Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 26 din 4 februarie 2011  privind desfasurarea activitatii de achizitii publice in cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 26 din 4 februarie 2011 privind desfasurarea activitatii de achizitii publice in cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 111 din 11 februarie 2011

    Având în vedere prevederile <>art. 304^1 alin. (1) şi (3) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    pentru aplicarea prevederilor <>art. 3 şi 4 din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din <>Ordonanţa de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Procedurile de achiziţii publice pentru structurile aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumit în continuare aparat central, se realizeazã de cãtre Grupul achiziţii publice din subordinea Direcţiei generale logistice.
    ART. 2
    (1) În vederea întocmirii Programului anual al achiziţiilor publice la nivelul aparatului central, Direcţia administrativã şi Direcţia suport tehnic din subordinea Direcţiei generale logistice, respectiv Direcţia monitorizare, administrare şi mentenanţã sisteme de comunicaţii şi tehnologia informaţiei din subordinea Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, pentru segmentul de ordine publicã, şi Direcţia generalã pentru relaţia cu comunitãţile locale, pentru segmentul de administraţie publicã, înainteazã Grupului achiziţii publice proiectul Programului anual al achiziţiilor publice, fundamentat corespunzãtor, fiecare pe domeniul de competenţã, conform modelului prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    (2) Proiectul Programului anual al achiziţiilor publice pentru segmentul de administraţie publicã se avizeazã de cãtre Direcţia administrativã, Direcţia suport tehnic şi Direcţia generalã pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, fiecare pe domeniul de competenţã.
    (3) Grupul achiziţii publice înainteazã proiectul Programului anual al achiziţiilor publice Serviciului programe, norme logistice şi protecţia mediului din cadrul Direcţiei generale logistice în vederea vizãrii şi obţinerii avizului din partea Direcţiei generale financiare, respectiv aprobãrii ordonatorului principal de credite.
    (4) Prevederile alin. (3) se aplicã şi în cazul completãrii şi modificãrii Programului anual al achiziţiilor publice la nivelul aparatului central.
    ART. 3
    (1) Pentru evaluarea ofertelor depuse în cadrul procedurilor de achiziţii publice, secretarul de stat sau secretarul general, în a cãrui coordonare se aflã structura care solicitã achiziţia, prin delegare din partea ordonatorului principal de credite, emite dispoziţia de constituire a comisiei de evaluare.
    (2) Comisia de evaluare se compune din specialişti în domeniul obiectului contractului ce urmeazã sã fie atribuit şi din personal din cadrul Grupului achiziţii publice. Preşedintele comisiei de evaluare se nominalizeazã din rândul membrilor numiţi din cadrul Grupului achiziţii publice.
    (3) Organizarea activitãţii comisiei de evaluare este asiguratã de cãtre un secretar numit din cadrul Grupului achiziţii publice, fãrã drept de vot.
    (4) În funcţie de criteriul de atribuire, preţul cel mai scãzut sau oferta cea mai avantajoasã din punct de vedere economic, experţii în domeniile juridic şi financiar sunt membri în comisia de evaluare, respectiv experţi cooptaţi.
    ART. 4
    (1) Structura care solicitã achiziţia transmite Grupului achiziţii publice, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, caietul de sarcini/documentaţia descriptivã, dupã caz, criteriul de atribuire şi criteriile de calificare, în baza cãrora se iniţiazã procedura de achiziţie.
    (2) Întocmirea documentaţiei de atribuire sau, în cazul unui concurs de soluţii, a documentaţiei de concurs, precum şi publicarea anunţurilor de intenţie, de participare şi de atribuire se realizeazã de cãtre Grupul achiziţii publice.
    (3) Documentaţia de atribuire sau, în cazul organizãrii unui concurs de soluţii, documentaţia de concurs, raportul procedurii de atribuire sau nota justificativã, în cazul achiziţiilor directe, nota justificativã privind selectarea procedurii de atribuire, nota privind determinarea valorii estimate a contractului de achiziţie publicã, nota justificativã privind stabilirea criteriului de atribuire, precum şi nota justificativã privind stabilirea cerinţelor minime de calificare se aprobã de cãtre secretarul de stat în a cãrui subordonare se aflã unitatea care solicitã achiziţia, pentru segmentul administraţie publicã, şi de secretarul general adjunct, conform competenţelor stabilite de cãtre secretarul general, pentru segmentul ordine publicã.
    ART. 5
    Încheierea contractelor de achiziţie publicã se realizeazã potrivit competenţelor stabilite prin actele normative incidente, separat pe cele douã componente, ordine publicã şi administraţie publicã, iar plata se efectueazã din capitolul bugetar 61.01, pentru ordine publicã, respectiv capitolul bugetar 51.01, pentru administraţie publicã.
    ART. 6
    Derularea contractelor, semnate de persoanele autorizate, se realizeazã de cãtre structura care a solicitat achiziţia publicã.
    ART. 7
    Gestiunea bunurilor achiziţionate se ţine separat de cãtre Direcţia administrativã, Direcţia suport tehnic şi Direcţia monitorizare, administrare şi mentenanţã sisteme de comunicaţii şi tehnologia informaţiei, pentru segmentul ordine publicã, şi de cãtre Direcţia generalã financiarã, pentru segmentul administraţie publicã.
    ART. 8
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    ART. 9
    (1) Prezentul ordin intrã în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    (2) La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, ordinul ministrului administraţiei şi internelor privind unele mãsuri în vederea îmbunãtãţirii desfãşurãrii activitãţii de achiziţii publice în cadrul aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se abrogã.

                    Ministrul administraţiei şi internelor,
                             Constantin-Traian Igaş

    Bucureşti, 4 februarie 2011.
    Nr. 26.


    ANEXĂ

    MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
    DIRECŢIA ...............................

                          PROIECTUL
      Programului anual al achiziţiilor publice pe anul .........
            pentru aparatul central al Ministerului
                    Administraţiei şi Internelor




                                                           Cursul de schimb lei/euro = ..........
┌────┬───────────┬─────────┬─────┬────────────┬──────────┬───┬─────────────────┬───────────────────────┐
│Nr. │ Structura │Denumirea│Codul│ Denumirea │ │ │Valoare fãrã TVA │ Sursa de finanţare │
│crt.│beneficiarã│ codului │ CPV │produsului/ │Cantitatea│UM ├────────┬────────┼──────┬────────┬───────┤
│ │ │ CPV │ │serviciului/│ │ │ Lei │ Euro │Titlul│Capitol │Articol│
│ │ │ │ │ lucrãrii │ │ │ │ │ │bugetar │bugetar│
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │ 9 │ 10 │ 11 │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ Total cod │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ CPV │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ Total cod │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ CPV │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────┼─────────┼─────┼────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┼──────┼────────┼───────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────┴─────────┴─────┴────────────┴──────────┴───┴────────┴────────┴──────┴────────┴───────┘



    NOTĂ:
    În coloana nr. 1 se va înscrie structura care a solicitat achiziţionarea produsului/serviciului/lucrãrii.
    În coloana nr. 6 se va urmãri uniformizarea unitãţii de mãsurã astfel încât sã se poatã centraliza cantitãţile pe fiecare cod CPV în parte.


                               Director,
                          .....................

                                 -------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016