Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 251 din 5 aprilie 2011  privind infiintarea comisiilor de coordonare a miscarii navelor maritime si de cai navigabile interioare in porturile Galati, Braila si Tulcea    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 251 din 5 aprilie 2011 privind infiintarea comisiilor de coordonare a miscarii navelor maritime si de cai navigabile interioare in porturile Galati, Braila si Tulcea

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 288 din 26 aprilie 2011

    Având în vedere prevederile art. 22 din Ordonanţa Guvernului nr. 42/1997 privind transportul maritim şi pe cãile navigabile interioare, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1999 privind administrarea porturilor şi a cãilor navigabile, utilizarea infrastructurilor de transport naval aparţinând domeniului public, precum şi desfãşurarea activitãţilor de transport naval în porturi şi pe cãile navigabile interioare, republicatã, şi ale art. 4 alin. (1) pct. 6 şi art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    În vederea coordonãrii traficului de nave maritime şi de cãi navigabile interioare, a stabilirii ordinii de intrare/ieşire şi a tranzitului navelor maritime şi de cãi navigabile interioare în porturile Galaţi, Brãila şi Tulcea, precum şi a alocãrii danelor se înfiinţeazã comisiile de coordonare a mişcãrii navelor maritime şi de cãi navigabile interioare în porturile Galaţi, Brãila şi Tulcea, denumite în continuare comisii, care îşi vor desfãşura activitatea în porturile Galaţi, Brãila şi Tulcea.
    ART. 2
    (1) Preşedinţii comisiilor sunt stabiliţi astfel:
    - directorul general al Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, pentru portul Galaţi;
    - directorul Sucursalei Brãila a Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, pentru portul Brãila;
    - directorul Sucursalei Tulcea a Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, pentru portul Tulcea.
    (2) Componenţa comisiilor este prevãzutã în anexa nr. 1.
    (3) Secretariatul comisiilor este asigurat de cãtre:
    - Serviciul coordonare portuarã din cadrul Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, în portul Galaţi;
    - Biroul coordonare portuarã din cadrul Sucursalei Brãila a Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, în portul Brãila;
    - Biroul coordonare portuarã şi protecţia mediului din cadrul Sucursalei Tulcea a Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, în portul Tulcea.
    ART. 3
    Comisiile se întrunesc zilnic şi stabilesc pentru urmãtoarele 24 de ore:
    a) programul de intrare/plecare în/din porturi, de tranzitare fãrã oprire şi de manevrare de la o danã la alta a navelor, în funcţie de disponibilitatea danelor, de asigurare a condiţiilor de siguranţã a navigaţiei şi a serviciilor de siguranţã, precum pilotajul navelor maritime la intrarea şi ieşirea din porturi, între danele aceluiaşi port şi remorcajul de manevrã al navelor maritime;
    b) alocarea danelor în funcţie de solicitãrile operatorilor economici care desfãşoarã activitãţi de transport naval în porturile Galaţi, Brãila şi Tulcea.
    ART. 4
    (1) Mãsurile stabilite de comisii sunt obligatorii pentru toţi operatorii economici care îşi desfãşoarã activitatea în porturile Galaţi, Brãila şi Tulcea.
    (2) Ordinea de intrare/ieşire a navelor din porturi, stabilitã de comisie, este obligatorie, indiferent de natura proprietãţii danelor.
    ART. 5
    Operatorii economici care asigurã încãrcarea, descãrcarea sau transbordarea mãrfurilor în porturi vor stabili zilnic, împreunã cu reprezentanţii Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfã "CFR Marfã" - S.A. din zonã, programul de încãrcare şi descãrcare a vagoanelor. Programul stabilit va fi prezentat în cadrul şedinţelor zilnice ale comisiilor.
    ART. 6
    (1) Operatorii economici vor înainta secretariatelor comisiilor, cu cel puţin 24 de ore înainte de sosirea navelor în porturile Galaţi, Brãila şi Tulcea, documentele de avizare de sosire a navelor, întocmite în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 2.
