Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.483 din 10 decembrie 2013  pentru modificarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1.497/2011    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.483 din 10 decembrie 2013 pentru modificarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1.497/2011

EMITENT: MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI ADMINISTRATIEI PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 785 din 16 decembrie 2013

    Având în vedere prevederile art. 30 din Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, şi ale art. 10 lit. k) din Regulamentul privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994, precum şi ale art. 8 alin. (2), art. 10 alin. (1) şi art. 15 din Regulamentul privind autorizarea laboratoarelor de analize şi încercări în activitatea de construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 808/2005,
    în baza prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 63/2001 privind înfiinţarea Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., aprobată cu modificări prin Legea nr. 707/2001, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 3 pct. II lit. c) şi j) din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 525/2013 pentru aprobarea atribuţiilor generale şi specifice, a structurii organizatorice şi a numărului maxim de posturi, precum şi a normării parcului auto şi a consumului de carburanţi ale Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., cu modificările ulterioare,
    în temeiul art. 12 alin. (7) şi al art. 14 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, cu modificările ulterioare,

    viceprim-ministrul, ministrul dezvoltării regionale şi administraţiei publice, emite prezentul ordin.

    ART. I
    Procedura privind evaluarea laboratoarelor de analiză şi încercări în activitatea de construcţii în vederea autorizării, aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale şi turismului nr. 1.497/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 400 din 8 iunie 2011, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. Anexa nr. 4 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    2. Anexa nr. 10 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    3. Anexa nr. 11 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. II
    Autorizaţiile laboratoarelor de analize şi încercări în activitatea de construcţii emise de Inspectoratul de Stat în Construcţii - I.S.C. anterior intrării în vigoare a prezentului ordin, aflate în valabilitate, îşi păstrează valabilitatea.
    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                               Viceprim-ministru,
                        ministrul dezvoltării regionale
                           şi administraţiei publice,
                             Nicolae-Liviu Dragnea

    Bucureşti, 10 decembrie 2013.
    Nr. 3.483.


    ANEXA 1
    (Anexa nr. 4 la procedură)

                            ANTETUL INSPECTORATULUI
                        DE STAT ÎN CONSTRUCŢII - I.S.C.

                      PROCES-VERBAL DE EVALUARE LABORATOR
                         Încheiat astăzi, ............

