Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.492/C din 13 decembrie 2007  pentru modificarea si completarea Regulamentului privind conditiile de participare, organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante si avansare, precum si conditiile pentru modificarea si incetarea raporturilor de serviciu ale functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, aprobat prin   Ordinul ministrului justitiei nr. 2.854/C/2004     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.492/C din 13 decembrie 2007 pentru modificarea si completarea Regulamentului privind conditiile de participare, organizare si desfasurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante si avansare, precum si conditiile pentru modificarea si incetarea raporturilor de serviciu ale functionarilor publici din sistemul administratiei penitenciare, aprobat prin Ordinul ministrului justitiei nr. 2.854/C/2004

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 893 din 28 decembrie 2007
Potrivit dispoziţiilor <>Legii nr. 293/2004 privind Statutul funcţionarilor publici din Administraţia Naţionalã a Penitenciarelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul justiţiei emite urmãtorul ordin:

ART. I
Începând cu data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, Regulamentul privind condiţiile de participare, organizare şi desfãşurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante şi avansare, precum şi condiţiile pentru modificarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici din sistemul administraţiei penitenciare, aprobat prin <>Ordinul ministrului justiţiei nr. 2.854/C/2004 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.099 din 25 noiembrie 2004, se modificã şi se completeazã potrivit anexei care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. III
Administraţia Naţionalã a Penitenciarelor va duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.

p. Ministrul justiţiei,
Gheorghe Mocuţa,
secretar de stat

Bucureşti, 13 decembrie 2007.
Nr. 3.492/C.

ANEXĂ

Regulamentul privind condiţiile de participare, organizare şi desfãşurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante şi avansare, precum şi condiţiile pentru modificarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici din sistemul administraţiei penitenciare se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 1 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Prezentul regulament stabileşte normele referitoare la:
a) organizarea şi desfãşurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante din sistemul administraţiei penitenciare, cu excepţia posturilor de: director general şi director general adjunct al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, director de direcţie din Administraţia Naţionalã a Penitenciarelor şi director de unitate penitenciarã;
b) acordarea gradelor profesionale şi avansarea în funcţii;
c) condiţiile pentru modificarea şi încetarea raporturilor de serviciu ale funcţionarilor publici din cadrul sistemului administraţiei penitenciare."
2. Articolul 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 5. - Funcţiile vacante din sistemul administraţiei penitenciare se ocupã prin:
a) avansarea, în condiţiile legii, a ofiţerilor şi a agenţilor;
b) repartizarea absolvenţilor instituţiilor de formare a personalului pentru sistemul administraţiei penitenciare, în ordinea descrescãtoare a mediilor obţinute la examenul de absolvire;
c) transferul funcţionarilor publici din sistemul administraţiei penitenciare, la cererea acestora sau cu acordul lor scris, în aceeaşi ori în altã funcţie publicã, din alte unitãţi ale sistemului administraţiei penitenciare sau în Ministerul Justiţiei;
d) trecerea agenţilor în corpul ofiţerilor, în condiţiile legii;
e) concurs organizat în vederea ocupãrii posturilor vacante, în condiţiile prezentului regulament."
3. La articolul 12, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"(2) În vederea participãrii la concurs, în termen de 25 de zile de la data publicãrii anunţului, candidaţii depun la compartimentul resurse umane al unitãţii organizatoare a concursului dosarul de candidat, care va conţine în mod obligatoriu:
- cererea de înscriere, cu o singurã opţiune;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestã efectuarea unor specializãri;
- copia carnetului de muncã sau o adeverinţã care sã ateste vechimea în muncã şi, dupã caz, în specialitate;
- cazierul judiciar;
- fişa medicalã;
- copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, dupã caz, recomandarea de la ultimul loc de muncã;
- recomandarea episcopiei locale, pentru candidaţii la posturile de preot;
- declaraţia pe propria rãspundere sau adeverinţã care sã ateste cã nu a desfãşurat activitãţi de poliţie politicã."
