Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.338/C din 24 august 2016  privind aprobarea formatului-cadru al secţiunii Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.338/C din 24 august 2016 privind aprobarea formatului-cadru al secţiunii "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" din cadrul Buletinului procedurilor de insolvenţă, al formatului-cadru al actelor care se publică în aceasta şi al dovezii privind îndeplinirea procedurii de publicare

EMITENT: MINISTERUL JUSTIŢIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 745 din 26 septembrie 2016

    În temeiul prevederilor art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, cu modificările şi completările ulterioare,
    în conformitate cu dispoziţiile art. 3 pct. 1 şi art. 92 alin. (5) din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare,
    având în vedere prevederile art. II din Legea nr. 149/2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizării judiciare şi a falimentului, precum şi a altor acte normative cu incidenţă asupra acestei proceduri, cu modificările ulterioare, şi prevederile art. 1 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 460/2005 privind conţinutul, etapele, condiţiile de finanţare, publicare şi distribuire a Buletinului procedurilor de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul justiţiei emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă formatul-cadru al secţiunii "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" din cadrul Buletinului procedurilor de insolvenţă, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Se aprobă formatul-cadru al deciziilor comisiilor de insolvenţă care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 3
    Se aprobă formatul-cadru al notificărilor care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", prevăzut în anexele nr. 3.1 şi 3.2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 4
    Se aprobă formatul-cadru al hotărârilor instanţelor judecătoreşti care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", prevăzut în anexele nr. 4.1 şi 4.2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 5
    Se aprobă formatul-cadru al dovezii privind îndeplinirea procedurii de publicare care se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă - secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi", exemplarele 1 şi 2, prevăzute în anexele nr. 5.1 şi 5.2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 6
    Oficiul Naţional al Registrului Comerţului - Buletinul procedurilor de insolvenţă va lua măsurile necesare în vederea ducerii la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
    ART. 7
    Prezentul ordin se aplică de la data intrării în vigoare a Legii nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare.
    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                              Ministrul justiţiei,
                             Raluca Alexandra Prună

    Bucureşti, 24 august 2016.
    Nr. 3.338/C.


    ANEXA 1

                                   BULETINUL
                           PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ*)
──────────
    *) Notă CTCE:
    Buletinul procedurilor de insolvenţă, se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 745 din 26 septembrie 2016 la pagina 40 (a se vedea imaginea asociată).
──────────


         BULETINUL PROCEDURILOR DE INSOLVENŢĂ Nr. ...., ziua.luna.anul
    Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi"

                      Persoana fizică supusă publicării în
                     Buletinul Procedurilor de Insolvenţă,
    Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi"


    Judeţul........
    Nume. Iniţiala tatălui. Prenume.
    Domiciliul: judeţ:......., loc. ........../sector ......, str./bd./aleea .......,
    număr:....., bloc:...., scară:....., etaj:...., apartament: ....., cod poştal: ......
    cod numeric personal:.....................
    data naşterii:..................
    locul naşterii: judeţ:......, loc. ....../sector ...... .
    Acte emise de comisiile de insolvenţă
    ..................................................................................
    ..................................................................................
    ..................................................................................
    Acte emise de instanţele judecătoreşti
    ..................................................................................
    ..................................................................................
    ..................................................................................
    Acte emise de administratorii de procedură/lichidatori
    ..................................................................................
    ..................................................................................
    ..................................................................................
    Alte acte de procedură
    ..................................................................................
    ..................................................................................
    ..................................................................................



    EDITOR: MINISTERUL JUSTIŢIEI - OFICIUL NAŢIONAL AL REGISTRULUI COMERŢULUI
    Bd. Unirii, nr. 74, Bl.J3b, Tr. II+III, sect. 3, Cod poştal 030837, Bucureşti,
    Imagine*) Tel. (+40-21)3160804, 3160810, Fax (+40-21) 3160803. E-mail: onrc@onrc.ro.
                Website www.onrc.ro.portal.onrc.ro. www.buletinulinsolventei.ro
                Cod de identificare fiscală: 14942091
                IBAN: RO72TREZ7035032XXX011591, deschis la TREZORERIA SECTOR 3
                Tiparul: Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
                Buletinul Procedurilor de Insolvenţă nr.../ziua.luna.anul, conţine ....
                pagini. ISSN 1842-3094

──────────
    *) Notă CTCE:
    Imaginea se găseşte în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 745 din 26 septembrie 2016 la pagina 41 (a se vedea imaginea asociată).
──────────

