Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.301 din 26 septembrie 2023  privind stabilirea condiţiilor pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 3.301 din 26 septembrie 2023 privind stabilirea condiţiilor pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 870 din 27 septembrie 2023
        Având în vedere:
    - Referatul de aprobare nr. AR 17.530 din 26.09.2023 al Ministerului Sănătăţii şi nr. DG 3.781 din 18.09.2023 al Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate;
    – art. II din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 63/2023 pentru stabilirea unor măsuri la nivelul structurii organizatorice aferente unităţilor sanitare, precum şi stabilirea unor măsuri privind salarizarea personalului din sistemul sanitar public şi pentru completarea unor acte normative în domeniul sănătăţii şi în domeniul fiscal;
    – art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare,

     în temeiul prevederilor art. 291 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,
        ministrul sănătăţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emit următorul ordin:
    ART. 1
    (1) Casele de asigurări de sănătate contractează cu unităţile sanitare publice, precum şi cu unităţile sanitare care au ca asociat unic unităţile administrativ-teritoriale, aflate în relaţie contractuală cu acestea, denumite în continuare unităţi sanitare, o sumă/sume lunară(e) corespunzătoare influenţelor financiare determinate de drepturile salariale prevăzute la art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) În vederea aplicării prevederilor alin. (1), casele de asigurări de sănătate încheie un contract distinct cu fiecare unitate sanitară publică/unitate sanitară care are ca asociat unic o unitate administrativ-teritorială, cu care se află în relaţii contractuale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, potrivit art. 258 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 2
        Fiecare unitate sanitară depune pentru contractare o solicitare privind sumele necesare, însoţită de documentele justificative, pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 3
    (1) Sumele reprezentând influenţele financiare ce decurg din punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, se stabilesc şi se solicită de către reprezentantul legal al unităţilor sanitare, care răspund de realitatea şi exactitatea acestora, conform prevederilor legale în vigoare.
    (2) Documentele justificative care însoţesc factura şi care stau la baza decontării sumelor solicitate reprezentând influenţele financiare ce decurg din punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, sunt:
    a) situaţia centralizată a sumelor care urmează a fi decontate în luna respectivă corelate cu statele de plată, detaliată pe fiecare tip de indemnizaţie prevăzută la art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) situaţia privind sumele reprezentând influenţele financiare determinate de drepturile salariale prevăzute la art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, defalcate nominal, calculate pentru fiecare salariat;
    c) declaraţia pe propria răspundere a reprezentantului legal al unităţii sanitare privind corectitudinea, legalitatea şi exactitatea sumelor solicitate lunar, cu precizarea expresă a îndeplinirii verificărilor necesare pentru asigurarea concordanţei între indemnizaţiile cuvenite şi activitatea desfăşurată de personal în cadrul unităţii sanitare.

    (3) Pentru a putea beneficia de indemnizaţiile prevăzute la art. 3^1 alin. (1) lit. a)-d) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, fiecare dintre persoanele beneficiare are obligaţia depunerii lunar a unei declaraţii pe propria răspundere, în înţelesul dispoziţiilor art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, din care să rezulte următoarele:
    a) unităţile sanitare, aflate în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate, cu care a avut încheiate contracte individuale de muncă cu timp parţial pentru activitatea prestată în linia de gardă în luna de referinţă;
    b) numărul de gărzi efectuate în luna de referinţă la fiecare dintre unităţile sanitare cu care are încheiate contracte individuale de muncă cu timp parţial pentru activitatea prestată în linia de gardă;
    c) opţiunea pentru unitatea sanitară care îi va acorda o singură indemnizaţie lunară stabilită în cuantum brut, potrivit legii, având obligaţia de a transmite opţiunea realizată, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data depunerii declaraţiei, şi către celelalte unităţi sanitare în care mai prestează activităţi în linia de gardă.

    (4) Pentru a putea beneficia de indemnizaţiile prevăzute la art. 3^1 alin. (1) lit. f) şi g) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, fiecare dintre persoanele beneficiare are obligaţia depunerii lunar a unei declaraţii pe propria răspundere, în înţelesul dispoziţiilor art. 326 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, din care să rezulte următoarele:
    a) unităţile sanitare, aflate în relaţie contractuală cu casele de asigurări de sănătate, în care şi-au desfăşurat activitatea conform pregătirii profesionale într-o formă legală în luna de referinţă;
    b) opţiunea pentru unitatea sanitară care îi va acorda o singură indemnizaţie lunară stabilită în cuantum brut, potrivit legii, având obligaţia de a transmite opţiunea realizată, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data depunerii declaraţiei, şi către celelalte unităţi sanitare în care mai prestează activităţi.

