Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.737 din 23 decembrie 2015  privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.737 din 23 decembrie 2015 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului "Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate"

EMITENT: AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 973 din 29 decembrie 2015

    În temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi având în vedere dispoziţiile art. 11 alin. (4) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv art. 283 şi art. 342 alin. (1) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă modelul şi conţinutul formularului "Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate", prevăzut în anexa nr. 1.
    ART. 2
    Formularul "Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" se emite şi se completează conform instrucţiunilor prevăzute în anexa nr. 2.
    ART. 3
    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare şi păstrare ale formularului "Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" sunt prevăzute în anexa nr. 3.
    ART. 4
    Direcţia generală coordonare inspecţie fiscală, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi structurile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 5
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 6
    Prezentul ordin intră în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2016 şi se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                        Preşedintele Agenţiei Naţionale
                            de Administrare Fiscală,
                              Gelu-Ştefan Diaconu

    Bucureşti, 23 decembrie 2015.
    Nr. 3.737.


    ANEXA 1

┌──────────────┬──────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│ Sigla DGRFP/ │Direcţia .............. │Nr. înregistrare ............. │
│ DGAMC/AJFP │....................... │Data....../....../...... │
└──────────────┴──────────────────────────┴───────────────────────────────┘


                          DECIZIE DE AJUSTARE/ESTIMARE
                    a venitului sau cheltuielii uneia dintre
                              persoanele afiliate

    1. Date de identificare ale contribuabilului/plătitorului verificat:
    Denumirea contribuabilului/plătitorului: ...........
    Cod de identificare fiscală: ..............
    Nr. de înregistrare în registrul comerţului .............
    Domiciliul fiscal: localitatea ......, str. ....... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ......
    Prin reprezentant fiscal: ..........
    Cod de identificare fiscală: ............
    Nr. de înregistrare în registrul comerţului ...........
    Domiciliul fiscal: localitatea ......., str. ....... nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ......
    2. Date de identificare ale contribuabilului/plătitorului afiliat:
    Denumirea contribuabilului/plătitorului: .............
    Cod de identificare fiscală: ..........................
    Nr. de înregistrare în registrul comerţului ...........
    Domiciliul fiscal: localitatea ........., str. ........ nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ...., judeţul/sectorul ......
    prin reprezentant fiscal: ......................
    Cod de identificare fiscală: .....................
    Nr. de înregistrare în registrul comerţului ...............
    Domiciliul fiscal: localitatea ......., str. ........ nr. ..., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul .......
    3. Date privind ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii
    3.1. Ajustări/estimări efectuate asupra valorii venitului sau cheltuielii
    Ca urmare a inspecţiei fiscale desfăşurate la contribuabilul/plătitorul ......... în perioada ....... de către ......, s-a întocmit decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale nr. ....../...... . Ca urmare a constatărilor efectuate în cadrul inspecţiei fiscale privind dosarul preţurilor de transfer s-au efectuat ajustări/estimări ale venitului/ cheltuielii înregistrate ca urmare a tranzacţiei/tranzacţiilor desfăşurată(e) de contribuabilul/plătitorul verificat ....... cu contribuabilul/plătitorul afiliat ......, după cum urmează:
    a) tranzacţia constând în ......., respectiv cuantumul tranzacţiei/tranzacţiilor ce face/fac obiectul ajustării/estimării venitului sau cheltuielii ........ .


┌────┬────────────────┬────────┬──────────────┬─────────────────┬─────────────────────┬──────────┐
│Nr. │ Denumire │Nr./dată│ Valoarea │ Suma │ Valoarea │Observaţii│
│crt.│venit/cheltuială│factură │ venitului/ │ajustată/estimată│venitului/cheltuielii│ │
│ │ │ │ cheltuielii │ (lei) │ ca urmare a │ │
│ │ │ │înregistrat(e)│ ± │ajustării/estimării │ │
│ │ │ │ iniţial │ │ (lei) │ │
│ │ │ │ (lei) │ │ ± │ │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 = 3 ± 4 │ 6 │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│....│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴────────┴──────────────┴─────────────────┴─────────────────────┴──────────┘


    b) tranzacţia constând în ......., respectiv cuantumul tranzacţiei/tranzacţiilor ce fac obiectul ajustării/estimării venitului sau cheltuielii .......