4. La articolul 12, alineatul (4) se abrogã.
5. Articolele 13 şi 14 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 13. - (1) În funcţie de specificul posturilor, directorul general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor stabileşte, prin decizie, urmãtoarele comisii:
a) comisia de selecţionare a dosarelor şi examinare a cunoştinţelor teoretice;
b) comisia de evaluare a aptitudinilor/performanţelor fizice, stabilitã în funcţie de specificul postului scos la concurs;
c) comisia de soluţionare a contestaţiilor.
(2) Fiecare comisie este formatã din preşedinte, membri şi secretar, dupã cum urmeazã:
a) comisia de selecţionare a dosarelor şi examinare a cunoştinţelor teoretice:
preşedinte: - directorul adjunct/directorul adjunct de direcţie/şeful serviciului/şeful biroului/şeful compartimentului din domeniul de activitate al posturilor scoase la concurs;
membri: - un ofiţer specialist în domeniul de activitate al postului scos la concurs;
- un consilier juridic;
secretar: - un funcţionar public cu statut special din compartimentul resurse umane;
b) comisia de evaluare a aptitudinilor/performanţelor fizice:
preşedinte: - directorul de unitate/directorul de direcţie sau persoana desemnatã de acesta;
membri: - un ofiţer specialist în domeniul de activitate al postului scos la concurs;
- un ofiţer/agent specialist în domeniul probei practice sau, dupã caz, ofiţer/agent specialist în domeniul probei fizice susţinute;
secretar: - un funcţionar public cu statut special din compartimentul resurse umane;
c) comisia de soluţionare a contestaţiilor:
preşedinte: - directorul adjunct/directorul de direcţie sau o persoanã desemnatã de acesta, alţii decât cei din comisiile prevãzute la lit. a) şi b);
membri: - un ofiţer specialist în domeniul de activitate al postului scos la concurs;
- un ofiţer din unitate;
secretar: - un funcţionar public cu statut special din compartimentul resurse umane.
Art. 14. - (1) Persoanele care întrunesc condiţiile pentru a face parte din comisiile de concurs pot deţine calitatea de membru al unei singure comisii dintre comisiile menţionate la art. 13, în cadrul aceluiaşi concurs.
(2) Din comisiile prevãzute la art. 13 nu pot face parte acele persoane care sunt soţi, rude sau afini pânã la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidaţii înscrişi la concurs.
(3) Persoanele desemnate în comisiile prevãzute la art. 13 alin. (2) semneazã, dupã numire, o declaraţie pe propria rãspundere, în care precizeazã cã:
a) nu se aflã în vreuna dintre situaţiile de incompatibilitate prevãzute la alin. (2);
b) va respecta secretul şi confidenţialitatea lucrãrilor comisiei şi ale variantelor de subiecte ce vor fi elaborate.
(4) Persoanele desemnate în comisiile prevãzute la art. 13, precum şi alte persoane implicate în organizarea concursului vor fi retribuite pentru munca depusã, în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 257/2005 privind înfiinţarea pe lângã Ministerul Justiţiei a unei activitãţi finanţate integral din venituri proprii."
6. Articolul 16 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 16. - (1) Concursul pentru ocuparea posturilor vacante constã, în mod cronologic, în:
a) testarea psihologicã;
b) selectarea dosarelor de înscriere, sub aspectul îndeplinirii de cãtre candidaţi a condiţiilor de participare la concurs;
c) proba practicã de evaluare a aptitudinilor/performanţelor fizice;
d) proba scrisã de examinare a cunoştinţelor, conform bibliografiei stabilite.
(2) În vederea participãrii la concurs, în termen de 25 de zile calendaristice de la data publicãrii anunţului, candidaţii depun la compartimentul resurse umane al unitãţii organizatoare a concursului dosarul de înscriere."
