │AC │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┴──────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┤
│................................................................................................................................ │
├───┬──────────┬───────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┤
│32.│DAEWOO │DAEWOO │1598 │78 │R4 │EM │B │F │5+1 MT│185x14│185x14│5(508) │1720 │10,20 │11,70" │
│ │NUBIRA II │A 16DMS│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴──────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┘


    3. În anexa nr. 34, la punctul I, după numărul curent 33 se introduc 11 noi numere curente, numerele curente 34-44, cu următorul cuprins:

┌──────────────────────────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬─────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │MODUL │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │DE │ │ │ │NUMĂR │ │NUMĂR │ │ │
│ │ │ │ │ │DISPU-│ │ │TIP │TREPTE│ │DE │MASA │NORMA │
│ │CATEGORIA, │TIP/ │CILIN-│PUTEREA│NERE │TIPUL │TIP │TRAN-│ŞI TIP│ │LOCURI│TOTALĂ │CONSUM │
│Nr. crt. │MARCA ŞI TIPUL │COD │DREEA │MAXIMĂ │ŞI │ALIMEN-│CARBU-│SMI- │CUTIE │DIMENSIUNI│(SAR- │MAXIMĂ │VARĂ │
│ │AUTOVEHICULULUI│MOTOR│TOTALĂ│KW │NUMĂ- │TĂRII │RANT │SIE │DE │ANVELOPE │CINA │AUTORI-│EXTRAURBAN│
│ │ │ │cmc │ │RUL │**) │***) │****)│VITEZE│ │UTILĂ │ZATĂ în│litri/100 │
│ │ │ │ │ │CILIN-│ │ │ │*****)│ │în kg)│kg │km │
│ │ │ │ │ │DRI- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │LOR*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┬─────────────┬───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │FAŢĂ │SPATE │ │ │Fără AC│Cu AC │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │DAEWOO CIELO │ │ │ │ │ │ │ │ │185/ │185/60│ │ │ │ │
│"34.│EXECUTIVE │A15MF │1498 │63 │R4 │EM │Pb │F │5+1 MT│60 │x14 │5(442) │1530 │11,00 │12,00 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x14 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │215/65│ │ │ │ │
│35. │DACIA DUSTER │K9K-J8 │1461 │81 │R4 │D │D │F │5+1 MT│65 │x16 │5(427) │1755 │8,50 │9,30 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │215/65│ │ │ │ │
│36. │DACIA DUSTER │K9K-E8 │1461 │66 │R4 │D │D │F │5+1 MT│65 │x16 │5(421) │1740 │8,00 │8,80 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │215/65│ │ │ │ │
│37. │DACIA DUSTER │K9K-J8 │1461 │81 │R4 │D │D │Az │6+1 MT│65 │x16 │5(429) │1844 │8,50 │9,30 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │215/65│ │ │ │ │
│38. │DACIA DUSTER │K9K-E8 │1461 │66 │R4 │D │D │Az │6+1 MT│65 │x16 │5(388) │1838 │8,00 │8,80 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │215/65│ │ │ │ │
│39. │DACIA DUSTER │K4M-F6 │1598 │77 │R4 │EM │Pb │F │5+1 MT│65 │x16 │5(428) │1710 │9,50 │10,30 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │215/65│ │ │ │ │
│40. │DACIA DUSTER │K4M-A6 │1598 │77 │R4 │EM │Pb │Az │6+1 MT│65 │x16 │5(429) │1800 │10,00 │10,80 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │195/ │195/65│ │ │ │ │
│41. │SKODA OCTAVIA│BSE │1595 │75 │R4 │EM │Pb │F │5+1 MT│65 │R15 │5(600) │1880 │10,00 │11,00 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │R15 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │215/70│ │ │ │ │
│42. │HYUNDAI iX35 │G4KD │1998 │120 │R4 │EM │Pb │Az │5+1 MT│70 │R16 │5(450) │2030 │12,70 │14,00 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │R16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │MERCEDES-BENZ│ │ │ │ │ │ │ │ │225/ │225/60│ │ │ │ │
│43. │VIANO │646.980│2148 │110 │R4 │D │D │F │6+1MT │60 │R16 │7(1085) │2940 │10,00 │11,50 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │R16 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼───────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │RENAULT │ │ │ │ │ │ │ │ │225/ │225/65│ │ │ │ │
│44. │MASTER │M9T-B6 │2299 │92 │R4 │D │D │F │6+1MT │65 / │/R16C │9(1206) │3500 │9,30 │10,40" │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │R16C │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴───────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴─────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┘


    4. În anexa nr. 34, la punctul II "Autocamionete, autofurgonete, autoizoterme, autofrigorifice", după numărul curent 36 se introduc 3 noi numere curente, numerele curente 37-39, cu următorul cuprins:

