Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 297 din 20 februarie 2023  pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului investiţiilor şi proiectelor europene, al ministrului muncii şi solidarităţii sociale, al ministrului finanţelor, al directorului general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale nr. 129/525/777/3.496.091/253/91/2023 privind termenele, formatul datelor şi al declaraţiei pe propria răspundere, condiţiile tehnice şi algoritmii de aplicare a criteriilor pe baza cărora se stabileşte eligibilitatea beneficiarilor, precum şi modalitatea de interogare, agregare şi validare a datelor, conform art. 25 alin. (24) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 297 din 20 februarie 2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului investiţiilor şi proiectelor europene, al ministrului muncii şi solidarităţii sociale, al ministrului finanţelor, al directorului general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale nr. 129/525/777/3.496.091/253/91/2023 privind termenele, formatul datelor şi al declaraţiei pe propria răspundere, condiţiile tehnice şi algoritmii de aplicare a criteriilor pe baza cărora se stabileşte eligibilitatea beneficiarilor, precum şi modalitatea de interogare, agregare şi validare a datelor, conform art. 25 alin. (24) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile

EMITENT: Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 143 din 20 februarie 2023
    Luând în considerare Referatul de aprobare al Direcţiei de implementare POAD nr. 23.628/DIPOAD din 16.02.2023,
    în temeiul prevederilor art. 25 alin. (24) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 14 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 52/2018 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Investiţiilor şi Proiectelor Europene, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 23/2022 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 din Legea nr. 92/1996 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul investiţiilor şi proiectelor europene, ministrul muncii şi solidarităţii sociale, ministrul finanţelor, directorul general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale emit prezentul ordin.
    ART. I
    Ordinul ministrului investiţiilor şi proiectelor europene, al ministrului muncii şi solidarităţii sociale, al ministrului finanţelor, al directorului general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor, al preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi al directorului Serviciului de Telecomunicaţii Speciale nr. 129/525/777/3.496.091/253/ 91/2023 privind termenele, formatul datelor şi al declaraţiei pe propria răspundere, condiţiile tehnice şi algoritmii de aplicare a criteriilor pe baza cărora se stabileşte eligibilitatea beneficiarilor, precum şi modalitatea de interogare, agregare şi validare a datelor, conform art. 25 alin. (24) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 60 din 20 ianuarie 2023, se modifică şi de completează după cum urmează:
    1. La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) În vederea verificării eligibilităţii beneficiarilor, instituţiile prevăzute la alin. (1), cele prevăzute la art. 25 alin. (4), (5) şi (8) din Ordonanţă, precum şi Compania Naţională «Poşta Română» - S.A., denumită în continuare C.N. Poşta Română - S.A., pun la dispoziţia Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, denumit în continuare STS, datele şi informaţiile necesare, după cum urmează:
    a) de către CNPP: listă CNP, nume, prenume pentru persoanele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. a) din Ordonanţă, care au venit mai mic de 2.000 de lei;
    b) de către ANPIS: listă CNP, nume, prenume pentru persoanele prevăzute la art. 3 alin. (1) lit. b) din Ordonanţă, care au venit mai mic de 2.000 de lei, precum şi listă CNP, nume, prenume, adresă pentru beneficiarii prevăzuţi la art. 3 alin. (1) lit. c) şi d) din Ordonanţă;
    c) de către Direcţia Generală Pentru Evidenţa Persoanelor (DGEP), ca urmare a interogării fiecărui CNP menţionat la lit. a) şi b), se returnează: validitatea CNP şi, după caz, CNP-ul actual, date privind statutul de persoană decedată, date privind statutul de persoană fără domiciliu în România, domiciliul, precum şi CNP-ul cetăţenilor români care au domiciliul sau, după caz, reşedinţa stabilit/ă la adresa de domiciliu a persoanei interogate;
    d) de către C.N. Poşta Română - S.A.: id-urile locurilor de consum pentru care au fost anulate cardurile de energie de către C.N. Poşta Română - S.A., CNP-urile persoanelor care au declarat că şi-au modificat adresa de domiciliu după generarea listei cu potenţialii beneficiari, conform art. 3 alin. (1) pct. 12, CNP potenţial beneficiar, CNP coabitanţi ca urmare a completării declaraţiei pe propria răspundere prevăzute la art. 25 alin. (19) din Ordonanţă, precum şi, după caz, pentru persoanele pentru care se comunică rezultatul anchetei sociale prevăzute la art. 25 alin. (17) din Ordonanţă. Declaraţiile de propria răspundere şi anchetele sociale se întocmesc doar pe locul de consum indicat în lista de la art. 3 alin. (1) pct. 12;
    e) de către Ministerul Finanţelor, denumit în continuare MF, şi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, denumită în continuare ANAF: date privind veniturile pentru CNP-urile potenţialilor beneficiari şi ale coabitanţilor acestora;
    f) prin excepţie de la lit. c), în cazul în care o persoană şi-a stabilit reşedinţa la o altă adresă decât cea de domiciliu, având valabilă o menţiune privind stabilirea reşedinţei, se returnează următoarele informaţii: validitatea CNP şi, după caz, CNP-ul actual, date privind statutul de persoană decedată, date privind statutul de persoană fără domiciliu în România, adresa de reşedinţă, precum şi CNP-ul cetăţenilor români care au domiciliul sau, după caz, reşedinţa stabilit/ă la adresa de reşedinţă a persoanei interogate;
    g) de la instituţii care gestionează venituri dintre cele prevăzute la art. 25 alin. (8) din Ordonanţă, inclusiv de la CNPP, date privind veniturile pentru CNP potenţiali beneficiari şi coabitanţii acestora."

