Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.730 din 21 decembrie 2015  privind organizarea şi funcţionarea Biroului central de legătură pentru contactele cu alte state membre în domeniul asistenţei reciproce la recuperare, precum şi cu Comisia Europeană    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.730 din 21 decembrie 2015 privind organizarea şi funcţionarea Biroului central de legătură pentru contactele cu alte state membre în domeniul asistenţei reciproce la recuperare, precum şi cu Comisia Europeană

EMITENT: AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 959 din 24 decembrie 2015

    În temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 313 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

    ART. 1
    La nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în cadrul Direcţiei generale de reglementare a colectării creanţelor bugetare - Serviciul de reglementare a recuperării creanţelor bugetare prin colaborare interstatală, se organizează şi funcţionează Biroul central de legătură, potrivit prevederilor art. 313 alin. (3) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, denumită în continuare Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, care este responsabil pentru contactele cu alte state membre în domeniul asistenţei reciproce la recuperare, precum şi pentru contactele cu Comisia Europeană.
    ART. 2
    (1) Pentru a asigura transmiterea şi/sau primirea pe cale electronică a documentelor şi informaţiilor între autorităţile competente din România şi birourile centrale din alte state membre, Biroul central de legătură este conectat la reţeaua CCN - platforma comună bazată pe reţeaua comună de comunicaţii (CCN) dezvoltată de Uniunea Europeană pentru a asigura toate transmisiile prin mijloace electronice între autorităţile competente din domeniul vamal şi fiscal.
    (2) Cheltuielile determinate de conectarea Biroului central de legătură la reţeaua CCN şi pentru asigurarea aplicaţiilor informatice necesare pentru transmiterea pe cale electronică a informaţiilor de la Biroul central de legătură către statele membre şi către Comisia Europeană, precum şi de la birourile de legătură către Biroul central de legătură se suportă din bugetul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    ART. 3
    Biroul central de legătură asigură transmiterea pe cale electronică a cererilor, documentelor şi informaţiilor în domeniul asistenţei reciproce la recuperare pentru creanţele prevăzute la art. 311 din Codul de procedură fiscală, inclusiv pentru creanţele stabilite în cadrul operaţiunilor vamale, precum şi pentru taxele, impozitele şi drepturile de orice fel prelevate de către autorităţile locale.
    ART. 4
    Documentele şi informaţiile prevăzute la art. 3 nu pot fi furnizate decât în conformitate cu dispoziţiile art. 332 din Codul de procedură fiscală.
    ART. 5
    Biroul central de legătură va informa Comisia Europeană şi statele membre cu privire la denumirea şi adresa autorităţilor competente în România pentru aplicarea prevederilor cap. II - Asistenţa reciprocă în materie de recuperare a creanţelor legate de taxe, impozite, drepturi şi alte măsuri, titlul X - Aspecte internaţionale din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală.
    ART. 6
    Biroul central de legătură va transmite Comisiei Europene, până la data de 31 martie a fiecărui an, pe cale electronică, o informare asupra numărului de cereri de informaţii, de comunicare şi de recuperare trimise şi primite de autorităţile competente din România în anul precedent, asupra cuantumului creanţelor vizate şi asupra sumelor recuperate, pe baza datelor primite în acest scop de la autorităţile competente prevăzute la art. 313 din Codul de procedură fiscală.
    ART. 7
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2016.

                        Preşedintele Agenţiei Naţionale
                            de Administrare Fiscală,
                              Gelu-Ştefan Diaconu

    Bucureşti, 21 decembrie 2015.
    Nr. 3.730.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016