Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 27 din 15 martie 2013  pentru modificarea anexei nr. 1 la Regulamentul serviciului la bordul navelor apartinand Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul administratiei si internelor, interimar, nr. 307/2009    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 27 din 15 martie 2013 pentru modificarea anexei nr. 1 la Regulamentul serviciului la bordul navelor apartinand Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul administratiei si internelor, interimar, nr. 307/2009

EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 147 din 19 martie 2013

    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:

    ART. I
    Anexa nr. 1 "Tabel cu echipajul minim de siguranţă a navigaţiei" la Regulamentul serviciului la bordul navelor aparţinând Ministerului Afacerilor Interne, aprobat prin Ordinul viceprim-ministrului, ministrul administraţiei şi internelor, interimar, nr. 307/2009, publicat în Monitorul Oficial României, Partea I, nr. 20 din 12 ianuarie 2010, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                         Ministrul afacerilor interne,
                                   Radu Stroe

    Bucureşti, 15 martie 2013.
    Nr. 27.


    ANEXĂ
    (Anexa nr. 1 la regulament)

                                     TABEL
                  cu echipajul minim de siguranţă a navigaţiei


┌─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────────────────┬──────────────────┬──────┬─────┐
│ │Coman-│Coman- │Ofiţer│ CSN │ CSE │Ajutor│ │
│ Categorie/Tip navă │ dant │ dant │ se- ├───────┬─────┬─────┼─────┬──────┬─────┤coman-│Total│
│ │ Navă │(Condu-│cund │ şef │ │ │ şef │meca- │elec-│ dant │ │
│ │ │cător) │ │echipaj│timo-│mari-│meca-│ nic │ tri-│ambar-│ │
│ │ │şalupă/│ │, şef │nier │ nar │ nic │(moto-│ cian│caţi- │ │
│ │ │ambar- │ │compar-│ │ │ │ rist)│ │ une │ │
│ │ │caţiune│ │timent │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Nave de Supraveghere │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Navă maritimă de supraveghere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect tip OPV 6610) │ 1 │ │ 1 │ 2 │ 1 │ 2 │ 1 │ 2 │ 1 │ │ 11 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă maritimă de supraveghere │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect tip P-157) │ 1 │ │ 1 │ 2 │ 1 │ 2 │ 1 │ 3 │ 1 │ │ 12 │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Nave de Patrulare şi Intervenţie │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Navă maritimă de patrulare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect tip 0111-C) │ 1 │ │ 1 │ 1 │ 1 │ 2 │ 1 │ 2 │ 1 │ │ 10 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă maritimă de patrulare şi inter- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│venţie (proiect tip Sharldag MK IV) │ 1 │ │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ │ 8 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă maritimă de patrulare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect tip 834-M) │ 1 │ │ │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 2 │ 1 │ │ 8 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă fluvială de patrulare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect tip 822-M) │ 1 │ │ 1 │ 1 │ │ 2 │ 1 │ 1 │ 1 │ │ 8 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă fluvială de patrulare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect tip C-119, 383) │ 1 │ │ │ 1 │ │ 1 │ 1 │ 1 │ │ │ 5 │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Şalupe de patrulare, control şi/sau intervenţie │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Şalupă de intervenţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect P -66) │ │ 1 │ │ 1 │ │ │ │ 1 │ │ │ 3 │
├─────────────────────────────────────┤ ├───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Şalupă de intervenţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect FREEWAY, R1250) │ │ 1 │ │ │ │ 1 │ │ 1 │ │ │ 3 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Şalupă de intervenţie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect MAREN, R-1120, CLASS 500) │ │ 1 │ │ │ │ │ │ 1 │ │ │ 2 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Şalupă fluvială de patrulare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect SNR 17) │ │ 1 │ │ 1 │ │ │ │ 1 │ │ │ 3 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Şalupă fluvială de patrulare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect WOLLA, 410, U 371) │ │ 1 │ │ │ │ │ │ 1 │ │ │ 2 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Şalupă fluvială de patrulare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect 186, 106) │ │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 1 │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Ambarcaţiuni de patrulare, intervenţie, control şi/sau salvare │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Ambarcaţiune de abordaj şi control │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│proiect SLP-5400, barcă pneumatică │ │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 1 │
│cu motor, barcă cu motor │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Ambarcaţiune de patrulare, interven- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ţie, control/salvare (proiect │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Bayliner 160 Runabout, Quicksilver │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│470 Sport, HARPOON, MF 580, ONIX 26 │ │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ 1 │ 2 │
│SD, ARVOR 215 R) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Ambarcaţiune de patrulare, interven- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ţie, control/salvare (proiect HTI │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│425, RR4,2, F50, DRUSSILA, FORWARD │ │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ 1 │
│etc.) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Nave cu misiuni speciale │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Nave de remorcaj şi salvare │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect 405, 1367) │ 1 │ │ │ 1 │ │ 1 │ 1 │ 1 │ │ │ 5 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Remorcher fluvial │ 1 │ │ │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ 1 │ │ 7 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă stins incendii (bac autopro- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│pulsat, Şalupă p.s.i.) │ │ 1 │ │ │ │ 1 │ │ 1 │ │ │ 3 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă sanitară (proiect 383 S) │ 1 │ │ │ 1 │ │ 1 │ 1 │ 1 │ │ │ 5 │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Nave de transport şi aprovizionare │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Tanc maritim propulsat (proiect 1407)│ 1 │ │ 1 │ 2 │ 1 │ 3 │ 1 │ 3 │ 1 │ │ 13 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Tanc fluvial nepropulsat │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(proiect TFN 200, TFN 55) │ │ │ │ │ │ 1 │ │ │ │ │ 1 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Gabara fluvială propulsată 50 T │ 1 │ │ │ │ │ 1 │ 1 │ 1 │ │ │ 4 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Bac fluvial propulsat (proiect │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│BF 15, BM) │ │ 1 │ │ │ │ 1 │ │ 1 │ │ │ 3 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Şlep fluvial nepropulsat │ │ │ │ │ │ 1 │ │ │ │ │ 1 │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Nave cu destinaţie specială │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Atelier plutitor │ 1 │ │ │ 1 │ │ 1 │ 1 │ │ 1 │ │ 5 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Navă bază (proiect 0420) │ 1 │ │ │ 1 │ │ 1 │ 1 │ │ 1 │ │ 5 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Doc plutitor 200 t. │ 1 │ │ │ 1 │ │ 2 │ 1 │ 2 │ │ │ 7 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Doc plutitor 80 t. │ 1 │ │ │ 1 │ │ 1 │ │ 1 │ │ │ 4 │
├─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┤
│ Pontoane de acostare, pontoane dormitor │
├─────────────────────────────────────┬──────┬───────┬──────┬───────┬─────┬─────┬─────┬──────┬─────┬──────┬─────┤
│Ponton dormitor (proiect PDN 40, │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│PDN 50) │ │ 1 │ │ │ │ │ │ 1 │ │ │ 2 │
├─────────────────────────────────────┼──────┼───────┼──────┼───────┼─────┼─────┼─────┼──────┼─────┼──────┼─────┤
│Ponton acostare cu cabină │ │ │ │ │ │ 1 │ │ │ │ │ 1 │
└─────────────────────────────────────┴──────┴───────┴──────┴───────┴─────┴─────┴─────┴──────┴─────┴──────┴─────┘


                                      -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016