Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 232 din 15 octombrie 2010  privind aprobarea modelului-cadru al Acordului de cooperare pentru organizarea si exercitarea unor activitati in scopul realizarii unor atributii stabilite prin lege autoritatilor administratiei publice locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 232 din 15 octombrie 2010 privind aprobarea modelului-cadru al Acordului de cooperare pentru organizarea si exercitarea unor activitati in scopul realizarii unor atributii stabilite prin lege autoritatilor administratiei publice locale

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 729 din 2 noiembrie 2010

    Având în vedere prevederile <>art. 24 alin. (1^3) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor şi ministrul finanţelor publice emit urmãtorul ordin:

    ART. 1
    (1) Se aprobã modelul-cadru al Acordului de cooperare pentru organizarea şi exercitarea unor activitãţi în scopul realizãrii unor atribuţii stabilite prin lege autoritãţilor administraţiei publice locale, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    (2) Prin adaptarea în mod corespunzãtor, modelul-cadru prevãzut în anexã poate fi utilizat pentru orice activitate care urmeazã a fi organizatã şi exercitatã prin cooperare între instituţiile publice locale.
    ART. 2
    Opţiunea pentru organizarea şi exercitarea unor activitãţi în scopul realizãrii unor atribuţii stabilite prin lege autoritãţilor administraţiei publice locale, prin acorduri de cooperare, revine în exclusivitate autoritãţilor administraţiei publice locale şi trebuie sã aibã la bazã principiile de eficienţã, eficacitate şi economicitate coroborate cu principiul autonomiei locale.
    ART. 3
    Prezentul ordin intrã în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.


            Ministrul administraţiei
                şi internelor,
             Traian-Constantin Igaş

           Ministrul finanţelor publice,
            Gheorghe Ialomiţianu


    ANEXĂ

                          ACORD DE COOPERARE
        pentru organizarea şi exercitarea activitãţii de ............

             Încheiat astãzi, ........... 20...
    CAP. I
    Pãrţile semnatare

    ART. 1
    Pãrţile prezentului acord de cooperare, denumit în continuare acord, sunt:
    A. Filiala Judeţeanã ........... a Asociaţiei ........./Asociaţia de dezvoltare intercomunitarã, denumitã în continuare - filiala/asociaţia, dupã caz, în calitate de entitate organizatoare a ......... pentru instituţii publice locale, aşa cum sunt definite la <>art. 2, alin. (1) pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prevãzute la lit. B, cu sediul în ......., str. ....... nr. ......, titularã a codului de înregistrare fiscalã ...... şi a contului nr. ......, deschis la Banca ......., reprezentatã prin domnul/doamna ......, care îndeplineşte funcţia de preşedinte al filialei/asociaţiei,
    şi
    B. Instituţia publicã localã care coopereazã în vederea finanţãrii şi realizãrii în comun a obiectivelor specifice ............, respectiv:
    B.1. Instituţia publicã localã ......., cu sediul în ....., str. ......, nr. ...., judeţul ......, titularã a codului de înregistrare fiscalã ...... şi a contului nr. ....., deschis la Trezoreria ......., reprezentatã prin domnul/doamna ....., având funcţia de ....., dupã caz, în baza Hotãrârii Consiliului Local/Judeţean nr. ...../.......;
    B.2. Instituţia publicã localã ......., cu sediul în ....., str. ......, nr. ...., judeţul ......, titularã a codului de înregistrare fiscalã ...... şi a contului nr. ....., deschis la Trezoreria ......., reprezentatã prin domnul/doamna ....., având funcţia de ....., dupã caz, în baza Hotãrârii Consiliului Local/Judeţean nr. ...../.......;
    B.3. etc.