    2. La articolul 1, alineatul (6) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(6) Centrul de suport telefonic înregistrează solicitările primite, în format electronic, sub formă de tichete, prin intermediul platformei informatice puse la dispoziţie de către STS. MMSS, DGEP, MIPE, ANAF şi STS vor desemna reprezentanţi pentru soluţionarea sesizărilor din sfera de competenţă. Termenul de soluţionare a sesizărilor este de 15 zile lucrătoare de la data la care tichetul a fost înregistrat."

    3. La articolul 2, alineatele (2)-(4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) În situaţia în care un CNP din lista transmisă de MMSS, prin CNPP şi ANPIS, cuprinzând pensionari şi persoane încadrate în grad de handicap, nu se regăseşte în baza de date administrată de DGEP sau aparţine unei persoane decedate sau fără domiciliu în România, aplicaţia informatică nu continuă interogările de venituri.
(3) Ca urmare a prelucrării informaţiilor cuprinse în declaraţiile pe propria răspundere şi a rezultatului anchetelor sociale de către Compania Naţională «Poşta Română» - S.A., modificările în lista de beneficiari prevăzută la art. 25 alin. (22) din Ordonanţă se realizează cu respectarea următoarelor aspecte tehnice:
    a) aplicaţia informatică menţionată la art. 1 expune un endpoint cu următoarea structură de date: ID, CNP beneficiar, lista de CNP-uri coabitanţi, sursa datelor. Răspunsul va conţine statusul venitului individual şi statusul venitului mediu pe loc de consum, lista de locuri de consum posibil afectate, eventuale erori referitoare la datele introduse;
    b) transmiterea datelor pentru un loc de consum nou-introdus se realizează fără completarea unui ID de loc de consum, cu condiţia să fie îndeplinite următoarele cerinţe: toate CNP-urile aferente locului de consum să fie valide, să nu aparţină unor persoane decedate şi să nu se regăsească în listele de beneficiari de alocaţie pentru susţinerea familiei sau venit minim garantat, să existe cel puţin un CNP de posibil beneficiar care are venit individual mai mic de 2.000 de lei, CNP-urile posibililor beneficiari care au venit individual mai mic de 2.000 de lei să nu fie alocate unui alt loc de consum eligibil;
    c) pentru modificarea coabitanţilor aferenţi unui loc de consum existent se transmit următoarele date: ID, CNP beneficiar şi noua listă de CNP-uri, sursa datelor. În urma transmiterii acestor date se verifică îndeplinirea următoarelor condiţii: lista de CNP-uri ale posibililor beneficiari nu trebuie să se modifice, iar toate CNP-urile aferente locului de consum trebuie să fie valide, să nu aparţină unor persoane decedate şi să nu se regăsească în listele de beneficiari de alocaţie pentru susţinerea familiei sau venit minim garantat;
    d) pentru invalidarea unui loc de consum, prin anularea cardului de energie, se transmite ID-ul locului de consum fără CNP beneficiar şi fără lista de CNP-uri coabitanţi;
    e) în situaţia modificării adresei din actul de identitate al unui potenţial beneficiar sau al unui beneficiar se transmit de către instituţia care deţine această informaţie CNP-ul persoanei în cauză şi sursa informaţiei.
(4) Tipărirea de noi carduri de energie se realizează doar după validarea de către MMSS a datelor care au suferit modificări."