    (2) Pentru navele la care durata voiajului este mai micã de 24 de ore, operatorii economici au obligaţia sã înainteze documentele de avizare cel mai târziu la momentul când nava pãrãseşte portul anterior.
    (3) Operatorii portuari vor comunica zilnic secretariatelor comisiilor datele operative privind operarea navelor.
    (4) Compania Naţionalã "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi va edita zilnic, pe suport hârtie şi în formã electronicã, în cadrul portalului porturilor româneşti, Buletinul informativ al navelor maritime şi de cãi navigabile interioare, care va cuprinde în principal:
    a) date de identificare a navelor, precum: denumirea, pavilionul, lungimea, pescajul, portul de plecare, portul de destinaţie;
    b) date referitoare la desfãşurarea operaţiunilor portuare efectuate de nave, precum: data sosirii, data intrãrii la operare, data estimatã a terminãrii operãrii, poziţia în port, operatorul portuar, agentul navei;
    c) date de identificare a mãrfurilor, precum: felul mãrfii, cantitatea totalã de marfã, ţara de provenienţã, ţara de destinaţie, tipul operãrii, cantitatea operatã în ultimele 24 de ore, restul de marfã rãmas de operat.
    ART. 7
    (1) Pentru efectuarea manevrelor de intrare/ieşire în/din port, de tranzitare fãrã oprire sau de schimbare a danei, agenţii navelor vor întocmi în mod obligatoriu Buletinul de pilotaj, conform modelului prevãzut în anexa nr. 3.
    (2) În cadrul şedinţelor comisiilor, buletinele de pilotaj vor fi avizate de reprezentantul cãpitãniei portului respectiv şi aprobate de reprezentantul Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi.
    (3) Nerespectarea modului de lucru prevãzut la alin. (1) şi (2), precum şi la art. 6 alin. (1)-(3) şi la art. 7 conduce la neprogramarea manevrelor solicitate.
    ART. 8
    (1) La acostarea navelor în danele porturilor Galaţi, Brãila şi Tulcea, reprezentanţii autorizaţi ai cãpitãniei portului respectiv vor elibera permisul de acostare, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4.
    (2) Eliberarea permisului de acostare este condiţionatã de obţinerea de cãtre navã a permisului de intrare în port emis de cãtre Compania Naţionalã "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Modelul permisului de intrare în port este prevãzut în anexa nr. 5.
    ART. 9
    (1) În cazul în care este necesar se poate modifica sau completa programul de mişcare a navelor, modificare sau completare ce va fi fãcutã de preşedinţii comisiilor dupã consultarea prealabilã a operatorului portuar, iar în situaţia navelor maritime, şi cu avizul cãpitãniei din portul respectiv.
    (2) În cazul în care, în timpul derulãrii programului stabilit, se constatã cã este pusã în pericol siguranţa navigaţiei, cãpitãnia portului respectiv va lua orice mãsurã care sã conducã la prevenirea evenimentelor de navigaţie sau a altor situaţii deosebite, în conformitate cu reglementãrile în vigoare.
    (3) În cazul impunerii restricţiilor de carantinã, comisia de coordonare va stabili programul şi locul de staţionare a navei respective.
    ART. 10
    Trimestrial, preşedinţii comisiilor vor întocmi şi vor înainta Direcţiei generale infrastructurã şi transport naval din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii un raport asupra activitãţii comisiilor, însoţit de propuneri de îmbunãtãţire a activitãţii acestora.
    ART. 11
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 12
    La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului lucrãrilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 389/2003 privind înfiinţarea comisiilor de coordonare a mişcãrii navelor maritime şi fluviale în porturile fluvio-maritime Galaţi şi Tulcea, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 225 din 3 aprilie 2003, se abrogã.
    ART. 13
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                 Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                              Anca Daniela Boagiu

    Bucureşti, 5 aprilie 2011.
    Nr. 251.