┌────┬────────────────┬────────┬──────────────┬─────────────────┬─────────────────────┬──────────┐
│Nr. │ Denumire │Nr./dată│ Valoarea │ Suma │ Valoarea │Observaţii│
│crt.│venit/cheltuială│factură │ venitului/ │ajustată/estimată│venitului/cheltuielii│ │
│ │ │ │ cheltuielii │ (lei) │ ca urmare a │ │
│ │ │ │înregistrat(e)│ │ajustării/estimării │ │
│ │ │ │ iniţial │ │ (lei) │ │
│ │ │ │ (lei) │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 = 3 ± 4 │ 6 │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼────────┼──────────────┼─────────────────┼─────────────────────┼──────────┤
│....│ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴────────┴──────────────┴─────────────────┴─────────────────────┴──────────┘


    ....
    3.2. Motivul de fapt:
    ...............................................................
    ...............................................................
    3.3. Temeiul de drept
    Actul normativ: ......, art. ..., alin.: ..., lit. ..., paragraful ..., pct. ....
    4. Menţiuni privind audierea contribuabilului/plătitorului verificat:
    ...............................................................
    ...............................................................
    5. Data comunicării
    Data comunicării reprezintă data la care se efectuează comunicarea actului administrativ fiscal în condiţiile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:
    - data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/plătitorului român afiliat/reprezentantului fiscal, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
    - data înscrisă de poştă la remiterea "confirmării de primire", dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
    - data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 47 alin. (5) şi (7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    6. Dispoziţii finale
    Prezenta decizie de ajustare/estimare a fost emisă în conformitate cu prevederile art. 283 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale nr. ..../......... la contribuabilul/plătitorul ..........
    Decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale nr. ...../........... emisă la contribuabilul/plătitorul ........ în baza căreia a fost emisă prezenta Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate a fost/nu a fost contestată în conformitate cu art. 267 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi este definitivă în sistemul căilor administrative şi judiciare de atac.
    În conformitate cu prevederile art. 283 şi ale art. 105 alin. (6) lit. a) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, ajustarea/estimarea venitului/cheltuielii este operabilă pentru contribuabilul/plătitorul afiliat ........ şi este opozabilă organului fiscal competent al acestuia ........

┌─────────────────────┬──────────────────────┬────────────────────────────────┐
│ Aprobat │ Avizat │ Întocmit │
│ │ │(organul de inspecţie fiscală) │
├─────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────┬───────────┤
│Conducătorul │ Şef serviciu │Numele şi prenumele │ Semnătura │
│structurii de │ │ │ │
│inspecţie fiscală │ │ │ │
├─────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│Funcţia │Numele şi prenumele │1. │ │
├─────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│Numele şi prenumele │ │2. │ │
├─────────────────────┼──────────────────────┼────────────────────┼───────────┤
│Semnătura şi │Semnătura │3. │ │
│ştampila*) │ │ │ │
└─────────────────────┴──────────────────────┴────────────────────┴───────────┘

──────────
    *) Ştampila se va aplica numai pentru coloana "Aprobat".
──────────


    ANEXA 2

                                  INSTRUCŢIUNI
                    de completare a formularului "Decizie de
                 ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii
                       uneia dintre persoanele afiliate"