┌─────────────────────────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬─────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │MODUL │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │DE │ │ │ │NUMĂR │ │NUMĂR │ │ │
│ │ │ │ │ │DISPU-│ │ │TIP │TREPTE│ │DE │MASA │NORMA │
│ │CATEGORIA, │TIP/ │CILIN-│PUTEREA│NERE │TIPUL │TIP │TRAN-│ŞI TIP│ │LOCURI│TOTALĂ │CONSUM │
│Nr. crt. │MARCA ŞI TIPUL │COD │DREEA │MAXIMĂ │ŞI │ALIMEN-│CARBU-│SMI- │CUTIE │DIMENSIUNI│(SAR- │MAXIMĂ │VARĂ │
│ │AUTOVEHICULULUI│MOTOR│TOTALĂ│KW │NUMĂ- │TĂRII │RANT │SIE │DE │ANVELOPE │CINA │AUTORI-│EXTRAURBAN│
│ │ │ │cmc │ │RUL │**) │***) │****)│VITEZE│ │UTILĂ │ZATĂ în│litri/100 │
│ │ │ │ │ │CILIN-│ │ │ │*****)│ │în kg)│kg │km │
│ │ │ │ │ │DRI- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │LOR*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┬─────────────┬──────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │FAŢĂ │SPATE │ │ │Fără AC│Cu AC │
├────┼─────────────┼──────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │AUTOCAMIONETĂ│ARO │ │ │ │ │ │ │ │225/ │225/70│ │ │ │ │
│"37.│ARO │TDX28 │2660 │64 │R4 │D │D │ │5+1 MT│70 │R15 │ │ │15,00 │- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │R15 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼──────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │AUTOUTILITARĂ│OM366.│ │ │ │ │ │ │ │235/ │235/75│ │ │ │ │
│38. │MERCEDES-BENZ│V/1 │5958 │97 │R4 │D │D │H │5+1 MT│75 │R17.5 │2690 │7490 │18.00 │- │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │R17.5│ │ │ │ │ │
├────┼─────────────┼──────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │AUTOUTILITARĂ│ │ │ │ │ │ │ │ │175/ │175/ │ │ │ │ │
│39. │DACIA DOUBLE │F8Q-P6│1870 │45 │R4 │D │D │F │5+1 MT│14C │14C │1970 │750 │10 │-" │
│ │CAB │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────┴──────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴─────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┘


    5. În anexa nr. 34, la punctul VI "Autovehicule transport operativ", se modifică norma de consum la numărul curent 16 şi va avea următorul cuprins:

┌──────────────────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬─────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │MODUL │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │DE │ │ │ │NUMĂR │ │NUMĂR │ │ │
│ │ │ │ │ │DISPU-│ │ │TIP │TREPTE│ │DE │MASA │NORMA │
│ │CATEGORIA, │TIP/ │CILIN-│PUTEREA│NERE │TIPUL │TIP │TRAN-│ŞI TIP│ │LOCURI│TOTALĂ │CONSUM │
│Nr. crt. │MARCA ŞI TIPUL │COD │DREEA │MAXIMĂ │ŞI │ALIMEN-│CARBU-│SMI- │CUTIE │DIMENSIUNI│(SAR- │MAXIMĂ │VARĂ │
│ │AUTOVEHICULULUI│MOTOR│TOTALĂ│KW │NUMĂ- │TĂRII │RANT │SIE │DE │ANVELOPE │CINA │AUTORI-│EXTRAURBAN│
│ │ │ │cmc │ │RUL │**) │***) │****)│VITEZE│ │UTILĂ │ZATĂ în│litri/100 │
│ │ │ │ │ │CILIN-│ │ │ │*****)│ │în kg)│kg │km │
│ │ │ │ │ │DRI- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │LOR*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┬───────┬─────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │FAŢĂ │SPATE │ │ │Fără AC│Cu AC │
├────┼───────┼─────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │AUTOBUZ│DC │ │ │ │ │ │ │ │275/ │275/70│ │ │ │ │
│"16.│SCANIA │12.10│11705 │250 │ │D │DA │H │6+1MT │70 │x22.5 │43 (8800) │23800 │34,00 │36,00" │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │x22.5│ │ │ │ │ │
└────┴───────┴─────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴─────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┘


    6. În anexa nr. 34, la punctul VI "Autovehicule transport operativ" după numărul curent 24 se introduc două noi numere curente, numerele curente 25 şi 26, cu următorul cuprins:

