Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 263 din 22 februarie 2010  pentru aprobarea Procedurii de solutionare a deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 263 din 22 februarie 2010 pentru aprobarea Procedurii de solutionare a deconturilor cu sume negative de taxa pe valoarea adaugata cu optiune de rambursare

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 131 din 26 februarie 2010




┌───────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Denumirea persoanei │ │
│impozabile înregistrate│ │
│în scopuri de TVA │ │
├───────────────────────┼────────────────────────────────────┬────────────────┬─────────────────────────┤
│Codul de identificare │ │Periodicitatea │Lunar [ ] │
│fiscalã │ │depunerii │Trimestrial [ ] │
│ │ │decontului │Semestrial [ ] │
│ │ │ │Anual [ ] │
├──────────────┬────────┴──────┬──────────────────┬──────────┴────────────────┴─────────────────────────┤
│Judeţul │ │Localitatea │ │
├──────┬───────┴────────┬──────┼───────────┬──────┼──────────┬──────────┬──────────┬──────────┬─────────┤
│Str. │ │Nr. │ │Bl. │ │Sc. │ │Ap. │ │
├──────┴───────┬────────┴──────┼───────────┼──────┼──────────┴─────┬────┴─────┬────┴──────────┼─────────┤
│Codul poştal │ │Sectorul │ │Tel.: │ │Fax: │E-mail │
└──────────────┴───────────────┴───────────┴──────┴────────────────┴──────────┴───────────────┴─────────┘



A. SIN-ul brut ...................
[f2Σ TVA deductibil - Σ TVA colectat]/nr. perioade de raportare
B. Motivaţia în cazul SIN = 1
- fapte de natura infracţiunilor în cazierul fiscal [ ]
- plãtitor nou-înfiinţat [ ]
- datele incomplete [ ]
- SIN-ul este negativ. [ ]
- Persoana impozabilã nu are bunuri imobile sau mobile în patrimoniu. [ ]
- stabilit de administraţia fiscalã conform Referatului nr. ...... [ ]
- Organul fiscal competent a aprobat ca perioadã fiscalã semestrul sau anul
calendaristic conform
Deciziei privind perioada fiscalã nr. ... [ ]
C. Ajustare la inflaţie ............
(rd. A x indice inflaţie)

D. Indicatori




┌─────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────┐
│Nr. │ INDICATORI │ Punctaj │
│crt. │ │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 1 │Capitaluri proprii │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- mai mic sau egal cu 0 │ 100 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- mai mare decât 0 │ 0 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 2 │Grad de îndatorare = capital împrumutat/capital propriu*) │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- mai mare sau egal cu 0 şi mai mic sau egal cu 1 │ 0 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- mai mare decât 1 │ 50 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 3 │Profitabilitate = profit/cifrã de afaceri │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- egal cu 0 │ 70 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- mai mare decât 0 │ 0 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ 4 │Raportul dintre media vânzãrilor şi media achiziţiilor │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- media vânzãrilor mai mare decât media achiziţiilor │ 0 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- media vânzãrilor mai micã decât media achiziţiilor │ 45 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈙**) │Declaraţii fiscale şi informative nedepuse în perioada de referinţã │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- niciuna (toate declaraţiile depuse) │ 0 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- cel puţin una │ 100 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
𗈚***)│Obligaţii fiscale restante în perioada de referinţã (cu excepţia obligaţiilor de │ │
│ │platã restante la TVA) │ │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- obligaţii la începutul perioadei mai mici decât obligaţiile la sfârşitul perioadei│ 50 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- obligaţii la începutul perioadei mai mari decât obligaţiile la sfârşitul perioadei│ 30 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │- nu existã │ 0 │
├─────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────┤
│ │Total punctaj: │ │
└─────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────┘



______________
*) Indicatorul "Grad de îndatorare" se completeazã numai dacã existã capital împrumutat (datorii ce trebuie plãtite într-o perioadã mai mare de un an) şi capitalul propriu este pozitiv.
**) Se verificã depunerea formularului 100 "Declaraţia privind obligaţiile de platã la bugetul de stat", a formularelor 101 "Declaraţie privind impozitul pe profit", 102 "Declaraţie privind obligaţiile de platã la bugetele asigurãrilor sociale şi fondurilor speciale", 103 "Declaraţie privind accizele", precum şi a formularului 390 (VIES) "Declaraţia recapitulativã privind livrãrile/achiziţiile/prestãrile intracomunitare" şi a formularului 394 "Declaraţie informativã privind livrãrile/prestãrile şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional".
***) Se considerã toate obligaţiile declarate de cãtre contribuabili sau stabilite de cãtre organul fiscal şi neachitate, cu excepţia sumelor pentru care acesta beneficiazã de înlesniri la platã aprobate de organul fiscal competent.


E. Coeficient de ajustare în funcţie de comportamentul fiscal
........................
F. SIN conform coeficientului de ajustare
........................
G. SIN
........................