    ANEXA 1
                                   COMPONENŢA
                   Comisiei de coordonare a mişcãrii navelor
           maritime şi de cãi navigabile interioare în portul Galaţi

    1. Directorul general al Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi sau reprezentantul acestuia, în calitate de preşedinte
    2. Cãpitanul-şef al Cãpitãniei Portului Galaţi sau reprezentantul acestuia
    3. Reprezentantul Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfã "CFR Marfã" - S.A. pentru Galaţi sau reprezentantul acestuia
    4. Reprezentantul Regiei Autonome "Administraţia Fluvialã a Dunãrii de Jos" - Galaţi
    5. Reprezentantul Societãţii Comerciale Şantierul Naval "Damen" - S.A. Galaţi
    6. Reprezentanţii agenţilor de nave
    7. Reprezentanţii operatorilor economici de transport fluvial
    8. Reprezentanţii operatorilor economici de exploatare portuarã şi expediţii de mãrfuri
    9. Reprezentanţii operatorilor economici de pilotaj şi remorcaj de manevrã
    10. Reprezentanţii organelor vamale din portul Galaţi
    11. Reprezentanţii poliţiei de frontierã din portul Galaţi
    12. Reprezentanţii altor operatori economici interesaţi care îşi desfãşoarã activitatea în portul Galaţi
    Operatorii economici au obligaţia de a comunica în scris secretariatului comisiei, sub semnãturã autorizatã, numele şi funcţia persoanelor titulare sau ale înlocuitorilor acestora, care le reprezintã, şi pot dispune mãsuri în numele acestora.


                                   COMPONENŢA
                   Comisiei de coordonare a mişcãrii navelor
           maritime şi de cãi navigabile interioare în portul Brãila

    1. Directorul Sucursalei Brãila a Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi sau reprezentantul acestuia, în calitate de preşedinte
    2. Cãpitanul-şef al Cãpitãniei Portului Brãila sau reprezentantul acestuia
    3. Reprezentantul Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfã "CFR Marfã" - S.A. pentru Brãila sau reprezentantul acestuia
    4. Reprezentantul Regiei Autonome "Administraţia Fluvialã a Dunãrii de Jos" - pentru portul Brãila
    5. Reprezentantul Societãţii Comerciale Şantierului Naval "STX OSV" - S.A. Brãila
    6. Reprezentanţii agenţilor de nave
    7. Reprezentanţii operatorilor economici de transport fluvial
    8. Reprezentanţii operatorilor economici de exploatare portuarã şi expediţii de mãrfuri
    9. Reprezentanţii societãţilor de pilotaj şi remorcaj de manevrã
    10. Reprezentanţii organelor vamale din portul Brãila
    11. Reprezentanţii poliţiei de frontierã din portul Brãila
    12. Reprezentanţii altor operatori economici interesaţi care îşi desfãşoarã activitatea în portul Brãila
    Operatorii economici au obligaţia de a comunica în scris secretariatului comisiei, sub semnãturã autorizatã, numele şi funcţia persoanelor titulare sau ale înlocuitorilor acestora, care le reprezintã, şi pot dispune mãsuri în numele acestora.


                                   COMPONENŢA
                   Comisiei de coordonare a mişcãrii navelor
           maritime şi de cãi navigabile interioare în portul Tulcea

