Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere: - prevederile art. 175 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare; - Decizia prim-ministrului nr. 267/2013 privind unele măsuri pentru exercitarea funcţiei de preşedinte al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor; - prevederile Hotărârii Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor nr. 9/2012*) privind aprobarea constituirii Comisiei de evaluare în vederea acreditării pentru fiecare spital; - prevederile Hotărârii Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor nr. 20/2012*) privind modificarea anexei Hotărârii nr. 9/2012 privind aprobarea constituirii Comisiei de evaluare în vederea acreditării pentru fiecare spital;---------- *) Hotărârile Comitetului director al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor nr. 9/2012 şi nr. 20/2012 nu au fost publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I. - Metodologia privind criteriile de selecţie şi de formare a evaluatorilor înscrişi în Registrul Co.N.A.S. de evidenţă a evaluatorilor**);---------- **) Metodologia privind criteriile de selecţie şi de formare a evaluatorilor înscrişi în Registrul Co.N.A.S. de evidenţă a evaluatorilor nu a fost publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I. - Referatul de necesitate emis de către Direcţia economică, achiziţii publice şi administrativ nr. 3.320/2DEAPA din 23 septembrie 2013, aprobat cu nr. 3.540/1SP din 25 septembrie 2013, în temeiul art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 1.148/2008 privind componenţa, atribuţiile şi modul de organizare şi funcţionare ale Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, republicată, preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor emite prezentul ordin. ART. 1 Pentru primul ciclu de acreditare 2011-2015 se aprobă şi se confirmă prin prezentul ordin constituirea Comisiei de evaluare în vederea acreditării pentru fiecare unitate sanitară cu paturi, respectiv:
┌────┬────────────────────────┬────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
│Nr. │Număr de paturi aferente│ Numărul membrilor │ Specialitatea membrilor │
│crt.│ unităţii sanitare care │Comisiei de evaluare│ (corelată cu Metodologia privind │
│ │face obiectul procesului│unitate sanitară cu │criteriile de selecţie şi de formare │
│ │ de acreditare Co.N.A.S.│ paturi │a evaluatorilor înscrişi în Registrul│
│ │ │ │ Co.N.A.S. de evidenţă a │
│ │ │ │ evaluatorilor***) │
├────┼────────────────────────┼────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 1.│1-100 de paturi │ 3 │● Preşedinte │
│ │ │ │● Medic │
│ │ │ │● Economist/Jurist │
├────┼────────────────────────┼────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 2.│101-300 de paturi │ 5 │● Preşedinte │
│ │ │ │● Medic │
│ │ │ │● Asistent medical │
│ │ │ │● Economist/Jurist │
│ │ │ │● Tehnic/Alte specialităţi │
├────┼────────────────────────┼────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 3.│301-600 de paturi │ 6 │● Preşedinte │
│ │ │ │● Medic │
│ │ │ │● Asistent medical │
│ │ │ │● Asistent medical │
│ │ │ │● Economist/Jurist │
│ │ │ │● Tehnic/Alte specialităţi │
├────┼────────────────────────┼────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
│ 4.│peste 600 de paturi │ 7 │● Preşedinte │
│ │ │ │● Medic │
│ │ │ │● Medic │
│ │ │ │● Asistent medical │
│ │ │ │● Asistent medical │
│ │ │ │● Economist/Jurist │
│ │ │ │● Tehnic/Alte specialităţi │
└────┴────────────────────────┴────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
---------- ***) Conform Metodologiei privind criteriile de selecţie şi de formare a evaluatorilor înscrişi în Registrul Co.N.A.S. de evidenţă a evaluatorilor, pentru a participa la programul de formare al Co.N.A.S., candidatul trebuie să fie absolvent de studii superioare (de lungă sau de scurtă durată), studii postliceale în unul din domeniile: medicină, asistenţă medicală, farmacie, biochimie, economie, juridic, tehnic, management. ART. 2 (1) La data publicării prezentului ordin încetează orice prevedere care contravine prevederilor acestuia, aprobată prin ordin al preşedintelui Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor sau prin orice altă dispoziţie. (2) Prevederile prezentului ordin vor fi duse la îndeplinire de toate structurile componente ale Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, diseminarea acestuia realizându-se prin grija Direcţiei resurse umane. (3) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, prin grija Direcţiei juridice şi relaţii internaţionale. Costurile ocazionate de publicarea în Monitorul Oficial al României, Partea I, se vor suporta din bugetul de venituri şi cheltuieli al Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor. (4) Prezentul ordin se publică pe site-ul Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, www.conas.gov.ro, prin grija Direcţiei resurse umane. Preşedintele Comisiei Naţionale de Acreditare a Spitalelor, Bogdan-George Jansen Bucureşti, 25 septembrie 2013. Nr. 228. ------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.