LEGENDÃ:
Locul de unde se obţin elementele din fişa de calcul a SIN:
1. Bilanţul contabil, pentru pct. 1, 2 şi 3, precum şi contul de profit şi pierderi, pentru pct. 3.
Rd. 1 = rd. 85 bilanţ conform <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 3.055/2009 pentru aprobarea Reglementãrilor contabile conforme cu directivele europene, respectiv rd. 36 bilanţ conform aceluiaşi act normativ, pentru entitãţile care întocmesc bilanţ prescurtat;
Rd. 2 = rd. 56/rd. 85 bilanţ conform <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 3.055/2009 , respectiv rd. 14/rd. 36 bilanţ conform aceluiaşi act normativ, pentru entitãţile care întocmesc bilanţ prescurtat;
Datele se completeazã numai în condiţiile în care capitalul propriu este pozitiv şi existã datorii ce trebuie plãtite într-o perioadã mai mare de un an (capital împrumutat).
Rd. 3 = rd. 82 bilanţ/rd. 1 cont profit şi pierderi, conform <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 3.055/2009 , respectiv rd. 33 bilanţ/rd. 1 cont profit şi pierdere conform aceluiaşi act normativ, pentru entitãţile care întocmesc bilanţ prescurtat.
2. Aplicaţia "DECIMP", pentru pct. 4, 5.
3. Fişa analiticã de evidenţã pe plãtitori, pentru pct. 6.


ANEXA 2


────────
la procedurã
────────────


EVIDENŢA
deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare


A. Evidenţa deconturilor pentru care se aplicã prevederile cap. II din Procedura de soluţionare a deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare







┌──────────────────────────┬───────────────────────┬─────────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────┐
│ │Decont cu sume negative│ Suma negativã de TVA │ Soluţionat cu Standard individual │
│ │ de TVA cu opţiune │ mai micã sau egalã cu 10.000 lei │ negativ │
│ CIF │ de rambursare ├───────────────────┬─────────────────────┼───────────────────┬─────────────────────┤
│ │ │ Suspendare │Decizie de rambursare│ Suspendare │Decizie de rambursare│
│ ├───┬──────┬────────────┼─────────┬─────────┼───┬──────┬──────────┼─────────┬─────────┼───┬──────┬──────────┤
│ │nr.│ data │ suma │ data │ data │nr.│ data │ suma │ data │ data │nr.│ data │ suma │
│ │ │ │ │începerii│încetãrii│ │ │ │începerii│încetãrii│ │ │ │
├──────────────────────────┼───┼──────┼────────────┼─────────┼─────────┼───┼──────┼──────────┼─────────┼─────────┼───┼──────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────┴───┴──────┴────────────┴─────────┴─────────┴───┴──────┴──────────┴─────────┴─────────┴───┴──────┴──────────┘
- continuare -
┌─────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────┐
│ Analizã documentarã │ Inspecţie fiscalã │ Stingere │
│ │ │ │
├───────────────────┬─────────────────────┼─────────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┼───────┬──────┬─────────────┤
│ Suspendare │Decizie de rambursare│Adresa de transmitere│ Suspendare │Decizie de rambursare│ │ │ Data │
├─────────┬─────────┼───┬──────┬──────────┼───────┬─────────────┼─────────┬─────────┼───┬──────┬──────────┤Compen-│Resti-│ efectuãrii │
│ data │ data │nr.│ data │ suma │ nr. │ data │ data │ data │nr.│ data │ suma │sare │tuire │ operaţiunii │
│începerii│încetãrii│ │ │ │ │ │începerii│încetãrii│ │ │ │ │ │în trezorerie│
├─────────┼─────────┼───┼──────┼──────────┼───────┼─────────────┼─────────┼─────────┼───┼──────┼──────────┼───────┼──────┼─────────────┤
├─────────┼─────────┼───┼──────┼──────────┼───────┼─────────────┼─────────┼─────────┼───┼──────┼──────────┼───────┼──────┼─────────────┤
└─────────┴─────────┴───┴──────┴──────────┴───────┴─────────────┴─────────┴─────────┴───┴──────┴──────────┴───────┴──────┴─────────────┘



B. Evidenţa deconturilor pentru care se aplicã prevederile cap. III din Procedura de soluţionare a deconturilor cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare




┌───┬──────────────────┬────────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┬──────────────────────────┐
│ │ │Deconturi soluţionate de activitatea│ Deconturi soluţionate cu inspecţie │ │
│ │ Decont cu sume │ de administrare a veniturilor, cu │ fiscalã anticipatã │ Stingere │
│ │ negative de TVA │ inspecţie fiscalã ulterioarã │ │ │
│CIF│ cu opţiune de ├───────────────────┬────────────────┼────────────┬───────────────────┬─────────────┼───────┬──────┬───────────┤
│ │ rambursare │ Suspendare │ Decizie de │ Adresa de │ Suspendare │Decizie de │ │ │ Data │
│ │ │ │ rambursare │transmitere │ │rambursare │ │ │efectuãrii │
│ ├───┬──────┬───────┼─────────┬─────────┼───┬──────┬─────┼───────┬────┼─────────┬─────────┼───┬────┬────┤Compen-│Resti-│operaţiunii│
│ │nr.│ data │ suma │ data │ data │nr.│ data │ suma│ nr. │data│ data │ data │nr.│data│suma│sare │tuire │ în │
│ │ │ │ │începerii│încetãrii│ │ │ │ │ │începerii│încetãrii│ │ │ │ │ │trezorerie │
├───┼───┼──────┼───────┼─────────┼─────────┼───┼──────┼─────┼───────┼────┼─────────┼─────────┼───┼────┼────┼───────┼──────┼───────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└───┴───┴──────┴───────┴─────────┴─────────┴───┴──────┴─────┴───────┴────┴─────────┴─────────┴───┴────┴────┴───────┴──────┴───────────┘





