Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ORDIN nr. 240 din 4 octombrie 2012 privind aprobarea criteriilor de evaluare, a punctajelor si a metodologiei de punctare privind criteriile de evaluare ale operatorului de transport, in vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate in trafic judetean
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 240 din 4 octombrie 2012  privind aprobarea criteriilor de evaluare, a punctajelor si a metodologiei de punctare privind criteriile de evaluare ale operatorului de transport, in vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate in trafic judetean    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 240 din 4 octombrie 2012 privind aprobarea criteriilor de evaluare, a punctajelor si a metodologiei de punctare privind criteriile de evaluare ale operatorului de transport, in vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate in trafic judetean

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 762 din 13 noiembrie 2012

    În temeiul prevederilor art. 4 alin. (1) lit. g) din Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (5) şi (7) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor şi ministrul transporturilor şi infrastructurii emit următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Metodologia de punctare privind criteriile de evaluare ale operatorului de transport în vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean, prevăzută în anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Se aprobă Criteriile de evaluare şi punctajele care se acordă în vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean, prevăzute în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 3
    Valabilitatea programelor de transport judeţene de persoane este de 74 de luni.
    ART. 4
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă anexele nr. 9 şi 10 la Normele de aplicare a Legii serviciilor de transport public local nr. 92/2007, aprobate prin Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 353/2007, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 824 din 3 decembrie 2007, cu modificările şi completările ulterioare.
    ART. 5
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                   p. Ministrul administraţiei şi internelor,
                             Ioan-Nicolae Căbulea,
                                secretar de stat

                p. Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                                Septimiu Buzaşu,
                                secretar de stat

                                Contrasemnează:
                                ---------------
                    Ministrul delegat pentru administraţie,
                                   Radu Stroe

    ANEXA 1

                            METODOLOGIA DE PUNCTARE
        privind criteriile de evaluare ale operatorului de transport în
         vederea atribuirii traseelor pentru transportul rutier public
             de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean

    1. Punctajele aferente criteriilor de evaluare se stabilesc raportat la data de referinţă care reprezintă ultima zi din anul anterior anului atribuirii.
    2. La criteriul nr. 1 din anexa nr. 2 la ordin se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică. Numărul de ani se stabileşte în funcţie de anul de fabricaţie înscris în certificatul de înmatriculare sau în cartea de identitate a autovehiculului, fără a se lua în considerare luna din an. În cazul grupelor de trasee se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea fiecărui traseu în parte. Pentru fiecare traseu din grupa de trasee se va face media aritmetică. Punctele obţinute pe fiecare traseu se cumulează şi se face media aritmetică.
    3. La criteriul nr. 2 din anexa nr. 2 la ordin se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică. În cazul grupelor de trasee se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea fiecărui traseu în parte. Pentru fiecare traseu din grupa de trasee se va face media aritmetică. Punctele obţinute pe fiecare traseu se cumulează şi se face media aritmetică.
    4. La criteriul nr. 3 din anexa nr. 2 la ordin se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică. În cazul grupelor de trasee se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea fiecărui traseu în parte. Pentru fiecare traseu din grupa de trasee se va face media aritmetică. Punctele obţinute pe fiecare traseu se cumulează şi se face media aritmetică.
    5. La punctul 4 din anexa nr. 2 la ordin se acordă puncte astfel:Se vor lua în considerare ziua, luna şi anul de când operatorul de transport rutier a deţinut neîntrerupt licenţa de traseu pentru traseul respectiv până la data de referinţă. În cazul grupelor de trasee se acordă puncte pentru vechimea neîntreruptă pe fiecare traseu în parte. Punctele obţinute pe fiecare traseu se cumulează şi se face media aritmetică.
    6. La criteriul nr. 5 din anexa nr. 2 la ordin se acordă puncte pentru fiecare autovehicul dotat cu aer condiţionat care va fi utilizat la executarea traseului. Punctele se cumulează şi apoi se face media aritmetică. În cazul grupelor de trasee se acordă puncte pentru fiecare autovehicul care va fi utilizat la executarea fiecărui traseu în parte. Pentru fiecare traseu din grupa de trasee se va face media aritmetică. Punctele obţinute pe fiecare traseu se cumulează şi se face media aritmetică.
    7. Punctajul obţinut la criteriile de evaluare 1-5 se cumulează, iar din totalul rezultat se scade, după caz, punctajul aferent criteriilor 6-8.
    8. În caz de egalitate de puncte la punctajul general, licenţa de traseu se atribuie operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 3 din anexa nr. 2 la ordin, iar în cazul în care egalitatea se menţine, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 1 din anexa nr. 2 la ordin sau, în cazul în care egalitatea se menţine în continuare, operatorului de transport rutier care a obţinut punctajul cel mai mare la criteriul nr. 4 din anexa nr. 2 la ordin. În cazul în care egalitatea se menţine, licenţa de traseu se acordă în mod echitabil solicitanţilor.