    În conformitate cu dispoziţiile art. 283 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, denumit în continuare Cod de procedură fiscală, în cazul tranzacţiilor între persoane române afiliate, pentru operaţiuni impozabile în România, ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele române afiliate aflate în inspecţie fiscală se decide de organul de inspecţie fiscală competent ca urmare a emiterii deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/deciziei privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale pentru contribuabilul/plătitorul verificat.
    Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate reprezintă actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscală pentru ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii unei persoane române afiliate participante la o tranzacţie, alta decât cea la care organul fiscal a fost efectuată o inspecţie fiscală.
    Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate va fi emisă după rămânerea definitivă în sistemul căilor administrative şi judiciare de atac a deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/deciziei privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale, emisă anterior pentru contribuabilul verificat.
    În situaţia în care în cadrul inspecţiei fiscale s-au efectuat ajustări/estimări pentru tranzacţii derulate cu mai multe persoane române afiliate, vor fi emise decizii de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii, pentru fiecare persoană română afiliată participantă în parte, fiind avute în vedere toate tranzacţiile pentru care s-a efectuat ajustarea/estimarea.
    Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate se întocmeşte de către organul de inspecţie fiscală, se avizează de şeful de serviciu şi se aprobă de conducătorul structurii de inspecţie fiscală.
    Informaţiile din conţinutul Deciziei de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate se vor completa după cum urmează:
    1. Rubrica "Date de identificare ale contribuabilului/ plătitorului verificat" va cuprinde, în clar, următoarele:
    - denumirea completă a contribuabilului/plătitorului român verificat a cărui tranzacţie a fost ajustată/estimată;
    - codul de identificare fiscală;
    - numărul de înregistrare în registrului comerţului;
    - domiciliul fiscal;
    - denumirea completă, codul de identificare fiscală, numărul de înregistrare în registrul comerţului şi domiciliul fiscal ale reprezentantului fiscal, pentru persoanele străine înregistrate pentru operaţiuni impozabile în România şi care au făcut obiectul ajustării/estimării.
    2. Rubrica "Date de identificare ale contribuabilului/ plătitorului afiliat" va cuprinde, în clar, următoarele informaţii:
    - denumirea completă a contribuabilului/plătitorului român afiliat la care se referă tranzacţia ajustată/estimată;
    - codul de identificare fiscală;
    - numărul de înregistrare în registrul comerţului;
    - domiciliul fiscal;
    - denumirea completă, codul de identificare fiscală numărul de înregistrare în registrul comerţului şi domiciliul fiscal ale reprezentantului fiscal, în cazul persoanelor străine înregistrate pentru operaţiuni impozabile în România şi care au făcut obiectul ajustării/estimării.
    3. Rubrica "Date privind ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii" va cuprinde:
    3.1. "Ajustări/estimări efectuate asupra valorii venitului sau cheltuielii": se va completa câte un tabel pentru fiecare categorie de tranzacţie, pentru fiecare an fiscal, conţinând următoarele informaţii:
    - coloana 1: "Denumire venit/cheltuială" - se completează cu denumirea venitului/cheltuielii care a făcut obiectul ajustării/estimării, aferente tranzacţiei ajustate/estimate;
    - coloana 2: "Nr./dată factură" - se completează cu numărul şi data facturii care stă la baza înregistrării în contabilitate a tranzacţiei care a făcut obiectul ajustării/estimării, aferente tranzacţiei ajustate/estimate;
    - coloana 3: "Valoarea venitului/cheltuielii înregistrat(e) iniţial" - se completează cu suma venitului/cheltuielii înregistrate în contabilitate şi luate în calcul la determinarea valorii impozitului pe profit declarat de contribuabil;
    - coloana 4: "Suma ajustată/estimată" - se completează cu valoarea sumei ajustării/estimării efectuate, în plus sau în minus;
    - coloana 5: "Valoarea venitului/cheltuielii ca urmare a ajustării/estimării" - se completează cu valoarea venitului/cheltuielii rămase ca urmare a ajustării/estimării efectuate.
    Se va completa câte un rând pentru fiecare factură şi câte un tabel pentru fiecare categorie de tranzacţie conform codului CAEN al tranzacţiei.
    3.2. "Motivul de fapt": se va înscrie detaliat şi clar modul în care contribuabilul a efectuat şi înregistrat o operaţiune patrimonială, modul cum a tratat-o din punct de vedere fiscal sau cu influenţă fiscală şi tratamentul fiscal aplicat de acesta, precum şi prezentarea consecinţelor fiscale, respectiv se vor prelua din cap. IV al raportului de inspecţie fiscală constatările privind preţurile de transfer care au legătură cu persoana română afiliată la care se referă tranzacţia ajustată/estimată.
    Se vor prelua din cap. IV al raportului de inspecţie fiscală constatările privind preţurile de transfer care au legătură cu contribuabilului/plătitorului român afiliat la care se referă tranzacţia ajustată/estimată, pentru operaţiuni impozabile în România.
    3.3. "Temeiul de drept": se va înscrie detaliat şi clar încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a alineatului, punctului, literei, prevăzute de lege, cu prezentarea concisă a textului de lege pentru cazul constatat.
    4. "Menţiuni privind audierea contribuabilului/plătitorului": se va înscrie dacă contribuabilul/plătitorul român verificat a fost informat despre ajustările/estimările efectuate, precum şi punctul de vedere al acestuia.
    5. "Data comunicării" reprezintă data când actul administrativ este comunicat contribuabilului/plătitorului român afiliat şi este stabilită în funcţie de modalitatea de comunicare, în conformitate cu prevederile art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:
    - data semnării de primire, dacă se asigură remiterea acestuia contribuabilului/plătitorului român afiliat/reprezentantului fiscal, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
    - data înscrisă de poştă la remiterea "confirmării de primire", dacă a fost transmis prin poştă, cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în condiţiile art. 47 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
    - data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile art. 47 alin. (7) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    "Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" se va comunica atât persoanei române afiliate participantă la tranzacţia pentru care s-a făcut ajustarea/estimarea, alta decât cea la care se efectuează inspecţia fiscală, cât şi organului fiscal competent pentru administrarea creanţelor datorate de către această persoană.
    "Decizia de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate" se va întocmi în 5 exemplare, toate cu titlu de original, de către echipa de inspecţie, avizată de către şeful de serviciu şi aprobată de conducătorul structurii de inspecţie fiscală.