ANEXA 3


───────
la procedurã
─────────────





MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Adresa:
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
SIGLÃ Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ....... Tel.: SIGLÃ
Administraţia Finanţelor Publice a ....... Fax:
Nr. ....... E-mail:



NOTIFICARE

Cãtre
Persoanã impozabilã (Denumirea/Numele şi prenumele) ....................
Codul de identificare fiscalã...........................................
Adresa: Localitatea ........, str. ....... nr. ...., bl. ...., ap. ..., et. ......, judeţul/sectorul ................
Prin Decontul cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare aferent lunii/trimestrului ........ anul ........, aţi solicitat rambursarea sumei de ........... lei.
Având în vedere cã nu dispunem de toate datele necesare soluţionãrii solicitãrii dumneavoastrã, vã rugãm sã prezentaţi, pânã cel târziu la data de ......, la dl/dna ........, urmãtoarele documente, pentru perioada ...........:
- .....................................................................;
- .....................................................................;
- .................................................................... .

Documentele vor fi prezentate în original şi în copie.

Conducãtorul unitãţii fiscale

Numele şi prenumele .................................
Semnãtura şi ştampila unitãţii ......................

Întocmit
Numele şi prenumele .................................
Funcţia .............................................
Semnãtura ...........................................

www.anaf.ro


ANEXA 4


───────
la procedurã
─────────────


FIŞA
indicatorilor de inspecţie fiscalã

1. Numãr de rambursãri soluţionate fãrã inspecţie fiscalã în ultimele 24 de luni:





- pânã la 3 inclusiv 0 puncte;
- între 4-9 inclusiv 15 puncte;
- între 10-15 inclusiv 30 de puncte;
- între 16-18 inclusiv 45 de puncte;
- peste 18 60 de puncte.



2. Ponderea sumelor neaprobate la rambursare în totalul sumei solicitate la rambursare [(sume solicitate - sume aprobate)/sume solicitate]:



- pondere sumã neaprobatã </= 2% 0 puncte;
- 2% < pondere sumã neaprobatã </= 4% 5 puncte;
- 4% < pondere sumã neaprobatã </= 6% 15 puncte;
- 6% < pondere sumã neaprobatã </= 8% 35 de puncte;
- 8% < pondere sumã neaprobatã </= 10% 45 de puncte;
- pondere sumã neaprobatã > 10% 60 de puncte.



3. Ponderea sumelor rambursate în ultimele 24 de luni fãrã inspecţie fiscalã*) în cifra de afaceri:

___________
*) Sume rambursate fãrã inspecţie fiscalã sunt sumele aprobate la rambursare fãrã inspecţie fiscalã anticipatã sau pentru care nu a fost efectuatã inspecţie fiscalã ulterioarã.



- pânã la 5% inclusiv 0 puncte;
- între 5% şi 10% inclusiv 5 puncte;
- între 10% şi 15% inclusiv 15 puncte;
- între 15% şi 20% inclusiv 30 de puncte;
- între 20% şi 25% inclusiv 45 de puncte;
- peste 25% 60 de puncte.



Cifra de afaceri este cea cuprinsã la rd. 1, rd. 2, rd. 3, rd. 4, rd. 9, rd. 10, rd. 11, rd. 13, rd. 15 din formularul (300) "Decont de TVA", aprobat prin <>Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 77/2010 .
4. Persoana impozabilã are ca obiect principal de activitate şi îşi desfãşoarã efectiv activitatea în domeniul:



- cod 4621 "Comerţ cu ridicata al cerealelor, seminţelor, 15 puncte;
furajelor şi tutunului neprelucrat"
- cod 4631 "Comerţ cu ridicata al fructelor şi legumelor" 15 puncte;
- cod 4671 "Comerţ cu ridicata al combustibililor solizi, 15 puncte;
lichizi şi gazoşi şi al produselor derivate"
- cod 4673 "Comerţ cu ridicata al materialului lemnos şi 15 puncte;
a materialelor de construcţie şi echipamentelor sanitare"
- cod 4677 "Comerţ cu ridicata al deşeurilor şi resturilor" 15 puncte.



Indicatorii de inspecţie fiscalã cuprinşi în aceastã fişã se stabilesc pentru ultimele 24 de luni, perioada fiind calculatã pânã la data decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, supus analizei.