    CAP. II
    Obiectul acordului de cooperare

    ART. 2
    Obiectul prezentului acord îl constituie cooperarea dintre pãrţile semnatare în vederea organizãrii şi exercitãrii activitãţii de ..............., în conformitate cu prevederile legale.
    ART. 3
    Prezentul acord stabileşte:
    a) drepturile şi obligaţiile pãrţilor în organizarea şi exercitarea activitãţii de ...............;
    b) atribuţiile structurii de ...............;
    c) obligaţiile financiare ale instituţiilor publice locale semnatare;
    d) obligativitatea confidenţialitãţii datelor şi a informaţiilor în posesia cãrora intrã oricare dintre persoanele implicate în acest proces.
    ART. 4
    Pãrţile semnatare stabilesc principiile care stau la baza aplicãrii acordului şi se obligã sã acţioneze consecvent pentru respectarea lor, sub forma:
    a) menţinerii autonomiei juridice, decizionale şi financiare a fiecãrei instituţii publice locale semnatare;
    b) îmbinãrii în mod echitabil a nevoilor de ...... cu resursele disponibile între pãrţile semnatare;
    c) respectãrii reciproce a confidenţialitãţii în desfãşurarea activitãţilor de ........ şi raportarea rezultatelor acestora;
    d) respectãrii cadrului legal, metodologic şi procedural, specific activitãţii de ....... .

    CAP. III
    Drepturile şi obligaţiile pãrţilor în organizarea şi exercitarea activitãţii de ............

