Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 281 din 6 aprilie 2010  pentru aprobarea Monografiei privind inregistrarea in contabilitatea Ministerului Sanatatii a sumelor incasate si a cheltuielilor efectuate pentru activitatea de organizare a concursurilor si a examenelor in vederea admiterii la rezidentiat si alte forme de pregatire profesionala, a modelului de factura emisa de Ministerul Sanatatii si a persoanelor imputernicite cu dreptul de semnatura a acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 281 din 6 aprilie 2010 pentru aprobarea Monografiei privind inregistrarea in contabilitatea Ministerului Sanatatii a sumelor incasate si a cheltuielilor efectuate pentru activitatea de organizare a concursurilor si a examenelor in vederea admiterii la rezidentiat si alte forme de pregatire profesionala, a modelului de factura emisa de Ministerul Sanatatii si a persoanelor imputernicite cu dreptul de semnatura a acestora

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 251 din 19 aprilie 2010

Vãzând Referatul de aprobare nr. C.S.A. 3.309/2010 al Direcţiei generale buget şi credite externe,
în temeiul <>art. 18 din Hotãrârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã Monografia privind înregistrarea în contabilitatea Ministerului Sãnãtãţii a sumelor încasate şi a cheltuielilor efectuate pentru activitatea de organizare a concursurilor şi a examenelor în vederea admiterii la rezidenţiat şi alte forme de pregãtire profesionalã, prevãzutã în anexa nr. 1.
ART. 2
(1) Se aprobã modelul de facturã prevãzut în anexa nr. 2.
(2) Facturile vor avea seria MS şi vor fi numerotate începând cu numãrul 0001.
ART. 3
Persoanele prevãzute în anexa nr. 3 sunt împuternicite cu drept de semnãturã a facturilor emise de Ministerul Sãnãtãţii pentru activitatea de organizare a concursurilor şi a examenelor în vederea admiterii la rezidenţiat şi alte forme de pregãtire profesionalã.
ART. 4
(1) Structurile de specialitate ale Ministerului Sãnãtãţii implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
(2) Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Bucureşti, 6 aprilie 2010.
Nr. 281.


ANEXA 1
MONOGRAFIE
privind înregistrarea în contabilitatea Ministerului
Sãnãtãţii a sumelor încasate şi a cheltuielilor efectuate
pentru activitatea de organizare a concursurilor
şi a examenelor în vederea admiterii la rezidenţiat
şi alte forme de pregãtire profesionalã




1. Înregistrarea sumelor reprezentând taxe de înscriere la examene

562 = 708
Disponibil al activitãţilor finanţate integral Venituri din activitãţi diverse
din venituri proprii


2. Evidenţierea facturilor emise pe beneficiar serviciu prestat
4111 = 708
Clienţi cu termen sub un an Venituri din activitãţi diverse


3. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate pe baza facturilor emise

562 = 4111
Disponibil al activitãţilor finanţate integral Clienţi cu termen sub un an
din venituri proprii

4. Înregistrarea în contabilitate a facturilor emise de furnizori şi de universitãţile de medicinã
şi farmacie

2xx = 404
Active fixe corporale şi necorporale Furnizori de active fixe

% = 401
30x Furnizori
Materiale consumabile şi de natura obiectelor de inventar

6xx
Cheltuieli privind stocurile şi cu serviciile executate de terţi

5. Înregistrarea în contabilitate a plãţii facturilor emise de furnizori

% = 562
404 Disponibil al activitãţilor finanţate
Furnizori de active fixe integral din venituri proprii

401
Furnizori

6. Înregistrarea în contabilitate a consumului de materiale

60x = 30x
Cheltuieli privind stocurile Materiale consumabile şi de natura
obiectelor de inventar

7. Înregistrarea în contabilitate a numerarului ridicat din trezorerie

581 = 562
Viramente interne Disponibil al activitãţilor
finanţate integral din venituri
proprii

5311 = 581
Casa în lei Viramente interne


7.1. Înregistrarea în contabilitate a sumelor depuse în numerar în trezorerie

581 = 5311
Viramente interne Casa în lei

562
Disponibil al activitãţilor finanţate integral = 581
din venituri proprii Viramente interne

7.2. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate prin casieria Ministerului Sãnãtãţii

5311 = %
Casa în lei 542
Avansuri de trezorerie

708
Venituri din activitãţi diverse

8. Înregistrarea în contabilitate a sumelor acordate ca avans spre decontare

542 = 5311
Avansuri de trezorerie Casa în lei

9. Înregistrarea în contabilitate a justificãrii avansului acordat

6xx = 542
Cheltuieli privind stocurile şi cu serviciile executate de terţi Avansuri de trezorerie