┌──────────────────────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬─────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │MODUL │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │DE │ │ │ │NUMĂR │ │NUMĂR │ │ │
│ │ │ │ │ │DISPU-│ │ │TIP │TREPTE│ │DE │MASA │NORMA │
│ │CATEGORIA, │TIP/ │CILIN-│PUTEREA│NERE │TIPUL │TIP │TRAN-│ŞI TIP│ │LOCURI│TOTALĂ │CONSUM │
│Nr. crt. │MARCA ŞI TIPUL │COD │DREEA │MAXIMĂ │ŞI │ALIMEN-│CARBU-│SMI- │CUTIE │DIMENSIUNI│(SAR- │MAXIMĂ │VARĂ │
│ │AUTOVEHICULULUI│MOTOR│TOTALĂ│KW │NUMĂ- │TĂRII │RANT │SIE │DE │ANVELOPE │CINA │AUTORI-│EXTRAURBAN│
│ │ │ │cmc │ │RUL │**) │***) │****)│VITEZE│ │UTILĂ │ZATĂ în│litri/100 │
│ │ │ │ │ │CILIN-│ │ │ │*****)│ │în kg)│kg │km │
│ │ │ │ │ │DRI- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │LOR*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┬───────────┬─────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │FAŢĂ │SPATE │ │ │Fără AC│Cu AC │
├────┼───────────┼─────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │AUTOVEHICUL│ │ │ │ │ │ │ │ │215/ │ │ │ │ │ │
│"25.│SPECIAL M2 │JXFA │2402 │85 │R4 │D │D │H │5+1 MT│75 / │215/75│10(920) │3500 │12.00 │- │
│ │FORD │ │ │ │ │ │ │ │ │R16C │/R16C │ │ │ │ │
│ │TRANZIT │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼─────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │AUTOVEHICUL│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │SPECIAL M3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │MAN Agregat│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │independent│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │încălzire │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │cabină │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │conducător │D0836│ │ │ │ │ │ │ │235/ │ │ │ │ │COMP. │
│26. │auto 0,28 │LFL │6871 │184 │R6 │D │D │H │8+1 MT│75 / │235/75│43 (3180) │10000 │23,40 │SPATE 2,35│
│ │litri/oră │63 │ │ │ │ │ │ │ │R17.5│/R17.5│ │ │ │litri/ │
│ │Agregat │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │oră" │
│ │independent│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │comp. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │escorte + │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │deţinuţi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │0,51 litri/│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │oră │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴─────┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴─────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┘


    7. În anexa nr. 34, la punctul VIII "Autosanitare, ambulanţe, autocaravane", după numărul curent 5 se introduce un nou număr curent, numărul curent 6, cu următorul cuprins:

┌─────────────────┬───────────────┬─────┬──────┬───────┬──────┬───────┬──────┬──────┬──────┬──────────┬──────┬───────┬──────────┐
│ │ │ │ │ │MODUL │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │DE │ │ │ │NUMĂR │ │NUMĂR │ │ │
│ │ │ │ │ │DISPU-│ │ │TIP │TREPTE│ │DE │MASA │NORMA │
│ │CATEGORIA, │TIP/ │CILIN-│PUTEREA│NERE │TIPUL │TIP │TRAN- │ŞI TIP│ │LOCURI│TOTALĂ │CONSUM │
│Nr. crt. │MARCA ŞI TIPUL │COD │DREEA │MAXIMĂ │ŞI │ALIMEN-│CARBU-│SMI- │CUTIE │DIMENSIUNI│(SAR- │MAXIMĂ │VARĂ │
│ │AUTOVEHICULULUI│MOTOR│TOTALĂ│KW │NUMĂ- │TĂRII │RANT │SIE │DE │ANVELOPE │CINA │AUTORI-│EXTRAURBAN│
│ │ │ │cmc │ │RUL │**) │***) │****) │VITEZE│ │UTILĂ │ZATĂ în│litri/100 │
│ │ │ │ │ │CILIN-│ │ │ │*****)│ │în kg)│kg │km │
│ │ │ │ │ │DRI- │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │LOR*) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├───┬────────────┬┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │ ││ │ │ │ │ │ │ │FAŢĂ │SPATE │ │ │Fără AC│Cu AC │
├───┼────────────┼┼───────────────┼─────┼──────┼───────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────────┼──────┼───────┼──────────┤
│ │AUTOSANITARĂ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│"6.│DACIA 1310 ││1397 │45 │R4 │V │Pb │F │5+1 MT│155x13│155x13│3(380) │1380 │10,50 │-" │
│ │BREAK ││ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴────────────┴┴───────────────┴─────┴──────┴───────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────────┴──────┴───────┴──────────┘