    ART. 5
    Filiala/Asociaţia, dupã caz, în calitate de entitate organizatoare şi de angajator, Îşi asumã urmãtoarele obligaţii:
    a) sã constituie o structurã de ........, dimensionatã ca numãr de ........, astfel încât sã asigure realizarea activitãţii de ...... la toate instituţiile publice locale cuprinse în acord, dar nu mai puţin de ...... angajaţi cu normã întreagã;
    b) sã respecte procedurile privind parcurgerea celor 4 faze ale execuţiei bugetare, respectiv angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor prevãzute la art. 14, sã întocmeascã şi sã depunã declaraţiile privind impozitele şi contribuţiile aferente drepturilor de personal, precum şi pe cele specifice angajatorului, potrivit legii;
    c) sã asigure încãperile necesare şi adecvate pentru organizarea şi desfãşurarea activitãţilor structurii de ..........;
    d) sã asigure procesul de selectare şi angajare a personalului din structura de ...........;
    e) sã asigure condiţiile necesare realizãrii competenţelor privind ..............., planificate în conformitate cu normele generale de ...............;
    f) sã asigure condiţiile necesare pregãtirii profesionale a ............ la nivelul cerinţelor stabilite prin normele metodologice specifice instituţiilor publice locale;
    g) sã respecte cadrul legal, metodologic şi procedural, specific activitãţii de ............;
    h) sã conducã şi sã ţinã evidenţa cheltuielilor ocazionate de înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurii de ....... şi a decontãrii acestor cheltuieli între filialã/asociaţie, dupã caz, şi instituţii publice locale semnatare;
    i) sã publice trimestrial şi anual pe site-ul propriu de internet cheltuielile ocazionate de înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurii de ..........; situaţiile financiare respective se transmit în format electronic cãtre Ministerul Administraţiei şi Internelor şi cãtre Ministerul Finanţelor Publice, în termenul legal de la întocmire;
    j) sã stabileascã indicatorii de performanţã privind exercitarea activitãţii de ...........;
    k) sã calculeze şi sã raporteze anual indicatorii de performanţã privind exercitarea activitãţii de ........;
    l) sã realizeze şi sã publice un raport anual referitor la activitãţile implementate, cheltuielile efectuate, managementul resurselor umane, rezultatele obţinute, indicatorii de performanţã în exercitarea activitãţii de ........; raportul se aprobã de cãtre structurile de conducere ale filialei/asociaţiei pânã la data de 31 ianuarie a anului urmãtor celui pentru care se întocmeşte raportul şi se publicã, în termen de 5 zile de la aprobare, pe site-ul propriu de internet şi la avizierul de la sediul filialei/asociaţiei;
    m) sã întocmeascã planul anual, respectiv multianual de activitate (detaliat pentru anul urmãtor şi orientativ pe urmãtorii 2 ani); planul se aprobã de cãtre structurile de conducere ale filialei/asociaţiei pânã la data de 30 noiembrie a anului anterior şi se publicã, în termen de 5 zile de la aprobare, pe site-ul propriu de internet şi la avizierul de la sediul filialei/asociaţiei;
    n) sã elaboreze şi sã supunã aprobãrii metodologia de organizare a activitãţii de ......, în termen de cel mult 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului acord;
    o) sã convoace anual sau ori de câte ori considerã necesar reprezentanţii legali ai instituţiilor publice locale semnatare ale prezentului acord.
    ART. 6
    Instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord au urmãtoarele drepturi:
    a) sã propunã unele obiective de ........, specifice acestor unitãţi administrativ-teritoriale, în vederea cuprinderii acestora în planurile multianuale de ...............;
    b) sã solicite şi sã beneficieze de servicii de .......... pentru îmbunãtãţirea eficienţei şi eficacitãţii sistemului de management şi control intern care sã asigure atingerea obiectivelor instituţiilor publice locale;
    c) sã fie informate, în mod exclusiv şi operativ, asupra problemelor şi iregularitãţilor constatate cu ocazia competenţelor privind ......... efectuate;
    d) sã primeascã în mod exclusiv rapoartele de ...... care sunt întocmite, ca urmare a competenţelor privind ....... realizate la propria instituţie publicã localã;
    e) sã hotãrascã independent asupra acţiunilor necesare implementãrii recomandãrilor formulate în baza competenţelor privind ........ realizate;
    f) sã revoce unilateral prezentul acord, în condiţiile prezentului acord.
    ART. 7
    Instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord au urmãtoarele obligaţii:
    a) sã respecte metodologia de ......, respectiv documentarea temeinicã, participarea la şedinţe, analiza şi avizarea documentelor procedurale elaborate de ........., şi sã furnizeze, în scris sau verbal, informaţiile solicitate;
    b) sã asigure accesul la date, informaţii şi documente .........., în vederea atingerii obiectivelor competenţei privind ...........;
    c) sã asigure logistica necesarã desfãşurãrii competenţei privind ......., respectiv încãperi adecvate, acces la sistemele de comunicaţii şi tehnologia informaţiilor, furnituri de birou, precum şi alte mijloace materiale utile;
    d) sã acorde sprijin structurii de ........ în realizarea sarcinilor acesteia;
    e) sã elaboreze şi sã transmitã structurii de ...... planurile de acţiune necesare implementãrii recomandãrilor însuşite;
    f) sã informeze structura de ........ cu privire la modul de transpunere în practicã a recomandãrilor cuprinse în rapoartele de ...........;
    g) sã furnizeze informaţiile solicitate în vederea pregãtirii şi exercitarea competenţelor privind ...............;
    h) sã estimeze costurile necesare realizãrii competenţelor privind ....... solicitate în cursul exerciţiului financiar, sã prevadã aceste angajamente în bugetul local şi sã aloce cota-parte de cheltuieli stabilitã;
    i) sã participe la convocãrile prevãzute la art. 5 lit. o).

    CAP. IV
    Atribuţiile structurii de ...............