┌───────────────────────────────┬──┬───────────────────────────────────────┬──┐
│Evaluare în vederea autorizării│ │Evaluare în vederea menţinerii │ │
│ │ │autorizării │ │
├───────────────────────────────┴──┴───────────────────────────────────────┴──┤
│Date de identificare laborator │
├──────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────┤
│Proprietar laborator: │Nr. de înregistrare la registrul │
│ │comerţului: │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│Adresă proprietar: │CUI societate: │
│ ├──────────────────────────────────────────┤
│ │Nr. de telefon: │
├──────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────────┤
│Adresă laborator: │Banca/cod IBAN: │
├─────────────────────────┬────────┴─────┬────────────────────────────────────┤
│Numele şi prenumele │Nr. legiti- │Numerele de înregistrare de la: │
│inspectorilor în │maţie │ │
│construcţii │ │ │
├─────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────┬─────────────┤
│ │ │I.S.C. │ │
├─────────────────────────┼──────────────┼──────────────────────┼─────────────┤
│ │ │Unitatea evaluată │ │
├─────────────────────────┴──────────────┴──────────────────────┴─────────────┤
│1. Baza legală a inspecţiei: │
├───────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┤
│- Legea nr. 10/1995 privind calitatea │- Procedura privind evaluarea labora-│
│în construcţii, cu modificările │toarelor de analiză şi încercări în │
│ulterioare │activitatea de construcţii în │
│- Ordonanţa Guvernului nr. 63/2001 │vederea autorizării, aprobată prin │
│privind înfiinţarea Inspectoratului de │Ordinul ministrului dezvoltării regi-│
│Stat în Construcţii - I.S.C., aprobată │onale şi turismului nr. 1.497/2011, │
│cu modificări prin Legea nr. 707/2001, │cu modificările şi completările │
│cu modificările şi completările │ulterioare │
│ulterioare │- Reglementări tehnice (regulamente, │
│- Regulamentul privind controlul de │proceduri, specificaţii, │
│stat al calităţii în construcţii, apro-│normative, instrucţiuni, ghiduri, │
│bat prin Hotărârea Guvernului nr. │metodologii, manuale etc.) │
│272/1994 │- Regulamentul privind activitatea de│
│- Regulamentul privind autorizarea │metrologie în construcţii, aprobat │
│laboratoarelor de analize şi încercări │prin Hotărârea Guvernului │
│în activitatea de construcţii, aprobat │nr. 766/1997, cu modificările şi │
│prin Hotărârea Guvernului nr. 808/2005 │completările ulterioare │
│- SR EN ISO CEI 17025:2005 şi │ │
│SR EN ISO CEI 17025:2005/AC: 2007 - │ │
│Cerinţe generale pentru competenţa │ │
│laboratoarelor de încercări şi etalo- │ │
│nări │ │
├───────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┤
│2. Inspecţia s-a efectuat în prezenţa reprezentanţilor laboratorului: │
├─────────────────────────┬───────────────────────┬───────────────────────────┤
│Numele şi prenumele │Calitatea │Telefon: │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┴───────────────────────┴───────────────────────────┤
│3. La inspecţie au mai participat: │
├─────────────────────────┬───────────────────────┬───────────────────────────┤
│Numele şi prenumele │Calitatea │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────────────────┴───────────────────────┴───────────────────────────┤
│4. Stadiul realizării măsurilor constatate anterior │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│5. Alte menţiuni │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│6. Controlul documentelor (organizare generală şi resurse umane): │
│Răspuns posibil: DA, NU, N/A (nu se aplică), O (observaţii în caz de necon- │
│formitate sau completări) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┤
│6.1. Autorizaţia laboratorului nr. ............../.................... │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.2. Autorizaţia de construire a laboratorului nr. ......./............ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.3. Certificat sistem calitate nr. ............../.................... │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.4. Regulament de organizare şi funcţionare (Nu este obligatoriu │ │
│dacă organizarea şi funcţionarea sunt documentate în sistemul de │ │
│management.) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.5. Organigrame oficiale (ale organizaţiei din care face parte │ │
│laboratorul, ale laboratorului) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.6. Organizarea permite activitatea fără presiuni. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.7. Manual management calitate (propriu) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.8. Proceduri generale (sistem şi operaţionale) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.9. Proceduri de lucru încercări de laborator │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.10. Laboratorul dispune de standarde, normative, legislaţie etc. │ │
│corespunzătoare activităţii autorizate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.11. Laboratorul foloseşte personal angajat permanent (lista personalului│ │
│de laborator permanent şi/sau cu contract de colaborare). │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.12. Decizia de numire a şefului de laborator nr. ........../........... │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.13. Decizia de numire a specialistului de încercări nedistructive │ │