    (5) Indemnizaţiile prevăzute la art. 3^1 alin. (1) lit. e) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, se acordă de către unitatea sanitară în care personalul are norma de bază, în situaţia în care persoanele beneficiare au efectuat lunar cel puţin 2 gărzi, în condiţiile prevăzute de Regulamentul privind timpul de muncă, organizarea şi efectuarea gărzilor în unităţile publice din sectorul sanitar, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 870/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
    (6) Situaţia prevăzută la alin. (2) lit. b) se întocmeşte lunar, pe baza statelor de plată, a foilor colective de prezenţă, a graficului de gărzi, precum şi a declaraţiilor pe propria răspundere a fiecăreia dintre persoanele beneficiare ale indemnizaţiilor prevăzute la art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a altor documente de evidenţă primară, după caz, care vor fi puse la dispoziţia organelor de control ale Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi/sau ale caselor de asigurări de sănătate cu ocazia verificării corectitudinii acordării acestor drepturi.
    (7) Solicitarea, formulată în condiţiile alin. (1), însoţită de documentele justificative prevăzute la alin. (2), se înaintează la casa de asigurări de sănătate cu care unitatea sanitară publică/unitatea sanitară care are ca asociat unic o unitate administrativ-teritorială se află în relaţie contractuală în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate.
    (8) Termenele de depunere la casele de asigurări de sănătate a solicitării şi a documentelor justificative prevăzute la alin. (2) se stabilesc prin contractul încheiat de acestea cu unităţile sanitare publice, precum şi cu cele care au ca asociat unic o unitate administrativ-teritorială, pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea- cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 4
     Modelul contractului încheiat între unităţile sanitare publice, precum şi cele care au ca asociat unic unităţile administrativ- teritoriale şi casele de asigurări de sănătate pentru punerea în aplicare a art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 5
        Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                                         p. Ministrul sănătăţii,
                                              Adriana Pistol,
                                             secretar de stat
                                 Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
                                          Romică-Andrei Baciu

    ANEXA 1

                              CONTRACT
                               - Model -
    I. Părţile contractante
        Casa de Asigurări de Sănătate .............., cu sediul în municipiul/oraşul ........., str. ......... nr. ....... judeţul/sectorul ............, telefon ......, fax ......., reprezentată prin director general .............;
        şi
        Unitatea sanitară, cu sediul în ..................., str. ....... nr. ......., telefon: fix/mobil ............., fax .................., e-mail .........., având codul unic de înregistrare ........, reprezentată prin ..............

    II. Obiectul contractului
    ART. 1
     Obiectul prezentului contract îl constituie acordarea sumelor pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din capitolul II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 3.301/791/2023 privind stabilirea condiţiilor pentru punerea în aplicare a dispoziţiilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice.


    III. Durata contractului
    ART. 2
    Prezentul contract este valabil până la data de ......, respectiv pe durata de valabilitate a contractului încheiat de părţi în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, potrivit art. 258 alin. (1) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile menţinerii aplicabilităţii prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 3
        Durata prezentului contract se poate prelungi prin acordul părţilor pe toată durata de valabilitate a contractului încheiat de părţi în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, potrivit art. 258 alin. (1) din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în condiţiile menţinerii aplicabilităţii prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare.


    IV. Obligaţiile părţilor
    ART. 4
        Casa de asigurări de sănătate are următoarele obligaţii:
    a) să încheie numai cu unităţile sanitare publice, inclusiv cu cele care au ca asociat unic unităţile administrativ-teritoriale, cu care au încheiate contracte de furnizare de servicii medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate, contracte pentru acordarea sumelor necesare punerii în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) să acorde unităţilor sanitare publice şi unităţilor sanitare care au ca asociat unic unităţile administrativ-teritoriale sumele corespunzătoare punerii în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, la termenele prevăzute în contract, pe baza facturii însoţite de documente justificative, prezentate pe suport hârtie/în format electronic; pentru furnizorii care au semnătură electronică extinsă factura şi documentele justificative se transmit numai în format electronic, semnate cu semnătură electronică calificată de reprezentantul legal al unităţii sanitare;
    c) să recupereze sumele solicitate de reprezentantul legal al unităţii sanitare pe propria răspundere, în mod nejustificat, şi acordate de casa de asigurări de sănătate, faţă de cele rezultate prin punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi pe cele pentru care unitatea sanitară nu prezintă cu ocazia controlului toate documentele justificative prevăzute la art. 3 alin. (3)-(6) din Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 3.301/791/2023.


