Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.657 din 9 mai 2018  privind selecţia proiectelor de manuale şcolare alternative pentru clasele I-VI, declarate admise de Centrul Naţional  de Evaluare şi Examinare (CNEE) pentru anul şcolar  2018-2019, în vederea aprobării  de către Ministerul Educaţiei Naţionale     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.657 din 9 mai 2018 privind selecţia proiectelor de manuale şcolare alternative pentru clasele I-VI, declarate admise de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare (CNEE) pentru anul şcolar 2018-2019, în vederea aprobării de către Ministerul Educaţiei Naţionale

EMITENT: Ministerul Educaţiei Naţionale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 438 din 24 mai 2018
    În temeiul prevederilor art. 45 alin. (13), art. 69 şi art. 94 alin. (2) lit. f) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile Metodologiei de evaluare a calităţii proiectelor de manuale şcolare pentru învăţământul preuniversitar pentru anul şcolar 2018-2019, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei naţionale nr. 5.645/2017,
    în baza Hotărârii Guvernului nr. 26/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei Naţionale, cu modificările ulterioare,
    ministrul educaţiei naţionale emite prezentul ordin.
    ART. 1
    În vederea furnizării manualelor şcolare alternative pentru clasele I-VI, Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare (CNEE), instituţie responsabilă cu procesul de evaluare, prezintă Ministerului Educaţiei Naţionale proiectele de manuale şcolare, spre aprobare în vederea editării.

    ART. 2
    Ministerul Educaţiei Naţionale va selecta primele trei proiecte de manuale şcolare în ordinea descrescătoare a punctajului obţinut în urma procesului de evaluare. În caz de egalitate a punctajului prevalează criteriul IV (tehnoredactare/layout) din Fişa-tip de evaluare a calităţii ştiinţifice şi didactice a proiectului de manual şcolar.

    ART. 3
    Proiectele de manuale şcolare care au obţinut cel puţin 85 de puncte inclusiv şi au fost avizate ştiinţific, dar nu se află în primele trei locuri, vor intra în lista de rezervă a Ministerului Educaţiei Naţionale, cu acordul autorilor/grupurilor de autori.

    ART. 4
    Proiectele de manuale şcolare declarate admise în etapa de evaluare care au obţinut avizul ştiinţific favorabil condiţionat vor fi înaintate spre aprobare în vederea editării sau vor intra în lista de rezervă a Ministerului Educaţiei Naţionale numai dacă autorii/grupurile de autori acceptă modificarea manuscrisului conform condiţiilor avizatorului ştiinţific.

    ART. 5
    (1) Proiectele de manuale şcolare declarate admise în etapa de evaluare, dar care nu au obţinut avizul ştiinţific, vor face obiectul unei analize ce va fi realizată de către o comisie formată din: un reprezentant al Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei, un inspector de specialitate din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi un cadru didactic cu titlul ştiinţific de doctor în domeniu.
    (2) Dacă în urma analizării manuscriselor comisia prevăzută la alin. (1) emite un aviz favorabil, acestea vor fi înaintate spre aprobare în vederea editării sau pentru a intra în lista de rezervă a Ministerului Educaţiei Naţionale, dacă autorii/grupul de autori îşi exprimă acordul în acest sens. Dacă se emite un aviz favorabil condiţionat vor fi înaintate spre aprobare în vederea editării sau vor intra în lista de rezervă a Ministerului Educaţiei Naţionale numai dacă autorii/grupurile de autori acceptă modificarea manuscrisului conform condiţiilor avizatorului ştiinţific şi dacă îşi exprimă acordul, iar în situaţia emiterii unui aviz nefavorabil manuscrisele vor fi arhivate ca şi cele care nu au obţinut minimum 85 de puncte în urma evaluării.

    ART. 6
    Orice altă prevedere contrară prezentului ordin se abrogă.

    ART. 7
    Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare, Direcţia generală economică, Direcţia generală infrastructură, Direcţia generală educaţie timpurie, învăţământ primar şi gimnazial şi Direcţia minorităţi vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul educaţiei naţionale,
                    Valentin Popa

    Bucureşti, 9 mai 2018.
    Nr. 3.657.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016