7. Dupã articolul 16 se introduce un nou articol, articolul 16^1, cu urmãtorul cuprins:
"Art. 16^1. - (1) Testarea psihologicã este obligatorie pentru toţi candidaţii şi se efectueazã de cãtre specialişti din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor.
(2) Candidaţii declaraţi «Respinşi» la testarea psihologicã vor fi eliminaţi din concurs.
(3) Rezultatul testãrii psihologice nu poate fi contesta."
8. Articolul 18 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 18. - Proba practicã de evaluare a aptitudinilor/ performanţelor fizice se desfãşoarã înaintea probei scrise. Rezultatul se consemneazã în procesul-verbal, cu aprecierea «Admis» sau «Respins», definitivã, având la bazã baremele prevãzute în anexele nr. 2 şi 3. Aprecierea «Respins» eliminã candidatul de la susţinerea celorlalte probe."
9. Articolele 19-31 se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 19. - (1) La proba scrisã se prezintã doar candidaţii care au fost declaraţi "admişi" la proba practicã de evaluare a aptitudinilor/performanţelor fizice. Proba scrisã se susţine în termen de cel mult 3 zile lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor la proba susţinutã anterior.
(2) Proba scrisã constã în redactarea unei lucrãri.
(3) Subiectele pentru proba scrisã se stabilesc de cãtre comisia stabilitã la art. 13 alin. (2) lit. a), pe baza bibliografiei de concurs, astfel încât sã reflecte capacitatea de analizã şi sintezã a candidaţilor, în concordanţã cu nivelul şi cu specificul funcţiilor pentru care se organizeazã concursul.
(4) Modalitatea de testare în cadrul probei scrise de verificare a cunoştinţelor teoretice este tip sintezã sau întrebãri deschise.
(5) Comisia are obligaţia de a elabora minimum 3 variante de subiecte pentru proba scrisã.
(6) Fiecare variantã cu subiectele de concurs este introdusã într-un plic sigilat şi semnat de toţi membrii comisiei de examinare cu cel puţin douã ore înainte de desfãşurarea probei scrise.
(7) Timpul alocat pentru elaborarea lucrãrilor scrise este stabilit de comisia de examinare şi nu poate depãşi 3 ore din momentul comunicãrii subiectelor.
(8) Plicul cu subiectele de concurs este ales dintre cele 3 plicuri cu variante de subiecte şi deschis de cãtre un candidat. Acesta semneazã procesul-verbal încheiat în ziua susţinerii probei scrise.
(9) Comisia constituitã conform art. 13 alin. (2) lit. a), dupã stabilirea subiectelor, întocmeşte grila de corectare.
(10) Grila de corectare corespunzãtoare probei scrise se afişeazã la sediul instituţiei organizatoare, în ziua urmãtoare susţinerii probei scrise.
Art. 20. - (1) Cu cel puţin 3 ore înainte de începerea probei scrise, la locul desfãşurãrii acesteia, dacã este cazul, se va afişa repartizarea pe sãli a candidaţilor.
(2) Înaintea începerii probei scrise, preşedintele comisiei de selecţionare a dosarelor şi examinare a cunoştinţelor îi instruieşte pe membrii comisiei şi pe supraveghetori, potrivit prevederilor prezentului regulament, referitor la susţinerea probei scrise, la repartizarea candidaţilor pe sãli, precum şi la atribuţiile fiecãruia.
(3) Supraveghetorii la susţinerea probei scrise sunt desemnaţi prin decizie de zi pe unitate şi trebuie sã fie persoane de altã specialitate decât cea la care se susţine proba scrisã.
(4) La încheierea instructajului, participanţii vor semna un proces-verbal, care se va arhiva, alãturi de celelalte documente ale concursului, în dosarul de concurs.
