Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 3.104 din 21 ianuarie 2004  privind Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 3.104 din 21 ianuarie 2004 privind Apelul national pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" - 2004

EMITENT: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII SI TINERETULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 110 din 5 februarie 2004
ORDIN nr. 3.104 din 21 ianuarie 2004
privind Apelul naţional pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" - 2004
EMITENT: MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETÃRII ŞI TINERETULUI
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 110 din 5 februarie 2004

Considerând Decizia Consiliului de Asociere România-Comunitatile Europene nr. 3/2000 privind participarea României la programele comunitare în domeniul educaţiei şi formãrii profesionale,
având în vedere Decizia nr. 382/1999 care stabileşte a doua faza a Programului "Leonardo da Vinci",
în baza <>Legii învãţãmântului nr. 84/1995 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi a <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.307/2002 privind funcţionarea Centrului Naţional pentru Programul de Formare Profesionalã "Leonardo da Vinci" în faza a II-a Programului comunitar "Leonardo da Vinci",

ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Apelul naţional pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" - 2004, cuprins în anexa la prezentul ordin.
ART. 2
Apelul naţional pentru propuneri de proiecte de mobilitati "Leonardo da Vinci" - 2004 va fi adus la cunostinta celor interesaţi prin publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea l, şi prin alte mijloace specifice,
ART. 3
Aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin revine Centrului Naţional "Leonardo da Vinci".


Ministrul educaţiei, cercetãrii şi tineretului,
Alexandru Athanasiu

Bucureşti, 21 ianuarie 2004.
Nr. 3.104.


ANEXA

PROGRAMUL EUROPEAN
"Leonardo da Vinci"

2000-2006

APEL NAŢIONAL

pentru propuneri de proiecte
MOBILITATI
2004

I. CADRU GENERAL

Programul european "Leonardo da Vinci" se înscrie în politica Uniunii Europene de dezvoltare a unui spaţiu european de formare profesionalã. Programul contribuie la acţiunile statelor participante destinate formãrii profesionale iniţiale şi pe parcursul întregii vieţi, stimuleaza creativitatea şi inovarea pentru facilitarea insertiei cetãţenilor Europei în viata profesionalã, susţine procesele de adaptare a sistemelor educaţionale şi de formare la evolutiile economice şi tehnologice şi la mutaţiile constante specifice pieţei mondiale.
În conformitate cu Decizia nr. 382/1999/CE a Consiliului Uniunii Europene, Comisia Europeanã a lansat Apelul la propuneri de proiecte "Leonardo da Vinci", exerciţiul 2003 - 2004. Documentul se referã la mãsurile comunitare specifice Programului "Leonardo da Vinci" şi anume: mobilitati, proiecte pilot (PP), acţiuni tematice (TH), competente lingvistice (LA), reţele transnationale (NT) şi mijloace de referinta (RF).
În Apelul comunitar 2003 - 2004 sunt definite prioritãţile în care trebuie sa se înscrie propunerile de proiecte în cei doi ani la care se referã documentul. Aceste prioritati au fost stabilite în concordanta cu obiectivele Programului "Leonardo da Vinci" şi sunt urmãtoarele:
Prioritatea nr. l : Valorificarea educaţiei şi formãrii
Prioritatea nr. 2 : Noi forme de pregãtire şi învãţãmânt, competente de baza în materie de formare şi învãţãmânt profesional
Prioritatea nr. 3 : Orientare şi consiliere
În conformitate cu reglementãrile Programului "Leonardo da Vinci", statele participante pot lansa apeluri naţionale la propuneri de proiecte în cadrul mãsurii "mobilitati", în aceste apeluri pot fi formulate prioritati naţionale privind formarea profesionalã a resurselor umane. Prioritãţile naţionale înscrise în apelurile naţionale trebuie sa rãspundã obiectivelor Programului "Leonardo da Vinci" şi sa fie articulate cu prioritãţile europene precizate în apelul comunitar.
Pornind de la cele de mai sus Ministerul Educaţiei, Cercetãrii şi Tineretului împreunã cu Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" au initiat şi au întreprins demersuri specifice pentru definirea prioritatilor naţionale care sa fie incluse în Apelurile naţionale la propuneri de proiecte "Leonardo da Vinci", mobilitati 2003 şi 2004.
Prioritãţile naţionale sunt articulate cu obiectivele naţionale referitoare la formarea profesionalã în România şi cu prioritãţile comunitare stabilite prin Apelul european 2003 - 2004. în conformitate cu Decizia nr. 382/1999 a Consiliului Uniunii Europene, prezentul Apel se adreseazã organismelor şi instituţiilor publice/private implicate în formarea resurselor umane (v. Capitolul VI/1 al Apelului).