│nr. ......../...... │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.14. Personal tehnic corespunzător profesional şi numeric │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.15. Fişe post │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│6.16. Se ţine o evidenţă corespunzătoare a înregistrărilor privind │ │
│verificările pct. 6 (cfonform pct. 4.13 din SR EN ISO/CEI 17025:2005/ │ │
│AC:2007). │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┤
│7. Observaţii la pct. 6: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│8. Sistemul de management │
│Răspuns posibil: DA, NU, N/A (nu se aplică), O (observaţii în caz de │
│neconformitate sau completări) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┤
│8.1. Documentele sistemului de management sunt aprobate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.2. Documentele modificate sunt reexaminate şi aprobate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.3. Documentele sunt identificate şi difuzate în ediţia în vigoare la │ │
│locurile de utilizare. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.4. Se ţine o evidenţă corespunzătoare a documentelor. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.5. Este specificat modul de arhivare a documentelor perimate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.6. Este realizată analiza Sistemului de management al calităţii -SMC- de│ │
│către managementul de vârf la intervale planificate pentru a-i asigura │ │
│continua conformitate, adecvare şi eficacitate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.7. Înregistrările analizei de management sunt păstrate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.8. Este realizată analiza cerinţelor privind încercările înaintea │ │
│emiterii ofertei şi înaintea acceptării contractului/comenzii/modifică- │ │
│rilor la contract/comandă. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.9. Este asigurat controlul încercărilor subcontractate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.10. Program audit intern anul ... . │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.11. Este asigurată efectuarea la intervale planificate de audituri │ │
│interne pentru a stabili dacă se menţin cerinţele sistemului de management│ │
│şi cerinţele SR EN ISO CEI 17025:2005/AC:2007. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.12. Managementul responsabil pe zona auditată a adoptat acţiuni pentru │ │
│a elimina neconformităţile detectate şi cauzele acestora, acolo unde a │ │
│fost cazul. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.13. Au fost întocmite rapoarte de neconformitate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.14. Au fost întocmite rapoarte de acţiuni corective/preventive. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.15. S-a efectuat verificarea implementării acţiunilor stabilite. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.16. Registru de reclamaţii │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.17. Program instruire personal anul ......./Înregistrări │ │
│privind realizarea instruirii │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.18. Se ţine o evidenţă corespunzătoare a înregistrărilor privind │ │
│verificări ale pct. 8 (conform pct. 4.13 din SR EN ISO/CEI 1702517025: │ │
│2005/AC:2007) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│8.19. Se arhivează corespunzător documentele. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┤
│9. Observaţii la pct. 8: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│10. Organizare şi dotare - spaţiu şi mediu laborator: │
│Răspuns posibil: DA, NU, N/A (nu se aplică), O (observaţii în caz de │
│neconformitate sau completări) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┤
│10.1. Laboratorul este prevăzut cu utilităţile necesare. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│10.2. Spaţii corespunzătoare pentru păstrarea probelor │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│10.3. Spaţii şi dotări corespunzătoare pentru efectuarea încercărilor │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│10.4. Spaţiu special amenajat cu fişete metalice/dulapuri sigure, pentru │ │
│arhivarea documentelor specifice laboratorului │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│10.5. Flux de încercări organizat corespunzător │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│11. Observaţii la pct. 10: │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│12. Verificare aparatură şi dispozitive de măsurare │
│Răspuns posibil: DA, NU, N/A (nu se aplică), O (observaţii în caz de │
│neconformitate sau completări) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┤
│12.1. Aparatura de laborator [echipamente metrologice de măsură (EMM, │ │
│echipamente auxiliare) este identificată/etichetată (în corelare cu lista │ │
│de profiluri şi încercări în care este specificată aparatura/dispozitive │ │
│auxiliare utilizate de laborator pentru fiecare încercare). │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.2. Registrul de evidenţă a aparaturii şi echipamente de laborator/ │ │
│Fişe de evidenţă │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.3 Laboratorul dispune de tot echipamentul de măsură şi încercare, │ │
│precum şi de materialele, produsele şi dispozitivele auxiliare necesare │ │
│efectuării încercărilor, în conformitate cu reglementările tehnice în │ │
│vigoare. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.4. Instrucţiuni de utilizare, funcţionare, întreţinere │ │