    Destinat exclusiv beneficiarilor publicaţiei Buletinul Procedurilor de Insolvenţă Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi"


    ANEXA 2

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│COMISIA DE INSOLVENŢĂ .............. │
│Dosar nr. ........../........... │
│ │
│ DECIZIE Nr. .......... │
│ din data de ............. │
│ │
│ Ca urmare a analizei cererii ................, formulată de ..............│
│......, în calitate de ................., cod numeric personal ...............│
│...., cu domiciliul în ............, data naşterii ........................, │
│locul naşterii ................., identificat cu CI seria ........ număr .....│
│......., eliberată de ............... la data de .......... de către .........│
│......., valabilă până la data de .............. . │
│ │
│ COMISIA, │
│ │
│ Asupra cererii de faţă, │
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ Constatând că ............................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ │
│ │
│ PENTRU ACESTE MOTIVE │
│ DECIDE: │
│ │
│ În temeiul art. ..... din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei│
│persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, ..............................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ │
│ Cu contestaţie la Judecătoria ................, în termen de 7 zile de la │
│comunicare. │
│ Emisă astăzi: .......... │
│ │
│ │
│ Comisia de insolvenţă, Referent, │
│ ...................... ................. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 3.1.

                               NOTIFICARE PRIVIND
                           .........................

                                               Nr. ...................
                                               Data emiterii .................

    1. Date privind dosarul: număr dosar .......... anul ....... Comisia de insolvenţă .................
    2. Debitor: .......(nume, prenume şi iniţiala tatălui).........., cod numeric personal ..................., domiciliul ........(stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ)............, data naşterii .............., locul naşterii ........., identificat cu CI seria .... număr ............., eliberată de ................... la data de .............. de către ................., valabilă până la data de ............., tel./fax .............., e-mail ....................
    3. Creditor:*) Listă anexă:
──────────
    *) Lista anexă cu creditorii va cuprinde următoarele date de identificare: nume şi prenume/denumire; cod de identificare fiscală (cod numeric personal, cod unic de înregistrare, cod de înregistrare fiscală); număr de ordine în registrul comerţului/registrul societăţilor agricole/registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/alte registre; domiciliul/sediul social (stradă număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ); telefon/fax; e-mail.
──────────
    4. Administratorul procedurii .........(nume şi prenume sau denumire)..........., cod de identificare fiscală .........., domiciliul/sediul social ..........(stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ)............., număr de înscriere în Lista administratorilor procedurii şi lichidatorilor pentru procedura insolvenţei persoanelor fizice ..................., tel./fax ............., e-mail .......................
    5. Subscrisa/Subsemnatul(a): .................., în temeiul art. 21 din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare,

                                    NOTIFICĂ

    6. Desemnarea dnei/dlui ............... în calitate de administrator al procedurii insolvenţei în Dosarul nr. ....., având ca obiect cererea debitorului ............, a cărui cerere de deschidere a procedurii de insolvenţă pe bază de plan de rambursare a datoriilor a fost admisă în principiu, prin Decizia nr. .......... din data de (ziua/luna/anul)..../..../......./, emisă de Comisia de insolvenţă .......... în Dosarul ....../...............
    7. Solicitarea, adresată creditorilor, de a transmite către administratorul procedurii o informare privind cuantumul şi tipul creanţei, o evaluare a bunului/bunurilor grevat/grevate de o clauză de preferinţă, după caz, precum şi eventualele măsuri de restructurare a creanţei pe care le-ar accepta
    8. Termenul pentru depunerea de către creditori a informării prevăzute la art. 22 din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, este ............... .
    9. Semnătura:
    .........(numele şi prenumele sau denumirea administratorului procedurii)............

    Semnătura ...............


    ANEXA 3.2.

                               NOTIFICARE PRIVIND
                          ...........................

                                                Nr. .................
                                               Data emiterii ...............