II. PRIORITATI NAŢIONALE ÎN CONCORDANTA CU OBIECTIVELE PROGRAMULUI "Leonardo da Vinci"

Propunerile de proiecte de mobilitati, care vor fi prezentate de instituţii/organisme (promotori) din România pentru exerciţiul 2004 trebuie sa se înscrie în una din cele trei prioritati comunitare, incluse în Apelul comunitar la propuneri de proiecte 2003 - 2004, şi în una din prioritãţile naţionale, menţionate mai jos:

PNI: VALORIFICAREA ÎNVÃŢÃRII
1.1. Dezvoltarea cadrului institutional (servicii la nivel naţional şi local) cu rol de coordonare a evaluãrii şi recunoaşterii competentelor:
- Elaborarea şi implementarea experimentala a unor proiecte instituţionale de dezvoltare a serviciilor cu acest rol la nivel naţional sau local;
- dezvoltarea unor reţele transnationale de parteneriat între instituţiile cu rol în domeniu.
1.2. Dezvoltarea metodologiilor de evaluare, certificare şi recunoaştere a competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie:
- analiza metodologiilor europene de evaluare, certificare şi recunoaştere a competentelor, în special în întreprinderi sau sectorial şi propuneri pentru articularea acestor metodologii;
- promovarea şi implementarea experientelor şi bunelor practici în domeniul identificarii şi evaluãrii/ autoevaluarii competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale.
1.3. Dezvoltarea capacitãţilor de identificare şi autoevaluare a competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie:
- familiarizarea cu instrumentele de identificare şi autoevaluare a competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie, în special în întreprinderi sau sectorial;
- dezvoltarea şi promovarea de materiale de formare şi informare în domeniu.
1.4. Pregãtirea de specialişti şi experţi în domeniul evaluãrii, certificãrii şi recunoaşterii competentelor dobândite în contexte formale, non-formale şi informale de educaţie:
- stagii de formare în instituţii europene de referinta;
- difuzarea de materiale informative, instrumente de formare, ghiduri practice de evaluare utilizate în ţãrile europene.
1.5. Asigurarea complementaritatii educaţiei formale, nonformale şi informale:
- dezvoltarea unor forme alternative de organizare a educaţiei de baza pentru populaţia care a abandonat şcoala;
- crearea unor mecanisme de validare a competentelor dobândite în contexte de invatare nonformala şi informala;
- dezvoltarea unor strategii de certificare a educaţiei nonformale pe baza
competentei ocupationale;
- programe de analiza pentru a determina gradul de recunoaştere a experienţei
de munca în raport cu standardele ocupationale;
- proiectarea pregãtirii profesionale în sistemul creditelor transferabile în VET.