│aparatură de laborator. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.5. Aparatura şi dispozitivele de măsurare defecte sunt identificate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.6. Aparatura şi dispozitivele de măsurare defecte sunt izolate. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.7. Gradul de precizie a echipamentelor de măsurare şi încercare este │ │
│cel puţin cel indicat de standardul sau de norma tehnică de încercare. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.8. Programe etalonări/verificări metrologice, verificări aparatură din │ │
│laborator anul....... . │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.9. Se efectuează etalonarea/verificarea metrologică a echipamentelor de│ │
│măsurare şi încercare din laborator. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.10. Se ţine o evidenţă corespunzătoare a etalonărilor/verificărilor │ │
│metrologice a aparaturii din laborator. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│12.11. Se ţine o evidenţă corespunzătoare a înregistrărilor privind │ │
│verificări ale pct. 12 (conform pct. 4.13 din SR EN ISO/CEI 1702517025: │ │
│2005/AC:2007) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┤
│13. Observaţii la pct. 12: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│14. Verificare realizare încercări/emiterea rapoartelor de încercări │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──┤
│14.1. Contracte/Comenzi scrise pentru încercările efectuate │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│14.2. Plan control calitate verificări şi încercări (PCCVI) întocmit pe │ │
│tipuri de materiale, faze de control care să includă frecvenţa de │ │
│efectuare a încercărilor │ │
│(se aplică în cazul laboratoarelor care efectuează încercări pentru opera-│ │
│torul economic de care aparţine/în cazul contractelor sau lucrărilor unde │ │
│este asumată responsabilitatea de către laborator) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│14.3. Se respectă procedurile de eşantionare, pregătire, efectuare │ │
│încercări (după caz). │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│14.4. Raportarea rezultatelor; rapoarte de încercări (corectitudinea │ │
│redactării, a transmiterii)(conform anexei nr. 1 pct. 5 Procedura de │ │
│autorizare şi cap. 5.10 din SR EN ISO/CEI 1702517025:2005/AC:2007) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│14.5. Asigurarea trasabilităţii încercărilor şi rezultatelor │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│14.6. Se ţine o evidenţă corespunzătoare a înregistrărilor privind │ │
│verificări ale pct. 14 (conform pct. 4.13 din SR EN ISO/CEI 17025:2005 │ │
│/AC:2007) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│15. Diverse │ │
│Răspuns posibil: DA, NU, N/A (nu se aplică), O (observaţii în caz de │ │
│neconformitate sau completări) │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│15.1. A fost dispusă suspendarea autorizaţiei laboratorului. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│15.2. A fost dispusă retragerea autorizaţiei. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──┤
│15.3. După remedierea neconformităţilor care au dus la suspendarea │ │
│autorizaţiei, reînceperea activităţii s-a efectuat pe baza reconfirmării │ │
│certificatului de autorizare de către comisia de autorizare. │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──┤
│16. Observaţii la pct. 15: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│17. Alte constatări │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
│.............................................................................│
├───────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────┤
│18. Neconformităţi constatate: │Abateri faţă de: │
├───────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
│...................................................│.........................│
├───────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────┤
│19. Măsuri dispuse │
├───────┬───────────────────────────────────────────┬─────────────────────────┤
│01 │ │Termen: │
│ │ ├─────────────────────────┤
│ │ │Răspunde: │
├───────┼───────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│02 │ │Termen: │
│ │ ├─────────────────────────┤
│ │ │Răspunde: │
├───────┼───────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│03 │ │Termen: │
│ │ ├─────────────────────────┤
│ │ │Răspunde: │
├───────┼───────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│04 │ │Termen: │
│ │ ├─────────────────────────┤
│ │ │Răspunde: │
├───────┴───────────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│Responsabilii desemnaţi în prezentul raport de eva-│Termen: │
│luare vor prezenta în scris la I.S.C modul de │ │
│ducere la îndeplinire a măsurilor stabilite. │ │
├───────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────┤
│20. Paginile anexate, în număr de ................, fac parte integrantă din │
│prezentul proces-verbal. │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Prezentul proces-verbal de evaluare a fost întocmit în ......... exemplare, │
│câte unul pentru fiecare parte semnatară. │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SEMNĂTURI │
├──────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┤
│Din partea I.S.C. │Din partea: │
│Numele: │ │
│Prenumele: │ │
│Semnătura: │ │
└──────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┘