    ANEXA 3

                Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare,
               utilizare şi păstrare ale formularului "Decizie de
                 ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii
                       uneia dintre persoanele afiliate"

    1. Denumire: Decizie de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate
    2. Format: A4/t1 (număr variabil de pagini în funcţie de volumul de informaţii înscrise)
    3. Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă, utilizându-se echipamente informatice pentru editare.
    4. Se difuzează gratuit.
    5. Se utilizează la ajustarea/estimarea venitului sau cheltuielii de către persoana română afiliată participantă la tranzacţia pentru care se efectuează ajustarea/estimarea, alta decât cea la care se efectuează inspecţia fiscală.
    6. Se întocmeşte în 5 exemplare de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală.
    7. Circulă:
    - un exemplar la organul fiscal care a efectuat inspecţia fiscală;
    - un exemplar la contribuabilul/plătitorul verificat;
    - un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului/plătitorul verificat;
    - un exemplar la contribuabilul/plătitorul afiliat, participant la tranzacţie, altul decât cel la care s-a efectuat inspecţia fiscală;
    - un exemplar la organul fiscal competent pentru administrarea creanţelor datorate de persoana română afiliată, participantă la tranzacţie, alta decât cea la care s-a efectuat inspecţia fiscală.
    8. Se arhivează:
    - la dosarul de inspecţie fiscală care se păstrează de organul de inspecţie fiscală cuprinzând raportul de inspecţie fiscală în baza căruia a fost emisă decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale care a stat la baza emiterii prezentei decizii de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate;
    - la contribuabilul/plătitorul la care s-a efectuat inspecţia fiscală;
    - la dosarul fiscal al contribuabilului/plătitorului verificat cuprinzând raportul de inspecţie fiscală în baza căruia a fost emisă decizia de impunere privind obligaţiile fiscale principale aferente diferenţelor bazelor de impozitare stabilite în cadrul inspecţiei fiscale la persoane juridice/decizia privind modificarea bazei de impozitare ca urmare a inspecţiei fiscale care a stat la baza emiterii prezentei decizii de ajustare/estimare a venitului sau cheltuielii uneia dintre persoanele afiliate;
    - la contribuabilul/plătitorul afiliat participant la tranzacţia ajustată/estimată, altul decât cel la care s-a efectuat inspecţia fiscală;
    - la dosarul fiscal al contribuabilul/plătitorul persoană română afiliată la care se referă tranzacţia ajustată/estimată, alta decât cea la care s-a efectuat inspecţia fiscală.

                                     ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016