PN II: NOI FORME DE INVATARE ŞI PREDARE
2.1. Dezvoltarea şi utilizarea de noi metodologii de predare-invatare în sistemele de formare profesionalã iniţialã şi continua:
- promovarea şi utilizarea metodelor activ-participative şi a învãţãrii centrate pe elev (lucrul în grup, invatare prin cooperare, proiecte etc.);
- integrarea noilor tehnologii de comunicare şi informare în predare şi invatare (lecţii virtuale, chat-uri tematice etc.).
2.2. Diversificarea mijloacelor şi suporturilor de invatare:
- introducerea şi utilizarea metodelor moderne interactive în realizarea educaţiei de baza;
- promovarea sistematica a unor metode şi tehnici moderne de studiu, precum şi practicarea de modele şi stiluri eficiente şi eficace de invatare;
- dezvoltarea dispozitivelor de educaţie la distanta;
- adaptarea programelor ICT şi a softurilor educaţionale la specificul diferitelor grupuri de beneficiari;
- extinderea învãţãrii informatizate.
2.3. Promovarea unor noi forme de organizare a formãrii profesionale (învãţãmânt la distanta, învãţãmânt dual, formarea la locul de munca, şcoli de vara, universitãţi populare).
2.4. Pregãtirea cadrelor didactice şi a formatorilor pentru promovarea de: metode inovative, utilizarea ICT ca mijloace de invatare, tehnici de lucru adaptate specificului diferitelor categorii de beneficiari.
2.5. Educaţia permanenta. Educaţia adulţilor, (în favoarea insertiei profesionale şi a egalitãţii sanselor).

PN III: COMPETENTE DE BAZA ÎN FORMARE PROFESIONALÃ
3.1. Identificarea nevoilor de formare privind competentele de baza (competente cheie
- abilitaţi de comunicare, scriere, citire şi calcul matematic) ale diferitelor categorii de beneficiari, în special la nivelul grupurilor dezavantajate.
3.2. Dezvoltarea noilor competente de baza (IT, limbi strãine, spirit intreprenorial, competente sociale, participare civicã etc.).
3.3. Dezvoltarea unor sisteme şi practici pentru stimularea interesului angajatorilor în vederea facilitãrii accesului la formare şi pentru dezvoltarea de programe adecvate în domeniul competentelor de baza.
3.4. Concepte noi şi un conţinut modern al ofertelor de formare ale furnizorilor publici şi privati, în perspectiva dezvoltãrii noilor competente de baza.

PN IV: CONSILIERE ŞI ORIENTARE PROFESIONALÃ
4.1. Dezvoltarea de reţele instituţionale la nivel european, naţional şi regional în domeniul orientarii şi consilierii profesionale.
4.2. Dezvoltarea competentelor personalului din domeniul orientarii şi consilierii profesionale.
4.3. Diversificarea abordarilor, metodelor şi instrumentelor utilizate în domeniul orientarii şi consilierii profesionale.
4.4. Dezvoltarea cooperãrii între serviciile de orientare şi consiliere profesionalã şi alţi parteneri la, nivel local (agenţi economici, autoritãţi locale, instituţii de învãţãmânt).
4.5. Organizarea serviciilor de consiliere şi orientare profesionalã la nivelul instituţiilor de educaţie şi formare şi al companiilor, în vederea sustinerii dezvoltãrii personale pe plan profesional.

PN V: DEZVOLTAREA PARTENERIATULUI ÎN FORMAREA PROFESIONALÃ
5.1. Sensibilizarea partenerilor sociali la nivel local şi regional în vederea stimulãrii investiţiilor în dezvoltarea resurselor umane.
5.2. Dezvoltarea capacitãţilor instituţionale pentru realizarea de studii, analize şi prognoze privind cerinţele de formare profesionalã în raport cu cerinţele de pe piata muncii, la nivel local şi regional, precum şi în vederea dezvoltãrii profesionale (planificarea carierei), în special pentru noile meserii.
5.3. Dezvoltarea cooperãrii în elaborarea strategiilor de dezvoltare a resurselor umane la nivel regional, local şi institutional, identificarea competentelor transferabile.
5.4. Sisteme şi practici pentru diversificarea modalitãţilor de cooperare a partenerilor sociali în vederea facilitãrii insertiei pe piata muncii a tinerilor absolvenţi, şomerilor, categoriilor de populaţii defavorizate.
5.5. Proceduri pentru adaptarea ofertelor de formare la cerinţele pieţei muncii (nivel local şi regional).

III. CALENDAR

13 FEBRUARIE 2004 - data limita (data ştampilei poştei) pana la care promotorii pot trimite (prezenta) propuneri de proiecte de MOBILITATI - 2004.
Orice propunere de proiect trimisa (prezentatã) dupã aceasta data nu va fi luatã în considerare.
16 FEBRUARIE - 09 APRILIE 2004 - analiza eligibilitãţii, evaluarea şi selecţia propunerilor de proiecte de mobilitati - 2004.
12 - 23 APRILIE 2004 - comunicarea rezultatelor procesului de selecţie, exerciţiul 2004.