    ART. 8
    Structura de ......... se constituie distinct în subordinea preşedintelui filialei/asociaţiei, dupã caz, şi prin atribuţiile sale nu trebuie sã fie implicatã în activitãţile de ............... .
    ART. 9
    Atribuţiile structurii de .............. sunt:
    a) elaboreazã normele metodologice specifice privind exercitarea activitãţii de ......., aprobate de reprezentanţii legali ai tuturor instituţiilor publice locale semnatare şi avizate pentru conformitate de .................;
    b) elaboreazã, în cooperare cu fiecare reprezentant legal al instituţiei publice locale semnatare, proiectul planului anual şi multianual de .......... pentru fiecare instituţie publicã localã semnatarã, de regulã, pe o perioadã de ..... ani, şi pe baza acestora se centralizeazã în planul anual, respectiv în planul multianual de ....... al activitãţii de ........ constituite la nivelul filialei/asociaţiei, dupã caz;
    c) efectueazã activitãţi de ......, conform prevederilor legale în vigoare;
    d) raporteazã periodic reprezentantului legal al instituţiei publice locale asupra constatãrilor, concluziilor şi recomandãrilor rezultate din activitãţile sale de ....................;
    e) elaboreazã raportul anual al activitãţii de ...............;
    f) în cazul identificãrii unor nereguli sau posibile prejudicii, raporteazã imediat autoritãţilor administraţiei publice locale respective;
    g) asigurã confidenţialitatea datelor şi a informaţiilor rezultate în urma activitãţilor de ........ desfãşurate;
    h) sprijinã instituţiile publice locale semnatare sã rãspundã solicitãrilor organelor abilitate în timpul controalelor.
    ART. 10
    Planificarea şi efectuarea competenţelor privind ...... se realizeazã în mod echitabil pentru toate instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord, în funcţie de competenţele solicitate şi de resursele disponibile.
    ART. 11
    Structura de .......... asigurã efectuarea competenţelor privind .........., conform legii şi prevãzute în planurile de............... pentru fiecare instituţie publicã localã semnatarã a prezentului acord şi formuleazã concluzii şi recomandãri pentru îmbunãtãţirea activitãţilor ................. .

    CAP. V
    Drepturile şi obligaţiile financiare ale pãrţilor

    ART. 12
    În vederea realizãrii în comun a activitãţii de ........, pãrţile susţin financiar înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurii de ........ .
    ART. 13
    (1) Organizarea şi exercitarea în concret a activitãţii de .......... pentru instituţiile publice locale semnatare şi asigurarea evidenţelor privind activitãţile desfãşurate, precum şi costurile aferente acestora sunt în responsabilitatea filialei/asociaţiei, în calitate de entitate organizatoare.
    (2) Finanţarea cheltuielilor prevãzute la alin. (1) se realizeazã prin plata cotei-pãrţi ce revine fiecãrei instituţii publice locale semnatare a prezentului acord.
    ART. 14
    (1) Cheltuielile ocazionate de înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurilor de .......... se finanţeazã prin contribuţia din bugetul instituţiilor publice locale semnatare.
    (2) Cota-parte din cheltuielile determinate de funcţionarea structurilor de ......... ce revine fiecãrei instituţii publice locale semnatare trebuie sã fie mai micã decât cheltuielile ocazionate pentru prestarea aceleiaşi activitãţi de cãtre fiecare instituţie publicã localã în parte, cu respectarea principiilor de eficienţã, eficacitate şi economicitate.
    (3) Cota-parte a fiecãrei instituţii publice locale, plãtibilã lunar în contul filialei/asociaţiei pentru luna urmãtoare, se stabileşte înainte de începerea anului financiar, în baza fundamentãrilor fãcute de reprezentanţii legali ai instituţiilor publice locale semnatare cu privire la frecvenţa cu care va fi prestatã activitatea de ......., precum şi costul mediu zilnic per activitate prestatã.
    (4) Nivelul cotei-pãrţi:
    a) se stabileşte pentru o lunã şi nu poate fi fracţionat;
    b) se rotunjeşte la 10 lei în favoarea filialei/asociaţiei;
    c) va respecta principiile de eficienţã, eficacitate şi economicitate, prevãzute la <>art. 24 alin. (1^1) din Legea nr. 273/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    ART. 15
    (1) În cazul realizãrii activitãţii de ............... prin intermediul filialei/asociaţiei, instituţiile publice locale semnatare achitã cota-parte, pe întreaga duratã de existenţã a prezentului acord, dupã cum urmeazã:
    a) pânã cel mai târziu în ultima zi lucrãtoare a fiecãrei luni pentru luna urmãtoare;
    b) ca excepţie de la prevederile lit. a), pentru perioada cuprinsã între data semnãrii prezentului acord şi sfârşitul lunii respective, în termen de ... zile lucrãtoare de la data semnãrii.
    (2) Pentru neplata la termen a obligaţiilor ce le revin, potrivit alin. (1), instituţiile publice locale semnatare datoreazã majorãri de întârziere calculate pentru fiecare lunã sau fracţie de lunã de întârziere, începând cu ziua imediat urmãtoare termenului de scadenţã şi pânã la data stingerii sumei datorate, inclusiv.
    (3) Nivelul majorãrii de întârziere este cel prevãzut pentru obligaţiile fiscale cuvenite bugetelor locale.
    (4) În cazul în care instituţia publicã localã semnatarã nu achitã cota-parte la termenele prevãzute la alin. (1), filiala/asociaţia, dupã caz, înainteazã o notificare cãtre instituţia publicã localã respectivã, aceasta constituind titlu executoriu, fãrã îndeplinirea niciunei alte proceduri.

