Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 269 din 12 noiembrie 2009  privind instituirea unor masuri de diminuare a cheltuielilor de personal la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 269 din 12 noiembrie 2009 privind instituirea unor masuri de diminuare a cheltuielilor de personal la nivelul Ministerului Administratiei si Internelor

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 780 din 16 noiembrie 2009

Având în vedere prevederile <>art. 10 din Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autoritãţi şi instituţii publice, raţionalizarea cheltuielilor publice, susţinerea mediului de afaceri şi respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeanã şi Fondul Monetar Internaţional,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

viceprim-ministrul, ministrul administraţiei şi internelor, interimar, emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) În vederea încadrãrii în limitele de cheltuieli de personal aprobate, ordonatorii de credite vor dispune una dintre urmãtoarele mãsuri:
a) în fiecare dintre lunile noiembrie şi decembrie 2009 sã acorde câte 4 zile lucrãtoare libere fãrã platã funcţionarilor publici, personalului contractual şi poliţiştilor, respectiv câte 6 zile calendaristice libere fãrã platã cadrelor militare în activitate, soldaţilor şi gradaţilor voluntari;
b) sã reducã programul de lucru cu un numãr de ore echivalent celui al orelor de lucru ale zilelor prevãzute la lit. a);
c) sã dispunã o mãsurã ce combinã alternativele prevãzute la lit. a) şi b);
d) sã dispunã o altã mãsurã cu caracter echivalent.
(2) Modalitatea de aplicare a mãsurilor prevãzute la alin. (1) se stabileşte dupã consultarea organizaţiilor sindicale sau, dupã caz, a reprezentanţilor salariaţilor.
(3) Mãsurile prevãzute la alin. (1) se stabilesc cu asigurarea continuitãţii serviciului de interes public.
(4) Ordonatorii de credite din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor vor dispune mãsurile ce se impun pentru a nu se acorda zilele libere fãrã platã prevãzute la alin. (1) pentru funcţionari publici, personal contractual şi poliţişti în zilele de sãrbãtoare legalã.
ART. 2
(1) Pentru secretarii de stat, adjunctul şefului Departamentului ordine şi siguranţã publicã şi secretarul general, mãsurile prevãzute la art. 1 vor fi dispuse de viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor.
(2) Pentru secretarii generali adjuncţi, mãsurile prevãzute la art. 1 vor fi dispuse de secretarul general.
(3) Pentru personalul din cabinetul demnitarului, mãsurile prevãzute la art. 1 vor fi dispuse de cãtre demnitarul care coordoneazã activitatea cabinetului.
(4) Pentru şefii/conducãtorii unitãţilor din cadrul aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, ordonatorii secundari de credite, ordonatorii terţiari de credite din finanţarea directã a ordonatorului principal de credite, precum şi pentru ordonatorii terţiari de credite din finanţarea ordonatorilor secundari de credite, mãsurile prevãzute la art. 1 vor fi dispuse de cãtre persoanele care le coordoneazã activitatea, conform prevederilor legale.
(5) Pentru personalul unitãţilor aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, mãsurile prevãzute la art. 1 vor fi dispuse de şefii/conducãtorii acestora.
(6) Pentru personalul detaşat sã îndeplineascã funcţii în afara Ministerului Administraţiei şi Internelor, la stabilirea drepturilor bãneşti ce se asigurã din bugetul ministerului, se vor avea în vedere mãsurile luate de cãtre unitãţile la care aceştia sunt detaşaţi.
(7) Pentru personalul structurilor subordonate unor unitãţi ale aparatului central sau altor unitãţi ale Ministerului Administraţiei şi Internelor, al cãror conducãtor nu are calitatea de ordonator de credite, mãsurile prevãzute la art. 1 vor fi dispuse de şeful/conducãtorul unitãţii în subordinea cãrora se aflã.
(8) Mãsurile prevãzute la alin. (1)-(7) şi, dupã caz, situaţia personalului care efectueazã zile libere fãrã platã se comunicã structurilor financiare care asigurã plata drepturilor salariale ale personalului respectiv pânã la data de 25 noiembrie 2009.
ART. 3
Direcţia generalã financiarã va comunica unitãţilor Ministerului Administraţiei şi Internelor limitele cheltuielilor de personal ce urmeazã a fi deschise în luna decembrie 2009, precum şi modificãrile bugetare aferente.
ART. 4
Şefii/Conducãtorii unitãţilor Ministerului Administraţiei şi Internelor vor lua mãsuri de aplicare a reglementãrilor prezentului ordin şi rãspund de mãsurile dispuse.
ART. 5
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Viceprim-ministru, ministrul
administraţiei şi internelor, interimar,
Vasile Blaga

Bucureşti, 12 noiembrie 2009.
Nr. 269.
--------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016