IV. ADRESA UNDE SE TRIMIT/PREZINTÃ PROPUNERILE DE PROIECTE DE MOBILITATI

Instituţiile/organismele promotor vor trimite (prezenta) propunerile de proiecte de mobilitati - 2004 la Centrul Naţional pentru Programul de Formare Profesionalã "Leonardo da Vinci" (Centrul Naţional "Leonardo da Vinci") la adresa:



──────────────────────────────────────────────
Centrul Naţional "Leonardo da Vinci"
Splaiul Independentei, 313
Universitatea "Politehnica" - Rectorat, R 518
BUCUREŞTI - Sector 6 Cod 060042
──────────────────────────────────────────────



Informaţii suplimentare, la Centrul Naţional "Leonardo da Vinci", se pot solicita la:
Tel. 410.37.57 sau 411.48.36; Fax. 410.32.13; E-mail: info@leonardo.ro
Prezentarea propunerilor de proiecte prin delegat, direct la Centrul Naţional "Leonardo da Vinci", este de preferat.

V. FORMULAR DE CANDIDATURA. INFORMAŢII

l. Propunerile de proiecte de mobilitati se redacteazã pe formulare de candidatura (modelul Comisiei Europene) şi se prezintã atât în versiune scrisã, pe hârtie (3 exemplare - original şi doua copii), cat şi în versiune electronica (discheta), în conformitate cu precizãrile incluse în "Formularului de candidatura pentru mobilitati" şi "Ghidul specific pentru mobilitati", propunerile de proiect se pot redacta în limba romana, fiind obligatorie însã, redactarea rezumatului proiectului (punctul 1.4. din Formularul de candidatura) într-o limba oficialã a Uniunii Europene( de preferat engleza, franceza sau germanã).
Numai versiunea pe hârtie va fi luatã în considerare la stabilirea eligibilitãţii şi evaluarea propunerii de proiect.
Modelul formularului de candidatura se poate obţine de la Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" - România (versiune - hârtie) sau de pe site WEB la adresele:

http://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_en.html
http://europa.eu.int/comm/education/programmes/leonardo/new/leonardo2/forms_fr.html

2. Informaţii privind Programul "Leonardo da Vinci", inclusiv referitoare la ghidul general, ghidurile specifice (mobilitati) pentru promotori şi "Manualul administrativ şi financiar" se pot obţine pe site-ul Internet - Europa.