Art. 21. - (1) Accesul candidaţilor în sãli este permis pe baza listelor întocmite pentru fiecare salã şi a documentelor care atestã identitatea, potrivit legii, cel mai târziu cu 30 de minute înainte de începerea probei. Dupã efectuarea apelului nominal al candidaţilor şi verificarea identitãţii, fiecare candidat va pãstra pe bancã buletinul/cartea de identitate sau paşaportul pânã la predarea lucrãrii scrise. Pe listã se menţioneazã prezenţa fiecãrui candidat.
(2) Se interzice candidaţilor sã pãtrundã în sãli cu orice fel de materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum şi cu orice mijloc de comunicare la distanţã, computere personale, PDA-uri, etc.
(3) Nerespectarea dispoziţiilor referitoare la introducerea de materiale şi mijloace de comunicare la distanţã interzise în sãlile de examen duce la eliminarea din salã a candidatului de cãtre preşedintele comisiei, indiferent dacã materialele interzise au fost folosite sau nu.
(4) Înainte de începerea probei scrise, comisia va prezenta candidaţilor modul de desfãşurare a probei şi modul de completare a datelor personale pe foile de redactare a lucrãrii primite, ulterior fiind secretizate.
(5) Situaţiile în care sunt eliminaţi candidaţii din sala de concurs se consemneazã în procesul-verbal întocmit cu ocazia desfãşurãrii acestei probe, fiind evidenţiate motivele acestor mãsuri.
Art. 22. - (1) Dupã comunicarea subiectelor este interzis accesul în sala de concurs al candidaţilor sau al oricãrei persoane, cu excepţia membrilor comisiei de concurs, observatorilor şi persoanelor care asigurã supravegherea desfãşurãrii probei. Ieşirea din salã a candidaţilor atrage eliminarea din concurs, cu excepţia situaţiilor de urgenţã în care aceştia pot fi însoţiţi de persoanele care asigurã supravegherea.
(2) Orice fraudã sau încercare de fraudare doveditã se sancţioneazã prin eliminarea din concurs. În aceste cazuri, cei care asigurã supravegherea îl sesizeazã de îndatã pe preşedintele comisiei de concurs, care întocmeşte un procesverbal despre constatãrile fãcute şi mãsurile luate, iar lucrarea se anuleazã cu menţiunea «fraudã».
(3) Lucrarea scrisã va fi redactatã, sub sancţiunea anulãrii, doar pe seturile de hârtie asigurate de unitatea organizatoare a concursului, purtând ştampila acesteia pe fiecare filã, în colţul din stânga sus. Prima filã, dupã înscrierea numelui şi a prenumelui de cãtre candidat, în colţul din dreapta, va fi lipitã astfel încât datele înscrise sã nu poatã fi identificate şi se va aplica ştampila unitãţii organizatoare a concursului. Se va putea folosi numai cernealã sau pix cu minã de culoare albastrã. La cerere, se pot pune la dispoziţie, în mod suplimentar, coli de hârtie tipizate, iar dacã este necesar, cernealã sau pixuri.
(4) Candidatul are obligaţia de a preda comisiei de concurs lucrarea scrisã, respectiv foaia cu subiectele primitã şi ciorna la expirarea timpului alocat, semnând în borderoul special întocmit în acest sens. Candidaţii numeroteazã foile sub îndrumarea supraveghetorilor, iar supraveghetorii bareazã spaţiile nescrise, verificã numãrul de pagini şi îl trec în procesele-verbale de predare-primire.
Art. 23. - (1) Candidaţii care doresc sã corecteze o greşealã anuleazã pasajul greşit cu o linie orizontalã. În cazul în care unii candidaţi, din diferite motive, doresc sã îşi transcrie lucrarea fãrã sã depãşeascã timpul stabilit, aceştia primesc alte coli de hârtie tipizate. Acest lucru este consemnat de cãtre supraveghetori în procesul-verbal de predare-primire a lucrãrilor scrise. Colile folosite iniţial se anuleazã, se semneazã de supraveghetori şi se pãstreazã în condiţiile stabilite pentru lucrãrile scrise.