ANEXA 5


───────
la procedurã
─────────────





MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Adresa:
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
SIGLÃ Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a .......... Tel.: SIGLÃ
Administraţia Finanţelor Publice a ....... Fax:
Nr. ....... E-mail:




DECIZIE
de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã


Cãtre: Denumirea/Numele şi prenumele ....................................
Codul de identificare fiscalã ...........................................
Domiciliul fiscal: Localitatea ......., str. ....... nr. ...., bl. ...., ap. ...., et. ...., judeţul/sectorul ...........
În baza <>art. 85 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, a decontului de taxã pe valoarea adãugatã pentru perioada fiscalã ..................................., înregistrat sub nr. ................. din ..............................., şi a analizei de risc/inspecţiei fiscale efectuate în perioada ......................., se stabileşte taxa pe valoarea adãugatã de rambursat, astfel:

TVA solicitatã la rambursare ................. lei;
TVA aprobatã la rambursare ................. lei;
TVA respinsã la rambursare ................. lei.

Suma aprobatã la rambursare urmeazã procedura prevãzutã la <>art. 115, 116 sau 117, dupã caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Prezenta decizie de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã poate fi contestatã în termen de 30 de zile de la data comunicãrii, sub sancţiunea decãderii, potrivit <>art. 207 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, la organul fiscal competent potrivit art. 209 alin. (1) din acelaşi act normativ.

Conducãtorul unitãţii fiscale
Numele şi prenumele ..........................
Semnãtura şi ştampila unitãţii ...............



Aprobat Verificat Întocmit
Numele şi prenume ..... Numele şi prenume ..... Numele şi prenume .......
Funcţia ............... Funcţia ............... Funcţia .................
Data .................. Data .................. Data ....................
Semnãtura ............. Semnãtura ............. Semnãtura ...............


Cod M.F.P. 14.13.02.02
www.anaf.ro


ANEXA 6


───────
la procedurã
────────────


FIŞA
de analizã de risc

Codul de identificare fiscalã .................................
Denumirea .....................................................
Domiciliul fiscal .............................................







┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────┬─────────────┐
│Nr. │ │Sume negative│ Observaţii │
│crt.│ │ de TVA │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 1. │Suma solicitatã la rambursare │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 2. │- din perioada de raportare │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 3. │- din perioadele anterioare de raportare │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 4. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 5. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 6. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 7. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 8. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
│ 9. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
󧓒. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
󧓓. │- perioada │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────┼─────────────┤
󧓔. │- perioada │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────┴─────────────┘



Indicatori de analizã pentru perioadele de raportare în care suma negativã de TVA este mai maredecât Standardul individual negativ.




┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────┬───────┐
│Nr. │ Indicatori │Punctaj│Punctaj│
│crt.│ │ │acordat│
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ 1 │Media veniturilor realizate în ultimele 12 luni │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- veniturile din perioada analizatã mai mari decât media veniturilor │ 0 │ │
│ │ în ultimele 12 luni │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- veniturile din perioada analizatã mai mici decât media veniturilor │ 50 │ │
│ │ în ultimele 12 luni │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ 2 │Media valorii achiziţiilor pe ultimele 12 luni │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- achiziţiile din perioada analizatã mai mici decât media achiziţiilor │ 0 │ │
│ │ în ultimele 12 luni │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- achiziţiile din perioada analizatã mai mari decât media achiziţiilor │ 50 │ │
│ │ în ultimele 12 luni │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ 3 │Operaţiunea preponderentã din operaţiunile de livrãri/prestãri │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- scutitã cu drept de deducere │ 0 │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- scutitã fãrã drept de deducere │ 30 │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- livrare/prestare cu cota 19% │ 40 │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- livrare/prestare cu 9% │ 40 │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │- livrare cu 5% │ 0 │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼───────┼───────┤
│ │ TOTAL: │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────┴───────┘
Aprobat Întocmit





ANEXA 7


───────
la procedurã
────────────


FIŞA
de analizã de risc - instrucţiuni de completare

Fişa de analizã de risc se completeazã pentru fiecare plãtitor, dupã cum urmeazã:
Cartuşul "Suma solicitatã la rambursare" se completeazã astfel:
- rd. 1 "Suma solicitatã la rambursare" se completeazã cu soldul sumei negative de TVA din perioada de raportare de pe rd. 38 al decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare - formularul (300) "Decont de TVA", aprobat prin <>Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. 77/2010 .
- rd. 2 "din perioada de raportare" se completeazã cu suma negativã de TVA din rd. 31 al decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare.
În cazul în care suma de la rd. 1 este diferitã de cea de la rd. 2, se vor completa şi celelalte rânduri ale cartuşului cu sumele aferente fiecãrei perioade de raportare din care provine suma solicitatã la rambursare.
În cazul în care, în perioada din care provine suma solicitatã la rambursare, existã şi deconturi cu sume pozitive, în coloana "Observaţii" se va înscrie suma pozitivã, iar coloana "Sume negative TVA" va rãmâne necompletatã.
Sumele negative înscrise în coloana "Sume negative TVA" se vor compara, fiecare în parte, cu Standardul individual negativ (SIN), iar în coloana "Observaţii" se va menţiona dacã suma negativã respectivã este mai micã sau mai mare decât SIN.
Cartuşul "Indicatori de analizã pentru perioadele de raportare în care suma negativã de TVA este mai mare decât SIN-ul" se completeazã pentru fiecare perioadã de raportare în care suma negativã de TVA este mai mare decât SIN-ul.
- rd. 1 "Media veniturilor realizate în ultimele 12 luni" - datele se preiau din deconturile privind TVA, rândul "TOTAL", col. 1 - TVA colectat (rândul 16, mai puţin rd. 5, 6, 7, 8 şi 12 din decontul de TVA);
- rd. 2 "Media valorii achiziţiilor pe ultimele 12 luni" - datele se preiau din deconturile privind TVA, rândul "TOTAL", col. 1 - TVA deductibilã (rd. 30 din decontul de TVA);
- rd. 3 "Operaţiunea preponderentã din operaţiunile de livrãri/prestãri" - datele se preiau din decontul de TVA aferent perioadei analizate, astfel:
- scutitã cu drept de deducere - (rd.1+ rd. 2+rd. 3+ rd. 4+rd. 13)/rd. 16;
- scutitã fãrã drept de deducere - rd. 14/rd. 16;
- livrare/prestare cu cota 19% - rd. 9/rd. 16;
- livrare/prestare cu 9% - rd. 10/rd. 16;
- livrare cu 5% - rd. 11/rd. 16.
Dupã stabilirea ponderilor se acordã punctajul numai pentru operaţiunea care prezintã ponderea cea mai mare între cele 4 tipuri de operaţiuni prevãzute de formular.