    CAP. VI
    Clauze de confidenţialitate şi incompatibilitate

    ART. 16
    Informaţiile, datele şi documentele utilizate de ............ în cadrul desfãşurãrii competenţelor privind ........ sunt confidenţiale conform prevederilor ...................... .
    ART. 17
    Documentele privind ......, inclusiv raportul de ........, sunt comunicate şi puse la dispoziţia exclusivã a reprezentanţilor legali ai instituţiilor publice locale afiliate.
    ART. 18
    Prin clauza de confidenţialitate pãrţile semnatare ale prezentului acord convin ca, pe toatã durata acestuia, dar şi dupã încetarea lui, sã nu solicite de la personalul structurii de ...... date sau informaţii care privesc oricare dintre celelalte instituţii publice locale implicate în acţiunea de cooperare şi de care acesta a luat cunoştinţã în timpul exercitãrii competenţelor privind ................... .
    ART. 19
    .............. asigurã confidenţialitatea datelor, a informaţiilor şi a documentelor între instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord.
    ART. 20
    Divulgarea unor date, informaţii sau documente de naturã sã aducã prejudicii instituţiilor publice locale semnatare ale prezentului acord se sancţioneazã potrivit legislaţiei în vigoare.

    CAP. VII
    Forţa majorã şi litigiile

    ART. 21
    (1) Niciuna dintre pãrţile prezentului acord nu rãspunde de neexecutarea sau executarea necorespunzãtoare a obligaţiilor asumate, dacã acestea sunt urmare a unui caz de forţã majorã.
    (2) Forţa majorã constituie un obstacol de neînfrânt şi inevitabil şi provoacã imposibilitatea absolutã de executare, fiind imprevizibilã; sunt considerate caz de forţã majorã, în sensul prezentului acord, împrejurãri ca: rãzboi, revoluţie, cutremur, marile inundaţii.
    ART. 22
    Nu se considerã caz de forţã majorã acel eveniment care îndeplineşte cumulativ condiţiile:
    a) nu este adus la cunoştinţa pãrţilor semnatare ale prezentului acord, în cel mult ... zile lucrãtoare de la producere;
    b) existã indicii cã nu sunt luate toate mãsurile posibile în vederea reducerii consecinţelor acestuia.
    ART. 23
    Orice neînţelegere care decurge din interpretarea sau executarea prezentului acord este soluţionatã de pãrţile semnatare pe cale amiabilã.
    ART. 24
    În cazul în care soluţionarea neînţelegerii pe cale amiabilã nu este posibilã, litigiul dintre pãrţile semnatare ale prezentului acord se soluţioneazã de cãtre instanţele de judecatã competente, potrivit legii.