    1. Directorul Sucursalei Tulcea a Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi sau reprezentantul acestuia, în calitate de preşedinte;
    2. Cãpitanul-şef al Cãpitãniei Portului Tulcea sau reprezentantul acestuia;
    3. Reprezentantul Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Marfã "CFR Marfã" - S.A. pentru Tulcea sau reprezentantul acestuia;
    4. Reprezentantul Regiei Autonome "Administraţia Fluvialã a Dunãrii de Jos" - pentru portul Tulcea;
    5. Reprezentantul Societãţii Comerciale Şantierului Naval "STX OSV" - S.A. Tulcea;
    6. Reprezentanţii agenţilor de nave;
    7. Reprezentanţii operatorilor economici de transport pe cãi navigabile;
    8. Reprezentanţii operatorilor economici de exploatare portuarã şi expediţii de mãrfuri;
    9. Reprezentanţii operatorilor economici de pilotaj şi remorcaj de manevrã;
    10. Reprezentanţii organelor vamale din portul Tulcea;
    11. Reprezentanţii poliţiei de frontierã din portul Tulcea;
    12. Reprezentanţii altor operatori economici interesaţi care îşi desfãşoarã activitatea în portul Tulcea.
    Operatorii economici au obligaţia de a comunica în scris secretariatului comisiei, sub semnãturã autorizatã, numele şi funcţia persoanelor titulare sau ale înlocuitorilor acestora, care le reprezintã şi pot dispune mãsuri în numele acestora.


    ANEXA 2

    (faţã)

    (Antet agent) Nr. de înregistrare:
    (Agent Header) Registration Number:
     Tel/fax:

                               AVIZARE DE SOSIRE
                               NOTICE OF ARRIVAL

                              Data ..............
                              Date ..............

    Detalii despre navã:
    Details about the ship:


 ┌────┬───────────────────────────┬───────────────────────────────────────────┐
 │ 1. │NAVA (*) │ │
 │ │Ship's name │ │
 └────┴───────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┘

 ┌────┬───────────────────────────┬────────────────────────┐
 │ 2. │Numãr IMO (*) │ │
 │ │IMO number │ │
 ├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 3. │Indicativ de apel radio (*)│ │
 │ │Call sign │ │
 ├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 4. │Tip navã (*) │ │
 │ │Type of ship │ │
 ├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 5. │Pavilion (*) │ │
 │ │Flag state │ │
 │ │Ship's name │ │
 ├────┼───────────────────────────┼────────────────────────┴──────────────────┐
 │ 6. │Armator (*) │ │
 │ │Name │ │
 ├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
 │ 7. │Agent (*) │ │
 │ │Name │ │
 └────┴───────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┘

 ┌────┬──────────────────┬─────────────┐┌────┬───────────────────────┬────────┐
 │ 8. │Tonaj brut TRB (*)│ ││11. │Lungimea totalã LOA (*)│ │
 ├────┼──────────────────┼─────────────┤├────┼───────────────────────┼────────┤
 │ 9. │Tonaj net TRN (*) │ ││12. │Lãţimea Breadth (*) │ │
 ├────┼──────────────────┼─────────────┤├────┼───────────────────────┼────────┤
 │10. │Deadweight DWT (*)│ ││13. │Pescajul Draught (*) │ │
 └────┴──────────────────┴─────────────┘└────┴───────────────────────┴────────┘

 ┌────┬──────────────────────┬─────────┐
 │14. │Puterea motoarelor (*)│ │
 │ │Deadweight DWT (*) │ │
 └────┴──────────────────────┴─────────┘



    (verso)

    Se completeazã numai pentru remorchere.
    Be completed only for Tugs:


 ┌────┬───────────────────────┬────────┐┌────┬────────────────────────┬───────┐
 │15. │Data estimatã a sosirii│ ││16. │Data estimatã a plecãrii│ │
 │ │ETA (*) │ ││ │ETD ( f ) │ │
 ├────┼───────────────────────┼────────┤├────┼────────────────────────┼───────┤
 │17. │Ultimul port (*) │ ││18. │Urmãtorul port ( f ) │ │
 │ │Last port of call │ ││ │Port of Destination │ │
 ├────┼───────────────────────┼────────┤└────┴────────────────────────┴───────┘
 │19. │Pescaj la sosire (*) │ │
 │ │Draft arrival │ │
 └────┴───────────────────────┴────────┘