ANEXA 8
───────
la procedurã
─────────────





MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Adresa:
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
SIGLÃ Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ......... Tel.: SIGLÃ
Administraţia Finanţelor Publice a ....... Fax:
Nr. ....... E-mail:



Înştiinţare

Cãtre
Persoanã impozabilã (Denumirea/Numele şi prenumele) ...................
Codul de identificare fiscalã .........................................
Adresa: Localitatea .........., str. ....... nr. ........., bl. ......, ap. ..., et. ......., judeţul/sectorul ...........................
Prin Decontul cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare aferent lunii/trimestrul .......... anul ........., aţi solicitat rambursarea sumei de ......................... lei.
În vederea soluţionãrii acestei solicitãri vã rugãm sã prezentaţi, pânã cel târziu la data de ......., la dl/dna .............................., camera ...., urmãtoarele documente, pentru perioada ...........................:


- jurnale de vânzãri şi de cumpãrãri; [ ]
- balanţa de verificare; [ ]
- contracte comerciale, facturi şi documente vamale care sã
ateste exportul efectuat; [ ]
- documente care sã ateste efectuarea unei investiţii, precum [ ]
şi alte documente din care sã rezulte suma solicitatã la
rambursare;
- orice alte documente pe care organul fiscal le considerã
necesare pentru justificarea rambursãrii. [ ]



Documentele vor fi prezentate în original şi în copie.

Conducãtorul unitãţii fiscale
Numele şi prenumele ..........................
Semnãtura şi ştampila unitãţii ...............

Întocmit
Numele şi prenumele .......................
Funcţia ...................................
Semnãtura .................................

www.anaf.ro


ANEXA 9


───────
la procedurã
────────────


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
Unitatea fiscalã ................................................
Nr. ......................

Aprobat
Conducãtorul unitãţii fiscale,
...............................


Avizat
Şeful compartimentului de specialitate,
.......................................


REFERAT
pentru analiza documentarã


A. Date de identificare a persoanei impozabile
Codul de identificare fiscalã ................
Denumirea .........................
Domiciliul fiscal ...................
B. Analiza documentarã







┌──┬─────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────┐
𗈕 │Perioada fiscalã la care se referã decontul cu sume negative de │ │
│ │TVA cu opţiune de rambursare │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈖 │SIN-ul │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈗 │Suma negativã solicitatã la rambursare │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈘 │Diferenţa între suma solicitatã şi SIN │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈙 │TVA deductibilã │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈚 │Se încadreazã decontul negativ în tiparul ultimelor perioade? │[ ] Da │
│ │ │[ ] Nu │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈛 │Oferã ultimul raport de inspecţie fiscalã motive pentru iniţierea│[ ] Da │
│ │ unei inspecţii anticipate? │[ ] Nu │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈜 │Au fost solicitate documente suplimentare? │Da, adresa nr. ................ din ....│
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
𗈝 │Plãtitorul nu s-a prezentat pânã la expirarea termenului stabilit│[ ] Decontul se transmite activitãţii de│
│ │de organul fiscal │inspecţie fiscalã │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
󧓒│Plãtitorul a solicitat amânarea termenului de prezentare a │[ ] Da │
│ │documentelor │[ ] Nu │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
󧓓│Amânarea termenului de prezentare a documentelor a fost aprobatã │[ ] Da, pânã la data de ................│
│ │ │[ ] Nu │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
󧓔│Sunt anexate copii ale documentelor care au fost supuse analizei,│ │
│ │potrivit borderoului anexat: │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
󧓕│Documente analizate şi aspecte constatate │ │
├──┼─────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────┤
󧓖│Se propune aprobarea rambursãrii în urma analizei documentare: │[ ] Da, în totalitate │
│ │ │- suma ..................... │
│ │ │[ ] Nu, se transmite pentru inspecţie │
│ │ │fiscalã anticipatã │
└──┴─────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────┘
Întocmit




ANEXA 10


────────
la procedurã
────────────


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
Unitatea fiscalã ................................................
Nr. ....................../......................................