    CAP. VIII
    Durata şi desfiinţarea acordului de cooperare

    ART. 25
    Prezentul acord se încheie pe o duratã nedeterminatã şi intrã în vigoare de la data semnãrii lui de cãtre reprezentanţii legali ai pãrţilor semnatare.
    ART. 26
    Modificarea sau desfiinţarea prezentului acord în cursul executãrii lui se poate face numai pentru motive obiective, întemeiate şi neimputabile pãrţilor, prin acordul de voinţã al acestora.
    ART. 27
    Prezentul acord poate fi modificat prin acte adiţionale aprobate de reprezentanţii legali ai pãrţilor acordului.
    ART. 28
    (1) Calitatea unei instituţii publice locale de parte în prezentul acord poate înceta, în baza hotãrârii consiliului local/judeţean adoptate în acest sens, începând cu data de 1 ianuarie a anului urmãtor celui în care se comunicã filialei/asociaţiei hotãrârea respectivã.
    (2) Hotãrârea prevãzutã la alin. (1) trebuie sã fie adoptatã cu cel puţin 60 de zile înainte de sfârşitul anului bugetar.
    (3) Pe parcursul perioadei prevãzute la alin. (2) instituţia publicã localã respectivã poate reveni asupra opţiunii de încetare a calitãţii de parte în prezentul acord, dar nu mai târziu de 60 de zile înainte de sfârşitul anului bugetar, caz în care aceasta trebuie sã comunice filialei/asociaţiei hotãrârea consiliului local/judeţean prin care abrogã hotãrârea prevãzutã la alin. (1).

    CAP. IX
    Dispoziţii finale

    ART. 29
    (1) Anual, pãrţile prezentului acord se reunesc pentru:
    a) efectuarea analizei rezultatelor executãrii acordului şi aprobarea raportului anual de activitate;
    b) stabilirea de mãsuri privind eficientizarea activitãţii de ..........;
    c) aprobarea planului anual şi a celui multianual de ...........;
    d) stabilirea cotei-pãrţi lunare datorate de instituţiile publice locale semnatare.
    (2) Mãsurile prevãzute la alin. (1) lit. b)-d) se adoptã cel mai târziu în luna noiembrie a anului curent pentru anul urmãtor.
    (3) Dezbaterile din reuniunile prevãzute la alin. (1) se cuprind într-un proces-verbal şi se semneazã de cãtre reprezentanţii legali prezenţi ai pãrţilor semnatare ale prezentului acord.
    (4) Mãsurile prevãzute la alin. (1) lit. b)-d) se adoptã cu votul majoritãţii reprezentanţilor legali ai instituţiilor publice locale semnatare ale prezentului acord şi devin obligatorii pentru toate pãrţile, inclusiv pentru instituţii publice locale care nu au fost reprezentate sau ai cãror reprezentanţi legali au votat împotriva mãsurilor respective.
    ART. 30
    Prezentul acord, prin act adiţional:
    a) poate fi modificat numai cu acordul scris al tuturor pãrţilor semnatare ale acordului;
    b) se modificã oricând pe durata existenţei sale, ca urmare a evenimentelor legislative intervenite asupra actelor normative care au stat la baza adoptãrii lui.
    ART. 31
    Încheierea şi desfiinţarea prezentului acord se comunicã, în termen de 5 zile de la aprobare, Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Ministerului Finanţelor Publice.
    ART. 32
    Actul de înfiinţare şi statutul filialei/asociaţiei, dupã caz, se modificã potrivit prezentului acord în termen de 45 de zile de la încheierea acestuia.

                        *

    Prezentul acord a fost încheiat în .... exemplare, toate fiind identic egale din punct de vedere juridic, câte un exemplar pentru fiecare parte semnatarã, astãzi, ........... 20 ...... .

                        *

               Semnãturile reprezentanţilor pãrţilor


┌──────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│ L.S. │Preşedintele filialei/asociaţiei, dupã caz │
│ ├───────────────────────┬──────────────────────────┤
│ │1. Semnãtura │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │2. Data semnãturii │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │3. Înregistrat sub nr. │ │
└──────┴───────────────────────┴──────────────────────────┘
┌──────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│L.S. │Conducãtorul instituţiei publice locale, B.1.: │
│ ├───────────────────────┬──────────────────────────┤
│ │1. Semnãtura │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │2. Data semnãturii │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │3. Înregistrat sub nr. │ │
└──────┴───────────────────────┴──────────────────────────┘
┌──────┬──────────────────────────────────────────────────┐
│L.S. │Conducãtorul instituţiei publice locale, B.2.: │
│ ├───────────────────────┬──────────────────────────┤
│ │1. Semnãtura │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │2. Data semnãturii │ │
│ ├───────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │3. Înregistrat sub nr. │ │
└──────┴───────────────────────┴──────────────────────────┘


                  _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016