Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 241 din 20 februarie 2013  privind imputernicirea personalului directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti in vederea efectuarii unor verificari cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 241 din 20 februarie 2013 privind imputernicirea personalului directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti in vederea efectuarii unor verificari cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 104 din 21 februarie 2013

    Având în vedere prevederile art. 42 alin. (4) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emite următorul ordin:

    ART. 1
    (1) Se împuterniceşte personalul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti să efectueze, până la data de 28 februarie 2013, verificări cu privire la arieratele şi plăţile restante înregistrate de unităţile/subdiviziunile administrativ-teritoriale. Verificările vor viza următoarele:
    a) la nivelul unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale, evidenţierea corectă a arieratelor (plăţi restante mai mari de 90 de zile) înregistrate în contabilitatea acestora la data de 31 ianuarie 2013;
    b) la nivelul unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale, evidenţierea corectă a plăţilor restante, cu o vechime cuprinsă între 1 şi 90 de zile, înregistrate în contabilitate la data de 31 ianuarie 2013;
    c) în cazul în care, în urma verificărilor efectuate conform prevederilor de la lit. a) şi b), la o unitate/subdiviziune administrativ-teritorială se constată o creştere cu peste 20% a arieratelor în sold la 31 ianuarie 2013 faţă de cele în sold la 31 decembrie 2012, se va solicita Activităţii de inspecţie fiscală din cadrul structurilor Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală competente efectuarea de controale încrucişate la furnizorii de bunuri, prestatorii de servicii şi executanţii de lucrări care au de primit de la autorităţile administraţiei publice locale sume ce au devenit arierate în luna ianuarie 2013.
    (2) La data intrării în vigoare a prezentului ordin, directorii direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti emit decizii prin care nominalizează personalul împuternicit potrivit alin. (1).
    (3) Rezultatele verificării şi măsurile de reducere a arieratelor şi a plăţilor restante, identificate şi propuse de fiecare ordonator principal de credite pentru activitatea proprie şi activitatea instituţiilor subordonate, inclusiv prin contractarea de împrumuturi în condiţiile prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 3/2013 privind reglementarea unor măsuri pentru reducerea unor arierate din economie, alte măsuri financiare, precum şi modificarea unor acte normative, vor fi consemnate în procesele-verbale de constatare.
    (4) Procesele-verbale de constatare se centralizează la nivelul direcţiei generale a finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, întocmindu-se "Situaţia centralizată privind rezultatele verificărilor efectuate cu privire la arieratele şi plăţile restante înregistrate de unităţile/subdiviziunile administrativ-teritoriale", potrivit modelului prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin, care se transmite până la data de 5 martie 2013 la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia generală de sinteză a politicilor bugetare.
    ART. 2
    Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                               Viceprim-ministru,
                         ministrul finanţelor publice,
                                 Daniel Chiţoiu

                        Ministrul delegat pentru buget,
                                  Liviu Voinea

    Bucureşti, 20 februarie 2013.
    Nr. 241.


    ANEXĂ

    Direcţia Generală a Finanţelor Publice a Judeţului ............................./Municipiului Bucureşti


                             SITUAŢIA CENTRALIZATĂ
    privind rezultatele verificărilor efectuate cu privire la arieratele şi
                        plăţile restante înregistrate de
               unităţile/subdiviziunile administrativ-teritoriale


 ┌───┬───────────────┬───────────┬───────────┬──────────┬──────────────────────────┬───────────┐
 │Nr.│Unitatea/ │Arierate la│Plăţi │Nereguli │Furnizori faţă de care │Măsuri de │
 │crt│Subdiviziunea │data de │restante cu│constatate│UAT înregistrează arierate│reducere a │
 │ │administra- │31 ianuarie│o vechime │ ├─────┬───┬──────┬─────────┤arieratelor│
 │ │tiv-teritorială│2013 │cuprinsă │ │Denu-│CUI│Suma │Obligaţii│şi plăţilor│
 │ │ │- mii lei -│între 1 şi │ │mirea│ │dato- │restante │restante │
 │ │ │ │90 de zile │ │ │ │rată │ale fur- │ │
 │ │ │ │la data de │ │ │ │de │nizorului│ │
 │ │ │ │31 ianuarie│ │ │ │UAT │aferente │ │
 │ │ │ │2013 │ │ │ │- mii │creanţe- │ │
 │ │ │ │- mii lei -│ │ │ │lei - │lor │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │fiscale │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │adminis- │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │trate de │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ANAF*) │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │- mii │ │
 │ │ │ │ │ │ │ │ │lei - │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ 1.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ 2.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ 3.│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├───┼───────────────┼───────────┼───────────┼──────────┼─────┼───┼──────┼─────────┼───────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └───┴───────────────┴───────────┴───────────┴──────────┴─────┴───┴──────┴─────────┴───────────┘

-----
    *) Se completează pe baza informaţiilor rezultate în urma verificărilor efectuate de inspecţia fiscală.

                                     -----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016