(2) La expirarea timpului alocat probei scrise, candidaţii sunt obligaţi sã predea lucrarea scrisã în faza în care se aflã, fiind interzisã depãşirea timpului stabilit. Cinci candidaţi vor fi prezenţi, în mod obligatoriu, în salã pânã la predarea ultimei lucrãri. Dacã la concurs s-au înscris mai puţin de 5 candidaţi, aceştia vor rãmâne în salã pânã la predarea ultimei lucrãri.
(3) Preşedintele şi ceilalţi membri ai comisiei de concurs, dupã predarea lucrãrilor scrise, în prezenţa candidaţilor rãmaşi în salã, verificã dacã numãrul lucrãrilor scrise corespunde cu numãrul semnãturilor din procesul-verbal de predare a lucrãrilor scrise, amestecã lucrãrile scrise şi le numeroteazã. Comisia depoziteazã lucrãrile scrise, împreunã cu documentele constituite pentru susţinerea probei scrise, în spaţiul destinat corectãrii, care va fi asigurat şi sigilat de cãtre preşedinte.
(4) Ciornele şi lucrãrile anulate se strâng separat şi se distrug dupã o lunã de la finalizarea probei scrise, acest lucru consemnându-se într-un proces-verbal semnat de membrii comisiei, care se pãstreazã la unitatea unde se desfãşoarã concursul.
Art. 24. - (1) Proba scrisã se noteazã cu note de la 0 la 10. Nu se acordã notã din oficiu. Comisia constituitã pentru întocmirea subiectelor stabileşte nota acordatã pentru fiecare subiect.
(2) Pe baza grilei de corectare, fiecare membru al comisiei de concurs corecteazã lucrãrile sigilate, acordând note, care sunt trecute în borderoul de notare, acesta fiind semnat pe fiecare filã de membrii comisiei de concurs. Nota finalã acordatã la proba scrisã fiecãrui candidat se obţine pe baza mediei aritmetice a notelor acordate de fiecare membru al comisiei.
(3) Dupã corectare şi notare, lucrãrile scrise se desigileazã.
(4) În urma susţinerii probei scrise, va fi declarat "admis" candidatul care a obţinut minimum nota 7 (şapte).
Art. 25. - (1) Dupã finalizarea probei scrise, corectãrii şi notãrii lucrãrilor, rezultatele obţinute de cãtre candidaţi la proba scrisã se consemneazã într-un proces-verbal, în ordinea descrescãtoare a notelor. Procesul-verbal se semneazã pe fiecare paginã de fiecare dintre membrii comisiei de concurs.
(2) Rezultatele probei scrise se afişeazã la locul desfãşurãrii concursului, în termen de maximum 5 zile lucrãtoare de la data începerii acestei probe.
Art. 26. - Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul probei scrise pot face contestaţie în termen de douã zile lucrãtoare de la afişarea rezultatelor, sub sancţiunea decãderii din acest drept. Soluţionarea contestaţiilor se va efectua în urmãtoarele douã zile lucrãtoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, de cãtre comisia de soluţionare a contestaţiilor.
Art. 27. - (1) Contestaţiile la proba scrisã se depun şi se înregistreazã la instituţia organizatoare. La primirea contestaţiilor, persoana din cadrul compartimentului secretariat care efectueazã înregistrarea va consemna data şi ora depunerii acesteia şi va semna, dupã care o va preda imediat, pe bazã de condicã, secretarului comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
(2) Dupã expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, comisia de soluţionare a contestaţiilor:
a) verificã dacã contestaţiile au fost depuse în termenul de douã zile lucrãtoare, cele depuse dupã expirarea termenului fiind respinse;
b) verificã dacã aspectele contestate au legãturã cu proba scrisã şi se referã numai la lucrarea candidatului care a formulat contestaţia, cele care nu îndeplinesc aceste condiţii fiind respinse;
c) recorecteazã lucrãrile, pe baza grilei de corectare, conform procedurii prevãzute la art. 24 alin. (1) şi (2).
