Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 232 din 22 martie 2010  pentru aprobarea structurii organizatorice a Serviciului de Ambulanta Bucuresti - Ilfov al Municipiului Bucuresti si al Judetului Ilfov    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 232 din 22 martie 2010 pentru aprobarea structurii organizatorice a Serviciului de Ambulanta Bucuresti - Ilfov al Municipiului Bucuresti si al Judetului Ilfov

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 201 din 30 martie 2010

Vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei planificarea sistemului sanitar şi politici salariale nr. CS.A. 2.809/2010,
având în vedere prevederile <>art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.562/2009 privind înfiinţarea Serviciului de ambulanţã Bucureşti-Ilfov al municipiului Bucureşti şi al judeţului Ilfov,
în temeiul prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã structura organizatoricã a Serviciului de Ambulanţã Bucureşti-Ilfov al Municipiului Bucureşti şi al Judeţului Ilfov, conform anexei care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Direcţiile de specialitate din cadrul Ministerului Sãnãtãţii, Direcţia de Sãnãtate Publicã a Municipiului Bucureşti şi Serviciul de Ambulanţã Bucureşti-Ilfov al Municipiului Bucureşti şi al Judeţului Ilfov vor duce la îndeplinire dispoziţiile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Cseke Attila

Bucureşti, 22 martie 2010.
Nr. 232.


ANEXĂ
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Serviciului de Ambulanţã Bucureşti-Ilfov
al Municipiului Bucureşti şi al Judeţului Ilfov




┌───────────────────────┐ ┌─────────────────────┐ ┌─────────────────────────────┐
│*) Compartiment Runos ├──────────┤ ├──────────────┤*) Compartiment audit intern │
└───────────────────────┘ ┌────────┤ Manager General ├────────────┐ │ │
┌───────────────────────┐ │ ┌─────┤ ├──────────┐ │ └─────────────────────────────┘
│Secretariat ├─┘ │ └─────────┬───────────┘ │ │ ┌─────────────────────────────┐
└───────────────────────┘ │ │ │ └─┤*) Compartiment statisticã şi│
│ │ │ │ informaticã │
┌──────────────────────────┐ │ │ │ └─────────────────────────────┘
│*) Compartiment securitate│ │ │ │ ┌─────────────────────────────┐
│ în muncã, PSI, evidenţã ├─┘ │ └───┤*) Compartiment legislaţie şi│
│ militarã şi apãrare │ │ │ contencios │
│ civilã │ │ └─────────────────────────────┘
└──────────────────────────┘ │

┌──────────────────────┬──────────────┴───────────────────┬─────────────────────────┐
│ │ │ │
┌──────┴───────┐ ┌────────┴─────────┐ ┌─────────┴───────────┐ ┌──────────┴──────────┐
│ Asistent Şef │┌────┤ Director Medical ├───┐ ┌──┤ Director Tehnic │┌─┤ Director Economic │
└──────┬───────┘│ └───────┬──────────┘ │ │ └─────────────────────┘│ └─────────────────────┘
┌──────┴──────┐ │ │ │ │ ┌─────────────────────┐│
│ Coordoneazã │ │ │ │ │ │ Compartiment de ││
│ activitatea │ │ │ ┌─────┴──────┐├──┤ transport medical ││ ┌─────────────────────┐
│personalului │ │ │ │ Farmacie ││ │neasistat planificat ││ │ *) Compartiment │
│sanitar mediu│ │ │ └────────────┘│ └─────────────────────┘├─┤ financiar- │
│ şi auxiliar │ │ │ │ ┌─────────────────────┐│ │ contabilitate │
│ sanitar │ │ │ │ │ Compartiment de ││ └─────────────────────┘
└─────────────┘ │ │ ├──┤ evidenţã şi ││
┌────────────────┘ │ │ │ întreţinere clãdiri ││
│ ┌──────────────────┬─┴─────────────┐ │ └─────────────────────┘│ ┌─────────────────────┐
│┌───────┴──────────┐ │ ┌──────┴───────┐│ ┌─────────────────────┐│ │*) Compartiment │
││ Compartiment de │ ┌────┴─────┐ │ Compartiment ││ │*) Compartiment │├─┤ achiziţii publice │
││asistenţã medicalã│ │Dispecerat│ │de consultaţii│├──┤ mişcare şi ││ │ şi aprovizionare │
││de urgenţã şi ├──┤medical de├──┤de urgenţã şi ││ │ exploatare auto ││ └─────────────────────┘
││transport medical │ │ urgenţã │ │ transport ││ └─────────────────────┘│
││ asistat │ └──────────┘ │ sanitar ││ ┌─────────────────────┐│
││ │ │ neasistat │├──┤ Atelier întreţinere ││ ┌─────────────────────┐
│└───────────────┬──┘ └──┬───────────┘│ │ şi reparaţii auto ││ │*) Compartiment │
│ │ │ │ └─────────────────────┘└─┤ arhivã şi │
│ │ │ │ ┌─────────────────────┐ │ registraturã │
│ ┌───┴──────────────────────┴─┐ │ │*) Compartiment │ └─────────────────────┘
│ │ Substaţii de ambulanţã │ ├──┤ tehnic, revizie │
│ └────────────────────────────┘ │ │ tehnicã, transport│
│ │ │ şi administrativ │
│ │ └─────────────────────┘
│ ┌────────────────────────────┐ │ ┌─────────────────────┐
└──┤ Compartiment de formare │ │ │*) Compartiment │
│ profesionalã │ └──┤ telecomunicaţii │
└────────────────────────────┘ └─────────────────────┘


__________
*) Compartimentele se pot organiza ca servicii cu minimum 5 posturi şi ca birouri cu minimum 3 posturi.
Se poate organiza un birou în cadrul unui serviciu cu minimum 8 posturi.

----


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016