VI. CRITERII DE ADMITERE A PROPUNERII DE PROIECT

1. În conformitate cu Decizia Consiliului UE nr. 382/1999 privind faza a doua a Programului "Leonardo da Vinci", accesul în acest program este deschis instituţiilor şi organismelor publice/private şi anume:
- instituţii, centre şi unitãţi (organisme) de formare profesionalã, la toate nivelurile, inclusiv universitãţi;
- centre şi unitãţi (organisme) de cercetare ştiinţificã;
- întreprinderi, mai ales IMM, instituţii din sectorul public, inclusiv celor care acţioneazã în domeniul formãrii profesionale;
- organizaţii profesionale sau patronale, camere de comerţ, industrie şi agricultura;
- parteneri sociali;
- organisme şi / sau unitãţi teritoriale;
- organizaţii non guvernamentale.
Instituţia/organismul care prezintã o propunere de proiect trebuie sa aibã personalitate juridicã şi sa fie înregistrate oficial în România.
Persoanele fizice (studenţi, elevi, tineri muncitori, formatori s.a.) pot participa la un proiect de mobilitati numai dacã au fost selecţionate de o instituţie cu personalitate juridicã, promotorul unui astfel de proiect.
2. În procesul de selecţie vor fi acceptate numai propunerile de proiecte prin care stagiarii vor fi persoane fizice, angajaţi cu contract de munca ai instituţiei/organismului promotor.
În context, o situaţia particularã o constituie propunerile de proiecte pentru elevi/studenţi. În cazul acestor grupuri tinta, vor fi acceptate numai propunerile de proiecte prezentate de unitãţi de învãţãmânt preuniversitar sau universitãţi acreditate oficial în România.
3. O propunere de proiect va fi luatã în considerare numai dacã, pe lângã formularul de candidatura, promotorul prezintã documente cu informaţii complementare, care fac dovada capacitãţii tehnice, manageriale şi financiare a instituţiei promotor de a realiza şi cofinanta proiectul. Aceste documente sunt urmãtoarele:
3.1. recomandare privind oportunitatea temei propunerii de proiect şi capacitatea promotorului de a realiza proiectul.
Se prezintã de cãtre:
- instituţii de învãţãmânt preuniversitar (şcoli, licee, grupuri şcolare). Recomandarea va aparţine inspectoratului şcolar teritorial şi va fi semnatã de inspectorul general;
- operatori economici (IMM, societãţi comerciale, camere locale de comerţ, industrie şi agricultura, s.a.) - recomandare din partea Consiliului Naţional pentru întreprinderi Private Mici şi Mijlocii/confederatii patronale/Camera de Comerţ şi Industrie a României şi a Municipiului Bucureşti sau a unei camere de comerţ şi industrie localã, din care face parte promotorul.
3.2. documente privind capacitatea managerialã şi financiarã a instituţiei/organismului promotor (v. Anexa). Se prezintã numai de cãtre instituţiile nebugetare.
Dupã caz, Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" poate solicita promotorului propunerii de proiect şi alte documente prin care sa ateste capacitatea de a realiza optim proiectul, dacã va fi selecţionat.
4. Propunerea de proiect (formularul de candidatura) trebuie sa fie semnatã de persoana care conduce instituţia promotor (director/preşedinte).
În cazul universitatilor propunerea de proiect va fi semnatã de rector şi va fi parafatã în consecinta.

VII. ASPECTE FINANCIARE

1. Suportul financiar comunitar pentru proiectele selecţionate în cadrul prezentului apel la propuneri se acorda sub forma de subventie financiarã.
2. Unul şi acelaşi promotor al unui proiect sau un membru în parteneriatul acelui proiect nu poate solicita decât o singura data o finanţare "Leonardo da Vinci" pentru acelaşi proiect. Unul şi acelaşi proiect nu poate fi finanţat decât o singura data prin Programul "Leonardo da Vinci".
3. Orice încercare de a introduce într-o propunere de proiect (depus în cadrul aceluiaşi exerciţiu de selecţie sau finanţate prin Programul "LdV" în exercitii precedente) pasaje de text similare unor proiecte anterioare, se va considera prezentare de informaţii false, va fi încadrat drept încercare de dubla finanţare şi va conduce la respingerea propunerii de proiect sau a proiectului, dacã a fost deja selecţionat şi la declararea instituţiei promotor ca instituţie ineligibila pentru Programul "LdV". Restituirea de cãtre instituţie/organismul promotor a subventiei financiare "Leonardo da Vinci" primitã se va face şi dacã asemenea încãlcãri sunt constatate în timpul realizãrii contractului de finanţare sau dupã încheierea acestuia.
4. Instituţia care propune un proiect de mobilitati este necesar sa aibã disponibilitatea de a cofinanta realizarea proiectului, alãturi de subvenţia financiarã pe care o va primi din bugetul Programului "Leonardo da Vinci". Aceasta disponibilitate se va materializa în condiţiile stabilite prin reglementãrile Comisiei Europene.

ANEXA
la Apelul naţional pentru propuneri de
proiecte - MOBILITATI 2004

DOCUMENTE PRIVIND BONITATEA ŞI STABILITATEA
UNITÃŢII PROMOTOR
(Numai pentru unitãţi nebugetare)

