Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.408 din 18 noiembrie 2008  privind modificarea anexei nr. 7 la   Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 918/2008 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Finantelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.408 din 18 noiembrie 2008 privind modificarea anexei nr. 7 la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 918/2008 pentru aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor nationale de cercetare-dezvoltare care isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei si Finantelor

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 816 din 5 decembrie 2008

În baza <>Legii nr. 292/2002 privind stabilirea modalitãţii de aprobare a bugetelor de venituri şi cheltuieli ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare,
în conformitate cu prevederile <>art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţificã şi dezvoltarea tehnologicã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 324/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
având în vedere prevederile <>Legii bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 11 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite urmãtorul ordin:

ART I
Anexa nr. 7 la <>Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 918/2008 pentru aprobarea bugetelor de venituri şi cheltuieli pe anul 2008 ale institutelor naţionale de cercetare-dezvoltare care îşi desfãşoarã activitatea sub autoritatea Ministerului Economiei şi Finanţelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 295 din 16 aprilie 2008, cu modificãrile ulterioare, se modificã şi se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul economiei şi
finanţelor, Varujan Vosganian

Bucureşti, 18 noiembrie 2008.
Nr. 3.408.

ANEXĂ
-------
(Anexa nr. 7 la <>Ordinul nr. 918/2008 )
-------------------------------------

MINISTERUL ECONOMIEI ŞI FINANŢELOR
Institutul Naţional de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie şi Petrochimie ICECHIM Bucureşti

BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI RECTIFICAT PE ANUL 2008



┌──────┬──────────────────────────────────┬────┬─────────────┐
│ │ │Nr. │ Propunere │
│ │ INDICATORI │rd. │ rectificare │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │ A │ 0 │ 1 │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ I.│VENITURI TOTALE, din care │ 1 │ 32.500│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1.│VENITURI DIN EXPLOATARE, din care:│ 2 │ 32.400│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ a) │Venituri din activitatea de bazã*)│ 3 │ 30.900│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b) │Venituri din alte activitãţi │ │ 1.500│
│ │conexe activitãţii de cercetare- │ 4 │ │
│ │dezvoltare │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2.│VENITURI FINANCIARE │ 5 │ 100│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3.│VENITURI EXTRAORDINARE │ 6 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ II.│CHELTUIELI TOTALE, din care: │ 7 │ 28.300│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1.│Cheltuieli de exploatare, total, │ │ 28.150│
│ │din care: │ 8 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ a)│Bunuri şi servicii │ 9 │ 2.000│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b)│Cheltuieli de personal, din care: │ 10 │ 11.018│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- cheltuieli cu salariile │ 11 │ 8.000│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- contribuţii de asigurãri │ │ 1.560│
│ │ sociale de stat │ 12 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- contribuţii de asigurãri de │ │ 80│
│ │ şomaj │ 13 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- contribuţii de asigurãri sociale│ │ 440│
│ │ de sãnãtate │ 14 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- contribuţii de asigurãri pentru │ │ 52│
│ │ accidente de muncã şi boli │ 15 │ │
│ │ profesionale │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- contribuţii pentru concedii şi │ │ 67│
│ │ indemnizaţii │ 16 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- contribuţii la Fondul de │ │ 19│
│ │ garantare a creanţelor salariale │ 17 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- contribuţii la fondul de pensii │ │ │
│ │ facultative │ 18 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │ alte cheltuieli de personal, │ │ 800│
│ │ din care: │ 19 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- deplasãri, detaşãri │ 20 │ 450│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- tichete de masã │ 21 │ 350│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ c)│Cheltuieli de exploatare privind │ │ 2.500│
│ │amortizarea şi provizioanele │ 22 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ d)│Cheltuieli de protocol │ 23 │ 20│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ e)│Cheltuieli de reclamã şi │ │ 14│
│ │publicitate │ 24 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ f)│Cheltuieli cu sponsorizarea │ 25 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ g)│Cheltuieli prevãzute de art. 21 │ │ 36│
│ │(3-lit. c) din <>Legea nr. 571/2003 │ 26 │ │
│ │privind Codul fiscal, din care: │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- tichete de creşã │ 27 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- tichete cadou │ 28 │ 36│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ h)│Alte cheltuieli │ 29 │ 12.562│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2.│Cheltuieli financiare, din care: │ 30 │ 150│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- cheltuieli privind dobânzile │ 31 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- alte cheltuieli financiare │ 32 │ 150│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3.│Cheltuieli extraordinare │ 33 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ III.│REZULTATUL BRUT(profit/pierdere) │ 34 │ 4.200│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ IV.│IMPOZIT PE PROFIT │ 35 │ 672│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ V.│REZULTATUL NET │ 36 │ 3.528│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ VI.│ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE │ 37 │ │
│ │DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ VII.│PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS │ │ 3.528│
│ │DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR │ 38 │ │
│ │CONTABILE DIN ANII PRECEDENŢI │ │ │
│ │(potrivit <>O.G. nr. 57/2002 │ │ │
│ │aprobatã prin <>Legea nr. 324/2003 , │ │ │
│ │cu modificãrile şi completãrile │ │ │
│ │ulterioare), din care: │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ a)│pentru cointeresarea personalului │ 39 │ 706│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ b)│pentru finanţarea dezvoltãrii │ 40 │ 2.116│
│ │institutului naţional, în confor- │ │ │
│ │mitate cu planul de investiţii şi │ │ │
│ │dotãri ale acestuia, aprobat de │ │ │
│ │organul administraţiei publice │ │ │
│ │centrale coordonator │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ c)│pentru desfãşurarea activitãţii │ 41 │ 706│
│ │curente, inclusiv pentru │ │ │
│ │cofinanţarea proiectelor │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ VIII.│SURSE DE FINANŢARE A INVESTI- │ │ 5.360│
│ │ŢIILOR, din care: │ 42 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1.│Surse proprii │ 43 │ 5.200│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2.│Alocaţii de la bugetul de stat │ │ 160│
│ │pentru investiţii │ 44 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3.│Credite bancare pentru investiţii │ 45 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- interne │ 46 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- externe │ 47 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 4.│Alte surse │ 48 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ IX.│UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU │ │ 5.360│
│ │INVESTIŢII, din care: │ 49 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1.│Investiţii, inclusiv investiţii │ │ 5.360│
│ │în curs la finele anului │ 50 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2.│Rambursãri de rate aferente │ │ │
│ │creditelor pentru investiţii │ 51 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- interne │ 52 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- externe │ 53 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ X.│DATE DE FUNDAMENTARE │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 1.│Venituri totale (rd. 1) │ 54 │ 32.500│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 2.│Cheltuieli aferente veniturilor │ │ 28.300│
│ │totale │ 55 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 3.│Rezultate (+/-) (rd.54 - rd.55) │ 56 │ 4.200│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 4.│Numãr mediu personal, total │ │ 202│
│ │institut, din care: │ 57 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ │- numãr mediu personal de │ │ 156│
│ │cercetare-dezvoltare │ 58 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 5.│Câştigul mediu lunar pe salariat, │ │ 3.205│
│ │total institut**) (lei/persoanã) │ 59 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 6.│Câştig mediu lunar pe personal │ │ 3.403│
│ │de cercetare-dezvoltare │ 60 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 7.│Rentabilitatea (rd.56/rd.55* 100) │ 61 │ 14,84│
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 8.│Productivitatea muncii pe total │ 62 │ 160│
│ │personal mii lei/pers.(rd.2/rd.57)│ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 9.│Rata rentabilitãţii financiare │ 63 │ 70,42│
│ │rd.38 * 100/capital propriu) │ │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 10.│Plãţi restante │ 64 │ │
├──────┼──────────────────────────────────┼────┼─────────────┤
│ 11.│Creanţe de încasat │ 65 │ 3.500│
└──────┴──────────────────────────────────┴────┴─────────────┘


--------
*) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educaţiei Cercetãrii şi Tineretului/Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã, inclusiv cele din contracte de finanţare pe programe nucleu, sunt în sumã de 29758 mii lei, încheiate pânã la data de 30 septembrie 2008, iar cele realizate din contractele încheiate cu ordonatorii principali de credite, care finanţeazã programe şi proiecte din planurile sectoriale, sunt în sumã de 809 mii lei.
**) Câştigul mediu lunar pe salariat este calculat fãrã influenţa sumelor prevãzute pentru plata indemnizaţiilor membrilor Consiliului de Administraţie şi drepturilor salariale ale directorului general.

NOTĂ:
În cheltuielile cu salariile pe anul 2008 s-au cuprins şi:
- suma de 90 mii lei, reprezentând indemnizaţiile membrilor consiliului de administraţie;
- suma de 180 mii lei, reprezentând drepturile bãneşti ale directorului general.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016