┌──────────────────────────────┬─────────────┬────────┐
│Rezultate ale învăţării │ │ │
│suplimentare/Rezultate ale │ │Situaţii│
│învăţării propuse spre │Conţinuturile│de │
│aprofundare/extindere^2 │învăţării^3 │învăţare│
├──────────┬─────────┬─────────┤ │ │
│Cunoştinţe│Abilităţi│Atitudini│ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
├──────────┼─────────┼─────────┼─────────────┼────────┤
│ │ │ │ │ │
└──────────┴─────────┴─────────┴─────────────┴────────┘
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┐
│Aprobat │Avizat,│
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┤
│Consiliul de administraţie al ISJ/ISMB │ │
│şedinţa din data de: │CLDPS │
│............................................................. │ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┤
│Instituţia de învăţământ │
│.......................................................... │
│Denumirea operatorului economic/instituţiei publice partener(e) │
│....................................... │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Titlul CDL │
│...............................................................................│
│Tipul de CDL │
│.......................................................................... │
│Profilul/Domeniul de pregătire ............................................... │
│Calificarea profesională │
│......................................................... │
│Clasa .................. │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Autorii: │
│\u-3929? Unitatea de învăţământ: │
│........................................................ │
│\u-3929? Operatorul economic/instituţia publică parteneră: │
│........................................................ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────────────────────┬──┬──┬───────────┐
│CRITERII/INDICATORI │DA│NU│DA, cu │
│ │ │ │recomandare│
├────────────────────┴──┴──┴───────────┤
│I. Respectarea structurii standard a │
│programei prin includerea următoarelor│
│secţiuni: │
├────────────────────┬──┬──┬───────────┤
│Nota de prezentare │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Lista unităţilor de │ │ │ │
│rezultate ale │ │ │ │
│învăţării din SPP^1 │ │ │ │
│vizate │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Rezultatele │ │ │ │
│învăţării exprimate │ │ │ │
│în termeni de │ │ │ │
│cunoştinţe, │ │ │ │
│abilităţi şi │ │ │ │
│atitudini │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Conţinuturile │ │ │ │
│învăţării (asociate │ │ │ │
│rezultatelor │ │ │ │
│învăţării prevăzute)│ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Situaţiile de │ │ │ │
│învăţare │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Lista minimă de │ │ │ │
│resurse materiale │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Sugestiile │ │ │ │
│metodologice │ │ │ │
│(inclusiv exemple de│ │ │ │
│activităţi de │ │ │ │
│învăţare şi de │ │ │ │
│metode didactice │ │ │ │
│folosite în procesul│ │ │ │
│de predare/învăţare)│ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Sugestii privind │ │ │ │
│evaluarea (metode de│ │ │ │
│evaluare şi de │ │ │ │
│instrumente/itemi de│ │ │ │
│evaluare) │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Bibliografie │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│II: Elemente de │ │ │ │
│calitate │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Concordanţa cu │ │ │ │
│nevoile de formare │ │ │ │
│identificate la │ │ │ │
│nivel local │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Conţinutul notei de │ │ │ │
│prezentare │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│\u-3929? oportunitatea │ │ │ │
│parcurgerii CDL │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│\u-3929? concordanţa cu │ │ │ │
│resursele │ │ │ │
│disponibile la │ │ │ │
│nivelul unităţii de │ │ │ │
│învăţământ şi ale │ │ │ │
│operatorului │ │ │ │
│economic/instituţiei│ │ │ │
│publice partenere │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Corelarea │ │ │ │
│rezultatelor │ │ │ │
│învăţării cu │ │ │ │
│conţinuturile │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Corelarea │ │ │ │
│rezultatelor │ │ │ │
│învăţării cu │ │ │ │
│situaţiile de │ │ │ │
│învăţare │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Adecvarea exemplelor│ │ │ │
│de metode de predare│ │ │ │
│/învăţare cu │ │ │ │
│demersul didactic │ │ │ │
│propus │ │ │ │
├────────────────────┼──┼──┼───────────┤
│Adecvarea │ │ │ │
│modalităţilor de │ │ │ │
│evaluare la demersul│ │ │ │
│didactic propus │ │ │ │
└────────────────────┴──┴──┴───────────┘