    4. La articolul 2, după alineatul (7) se introduce un nou alineat, alin. (8), cu următorul cuprins:
    "(8) Pentru situaţiile prevăzute la alin. (3) lit. b) şi c), CNP-urile coabitanţilor care nu se regăsesc în lista de posibili beneficiari sau care se regăsesc în această listă, dar au fost identificaţi cu venit individual mai mare de 2.000 de lei şi care se regăsesc alocaţi altor locuri de consum eligibile sunt validate doar dacă respectivele locuri de consum rămân eligibile din punctul de vedere al venitului şi după eliminarea CNP-urilor coabitanţilor în cauză."

    5. La articolul 3 alineatul (1), punctele 3, 5, 7 şi 10 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "3. CNP-urile prevăzute la pct. 2 se interoghează în mod automat la DGEP şi se inserează în lista de la pct. 1 informaţiile obţinute ca urmare a interogării cu privire la: validitate CNP, deces, domiciliu, cetăţenii români care au acelaşi domiciliu cu persoana interogată. Totodată, se marchează în listă persoanele pentru care DGEP a returnat un număr mai mare de 15 cetăţeni români care au acelaşi domiciliu cu persoana în cauză;
    ..............................................
5. se interoghează bazele de date ale Ministerului Finanţelor (MF) - ANAF şi CNPP, precum şi alte baze de date de venituri dintre cele prevăzute la art. 25 alin. (8) din Ordonanţă, în situaţia în care acestea pot fi interogate, se obţine venitul fiecărei persoane interogate şi se marchează ca neeligibile persoanele din lista de posibili beneficiari care au venit mai mare de 2.000 de lei;
    ...........................................
7. se generează listele cu locurile de consum eligibile şi cele neeligibile aferente persoanelor prevăzute în lista de la pct. 2;
    .............................................
10. se generează listele cu locurile de consum eligibile şi cele neeligibile aferente persoanelor prevăzute la pct. 8;"

    6. La articolul 3, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Lista prevăzută la alin. (1) pct. 12 se transmite pe suport optic, în format .csv, de către STS către MMSS, însoţită de un centralizator pe fiecare categorie eligibilă, pe judeţe şi la nivel naţional. În termen de 2 zile de la primire, MMSS transmite către MIPE, cu adresă oficială, lista finală cu gospodăriile eligibile, pe categorii de eligibilitate, conform prevederilor art. 3 din Ordonanţă, lista cu potenţialii beneficiari care figurează în bazele de date ca având domiciliul împreună cu mai mult de 15 persoane, precum şi lista persoanelor excluse din lista beneficiarilor eligibili ca urmare a depăşirii pragului de venit individual de 2.000 de lei sau de 2.000 de lei/loc de consum."

    7. La articolul 3, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Pentru persoanele care sunt marcate ca fiind excluse din lista beneficiarilor eligibili fie din cauza depăşirii pragului de venit individual de 2.000 de lei, fie din cauza depăşirii pragului de venit mediu de 2.000 de lei/persoană la locul de consum respectiv, după primirea listelor finale de la MMSS, MIPE solicită C.N. Poşta Română - S.A. transmiterea către aceste persoane a unor informări scrise cu privire la intervenirea situaţiei de neeligibilitate, conform modelelor prevăzute în anexele nr. 5, 5 A şi 5 B la prezentul ordin, în funcţie de motivul identificat în urma prelucrărilor de date."

    8. La articolul 4, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 4
    (1) Etapa a II-a de stabilire a beneficiarilor sprijinului de compensare a preţului la energie presupune reevaluarea locurilor de consum în aplicaţia informatică menţionată la art. 1 alin. (1), în baza datelor şi a informaţiilor centralizate în urma colectării şi prelucrării declaraţiilor pe propria răspundere şi a anchetelor sociale, a notificărilor de anulare card sau de modificare a adresei prin sistemul informatic al C.N. Poşta Română - S.A., precum şi săptămânal, prin interogarea tuturor beneficiarilor de pe locuri de consum eligibile în vederea marcării persoanelor decedate şi a posibililor beneficiari nealocaţi pe locuri de consum eligibile, cu venit individual mai mic de 2.000 de lei, care nu sunt în lista de beneficiari de alocaţie pentru susţinerea familiei sau venit minim garantat şi care la interogarea anterioară au avut un număr de coabitanţi mai mic de 15."