    ANEXA 2

                                   CRITERIILE
              de evaluare şi punctajele care se acordă în vederea
             atribuirii traseelor pentru transportul rutier public
             de persoane prin servicii regulate în trafic judeţean

    1. Vechimea parcului de vehicule:
    - Anul de fabricaţie (AF) este acelaşi cu anul atribuirii (AA) - 20 puncte;
    - AF = AA - 1 - 20 puncte;
    - AF = AA - 2 - 19 puncte;
    - AF = AA - 3 - 18 puncte;
    - AF = AA - 4 - 17 puncte;
    - AF = AA - 5 - 16 puncte;
    - AF = AA - 6 - 15 puncte;
    - AF = AA - 7 - 14 puncte;
    - AF = AA - 8 - 13 puncte;
    - AF = AA - 9 - 12 puncte;
    - AF = AA - 10 - 11 puncte;
    - AF = AA - 11 - 10 puncte;
    - AF = AA - 12 - 9 puncte;
    - AF = AA - 13 - 8 puncte;
    - AF = AA - 14 - 7 puncte;
    - AF = AA - 15 - 5 puncte;
    - AF = AA - 16 - 0 puncte.
    2. În funcţie de structura parcului de vehicule utilizat pentru executarea acelei curse sau acelui traseu, se acordă:
    - 10 puncte pentru fiecare vehicul aflat în proprietate sau deţinut cu contract de leasing.
    Autovehiculele deţinute cu contract de închiriere nu pot participa la atribuirea traseelor cuprinse în programele de transport judeţean.
    3. Gradul de confort al autovehiculelor, clasificate pe categorii:
    - categoria I - 14 puncte;
    - categoria II - 12 puncte;
    - categoria III - 9 puncte;
    - categoria IV - 5 puncte.
    Autovehiculele neclasificate nu pot participa la atribuirea traseelor cuprinse în programele de transport judeţean.
    4. Vechimea neîntreruptă pe traseu:
    - 8 ani sau mai mult
    - 12 puncte;
    - 7 ani
    - 11 puncte;
    - 6 ani
    - 10 puncte;
    - 5 ani
    - 8 puncte;
    - 4 ani
    - 6 puncte;
    - 3 ani
    - 4 puncte;
    - 2 ani
    - 2 puncte;
    - 1 an, mai mult de 6 luni
    - 1 punct.
    5. Dotarea autobuzului cu instalaţie de aer condiţionat - 5 puncte.
    6. Operatorul de transport rutier va fi depunctat cu un număr de 10 puncte în cazul în care se află sub incidenţa Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările şi completările ulterioare.
    7. Operatorul de transport rutier va fi depunctat cu un număr de două puncte pentru fiecare licenţă de traseu, eliberată în vederea efectuării de transport de persoane prin servicii regulate, retrasă în ultimii 5 ani pe traseul respectiv, numai în situaţia în care măsura de retragere respectivă este definitivă.
    8. În cazul în care operatorul de transport rutier a renunţat la licenţa de traseu pentru un traseu judeţean din programul anterior, este depunctat cu un punct.
    9. Operatorul de transport rutier nu poate participa la atribuirea traseelor judeţene, în cazul în care înregistrează obligaţii bugetare datorate şi neachitate, conform certificatului de atestare fiscală.

                                     ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016