    ART. 5
    (1) Unităţile sanitare publice şi unităţile sanitare care au ca asociat unic unităţile administrativ-teritoriale au următoarele obligaţii:
    a) să respecte prevederile art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) să factureze lunar, în vederea decontării de către casele de asigurări de sănătate, sumele corespunzătoare indemnizaţiilor lunare stabilite în cuantum brut conform prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea- cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare; factura este însoţită de documentele justificative pe suport hârtie/în format electronic, conform solicitării; pentru furnizorii care au semnătură electronică extinsă factura şi documentele justificative se transmit numai în format electronic, semnate cu semnătură electronică calificată de reprezentantul legal al unităţii sanitare;
    c) să depună factura însoţită de următoarele documente justificative:
    (i) situaţia centralizată a sumelor care urmează a fi decontate în luna respectivă corelate cu statele de plată, detaliată pe fiecare tip de indemnizaţie prevăzută la art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017;
    (ii) situaţia privind sumele reprezentând influenţele financiare determinate de drepturile salariale prevăzute la art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, defalcate nominal, calculate pentru fiecare salariat, conform anexei care face parte integrantă din prezentul contract;
    (iii) declaraţia pe propria răspundere a reprezentantului legal al unităţii sanitare privind corectitudinea, legalitatea şi exactitatea sumelor solicitate lunar, cu precizarea expresă a îndeplinirii verificărilor necesare pentru asigurarea concordanţei între indemnizaţiile cuvenite şi activitatea desfăşurată de personal în cadrul unităţii sanitare;

    d) să pună la dispoziţia organelor de control ale Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate şi ale caselor de asigurări de sănătate, ca urmare a solicitării în scris, documentele privind actele de evidenţă tehnic-operativă şi financiar-contabilă a sumelor care fac obiectul contractelor încheiate între unităţile sanitare publice şi casele de asigurări de sănătate, precum şi documentele administrative existente la nivelul entităţii controlate şi necesare actului de control, inclusiv cele prevăzute la art. 3 alin. (3)-(6) din Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 3.301/791/2023.

    (2) Documentele justificative prevăzute la alin. (1) lit. c) se depun atât în original pe suport hârtie, cât şi în format electronic, conform solicitării; pentru furnizorii care au semnătură electronică extinsă, factura şi documentele justificative se transmit numai în format electronic, semnate cu semnătură electronică calificată de reprezentantul legal al unităţii sanitare.
    (3) Sumele necesare pentru punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, se stabilesc şi se solicită distinct de către unităţile sanitare publice/unităţile sanitare care au ca asociat unic unităţile administrativ-teritoriale.


    V. Modalităţi de plată
    ART. 6
    (1) Valoarea contractată pentru realizarea obiectului contractului, potrivit prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, este de lei şi se defalcă pe luni astfel:
        ...............................
        ...............................
        ..............................
        Valoarea contractată se determină şi este responsabilitatea ordonatorului de credite al unităţii sanitare, iar casa de asigurări de sănătate verifică documentele justificative depuse de unitatea sanitară şi întocmeşte acte adiţionale lunar, după solicitarea şi alocarea de către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a creditelor de angajament şi bugetare, în vederea efectuării plăţii.
        Suma lunară contractată nu poate depăşi suma corespunzătoare influenţelor financiare determinate de punerea în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare.

    (2) Lunar, până la data de a lunii următoare celei pentru care se face plata, casa de asigurări de sănătate acordă suma corespunzătoare punerii în aplicare a prevederilor art. 3^1 alin. (1) din cap. II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare, pe baza facturii şi a documentelor justificative depuse/transmise la casa de asigurări de sănătate până la data de
    (3) Toate documentele necesare pentru acordarea sumelor solicitate se certifică pentru realitatea şi exactitatea datelor raportate prin semnătura reprezentantului legal al unităţii sanitare.
    (4) Casele de asigurări de sănătate încheie, după caz, acte adiţionale de diminuare a valorii de contract lunare cu suma reprezentând diferenţa dintre suma contractată lunar şi suma decontată.