În conformitate cu prevederile <>art. 30, alin. l din Ordonanta de urgenta, nr. 60/2001 , aprobatã şi modificatã prin Legea nr, 212/2002 cu modificãrile ulterioare, poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achiziţie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant/candidat care se afla în oricare dintre urmãtoarele situaţii:
a) este în stare de faliment ori lichidare, afacerile îi sunt administrate de un judecãtor sindic sau activitãţile sale comerciale sunt suspendate ori este într-o situaţie similarã cu cele anterioare, reglementatã prin lege;
b) face obiectul unei proceduri legale, pentru declararea sa într-una din situaţiile prevãzute la lit a);
c) nu şi-a îndeplinit obligaţiile de plata exigibile a impozitelor şi taxelor cãtre stat, precum şi a contribuţiei pentru asigurãrile sociale de stat;
d) furnizeazã informaţii false în documentele prezentate;
e) a comis o grava greseala în materie profesionalã sau ni şi-a îndeplinit obligaţiile asumate printr-un alt contract de achiziţie publica, în mãsura în care autoritatea contractarea poate aduce ca dovada mijloace probante în acest sens.
Pentru a face dovada ca respecta condiţiile prezentate mai sus, promotorul - instituţie nebugetara va include în dosarul de candidatura documente conform modelelor din Anexele Dl-D6.

ANEXA D1

Unitatea-promotor
..................
DECLARAŢIE
privind eligibilitatea*)

1. Subsemnatul, reprezentant împuternicit al
..........................................................................
(denumirea/numele şi sediul/adresa contractantului)
declar pe propria rãspundere, sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, ca nu ne aflam în nici una dintre situaţiile prevãzute la <>art. 30 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 privind achiziţiile publice, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 212/2002 , cu modificãrile ulterioare.
2. Subsemnatul declar ca informaţiile furnizate sunt complete şi corecte în fiecare detaliu şi înţeleg ca Centrul Naţional "Leonardo da Vinci" are dreptul de a solicita, în scopul verificãrii şi confirmãrii declaraţiilor, situaţiilor şi documentelor care însoţesc Contractul, orice informaţii suplimentare privind eligibilitatea noastrã, precum şi experienta, competenta şi resursele de care dispunem.
3. Subsemnatul autorizez prin prezenta orice instituţie, societate comercialã, banca, alte persoane juridice sa furnizeze informaţii reprezentanţilor Centrului Naţional "Leonardo da Vinci" cu privire la orice aspect tehnic şi financiar în legatura cu activitatea noastrã.
4. Prezenta declaraţie este valabilã pana la data de
...........................................................................
(se precizeazã data expirãrii perioadei de valabilitate a contractului)

Data completãrii .......................

Director/Preşedinte
...................
(semnatura autorizata)
---------
*) Conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 212/2002 , cu modificãrile ulterioare, şi <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publica de produse, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea l, nr. 336 din 25 iunie 2001.


ANEXA D2

Unitatea-promotor
.............................

INFORMAŢII GENERALE*)

1. Denumirea/numele:
2. Codul fiscal:
3. Adresa sediului central:
4. Telefon: Fax: Telex: E-mail:
5. Certificatul de înmatriculare/înregistrare
...........................................................................
(numãrul, data şi locul de înmatriculare/înregistrare)
6. Obiectul de activitate pe domenii:
...........................................................................
(în conformitate cu prevederile din statutul propriu)
7. Birourile filialelor/sucursalelor locale, dacã este cazul
...........................................................................
(adrese complete/telefon/telex/fax, certificate de înmatriculare/înregistrare)
8. Principala piata a afacerilor:
9. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani:


┌───┬──────────────────┬───────────────────────┬───────────────────────┐
│ │ │ Cifra de afaceri │ Cifra de afaceri │
│ │ │anuala la 31 decembrie │anuala la 31 decembrie │
│ │ │ (mii lei) │ (echivalent euro) │
├───┼──────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────┤
│ 1.│ │ │ │
├───┼──────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────┤
│ 2.│ │ │ │
├───┼──────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────┤
│ 3.│ │ │ │
├───┴──────────────────┼───────────────────────┼───────────────────────┤
│ Media anuala │ │ │
└──────────────────────┴───────────────────────┴───────────────────────┘



10. Se ataşeazã statutul instituţiei promotor şi documentul care face dovada, la zi, a înmatriculãrii/înregistrãrii la registrul comerţului (pentru societãţi comerciale).