    8. La anexa nr. 34, nota se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "NOTĂ:
    a) instalaţiile de aer condiţionat montate pe autovehicule se vor utiliza în perioada sezonului cald, atunci când temperatura exterioară a aerului este T(m) ≥ 27° C, urmărindu-se crearea în compartimentele destinate persoanelor a unor temperaturi optime cuprinse între 23 şi 26° C;
    b) instalaţiile de încălzire a aerului montate pe autovehicule (aeroterme de tip salon, agregate independente de încălzire etc.) se vor utiliza în perioada sezonului rece, atunci când temperatura exterioară a aerului este T(m) ≤ 19° C, urmărindu-se crearea în compartimentele destinate persoanelor a unor temperaturi optime cuprinse între 20 şi 24° C.
    Pentru justificarea folosirii instalaţiilor de aer condiţionat şi de încălzire a aerului, cu respectarea condiţiilor stabilite la lit. a) şi b), se va emite o decizie de zi pe unitate în care se va preciza perioada permisă folosirii acestora, având în vedere condiţiile meteorologice;
    c) normele de consum iarnă în regim extraurban se determină prin majorarea cu 10% a normelor de consum vară în regim extraurban;
    d) pentru calculul normelor de consum, altele decât cele de trafic în regim extraurban, se pot utiliza, după caz, coeficienţii de corecţie prevăzuţi în anexa nr. 35."

    9. Anexa nr. 35 "Tabel cu coeficienţii [Z(i)] de corecţie a normelor de consum" se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul justiţiei,
                    Mona-Maria Pivniceru
                    Bucureşti, 14 noiembrie 2012.

    Nr. 3.773/C.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 35 la Normativul privind asigurarea tehnică de autovehicule
    a Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi unităţilor subordonate)
    TABEL
    cu coeficienţii [Z(i)] de corecţie a normelor de consum

┌────────┬───────────────┬────────────┬────────────┐
│ │Modul de │ │Autovehicule│
│Nr. crt.│folosire a │Autovehicule│care │
│ │autovehiculelor│fără remorcă│tractează │
│ │ │ │remorcă │
├────────┼───────────────┼────────────┼────────────┤
│1. │În municipiul │Z1 = 1,70 │Z2 = 1,90 │
│ │Bucureşti │ │ │
├────────┼───────────────┼────────────┼────────────┤
│ │În municipii cu│ │ │
│ │peste 300.000 │ │ │
│2. │de locuitori*) │Z3 = 1,40 │Z4 = 1,60 │
│ │şi pe │ │ │
│ │autostrăzi │ │ │
├────────┼───────────────┼────────────┼────────────┤
│3. │În celelalte │Z5 = 1,30 │Z6 = 1,50 │
│ │municipii │ │ │
├────────┼───────────────┼────────────┼────────────┤
│4. │În celelalte │Z7 = 1,20 │Z8 = 1,40 │
│ │localităţi │ │ │
├────────┼───────────────┼────────────┼────────────┤
│5. │În afara │Z9 = 1,00 │Z10 = 1,20 │
│ │localităţilor │ │ │
├────────┴───────────────┼────────────┼────────────┤
│ │În misiuni │Z11= 0,20 + │
│6. │deosebite │Z1 Z10, după│
│ │**) │caz │
├────────────────────────┼────────────┼────────────┤
│ │În condiţii │ │
│7. │deosebite │Z12 = 2,20 │
│ │***) │ │
├────────┬───────────────┼────────────┼────────────┤
│--------│ │ │ │
└────────┴───────────────┴────────────┴────────────┘

──────────
*) Confirmarea numărului de locuitori se solicită la începutul fiecărui an de la Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanei din subordinea consiliului local sau de la Biroul judeţean de administrare a bazelor de date din subordinea instituţiei prefectului.──────────
──────────
**) Coeficienţii se aplică pentru una din următoarele misiuni deosebite:
    - când autovehiculele execută misiuni operative (pază, escortare, intervenţii, evadări etc.);
    – când autovehiculele circulă în coloană de cel puţin 3 autovehicule.
──────────
──────────
***) Coeficienţii se aplică în situaţia când autovehiculele circulă în una dintre următoarele condiţii deosebite:
    - pe drumuri neamenajate;
    – pe terenuri muntoase, mlăştinoase ori inundate.
──────────
    Prin expresia "drum neamenajat" se înţelege drumul cu o stare de viabilitate sau care prezintă declivităţi ce nu permit circulaţia cu viteze mai mari de 30 km/oră.
    Pentru traseul parcurs cu autovehiculele din dotare, pentru care sunt îndeplinite condiţiile pentru aplicarea coeficienţilor Z11, nu se va aplica în acelaşi timp şi coeficientul Z12.
    NOTĂ:
    În cazul deplasărilor în care se tranzitează localităţi rurale pe trasee principale sau localităţi urbane pe "şosele de centură", nu se aplică coeficienţi de corecţie a normei de consum carburant, aferent parcursului efectuat.

     --------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Cordelia
09 Februarie 2016
I really appceriate free, succinct, reliable data like this.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016