    ART. 7
        Plata se face în contul nr. ......., deschis la Trezoreria Statului, sau în contul nr. ......., deschis la Banca ........... .


    VI. Răspunderea contractuală
    ART. 8
        Reprezentantul legal al unităţii sanitare publice şi cel al unităţii sanitare care are ca asociat unic unitatea administrativ-teritorială, cu care casa de asigurări de sănătate a încheiat contract, sunt direct răspunzători de corectitudinea, legalitatea şi exactitatea sumelor solicitate. În caz contrar se aplică prevederile legislaţiei în vigoare.


    VII. Clauze speciale
    ART. 9
    (1) Orice împrejurare independentă de voinţa părţilor, intervenită după data semnării contractului şi care împiedică executarea acestuia, este considerată forţă majoră şi exonerează de răspundere partea care o invocă. Sunt considerate forţă majoră, în sensul acestei clauze, împrejurări ca: război, revoluţie, cutremur, marile inundaţii, embargou.
    (2) Partea care invocă forţa majoră trebuie să anunţe cealaltă parte, în termen de 5 zile calendaristice de la data apariţiei respectivului caz de forţă majoră, şi să prezinte un act confirmativ eliberat de autoritatea competentă din propriul judeţ, respectiv municipiul Bucureşti, prin care să se certifice realitatea şi exactitatea faptelor şi împrejurărilor care au condus la invocarea forţei majore, şi, de asemenea, de la încetarea acestui caz. Dacă nu procedează la anunţarea în termenele prevăzute mai sus a începerii şi încetării cazului de forţă majoră, partea care îl invocă suportă toate daunele provocate celeilalte părţi prin neanunţarea în termen.
    (3) În cazul în care împrejurările care obligă la suspendarea executării prezentului contract se prelungesc pe o perioadă mai mare de o lună, fiecare parte poate cere rezoluţiunea contractului.


    VIII. Suspendarea, încetarea şi rezilierea contractului
    ART. 10
    (1) Contractul se suspendă/încetează/se reziliază printr-o notificare scrisă în situaţia în care toate contractele de furnizare de servicii medicale încheiate de unitatea sanitară publică cu casa de asigurări de sănătate se suspendă/încetează/se reziliază şi produce efecte de la data suspendării/încetării/rezilierii contractelor de furnizare de servicii medicale.
    (2) Casele de asigurări de sănătate au dreptul să recupereze de la unităţile sanitare contravaloarea sumelor solicitate în mod nejustificat de ordonatorul de credite al unităţii sanitare pe propria răspundere, în situaţia în care persoanele nu erau în drept şi nu erau îndeplinite condiţiile prevăzute de lege să beneficieze de aceste indemnizaţii la data acordării, cu aplicarea corespunzătoare a dispoziţiilor art. 73^1 din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare.

    ART. 11
        Situaţiile prevăzute la art. 10 se constată de către casa de asigurări de sănătate din oficiu.
    IX. Corespondenţa

    ART. 12
    (1) Corespondenţa legată de derularea prezentului contract se efectuează în scris prin scrisori recomandate cu confirmare de primire, prin fax, prin corespondenţă electronică sau la sediul părţilor - sediul casei de asigurări de sănătate şi la sediul unităţii sanitare declarat în contract.
    (2) Fiecare parte contractantă este obligată ca în termen de 5 zile lucrătoare din momentul în care intervin modificări ale datelor ce figurează în prezentul contract să notifice celeilalte părţi contractante schimbările survenite.


    X. Modificarea contractului
    ART. 13
    (1) Prezentul contract se poate modifica la iniţiativa oricărei părţi contractante, sub rezerva notificării scrise a intenţiei de modificare şi a propunerilor de modificare cu cel puţin zile înaintea datei de la care se doreşte modificarea.
    (2) Modificarea se face printr-un act adiţional semnat de ambele părţi şi este anexă la acest contract.

    ART. 14
        În condiţiile apariţiei unor noi acte normative în materie, care intră în vigoare pe durata derulării prezentului contract, clauzele contrare se vor modifica şi se vor completa în mod corespunzător.

    ART. 15
        Dacă o clauză a acestui contract este declarată nulă, celelalte prevederi ale contractului nu vor fi afectate de această nulitate. Părţile convin ca orice clauză declarată nulă să fie înlocuită printr-o altă clauză care să corespundă cât mai bine cu putinţă spiritului contractului.