    1. Date privind dosarul: număr dosar ....... anul ..... Judecătoria .......................
    2. Arhiva/registratura instanţei: adresa ........(stradă, număr, localitate, sector, judeţ)......, număr de telefon .........., programul arhivei/registraturii instanţei .............,
    3. Debitor: .............(nume, prenume şi iniţiala tatălui)..............., cod numeric personal ................, domiciliul .........(stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ)............., data naşterii ........., locul naşterii .............., identificat cu CI seria ...... număr .........., eliberată de ............. la data de .............. de către ..............., valabilă până la data de ......, tel./fax ............., e-mail ....................
    4. Creditor:*) Listă anexă:
──────────
    *) Lista anexă cu creditorii va cuprinde următoarele date de identificare: nume şi prenume/denumire; cod de identificare fiscală (cod numeric personal, cod unic de înregistrare, cod de înregistrare fiscală); număr de ordine în registrul comerţului/registrul societăţilor agricole/registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/alte registre; domiciliul/sediul social (stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ); telefon/fax; e-mail.
──────────
    5. Lichidator: .........(nume şi prenume sau denumire)..............., cod de identificare fiscală ......., domiciliul/sediul social ...........(stradă, număr, bloc, apartament, localitate, sector, judeţ)............., număr de înscriere în Lista administratorilor procedurii şi lichidatorilor pentru procedura insolvenţei persoanelor fizice ..............., tel./fax ................, e-mail .....................
    6. Subscrisa/Subsemnatul(a): ......................., în calitate de lichidator pentru procedura insolvenţei persoanelor fizice, conform Sentinţei nr. ..., pronunţată de ........ din Dosarul ...../........, în temeiul art. 52 alin. (1) din Legea nr. 151/2015 privind procedura insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare,

                                    NOTIFICĂ

    7. Desemnarea dlui/dnei ...... în calitate de lichidator al debitorului
    8. Solicitarea, adresată creditorilor, de a transmite lichidatorului o informare privind cuantumul creanţei, valoarea de piaţă a bunului grevat de cauze de preferinţă, dacă este cazul, o evaluare a bunului/bunurilor
    9. Termenul pentru depunerea de către creditori a informării prevăzute la pct. 8 este ....... .
    10. Semnătura:
    ..........(numele şi prenumele sau denumirea lichidatorului)................

    Semnătura ..............


    ANEXA 4.1.

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│JUDECĂTORIA ................... │
│Dosar nr. ...../...... │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ SENTINŢĂ/ÎNCHEIERE Nr. ...... │
│ │
│ Şedinţa publică din data de ........... │
│ Judecător ............................. │
│ Grefier ............................... │
│ │
│ │
│ │
│ Pe rol fiind soluţionarea ..............., formulată de .................,│
│în calitate de ........, prevăzută de Legea nr. 151/2015 privind procedura │
│insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, faţă de debitorul │
│................, cod numeric personal ........................, cu domiciliul│
│în ............, data naşterii ........., locul naşterii ....................,│
│identificat cu CI seria .... număr ......., eliberată de .................. la│
│data de ............ de către ..................., valabilă până la data de ..│
│............... │
│ La apelul nominal au răspuns ................./lipsit ....................│
│ Procedura completă. │
│ │
│ JUDECĂTORUL, │
│ │
│ Asupra cererii de faţă, │
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ Constatând că ............................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ │
│ │
│ │
│ PENTRU ACESTE MOTIVE │
│ în numele legii │
│ HOTĂRĂŞTE: │
│ │
│ În temeiul art. ........ din Legea nr. 151/2015 privind procedura │
│insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, ..................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ │
│ Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. │
│ Pronunţată în şedinţa publică azi: ............. │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
│ Judecător, Grefier, │
│ ................. ................ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 4.2.

┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│TRIBUNALUL .................. │
│SECŢIA ......................... │
│Dosar nr. ...../..... │
│ │
│ DECIZIE Nr. ......... │
│ │
│ Şedinţa publică din data de .......... │
│ Preşedinte: .......................... │
│ Judecător ............................ │
│ Grefier .............................. │
│ │
│ │
│ Pe rol soluţionarea apelului formulat de .................., în calitate de│
│................., împotriva sentinţei/încheierii pronunţate de Judecătoria ..│
│................., prevăzută de Legea nr. 151/2015 privind procedura │
│insolvenţei persoanelor fizice, cu modificările ulterioare, faţă de debitorul │
│......................., cod numeric personal ...............................,│
│cu domiciliul în ........................, data naşterii ..................., │
│locul naşterii ..............., identificat cu CI seria .... număr ..........,│
│eliberată de ........... la data de ............... de către ................,│
│valabilă până la data de ............... . │
│ La apelul nominal au răspuns .........../lipsit ............... . │
│ Procedura completă. │
│ │
│ │
│ TRIBUNALUL, │
│ │
│ │
│ │
│ Asupra cererii de faţă, │
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ Constatând că ............................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ │
│ PENTRU ACESTE MOTIVE │
│ în numele legii │
│ DECIDE: │
│ │
│ │
│ │
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ ..........................................................................│
│ │
│ Definitivă. │
│ Pronunţată în şedinţa publică azi: ........................... │
│ │
│ │
│ │
│ Preşedinte, Judecător, │
│ ............... ....................... │
│ │
│ │
│ Grefier, │
│ ...................... │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA 5.1.