Avizat Aprobat
Şeful compartimentului de specialitate, Conducãtorul unitãţii fiscale,
.................................... ..............................




REFERAT
privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de
rambursare depus de marii contribuabili
nr. ............ din ...................,
aferent perioadei .......................


A. Date de identificare a persoanei impozabile
Denumirea ...............................................................
Codul de înregistrare în scopuri de TVA .................................
Domiciliul fiscal .......................................................
B. Analiza documentarã
1. Fapte de natura infracţiunilor înscrise în cazierul fiscal [ ]
2. A fost deschisã procedura de insolvenţã sau a fost declanşatã procedura de lichidare voluntarã [ ]
Motivaţie ...............................................................
3. Serviciul/Biroul/Compartimentul coordonare, programare, analizã şi îndrumare pentru activitatea de inspecţie fiscalã sau compartimentul de specialitate au stabilit, prin referat motivat, gradul de risc fiscal mare [ ]
Motivaţie ...............................................................
4. Ca urmare a depunerii Scrisorii de garanţie bancarã nr. ...../......., decontul de TVA se încadreazã la risc fiscal mic [ ]
C. Concluzii
a) Se propune aprobarea solicitãrii de rambursare a TVA [ ]
b) Se propune transmiterea spre soluţionare cu inspecţie fiscalã anticipatã, având în vedere urmãtoarele: [ ]
. ......................................................................
. ......................................................................
. ......................................................................


Întocmit


ANEXA 11
────────
la procedurã
────────────


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ...............
Administraţia Finanţelor Publice pentru Contribuabili Mijlocii
Nr. ......................./......................

Avizat Aprobat
Şeful compartimentului de specialitate, Conducãtorul unitãţii fiscale,
.................................... .............................


REFERAT
privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de
rambursare depus de contribuabilii mijlocii
nr. ............. din .................,
aferent perioadei ......................


A. Date de identificare a persoanei impozabile
Denumirea ..............................................................
Codul de înregistrare în scopuri de TVA ................................
Domiciliul fiscal ......................................................
B. Analiza documentarã
1. Fapte de natura infracţiunilor înscrise în cazierul fiscal [ ]
2. A fost deschisã procedura de insolvenţã sau a fost declanşatã procedura de lichidare voluntarã [ ]
Motivaţie ..............................................................
3. Serviciul/Biroul/Compartimentul coordonare, programare, analizã şi îndrumare pentru activitatea de inspecţie fiscalã sau compartimentul de specialitate au stabilit, prin referat motivat, gradul de risc fiscal mare [ ]
Motivaţie ..............................................................
4. Nu a depus, în ultimele 12 luni, toate declaraţiile fiscale, precum şi declaraţiile informative 390 (VIES) "Declaraţia recapitulativã privind livrãrile/achiziţiile/prestãrile intracomunitare" şi 394 "Declaraţie informativã privind livrãrile/prestãrile şi achiziţiile efectuate pe teritoriul naţional", pentru care persoana impozabilã respectivã avea obligaţia transmiterii cãtre organul fiscal [ ]
Motivaţie ..............................................................
5. Au ca obiect principal de activitate sau îşi desfãşoarã efectiv activitatea în urmãtoarele domenii:
- "Comerţ cu ridicata al cerealelor, seminţelor, furajelor şi tutunului neprelucrat", cod 4621 [ ]
- "Comerţ cu ridicata al fructelor şi legumelor", cod 4631 [ ]
- "Comerţ cu ridicata al combustibililor solizi, lichizi şi gazoşi şi al produselor derivate", cod 4671 [ ]
- "Comerţ cu ridicata al materialului lemnos şi al materialelor de construcţie şi echipamentelor sanitare", cod 4673 [ ]
- "Comerţ cu ridicata al deşeurilor şi resturilor", cod 4677 [ ]
Motivaţie ..............................................................
C. Concluzii:
a) Se propune aprobarea solicitãrii de rambursare a TVA [ ]
b) Se propune transmiterea spre soluţionare cu inspecţie fiscalã anticipatã, având în vedere urmãtoarele: [ ]
. ......................................................................
. ......................................................................