    XI. Soluţionarea litigiilor
    ART. 16
    (1) Litigiile legate de încheierea, derularea şi încetarea prezentului contract vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.
    (2) Litigiile nesoluţionate pe cale amiabilă dintre furnizori şi casele de asigurări de sănătate conform alin. (1) se soluţionează de către comisia de arbitraj care funcţionează pe lângă Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, organizată conform reglementărilor legale în vigoare, sau de către instanţele de judecată, după caz.


    XII. Alte clauze
        Prezentul contract a fost încheiat astăzi, ........., în două exemplare a câte ......... pagini fiecare, câte unul pentru fiecare parte contractantă.

┌─────────────────────────┬────────────┐
│CASA DE ASIGURĂRI DE │UNITATEA │
│SĂNĂTATE │SANITARĂ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Directorul general, │Reprezentant│
│………………….. │legal, │
│ │……………………. │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Directorul executiv al │ │
│Direcţiei economice, │ │
│………………………………… │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Directorul executiv al │ │
│Direcţiei relaţii │ │
│contractuale, │ │
│…………………………………. │ │
├─────────────────────────┼────────────┤
│Vizat │ │
│Juridic, contencios │ │
│…………….. │ │
└─────────────────────────┴────────────┘

    ANEXA 1

        la contract
    UNITATEA SANITARĂ
                                    SITUAŢIE
                  privind sumele reprezentând influenţele financiare determinate
     de drepturile salariale prevăzute la art. 3^1 alin. (1) din
                  capitolul II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu
                modificările şi completările ulterioare, aferente lunii/anul .......,
               ce urmează a fi decontate în luna/anul ......