10. Evidenţierea în contabilitate a sumelor reprezentând salarii

641 = 421
Cheltuieli cu salariile personalului Personal - salarii datorate

11. Înregistrarea în contabilitate a contribuţiilor aferente angajaţilor - reţineri

421 = %
Personal - salarii datorate 431x
Asigurãri sociale

437x
Asigurãri pentru şomaj

444
Impozit pe venitul din salarii
şi alte drepturi

12. Evidenţierea în contabilitate a sumelor reprezentând contribuţii angajator

645 = %
Cheltuieli privind asigurãrile sociale 431x
Asigurãri sociale

437x
Asigurãri pentru şomaj

13. Înregistrarea în contabilitate a sumelor virate reprezentând contribuţii

% = 562
431x Disponibil al activitãţilor finanţate
Asigurãri sociale integral din venituri proprii

437x
Asigurãri pentru şomaj

444
Impozit pe venitul din salarii şi alte drepturi

14. Înregistrarea în contabilitate a sumelor reprezentând plata salariilor

421 = 562
Personal - salarii datorate Disponibil al activitãţilor finanţate
integral din venituri proprii

15. Înregistrarea în contabilitate a drepturilor de personal neridicate

421 = 426
Personal - salarii datorate Drepturi de personal neridicate



NOTĂ:
Contabilitatea analiticã a încasãrilor şi a plãţilor din contul 562 se ţine pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare.
Contabilitatea analiticã a conturilor de cheltuialã şi casa în lei se ţin pe subdiviziunile clasificaţiei bugetare.
Contabilitatea analiticã a contului 401 se ţine pe fiecare furnizor în parte.
Contabilitatea analiticã a contului 411.1 se ţine pe fiecare persoanã fizicã şi juridicã în parte.
Contabilitatea analiticã a contului 708 se ţine pe fiecare persoanã fizicã şi juridicã în parte şi pe fiecare tip de examen în parte.


ANEXA 2




┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Furnizor: MINISTERUL SĂNĂTĂŢII Beneficiar: MINISTERUL SĂNĂTĂŢII│
│Reg. Com: Reg. Com: │
│Cod fiscal: 4266456 Cod fiscal: │
│Localitate: BUCUREŞTI Localitate: │
│Sediu: Str. Cristian Popisteanu, Nr. 1-3 Judeţ: BUCUREŞTI │
│ Sector 1 Serie MS │
│Cont: RO85TREZ7005003XXX000092 Cont: │
│Banca: Activitatea de Trezorerie şi FACTURA │
│ Contabilitate Publicã a FISCALĂ Banca: │
│ Municipiului Bucureşti ┌─────────────────────────┐ │
│Tel./Fax: 021 307.26.57 │ 0001 │ │
│ │Nr. facturii ............│ │
│ │ 15.03.2010 │ │
│ │Data facturii ...........│ │
│ 0,00 └─────────────────────────┘ │
│Procent TVA .........% │
├────┬──────────────────────────────────────┬────┬──────────┬──────────────┬────────────┬──────────────┤
│Nr. │Denumirea produselor sau a serviciilor│U.M.│Cantitate │Preţul unitar │ Valoare │Valoare T.V.A.│
│crt.│ │ │ │ (fãrã TVA) │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼────┼──────────┼──────────────┼────────────┼──────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────────────────────────────────┼────┼──────────┼──────────────┼────────────┼──────────────┤
│ 1 │MODEL │ │ 1 │ 1,00│ 1,00│ 0,00│
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────────────────────────────────┴────┴──────────┴──────────────┴────────────┴──────────────┤
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
├────────────┬────────────────────────────────────────────────┬────────────┬────────────┬──────────────┤
│Semnãtura şi│Numele delegatului .................. │ Total │ │ │
│ştampila │Buletinul/cartea de identitate .............. │ din care │ 1,00│ 0,00│
│ │Seria .... nr. ......... Eliberat de ........ │ accize ├────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ X │
│ │Transport ................ Nr. .............. ├────────────┼────────────┴──────────────┤
│ │Expedierea s-a fãcut în prezenţa noastrã la data│Semnãtura de│ Total de platã │
│ │ 15.03.2010 13,56 │primire │ 1,00 │
│ │de ......................... ora ...............│ │ │
│ │ │ │ │
└────────────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────┴───────────────────────────┘




ANEXA 3
Persoane împuternicite pentru semnarea facturilor
emise de Ministerul Sãnãtãţii


┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele │ Funcţia │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Economist Mihaela Ţurai │ Expert │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Economist Gianina Florea │ Consilier │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘


----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016