1. Înregistrarea sumelor reprezentând taxe de înscriere la examene
562 = 708
Disponibil al activitãţilor finanţate integral Venituri din activitãţi diverse
din venituri proprii
2. Evidenţierea facturilor emise pe beneficiar serviciu prestat
4111 = 708
Clienţi cu termen sub un an Venituri din activitãţi diverse
3. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate pe baza facturilor emise
562 = 4111
Disponibil al activitãţilor finanţate integral Clienţi cu termen sub un an
din venituri proprii
4. Înregistrarea în contabilitate a facturilor emise de furnizori şi de universitãţile de medicinã
şi farmacie
2xx = 404
Active fixe corporale şi necorporale Furnizori de active fixe
% = 401
30x Furnizori
Materiale consumabile şi de natura obiectelor de inventar
6xx
Cheltuieli privind stocurile şi cu serviciile executate de terţi
5. Înregistrarea în contabilitate a plãţii facturilor emise de furnizori
% = 562
404 Disponibil al activitãţilor finanţate
Furnizori de active fixe integral din venituri proprii
401
Furnizori
6. Înregistrarea în contabilitate a consumului de materiale
60x = 30x
Cheltuieli privind stocurile Materiale consumabile şi de natura
obiectelor de inventar
7. Înregistrarea în contabilitate a numerarului ridicat din trezorerie
581 = 562
Viramente interne Disponibil al activitãţilor
finanţate integral din venituri
proprii
5311 = 581
Casa în lei Viramente interne
7.1. Înregistrarea în contabilitate a sumelor depuse în numerar în trezorerie
581 = 5311
Viramente interne Casa în lei
562
Disponibil al activitãţilor finanţate integral = 581
din venituri proprii Viramente interne
7.2. Înregistrarea în contabilitate a sumelor încasate prin casieria Ministerului Sãnãtãţii
5311 = %
Casa în lei 542
Avansuri de trezorerie
708
Venituri din activitãţi diverse
8. Înregistrarea în contabilitate a sumelor acordate ca avans spre decontare
542 = 5311
Avansuri de trezorerie Casa în lei
9. Înregistrarea în contabilitate a justificãrii avansului acordat
6xx = 542
Cheltuieli privind stocurile şi cu serviciile executate de terţi Avansuri de trezorerie
10. Evidenţierea în contabilitate a sumelor reprezentând salarii
641 = 421
Cheltuieli cu salariile personalului Personal - salarii datorate
11. Înregistrarea în contabilitate a contribuţiilor aferente angajaţilor - reţineri
421 = %
Personal - salarii datorate 431x
Asigurãri sociale
437x
Asigurãri pentru şomaj
444
Impozit pe venitul din salarii
şi alte drepturi
12. Evidenţierea în contabilitate a sumelor reprezentând contribuţii angajator
645 = %
Cheltuieli privind asigurãrile sociale 431x
Asigurãri sociale
437x
Asigurãri pentru şomaj
13. Înregistrarea în contabilitate a sumelor virate reprezentând contribuţii
% = 562
431x Disponibil al activitãţilor finanţate
Asigurãri sociale integral din venituri proprii
437x
Asigurãri pentru şomaj
444
Impozit pe venitul din salarii şi alte drepturi
14. Înregistrarea în contabilitate a sumelor reprezentând plata salariilor
421 = 562
Personal - salarii datorate Disponibil al activitãţilor finanţate
integral din venituri proprii
15. Înregistrarea în contabilitate a drepturilor de personal neridicate
421 = 426
Personal - salarii datorate Drepturi de personal neridicate
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│Furnizor: MINISTERUL SĂNĂTĂŢII Beneficiar: MINISTERUL SĂNĂTĂŢII│
│Reg. Com: Reg. Com: │
│Cod fiscal: 4266456 Cod fiscal: │
│Localitate: BUCUREŞTI Localitate: │
│Sediu: Str. Cristian Popisteanu, Nr. 1-3 Judeţ: BUCUREŞTI │
│ Sector 1 Serie MS │
│Cont: RO85TREZ7005003XXX000092 Cont: │
│Banca: Activitatea de Trezorerie şi FACTURA │
│ Contabilitate Publicã a FISCALĂ Banca: │
│ Municipiului Bucureşti ┌─────────────────────────┐ │
│Tel./Fax: 021 307.26.57 │ 0001 │ │
│ │Nr. facturii ............│ │
│ │ 15.03.2010 │ │
│ │Data facturii ...........│ │
│ 0,00 └─────────────────────────┘ │
│Procent TVA .........% │
├────┬──────────────────────────────────────┬────┬──────────┬──────────────┬────────────┬──────────────┤
│Nr. │Denumirea produselor sau a serviciilor│U.M.│Cantitate │Preţul unitar │ Valoare │Valoare T.V.A.│
│crt.│ │ │ │ (fãrã TVA) │ │ │
├────┼──────────────────────────────────────┼────┼──────────┼──────────────┼────────────┼──────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │
├────┼──────────────────────────────────────┼────┼──────────┼──────────────┼────────────┼──────────────┤
│ 1 │MODEL │ │ 1 │ 1,00│ 1,00│ 0,00│
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┴──────────────────────────────────────┴────┴──────────┴──────────────┴────────────┴──────────────┤
│ │
│ │
│ │
│ │
│ │
├────────────┬────────────────────────────────────────────────┬────────────┬────────────┬──────────────┤
│Semnãtura şi│Numele delegatului .................. │ Total │ │ │
│ştampila │Buletinul/cartea de identitate .............. │ din care │ 1,00│ 0,00│
│ │Seria .... nr. ......... Eliberat de ........ │ accize ├────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ X │
│ │Transport ................ Nr. .............. ├────────────┼────────────┴──────────────┤
│ │Expedierea s-a fãcut în prezenţa noastrã la data│Semnãtura de│ Total de platã │
│ │ 15.03.2010 13,56 │primire │ 1,00 │
│ │de ......................... ora ...............│ │ │
│ │ │ │ │
└────────────┴────────────────────────────────────────────────┴────────────┴───────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│ Numele şi prenumele │ Funcţia │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Economist Mihaela Ţurai │ Expert │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│Economist Gianina Florea │ Consilier │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