    9. La articolul 4, alineatele (3)-(6) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(3) CNP-urile validate ca urmare a interogării menţionate la alin. (2) sunt prelucrate conform art. 3 alin. (1) pct. 5-8.
(4) În cazul în care în lista de CNP-uri prevăzută la art. 1 alin. (2) lit. a) şi b) se constată omisiuni, iar lista prevăzută la art. 3 alin. (1) pct. 12 se actualizează în acest sens, acestea sunt operate de utilizatori CNPP şi ANPIS în aplicaţia informatică prevăzută la art. 1 alin. (1), iar aceasta din urmă rulează etapele prevăzute la art. 3 alin. (1) pct. 1-11. Lista prevăzută la pct. 12 se actualizează în acest sens.
(5) Pentru situaţia prevăzută la art. 3 alin (5), precum şi pentru identificarea beneficiarilor decedaţi de pe locurile de consum eligibile, aplicaţia informatică menţionată la art. 1 alin. (1) reinteroghează săptămânal, prin serviciul expus de DGEP, toţi beneficiarii de pe locuri de consum eligibile şi posibilii beneficiari nealocaţi pe locuri de consum eligibile, cu venit individual mai mic de 2.000 de lei, care nu sunt în lista de beneficiari de alocaţie pentru susţinerea familiei sau venit minim garantat şi care la interogarea anterioară au avut un număr de coabitanţi mai mic de 15, apoi reinteroghează şi bazele de date menţionate la art. 3 alin. (1) pct. 9 în vederea obţinerii venitului mediu pe loc de consum, iar lista prevăzută la art. 3 alin. (1) pct. 12 se actualizează în acest sens.
(6) MMSS validează săptămânal în aplicaţia informatică locurile de consum nou-adăugate şi locurile de consum pentru care a fost emis un card de energie, dar au fost marcate ulterior neeligibile şi generează lista, pe categorii de eligibilitate conform art. 3 din Ordonanţă, iar MIPE generează lista cu locurile de consum validate de MMSS şi o transmite, în termen de 2 zile, cu adresă oficială, către C.N. Poşta Română - S.A."

    10. După articolul 4 se introduce un nou articol, art. 4^1, cu următorul cuprins:
    "ART. 4^1
    În următoarele situaţii speciale, C.N. Poşta Română - S.A. procedează astfel:
    a) dacă numele beneficiarului sau adresa acestuia, înscrise pe cardul de energie, diferă de cele înscrise în actul de identitate, iar CNP-ul beneficiarului înscris pe cele două documente este identic şi actul de identitate al persoanei în cauză este emis anterior datei generării listei de la art. 3 alin. (1) pct. 12, se distribuie cardul de energie. Ulterior distribuirii cardului de energie, în situaţia în care persoana în cauză este beneficiar de pensie sau indemnizaţie pentru handicap, C.N. Poşta Română - S.A. notifică cazul pe platforma informatică de la art. 1 pct. (6) în atenţia DGEP, iar în situaţia în care persoana în cauză este beneficiar de alocaţie pentru susţinerea familiei/venit minim garantat şi nu primeşte pensie sau indemnizaţie pentru handicap, notifică cazul în atenţia ANPIS. Aceste informaţii se introduc şi în sistemul informatic al C.N. Poşta Română - S.A. astfel încât să poată fi verificate în momentul în care se face o plată cu cardul de energie;
    b) dacă după data generării listei de la art. 3 alin. (1) pct. 12 se modifică, în condiţiile legii, adresa din actul de identitate al beneficiarului, C.N. Poşta Română - S.A anulează cardul de energie emis şi transmite CNP-ul persoanei în cauză către aplicaţia informatică conform art. 2 alin. (3) lit. e);
    c) dacă după data generării listei de la art. 3 alin. (1) pct. 12 se modifică numele din actul de identitate al beneficiarului, se distribuie cardul de energie şi se actualizează în sistemul informatic al C.N. Poşta Română - S.A. noul nume din actul de identitate al beneficiarului, astfel încât să poată fi verificat în momentul în care se face o plată."

    11. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 7
    În situaţia în care informaţiile din bazele de date pe care le gestionează nu fac obiectul unor cerinţe de securitate specifice, instituţiile şi autorităţile publice menţionate la art. 25 alin. (8) din Ordonanţă pun la dispoziţia STS un serviciu web securizat pentru consultarea veniturilor medii/pensiei aferente unui CNP din lista prevăzută la art. 1 alin. (2) lit. a) şi b) sau completează veniturile aferente unui CNP într-un fişier care conţine CNP-urile tuturor coabitanţilor persoanelor eligibile, în vârstă de peste 18 ani, care este transmis pe suport extern."