 ┌────┬───────────────────────────┬───────────────────────────────────────────┐
 │20. │Scopul escalei (*) │ │
 │ │Purposes of the call │ │
 ├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
 │21. │Compania de pilotaj (*) │ │
 │ │Pilot Company │ │
 ├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
 │22. │Compania de remorcaj (*) │ │
 │ │Towing company │ │
 ├────┼───────────────────────────┼───────────────────────────────────────────┤
 │23. │Operator (*) │ │
 │ │Operator │ │
 └────┴───────────────────────────┴───────────────────────────────────────────┘

    Detalii despre marfã:
    Details of cargo:

 ┌────┬────────────────────────────────────────────┬────────────┬─────────────┐
 │24. │Tip marfã (*) │ │ │
 │ │Cargo Type │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┤
 │25. │Tipul operaţiunii (încãrcare/descãrcare) (*)│ │ │
 │ │Type operations (Loading/Unloading) │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┤
 │26. │Cantitatea (*)/Unitatea fluvialã │ │ │
 │ │Quantity/River Driver │ │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────────┼────────────┼─────────────┤
 │27. │Provenienţã/Destinaţie (*) │ │ │
 │ │Origin/Destination │ │ │
 └────┴────────────────────────────────────────────┴────────────┴─────────────┘



    LEGENDĂ?: (*) obligatoriu
             (f) facultativ
    LEGEND: (*) binding
             (f) optional


    ANEXA 3


              Aprobat Acceptat
              ------- --------
     Compania Naţionalã "Administraţia
   Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Cãpitãnia Zonalã ..........
              Galaţi
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
 │AGENTUL NAVEI │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │OPERATORUL PORTUAR │ │
 ├──────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
 │ŞANTIERUL NAVAL │ │
 │(dacã operaţiunea portuarã se executã în incinta acestuia)│ │
 └──────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┘



                               BULETIN DE PILOTAJ

    Prin prezentul solicitãm companiei de pilotaj ...................... sã efectueze manevra navei ................ de la ................ la .................. în portul ................. în baza hotãrârii Comisiei de coordonare a mişcãrii navelor maritime şi fluviale în portul ................, în data .............. ora .........

                     Datele caracteristice ale navei sunt:


 ┌────┬──────────────────────────────────────────────┬────────────────────────┐
 │ 1. │Pavilionul │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 2. │Tipul navei │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 3. │Lungimea totalã │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 4. │Lãţimea │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 5. │Pescajul maxim │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 6. │Pescajul maxim la manevrã │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 7. │Tonajul brut │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 8. │Tonajul net │ │
 ├────┼──────────────────────────────────────────────┼────────────────────────┤
 │ 9. │Tonajul │ │
 └────┴──────────────────────────────────────────────┴────────────────────────┘



    Plata prestaţiilor efectuate se va face de cãtre ...............
    din contul .....................
    deschis la .....................

    Depus
    ------
    DATA ............... ORA ...................
    Semnãtura persoanei care solicitã prestarea operaţiunii de pilotaj


    ANEXA 4
                                    ROMÂNIA
                                    ROMANIA

    Cãpitãnia portului ................ Cãpitanul portului ...............
    Harbourmaster's Office Harbourmaster

                               PERMIS DE ACOSTARE
                                BERTHING PERMIT

    Nr. .............
    No
    Data ............
    Date
    Având în vedere îndeplinirea formalitãţilor de sosire cerute de legislaţia româneascã în vigoare,
    Taking into account the fulfilment of the formalities on arrival required by the Romanian legislation in force,
    Nava ..................
    Ship ..................
    Pavilion ..............
    Flag ..................
    Comandant .............
    Master ................
    Echipaj (nr.) .........
    Crew (no.) ............
    Marfã (felul, cantitatea) .....................
    Cargo (type and quantity) .....................
    are acceptul cãpitãniei portului pentru intrare în portul/dana .................
    has been accepted by the harbourmaster's office to proceed alongside berth no. unde urmeazã a efectua operaţiunea de ..........................
    where will commence ......................