Director/Preşedinte
..................
(semnatura autorizata)

----------
*) Conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 212/2002 , cu modificãrile ulterioare, şi <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publica de produse, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea l, nr. 336 din 25 iunie 2001.

ANEXA D3



Unitatea-promotor
........................
denumirea/numele)

EXPERIENTA SIMILARÃ*)
1. Denumirea şi obiectul contractului (se va mentiona dacã a fost un contract aferent unui program naţional sau european, inclusiv numele oficial al programului):
Numãrul şi data contractului:
2. Denumirea/numele beneficiarului:
Adresa beneficiarului:
Ţara:
3. Calitatea în care a participat la îndeplinirea contractului:
(se bifeaza opţiunea corespunzãtoare):
[] contractant unic sau contractant conducãtor (lider de asociaţie)
[ ] subcontractant
[] subcontractant
4. Valoarea contractului exprimatã în moneda exprimatã
în care s-a încheiat în echivalent
contractul euro

a) iniţialã (la data semnãrii contractului) ............... .............
b) finala (la data finalizarii contractului)............... .............
5. Dacã au fost litigii privind îndeplinirea contractului, natura acestora
şi modul lor de soluţionare:
6. Natura şi cantitatea de produse care a fost furnizatã în baza
contractului, precum şi alte aspecte relevante prin care contractantul îşi
susţine experienta similarã**).

Director/Preşedinte
...................
(semnatura autorizata)


---------
*) Conform <>Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 60/2001 , aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 212/2002 , cu modificãrile ulterioare, şi <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 1.012/2001 privind aprobarea structurii, conţinutului şi modului de utilizare a Documentaţiei standard pentru elaborarea şi prezentarea ofertei pentru achiziţia publica de produse, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea l, nr. 336 din 25 iunie 2001.
**) Se completeazã fise distincte pentru fiecare contract, care vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea contractului respectiv.


ANEXA D4



Unitatea-promotor
............................
(denumirea/numele)

INFORMAŢII
privind asigurarea cu personal de specialitate,
dotarea cu echipamente şi alte mijloace
A. PERSONAL
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
Total personal, Experienta
din care: Numãr (vechime medie)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) Personal de conducere şi
administrativ
──────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) Personal de execuţie:
b^1) cu studii medii
b^2) cu studii superioare

TOTAL
──────────────────────────────────────────────────────────────────────

B. ECHIPAMENTE Sl ALTE MIJLOACE FIXE

┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Explicaţii │ Descriere-capacitate │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 1. │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 2. │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 3. │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘




Data: .................

Director/Preşedinte,
...................
(semnatura autorizata)


ANEXA D5



Direcţia Generalã
a Finanţelor Publice

┌─────┐
│Model│
└─────┘

CAPACITATE FINANCIARÃ*)

Date conform ultimului bilanţ financiar-contabil încheiat la data de
.....................

(mil. lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. ACTIV - total,
din care: active circulante
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. PASIV - total,
din care:
- obligaţii cãtre terţi
- credite bancare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. VENITURI - total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. CHELTUIELI - total
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. PROFITUL BRUT
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



Data: ............

Director/Preşedinte,
..................
LS.
---------
*) în plus, se vor anexa ultimul Bilanţ contabil vizat de D.G.F.P., precum şi ultima Balanţa de verificare analitica.


ANEXA D6

Unitatea-promotor
...................
(denumirea/numele)

INFORMAŢII

privind bonitatea ofertantului la data de ......................

Prezentam urmãtoarele informaţii cu privire la bonitatea unitãţii noastre:
1. Motivele neonorarii unor obligaţii contractuale:
..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
2. Dacã a cedat drepturi prevãzute în contracte încheiate în beneficiul
creditorilor:
..........................................................................
..........................................................................
3. Dacã a cedat bunul ofertat sau l-a ipotecat în beneficiul creditorilor:
..........................................................................
..........................................................................
4. Dacã au existat litigii cu privire la neefectuarea plãţilor sau litigii
de calitate privind serviciile efectuate:
.........................................................................
.........................................................................
.........................................................................

Data: ..................

Director/Preşedinte
....................
(semnatura autorizata)

--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016