┌────┬───────────┬───┬──────┬───────┬───────────┬────────────────┬───────────────────────────┬──────────────────────────┬─────────────────────────┬────────────────────────┬────────────────────┐
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Indemnizaţie lunară │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │pentru tehnicienii de │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │radiologie şi imagistică│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │licenţiaţi, asistenţii │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │medicali de laborator │Indemnizaţie lunară │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │clinic licenţiaţi, │pentru fiecare zi │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │asistenţii medicali │lucrată în zilele de│
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │licenţiaţi în │repaus săptămânal, │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │balneofiziokinetoterapie│sărbători legale şi │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │Indemnizaţie lunară │şi recuperare, │în celelalte zile în│
│ │ │ │ │ │ │ │Indemnizaţie lunară pentru │Indemnizaţie lunară pentru│pentru biologii, │asistenţii medicali │care, în │
│ │ │ │ │ │ │ │medicii specialişti şi │medicii rezidenţi conform │chimiştii şi biochimiştii│dentari licenţiaţi, │conformitate cu │
│ │ │ │ │ │ │ │primari conform art. 3^1 │art. 3^1 alin. (1) lit. c)│prevăzuţi la art. 3^1 │asistenţii medicali de │reglementările │
│ │ │ │ │ │ │ │alin. (1) lit. a) şi b) din│şi d) din capitolul II al │alin. (1) lit. e) din │profilaxie dentară │legale în vigoare, │
│ │ │ │ │ │ │Total │capitolul II al anexei nr. │anexei nr. II la │capitolul II al anexei │licenţiaţi, asistenţii │nu se lucrează, │
│ │ │ │ │ │ │indemnizaţie │II la Legea-cadru nr. 153/ │Legea-cadru nr. 153/2017, │nr. II la Legea-cadru nr.│medicali licenţiaţi în │conform art. 3^1 │
│ │ │ │ │ │ │lunară necesară │2017, cu modificările şi │cu modificările şi │153/2017, cu modificările│nutriţie şi dietetică, │alin. (1) lit. g) │
│ │ │ │ │ │ │în │completările ulterioare │completările ulterioare │şi completările │asistenţii medicali, │din capitolul II al │
│ │ │ │ │ │ │luna............│ │ │ulterioare │moaşe, surori medicale, │anexei nr. II la │
│ │ │ │ │ │ │, │ │ │ │indiferent de nivelul │Legea- cadru nr. 153│
│ │ │ │ │ │ │stabilită în │ │ │ │studiilor, precum şi cei│/2017, cu │
│ │Numele şi │ │ │ │ │cuantum brut │ │ │ │asimilaţi acestora │modificările şi │
│Nr. │prenumele │ │ │ │Grad │conform art. 3^1│ │ │ │conform art. 3^1 alin. │completările │
│crt.│(în ordine │CNP│Secţie│Funcţie│profesional│alin. (1) din │ │ │ │(1) lit. f) din │ulterioare │
│ │alfabetică)│ │ │ │ │capitolul II al │ │ │ │capitolul II al anexei │ │
│ │ │ │ │ │ │anexei nr. II la│ │ │ │nr. II la Legea- cadru │ │
│ │ │ │ │ │ │Legea-cadru nr. │ │ │ │nr. 153/2017, cu │ │
│ │ │ │ │ │ │153/2017, cu │ │ │ │modificările şi │ │
│ │ │ │ │ │ │modificările şi │ │ │ │completările ulterioare │ │
│ │ │ │ │ │ │completările ├─────────┬───────────┬─────┼─────────┬──────────┬─────┼─────────┬─────────┬─────┼────────────────────────┼──────────────┬─────┤
│ │ │ │ │ │ │ulterioare, din │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │Nr. de zile │ │
│ │ │ │ │ │ │care: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │lucrate în │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │Nr. de │ │ │ │ │ │ │ │ │perioada de │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │gărzi │ │ │Nrde gărzi│ │ │ │ │ │repaus │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │realizate │ │ │realizate │ │ │ │ │ │săptămânal, a │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │în baza │ │ │în baza │ │ │ │ │ │sărbătorilor │ │
│ │ │ │ │ │ │ │Data de │unui │ │Data de │unui │ │Data de │Nrde │ │ │legale şi în │ │
│ │ │ │ │ │ │ │efectuare│contract │Suma │efectuare│contract │Suma │efectuare│gărzi │Suma │Suma │celelalte │Suma │
│ │ │ │ │ │ │ │a gărzii │individual │(lei)│a gărzii │individual│(lei)│a gărzii │efectuate│(lei)│(lei) │perioade în │(lei)│
│ │ │ │ │ │ │ │(ZZ/LL/ │de muncă cu│ │(ZZ/LL/ │de muncă │ │(ZZ/LL/ │în luna │ │ │care, în │ │
│ │ │ │ │ │ │ │AAAA) │timp │ │AAAA) │cu timp │ │AAAA) │ │ │ │conformitate │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │parţial, │ │ │parţial, │ │ │ │ │ │cu │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │efectuate │ │ │efectuate │ │ │ │ │ │reglementările│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │în │ │ │în luna │ │ │ │ │ │legale, nu se │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │luna.......│ │ │ │ │ │ │ │ │lucrează, în │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │luna .... (ZZ/│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │LL/AAAA) │ │
├────┼───────────┼───┼──────┼───────┼───────────┼────────────────┼─────────┼───────────┼─────┼─────────┼──────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────┼────────────────────────┼──────────────┼─────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7=10+13+16+17+19│8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │16 │17 │18 │19 │
├────┼───────────┼───┼──────┼───────┼───────────┼────────────────┼─────────┼───────────┼─────┼─────────┼──────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────┼────────────────────────┼──────────────┼─────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───────────┴───┴──────┴───────┴───────────┼────────────────┼─────────┼───────────┼─────┼─────────┼──────────┼─────┼─────────┼─────────┼─────┼────────────────────────┼──────────────┼─────┤
│TOTAL GENERAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───────────────────────────────────────────────┴────────────────┴─────────┴───────────┴─────┴─────────┴──────────┴─────┴─────────┴─────────┴─────┴────────────────────────┴──────────────┴─────┘

        NOTĂ:
    Personalul de specialitate medico-sanitar şi auxiliar sanitar salarizat potrivit anexei menţionate în tabelul de mai sus beneficiază de o singură indemnizaţie lunară stabilită în cuantumul brut prevăzut în art. 3^1 alin. (1) din capitolul II al anexei nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017, cu modificările şi completările ulterioare.
        Răspundem pentru corectitudinea, legalitatea şi exactitatea sumelor solicitate.

        Manager
        Director financiar-contabil/Contabil-şef
        Compartiment resurse umane, normare, organizare, salarizare

┌───────┬──────────────────┬────────────┐
│ │ │Compartiment│
│ │Director │resurse │
│Manager│financiar-contabil│umane, │
│ │/Contabil-şef │normare, │
│ │ │organizare, │
│ │ │salarizare │
└───────┴──────────────────┴────────────┘


                          ---------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016