    ANEXA 5

    (faţã)
                           PERMIS DE INTRARE ÎN PORT
                            PERMIT TO COME ALONGSIDE
                                ANLEGENERLAUBNIS
                     Nr. ........... data .................
                     No. ........... date .................
                     Nr. ........... datum ................

    Având în vedere îndeplinirea formalitãţilor de sosire cerute de legislaţia româneascã în vigoare,
    Taking into account the fulfilment of the formalities on arrival required by the romanian legislation in force,
    Bestaetigen die Erfuellung der Ankunftformalitaeten in die gultige Rumanische Gesetze verlangen,
    Nava ............................
    Ship ............................
    Schiff ..........................

    Pavilion ........................
    Flag ............................
    Flagge ..........................

    Comandant .......................
    Master ..........................
    Kapitaen ........................

    Echipaj (nr.) ...................
    Crew (no.) ......................
    Besatzung (nr. ) ................

    Marfã (felul, tone) .............
    Cargo (kind, tons) ..............
    Ladung (art, tonne) .............

    are acceptul Companiei Naţionale "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi pentru intrarea în portul Galaţi/Brãila/Tulcea.
    has been accepted by the N.C The Ports Administration on the Maritime Danube Galaţi to proceed alongside in port Galaţi
    hat die Anlegenerlaubnis von N.G Verwaltung der Hafen Galaţi A.G vor Einfahrten Galaţi



    (verso)
                               OPERAŢIUNILE NAVEI
                             LOADING AND UNLOADING
                               LADEN UND AUSLADEN
              Descãrcare Încãrcare
              Unloading Loading
              Ausladen Laden

  Pescaj sosire (m): prova ..... pupa ..... Pescaj sosire (m): prova ...... pupa ......
  Draft on arrival fore ....... aft ..... Draft on arrival fore ........ aft ......
  Tiefgang bei Ankunft vorn .. hinten ..... Tiefgang bei Ankunft vorn .... hinten ......

  Început: data ............. ora ...... Început: data ............... ora .......
  Commencing: date ............. hour ..... Commencing: date ............... hour ......
  Begonnen: Datum ............ Stunde ... Begonnen: Datum ............. Stunde .....

  Felul mãrfii: ........................... Felul mãrfii: ..............................
  Kind of cargo: .......................... Kind of cargo: .............................
  Art der Ladung: ......................... Art der Ladung: ............................

  Cantitatea operatã (tone) ............... Cantitatea operatã (tone) ..................
  Quantity unloaded (tons): ............... Quantity loaded (tons): ....................
  Ausgeladene Menge (tonne): .............. Geladene Menge (tonne): ....................

  Terminat: data ............... ora ...... Terminat: data .................. ora ......
  Completed date ............... hour ..... Completed date .................. hour .....
  Beendigt Datum ............... Stunde ... Beendigt Datum ................. Stunde ....

  Unghi de înclinare: ............... Tb/Bd Unghi de înclinare: .................. Tb/Bd
  Heeling angle: ....... Starboard/Portside Heeling angle: .......... Starboard/Portside
  Krangungswinkel: .... Steuerbord/Backbord Krangungswinkel: ....... Steuerbord/Backbord



                               Comandantul navei,
                       .................................
                        (numele, prenumele şi semnãtura)

                  Compania Naţionalã "Administraţia Porturilor
                        Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi
                         Serviciul coordonare portuarã
                       .................................
                        (numele, prenumele şi semnãtura)

                                 SHIP'S MASTER
                       .................................
                           (name, surname, signature)

                                SCHIFFSKAPITAEN
                       .................................
                         (Name, Vorname, Unterschrift)

                                      ----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016