Întocmit


ANEXA 12
────────
la procedurã
────────────







┌─────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Cerere de aplicare a regimului special de rambursare │
SIGLÃ │ a taxei pe valoarea adãugatã │ SIGLÃ
│ pentru anul fiscal ..................... │
└─────────────────────────────────────────────────────────────┘


┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│I. DATE DE IDENTIFICARE A PERSOANEI IMPOZABILE │
├───────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│DENUMIRE/NUME, PRENUME │ │
├───────────────────────────┼──────────────────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┤
│COD DE IDENTIFICARE FISCALÃ│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┬────────────────────┼──────┬───────────────┼───┴───┴───┼───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┤
│JUDEŢ │ │SECTOR│ │LOCALITATE │ │
├──────┼────────────────────┴──────┴───────────────┼───┬───────┼────┬──────────────┬───┬───────────┤
│STRADA│ │NR.│ │BLOC│ │SC.│ │
├───┬──┴───────┬───┬─────────┬──────────┬──────────┴───┴───────┼────┴──┬───────────┴───┴───────────┤
│ET.│ │AP.│ │COD POŞTAL│ │TELEFON│ │
├───┴──────────┴───┼─────────┴──────────┼──────┬───────────────┴───────┴───────────────────────────┤
│FAX │ │E-MAIL│ │
└──────────────────┴────────────────────┴──────┴───────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│II. INFORMAŢII FINANCIARE │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┤
│Rulajul debitor al contului de clienţi (4111) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│Volumul exportului şi/sau livrãrilor intracomunitare de bunuri│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│scutite de TVA în anul precedent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┴───┴───┴───┼───┼───┼───┼───┼───┼───┤
│Procent │ │ │ , │ │ │ % │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───┴───┴───┴───┴───┴───┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───┐
│Vã rog a-mi aproba aplicarea regimului special de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴───┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Anexez urmãtoarele documente: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ │
│ │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, │
│ declar cã datele înscrise în acest formular sunt corecte şi complete │
├──────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────┤
│Numele persoanei care face declaraţia │ │
├──────────┬───────────────────────────┴───────────┬───────────────────────────────────────────────┤
│Funcţia │ │ │
├──────────┼───────────────────────────────────────┤ Ştampila │
│Semnãtura │ │ │
└──────────┴───────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Se completeazã de personalul organului fiscal │
├───────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Organ fiscal │ │
├───────────────────┼───────────────────┬──────────────────┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┬───┤
│Numãr înregistrare │ │Data înregistrare │ │ │ / │ │ │ / │ │ │ │ │
├───────────────────┴──────────────┬────┴──────────────────┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┴───┤
│Numele persoanei care a verificat │ │
└──────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 13


────────
la procedurã
────────────


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ...............
Administraţia Finanţelor Publice a .................
Nr. ......................./......................

Avizat Aprobat
Şeful compartimentului de specialitate, Conducãtorul unitãţii fiscale,
.................................... .............................


REFERAT
privind regimul special pentru exportatori


A. Date de identificare a persoanei impozabile
Denumirea ..............................................................
Codul de înregistrare în scopuri de TVA ................................
Domiciliul fiscal ......................................................
B. Analiza documentarã a Cererii nr. ............/data
Au fost analizate urmãtoarele documente:
. ......................................................................
Din analiza documentelor prezentate a rezultat:
. ......................................................................
C. Analiza informaţiilor deţinute de organul fiscal
Au fost analizate urmãtoarele informaţii:
1. Raportul de inspecţie fiscalã [ ]
2. Decontul de taxã pe valoarea adãugatã [ ]
3. Aplicaţia de gestionare a cazierului fiscal [ ]
4. Informaţii de la compartimentul cu atribuţii de colectare şi de la compartimentul juridic privind deschiderea procedurii de insolvenţã sau declanşarea procedurii de lichidare voluntarã [ ]
1. Din Raportul de inspecţie fiscalã nr. ......... din .................
2. Din Decontul de TVA aferent lunii ............. anul ............, înregistrat la organul fiscal cu nr. ........ din ..........
3. Din informaţiile transmise de ..................................
D. Concluzii
a) Se propune aprobarea aplicãrii regimului special pentru rambursarea TVA pentru anul fiscal [ ]
b) Se propune respingerea cererii, având în vedere urmãtoarele: [ ]
. ......................................................................
. ......................................................................
. ......................................................................
c) Se propune anularea aplicãrii regimului special pentru rambursarea TVA, având în vedere urmãtoarele: [ ]
. ......................................................................
. ......................................................................
. ......................................................................


Întocmit


ANEXA 14
────────
la procedurã
──────────────





MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Adresa:
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃSIGLÃ
Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a ........... Tel.:
SIGLÃ Administraţia Finanţelor Publice a ................. Fax: SIGLÃ
Nr. ....... E-mail:




DECIZIE
privind regimul special de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã
pentru exportatori


Cãtre: Denumirea/Numele şi prenumele ...................................
Domiciliul fiscal:
Localitatea ............., str. ....... nr. ...., bl. ...., ap. ...., et. ...., judeţul/sectorul .............
Cod de identificare fiscalã ............................................
În baza prevederilor <>cap. III din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 263/2010 pentru aprobarea Procedurii de soluţionare a deconturilor cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare, a Cererii nr. ................ din data ...................... şi a Referatului privind îndeplinirea condiţiilor pentru aplicarea regimului special nr. ...............din data .............................., vã comunicãm:
- Se aprobã aplicarea regimului special pentru anul fiscal ......... [ ]
- Nu se aprobã aplicarea regimului special [ ]
- Înceteazã aplicarea regimului special [ ]
Motivaţia respingerii/încetãrii: .......................................
Aplicarea regimului special de rambursare a taxei pe valoarea adãugatã, aprobatã prin prezenta decizie, este valabilã de la data comunicãrii pânã la sfârşitul anului fiscal pentru care a fost aprobat, dacã au fost pãstrate condiţiile prevãzute la <>cap. III din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 263/2010 .
Împotriva prezentului înscris se poate formula contestaţie în conformitate cu prevederile <>art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind <>Codul de procedurã fiscalã, republicatã , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicãrii, potrivit prevederilor art. 207 alin. (1) din acelaşi act normativ.