    12. Anexa nr. 5 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.
    13. După anexa nr. 5 se introduc două noi anexe, anexele nr. 5 A şi 5 B, având cuprinsul prevăzut în anexele nr. 1 A şi 1 B la prezentul ordin.


    ART. II
    Anexele nr. 1, 1 A şi 1 B fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul investiţiilor şi proiectelor europene,
                    Bogdan-Eduard Simcea, secretar de stat
                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marius-Constantin Budăi
                    Ministrul finanţelor,
                    Adrian Câciu
                    Directorul general al Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor,
                    Cătălin-Aurel Giulescu
                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Lucian-Ovidiu Heiuş
                    Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale,
                    Ionel-Sorin Bălan

    ANEXA 1

    (Anexa nr. 5 la Ordinul nr. 129/525/777/3.496.091/253/91/2023)
    Către:
    Stimate domnule/Stimată doamnă,
    Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se poate compensa factura la energie indiferent de natura acesteia, respectiv energie electrică, energie termică centralizată, gaze, butelie, lemne pentru foc, păcură, peleţi şi alte materiale de încălzire, vă informăm că aţi fost exclus/ă din lista beneficiarilor eligibili ca urmare a depăşirii pragului de venit de 2.000 de lei/loc de consum, deoarece la locul de consum unde aveţi domiciliul figurează X (număr) colocatari, având următoarele CNP-uri:
    - .................................... CNP (primele 7 cifre);
    – ..................................... CNP (primele 7 cifre);
    – ...................................... CNP (primele 7 cifre);
    – ..................................... CNP (primele 7 cifre);
    – .................................... CNP (primele 7 cifre).

    Pentru a beneficia de prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022, cu modificările şi completările ulterioare, în ceea ce priveşte tranşa a doua a alocaţiei de sprijin, aveţi posibilitatea să întreprindeţi următoarele măsuri:
    - să vă adresaţi serviciului de asistenţă socială din cadrul primăriei în raza căreia aveţi domiciliul în vederea întocmirii unei anchete sociale;
    – să clarificaţi situaţia locativă a coabitanţilor adresându-vă serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu, în vederea încetării menţiunii privind stabilirea domiciliului.

    Cu stimă,
    Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene

    ANEXA 1 A

    (Anexa nr. 5 A la Ordinul nr. 129/525/777/3.496.091/253/91/2023)
    ÎNŞTIINŢARE
    privind neîndeplinirea venitului de eligibilitate
    Către:
    Stimate domnule/Stimată doamnă,
    Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se poate compensa factura la energie indiferent de natura acesteia, respectiv energie electrică, energie termică centralizată, gaze, butelie, lemne pentru foc, păcură, peleţi şi alte materiale de încălzire, vă informăm că aţi fost exclus/ă din lista beneficiarilor eligibili ca urmare a depăşirii pragului de venit de 2.000 de lei/ persoană.
    În cazul în care cardul v-a fost distribuit de către Compania Naţională „Poşta Română“ - S.A., acesta va fi anulat.
    Cu stimă,
    Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene

    ANEXA 1 B

    (Anexa nr. 5 B la Ordinul nr. 129/525/777/3.496.091/253/91/2023)
    ÎNŞTIINŢARE
    privind neîndeplinirea venitului de eligibilitate
    Către:
    Stimate domnule/Stimată doamnă,
    Având în vedere prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 166/2022 privind unele măsuri pentru acordarea unui sprijin categoriilor de persoane vulnerabile pentru compensarea preţului la energie, suportat parţial din fonduri externe nerambursabile, cu modificările şi completările ulterioare, prin care se poate compensa factura la energie indiferent de natura acesteia, respectiv energie electrică, energie termică centralizată, gaze, butelie, lemne pentru foc, păcură, peleţi şi alte materiale de încălzire, vă informăm că aţi fost exclus/ă din lista beneficiarilor eligibili ca urmare a depăşirii pragului de venit de 2.000 de lei/loc de consum. La locul de consum unde aveţi domiciliul figurează X (număr) colocatari, având următoarele CNP-uri:
    - ........................................................ CNP (primele 7 cifre);
    – ........................................................ CNP (primele 7 cifre);
    – ........................................................ CNP (primele 7 cifre);
    – ........................................................ CNP (primele 7 cifre);
    – ........................................................ CNP (primele 7 cifre).

    În cazul în care cardul v-a fost distribuit de către Compania Naţională „Poşta Română“ - S.A., acesta va fi anulat.
    Cu stimă,
    Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016