    Exemplar 1*)
──────────
    *) Exemplarul 1 se comunică, după caz, la comisia de insolvenţă sau administratorului procedurii/lichidatorului/instanţei judecătoreşti.
──────────
    MINISTERUL JUSTIŢIEI
    Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
    Sediul ..................................

              DOVADĂ PRIVIND ÎNDEPLINIREA PROCEDURII DE PUBLICARE
            nr. ....., emisă la: ziua ...... luna ...... anul ......

    Către ..............(după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească).................
    Sediul .............................................
    Prin prezenta, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, reprezentat de director ......................, având de publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" decizia comisiei de insolvenţă/notificarea/hotărârea judecătorească/alte acte, nr.... din data (zz/ll/aaaa) ..../..../..., emisă de ..........(după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească).................. în Dosarul nr. ......., înregistrat pe rolul Comisiei de insolvenţă/Judecătoriei/Tribunalului ........, Secţia ..............., privind debitorul ..............., cod numeric personal ........., cu domiciliul în ..................., data naşterii ............., locul naşterii ........., identificat cu C.I. seria ... număr ........, eliberată de ......... la data de ........... de către ............., valabilă până la data de .....................
    Certifică faptul că ........(după caz: decizia comisiei de insolvenţă, notificarea, hotărârea judecătorească, alte acte).......... este publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" nr. .... din data de ............... .

              Director Consilier juridic,
    Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, .........................
    .......(semnătura şi ştampila)........



    ANEXA 5.2.

    Exemplar 2*)
──────────
    *) Exemplarul 2 se arhivează la dosarul debitorului şi conţine pe verso confirmarea de primire.
──────────
    MINISTERUL JUSTIŢIEI
    Oficiul Naţional al Registrului Comerţului
    Sediul .............................

              DOVADĂ PRIVIND ÎNDEPLINIREA PROCEDURII DE PUBLICARE
             nr. ......, emisă la: ziua ..... luna .... anul .....

    Către ........(după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească).........
    Sediul ............................................
    Prin prezenta, Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, reprezentat de director ............, având de publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" decizia comisiei de insolvenţă/notificarea/hotărârea judecătorească/alte acte, nr. ....... din data (zz/ll/aaaa) ..../...../...., emisă de ..........(după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească).............. în Dosarul nr. ......., înregistrat pe rolul Comisiei de insolvenţă/Judecătoriei/Tribunalului ..........., Secţia .............., privind debitorul ..............., cod numeric personal ..................., cu domiciliul în ................., data naşterii .........., locul naşterii .............., identificat cu C.I. seria ...... număr ....., eliberată de ........ la data de ............... de către ....., valabilă până la data de ................. .
    Certifică faptul că .............(după caz: decizia comisiei de insolvenţă, notificarea, hotărârea judecătorească, alte acte).............. este publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" nr. ..... din data de ...... .

              Director Consilier juridic,
    Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, .........................
    .......(semnătura şi ştampila)........



    (Verso)

                             CONFIRMARE DE PRIMIRE

    Denumire ........(după caz: comisia de insolvenţă, administratorul procedurii/lichidatorul, instanţa judecătorească)................ prin .............(numele şi prenumele persoanei care primeşte dovada de îndeplinire a procedurii de publicare, serie şi număr act de identificare, calitate )...................... azi*) ............, confirmă primirea dovezii privind îndeplinirea procedurii de publicare, emisă la: ziua ........ luna ........ anul ........ de către Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, privind publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă - Secţiunea "Debitori - persoane fizice cu obligaţii ce nu decurg din exploatarea unei întreprinderi" nr. ......... din data de .............. a ......(documentul în cauză)......... nr. ..... din data de ....., emis în Dosarul nr. .........., înregistrat pe rolul Comisiei de insolvenţă/Judecătoriei/Tribunalului .......... Secţia ........................ .
──────────
    *) Data primirii dovezii de publicare.
──────────


                            Semnătura de primire**)
                            ......................
──────────
    **) Semnătura de primire (ştampila)
──────────


                                    ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016