Aprobat
Conducãtorul unitãţii fiscale
Numele şi prenumele ..........................
Semnãtura şi ştampila unitãţii ...............

Verificat Întocmit
Numele şi prenumele ............ Numele şi prenumele ............
Funcţia ........................ Funcţia ........................
Semnãtura ...................... Semnãtura ......................



Cod M.F.P. 14.13.02.02/s
www.anaf.ro


ANEXA 15


────────
la procedurã
────────────


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃ
Unitatea fiscalã ................................................
Nr. ......................

Avizat Aprobat
Şeful compartimentului de specialitate, Conducãtorul unitãţii fiscale,
.................................... ..............................



REFERAT
privind analiza decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de
rambursare depus de exportatori
nr. ................. din ...............,
aferent perioadei ........................


A. Date de identificare a persoanei impozabile
Denumirea .............................................................
Codul de înregistrare în scopuri de TVA ...............................
Domiciliul fiscal .....................................................
. .....................................................................
B. Analiza documentarã
1. Suma solicitatã depãşeşte dublul mediei lunare a TVA [ ]





- lei -
┌─────────────┬──────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Luna │Suma negativã a TVA în │Taxa de platã în perioada de │
│ │ perioada de raportare │ raportare │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ │ │ │
├─────────────┼──────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ TOTAL: │ │ │
└─────────────┴──────────────────────────────┴─────────────────────────────────┘



Media lunarã a TVA = (Total "suma negativã a TVA în perioada de raportare" declaratã prin deconturile de TVA depuse în ultimele 12 luni - Total "taxa de platã în perioada de raportare" declaratã prin deconturile de TVA depuse în ultimele 12 luni)/12 luni.
2. Serviciul/Biroul/Compartimentul coordonare, programare, analizã şi îndrumare pentru activitatea de inspecţie fiscalã sau compartimentul de specialitate au stabilit, prin referat motivat, gradul de risc fiscal mare [ ]
Motivaţie ..............................................................
. ......................................................................
3. Aplicarea regimului special pentru persoana impozabilã care desfãşoarã activitãţi de export şi/sau livrãri intracomunitare de bunuri scutite de taxa pe valoarea adãugatã a fost aprobatã prin Decizia privind aplicarea regimului special de rambursare a TVA nr. ....../.......... [ ]
C. Concluzii
a) Se propune aprobarea solicitãrii de rambursare a TVA [ ]
b) Se propune transmiterea spre soluţionare cu inspecţie fiscalã anticipatã, având în vedere urmãtoarele: [ ]
. ......................................................................
. ......................................................................
. ......................................................................

Întocmit


ANEXA 16


────────
la procedurã
────────────






MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Adresa:
AGENŢIA NAŢIONALÃ DE ADMINISTRARE FISCALÃSIGLÃ
Direcţia Generalã a Finanţelor Publice a .............. Tel.: SIGLÃ
SIGLÃ Administraţia Finanţelor Publice a .................... Fax:
Nr. ....... E-mail:




DECIZIE
privind încheierea procedurii de soluţionare a deconturilor cu sume
negative de TVA cu opţiune de rambursare pentru contribuabilii
declaraţi inactivi fiscal


Cãtre: Denumirea/Numele şi prenumele ....................................
Domiciliul fiscal:
Localitatea ............, str. ........ nr. ....., bl. ...., ap. ...., et. ....... judeţul/sectorul ...........
Cod de identificare fiscalã .............................................
În baza prevederilor <>cap. VII din Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 263/2010 pentru aprobarea Procedurii de soluţionare a deconturilor cu sume negative de taxã pe valoarea adãugatã cu opţiune de rambursare şi a Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã nr. ...../........., prin care aţi fost declarat inactiv fiscal, vã informãm asupra încheierii procedurii de soluţionare a decontului cu sume negative de TVA cu opţiune de rambursare, aferent perioadei......... .
Sumele negative cuprinse în decont se pot cuprinde în primul decont de TVA care va fi depus dupã reactivarea contribuabilului, potrivit prevederilor <>Codului de procedurã fiscalã .
Împotriva prezentului înscris se poate formula contestaţie în conformitate cu prevederile <>art. 209 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind <>Codul de procedurã fiscalã, republicatã , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicãrii, potrivit prevederilor art. 207 alin. (1) din acelaşi act normativ.



Aprobat
Conducãtorul unitãţii fiscale
Numele şi prenumele ..........................
Semnãtura şi ştampila unitãţii ...............

Verificat Întocmit
Numele şi prenumele .............. Numele şi prenumele ............
Funcţia .......................... Funcţia ........................
Semnãtura ........................ Semnãtura ......................



Cod M.F.P. 14.13.02.02/i.f.
www.anaf.ro

_______________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016