(3) În vederea soluţionãrii contestaţiilor, lucrãrile scrise se resigileazã.
Art. 28. - Dupã recorectarea lucrãrilor scrise, comisia de soluţionare a contestaţiilor:
a) respinge contestaţia în situaţia în care nota obţinutã la recorectare este mai micã sau egalã cu nota iniţialã acordatã de comisia constituitã pentru susţinerea probei scrise;
b) admite contestaţia în situaţia în care nota obţinutã la recorectare este mai mare decât nota iniţialã acordatã de comisia constituitã pentru susţinerea probei scrise.
Art. 29. - (1) Nota obţinutã în cazul admiterii contestaţiei este nota finalã obţinutã de candidat la proba scrisã. În situaţia respingerii contestaţiei rãmâne valabilã, ca notã finalã, nota acordatã iniţial de cãtre comisia constituitã pentru susţinerea probei scrise. Rezultatele obţinute de cãtre candidaţi în urma soluţionãrii contestaţiilor se consemneazã într-un proces-verbal.
(2) Hotãrârile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt definitive.
Art. 30. - Rezultatele contestaţiilor la proba scrisã, precum şi rezultatele finale se afişeazã la sediul instituţiei unde se desfãşoarã concursul, imediat dupã soluţionarea contestaţiilor, dar nu mai mult de douã zile lucrãtoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Art. 31. - (1) Se considerã «admis» la concurs candidatul care a obţinut cea mai mare notã finalã dintre candidaţii care au concurat pentru aceeaşi funcţie, cu condiţia ca aceştia sã fi obţinut cel puţin nota minimã prevãzutã la art. 24 alin. (4).
(2) La note egale are prioritate candidatul care a obţinut media generalã de absolvire a facultãţii mai mare, pentru funcţiile de ofiţer, respectiv candidatul care a obţinut media generalã de absolvire a liceului mai mare, pentru funcţiile de agent, iar dacã egalitatea se menţine, are prioritate cel care are specializãri în domeniul funcţiei publice pentru care a candidat."
10. Articolul 35 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 35. - Pentru ocuparea posturilor vacante unitãţile vor întocmi dosare de încadrare, pe baza proceselor-verbale de la sesiunea de concurs."
11. Articolul 37 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 37. - (1) Candidaţilor declaraţi admişi la concurs li se emite decizia de încadrare, în termen de cel mult 20 de zile de la încheierea concursului, în condiţiile <>art. 20 din Legea nr. 293/2004 privind Statutul funcţionarilor publici din Administraţia Naţionalã a Penitenciarelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Candidatul admis la concurs are obligaţia de a se prezenta la post în termen de 15 zile de la emiterea deciziei de numire. Pentru candidaţii care deţin funcţii de conducere termenul este de 30 de zile.
(3) În cazul în care candidatul admis nu se prezintã la post, în condiţiile alin. (2), din cauze imputabile acestuia, oferta de ocupare a postului se face urmãtorului candidat declarat «admis».
(4) Dacã nu existã niciun candidat care sã fi obţinut nota necesarã pentru a fi declarat «admis», se va proceda la organizarea unui nou concurs."
12. La articolul 45, dupã alineatul (3) se introduc douã noi alineate, alineatul (4) şi alineatul (5), cu urmãtorul cuprins:
"(4) Ofiţerilor şi agenţilor încadraţi prin concurs în sistemul penitenciar, care sunt cadre militare în rezervã, li se acordã gradul profesional echivalent gradului militar avut în rezervã, potrivit prevederilor <>art. 72 alin. (1) din Legea nr. 293/2004 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(5) Ofiţerilor şi agenţilor prevãzuţi la alin. (3) li se ia în calcul, în vederea stabilirii stagiului minim în grad pentru acordarea gradului profesional urmãtor, şi perioada scursã de la ultima avansare pânã la data dobândirii calitãţii de cadru militar în rezervã."

___________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016