    NOTĂ:
    În cazul în care spaţiile alocate rubricilor sunt insuficiente, se pot ataşa pagini care devin parte integrantă a procesului-verbal de evaluare.


    ANEXA 2
    (Anexa nr. 10 la procedură)


            ANTETUL INSPECTORATULUI DE STAT ÎN CONSTRUCŢII - I.S.C.

                               RAPORT DE EVALUARE
     a laboratorului de analize şi încercări în activitatea de construcţii

                         Încheiat astăzi, .............



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Date de identificare laborator │
├──────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────┤
│Instituţia tutelară: │Nr. registrul comerţului: │
│ ├─────────────────────────────────────────────┤
│ │CUI societate: │
├──────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│Adresa instituţiei tutelare: │Nr. telefon: │
│ ├─────────────────────────────────────────────┤
│ │Nr. fax: │
├──────────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────┤
│Adresa laboratorului: │Nr. telefon laborator: │
│ ├─────────────────────────────────────────────┤
│ │Nr. fax laborator: │
├──────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────┤
│Baza legală a atestării: │
├────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────┤
│- Legea nr. 10/1995 privind calitatea în │- Procedura privind evaluarea laboratoare- │
│construcţii, cu modificările ulterioare │lor de analiză şi încercări în activitatea │
│- Ordonanţa Guvernului nr. 63/2001 privind │de construcţii în vederea autorizării, │
│înfiinţarea Inspectoratului de Stat în │aprobată prin Ordinul ministrului dezvoltă-│
│Construcţii - I.S.C., aprobată cu modificări│rii regionale şi turismului nr. 1.497/2011,│
│prin Legea nr. 707/2001, cu modificările şi │cu modificările şi completările ulterioare │
│completările ulterioare │- Reglementări tehnice (regulamente, pro- │
│- Regulamentul privind controlul de stat al │ceduri, specificaţii, normative, instruc- │
│calităţii în construcţii, aprobat prin │ţiuni, ghiduri, metodologii, manuale etc.) │
│Hotărârea Guvernului nr. 272/1994 │- Regulamentul privind activitatea de │
│- Regulamentul privind autorizarea laboratoa│metrologie în construcţii, aprobat prin │
│relor de analize şi încercări în activitatea│Hotărârea Guvernului nr. 766/1997, │
│de construcţii, aprobat prin Hotărârea │cu modificările şi completările ulterioare │
│Guvernului nr. 808/2005 │ │
│- SR EN ISO CEI 17025: 2005 şi │ │
│SR EN ISO CEI 17025: 2005/AC: 2007 - │ │
│Cerinţe generale pentru competenţa │ │
│laboratoarelor de încercări şi etalonări │ │
├──────────────────────────────────────┬─────┴───────────────────────────────────────────┤
│Comisia de autorizare compusă din: │ Numele şi prenumele │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Preşedinte │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Membru │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Membru │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────┤
│Secretar comisie │ │
├──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────────────────┤
│În urma analizării Dosarului de autorizare de către comisia de autorizare s-au constatat│
│următoarele: │
├────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────┤
│Nr. │ Criteriul analizat │ DA │ NU │
│crt.│ │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│ 1.│Fişa de identificare este completată cu toate datele de identificare │ │ │
│ │necesare în faza de autorizare/extindere/modificare/reînnoire? │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│ 2.│Lista documentelor sistemului de management al calităţii conţine │ │ │
│ │documentele necesare funcţionării sistemului? │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│ 3.│Lista profilurilor şi încercărilor de laborator pentru care se solicită│ │ │
│ │autorizarea │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│ 4.│Chestionarul de informare şi autoevaluare s-a completat conform cerin- │ │ │
│ │ţelor etapei de autorizare/extindere/modificare/reînnoire? │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┤
│ 5.│S-a constatat realizarea tuturor acţiunilor corective stabilite în │ │ │
│ │procesul-verbal rezultat în urma verificărilor efectuate în baza │ │ │
│ │chestionarului de informare şi autoevaluare? │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Alte constatări rezultate în urma analizei: │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Paginile anexate, în număr de ......., fac parte integrantă din prezentul raport de │
│evaluare. │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CONCLUZIA COMISIEI DE AUTORIZARE │
│ │
│În urma analizei documentelor, laboratorul ............, cu sediul ................, │
│ÎNDEPLINEŞTE/NU ÎNDEPLINEŞTE cerinţele de autorizare/extindere/modificare/reînnoire. │
├───────────────────────────────┬────────────────────────────────┬───────────────────────┤
│ Comisia de autorizare │ Numele şi prenumele │ Semnătura │
├───────────────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Preşedinte │ │ │
├───────────────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Membru │ │ │
├───────────────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Membru │ │ │
├───────────────────────────────┼────────────────────────────────┼───────────────────────┤
│Secretar comisie │ │ │
└───────────────────────────────┴────────────────────────────────┴───────────────────────┘

    Prezentul raport de evaluare a fost întocmit în ................... exemplare.


    ANEXA 3
    (Anexa nr. 11 la procedură)

--------------
    NOTĂ(CTCE)
    Modelul "AUTORIZAŢIE LABORATOR" se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 785 din 16 decembrie 2013, la pagina 14 (a se vedea imaginea asociată).


┌──────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │
│ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │
│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│
│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│
│ autorizate: │ autorizate: │ autorizate: │ autorizate: │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ ........................ │ ........................ │ ........................ │ ........................ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ Ştampila │ Ştampila │ Ştampila │ Ştampila │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
├──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │
│ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │
│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│
│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│
│ autorizate: │ autorizate: │ autorizate: │ autorizate: │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ ........................ │ ........................ │ ........................ │ ........................ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ Ştampila │ Ştampila │ Ştampila │ Ştampila │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
├──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────┤
│ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │ Data reînscrierii în │
│ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │ Registrul laboratoarelor │
│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│de analiză şi încercări în│
│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│activitatea de construcţii│
│ autorizate: │ autorizate: │ autorizate: │ autorizate: │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ ........................ │ ........................ │ ........................ │ ........................ │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
│ Ştampila │ Ştampila │ Ştampila │ Ştampila │
│ │ │ │ │
│ │ │ │ │
└──────────────────────────┴──────────────────────────┴──────────────────────────┴──────────────────────────┘


                                          -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016