Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 222 din 15 septembrie 2009  pentru aprobarea indicatorilor specifici de fundamentare a fondului de salarii in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 222 din 15 septembrie 2009 pentru aprobarea indicatorilor specifici de fundamentare a fondului de salarii in domeniul serviciilor comunitare de utilitati publice

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 634 din 25 septembrie 2009
ORDIN nr. 222 din 15 septembrie 2009
pentru aprobarea indicatorilor specifici de fundamentare a fondului de salarii în domeniul serviciilor comunitare de utilitãţi publice
EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 634 din 25 septembrie 2009


Având în vedere prevederile <>art. 7 alin. (6) şi ale <>art. 10 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 79/2008 privind mãsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 203/2009 ,
în temeiul dispoziţiilor <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

viceprim-ministrul, ministrul administraţiei şi internelor, emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã indicatorii specifici de fundamentare a fondului de salarii în domeniul serviciilor comunitare de utilitãţi publice definite în <>Legea serviciilor comunitare de utilitãţi publice nr. 51/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prevãzuţi în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Autoritãţile administraţiei publice locale vor dispune mãsurile necesare pentru ducerea la îndeplinire a dispoziţiilor prezentului ordin.
ART. 3
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului administraţiei publice nr. 502/2001 pentru aprobarea <>Normelor metodologice de aplicare, în domeniul serviciilor publice de gospodãrie comunalã, a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 79/2001 privind întãrirea disciplinei economico-financiare şi alte dispoziţii cu caracter financiar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 556 din 6 septembrie 2001.
ART. 4
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


Viceprim-ministru, ministrul administraţiei şi internelor,
Dan Nica

Bucureşti, 15 septembrie 2009.
Nr. 222.


ANEXÃ

Indicatorii specifici de fundamentare a fondului de salarii
în domeniul serviciilor comunitare de utilitãţi publice

1. Fundamentarea fondului de salarii anual, prevãzut în bugetul de venituri şi cheltuieli al operatorilor furnizori/prestatori ai serviciilor comunitare de utilitãţi publice definite în <>Legea serviciilor comunitare de utilitãţi publice nr. 51/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, aflaţi în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea autoritãţilor administraţiei publice locale, se face pe baza indicelui de creştere a câştigului salarial mediu brut lunar, condiţionat de îndeplinirea urmãtorilor indicatori de performanţã:
a) asigurarea continuitãţii calitative şi cantitative a serviciului, la nivelul parametrilor contractuali, prin reducerea perioadelor de întrerupere a furnizãrii/prestãrii serviciilor, respectiv a duratei intervenţiilor planificate şi/sau accidentale pentru revizii şi reparaţii la sistemele de utilitãţi publice aferente acestora, raportat la anul anterior adoptat ca nivel de referinţã;
b) reducerea consumurilor specifice de energie, combustibili şi materii prime pe unitatea de produs/serviciu furnizat/prestat utilizatorilor, în termeni comparabili, în raport cu anul anterior adoptat ca nivel de referinţã;
c) creşterea gradului de încasare a facturilor emise, raportat la gradul de încasare realizat în anul anterior, inclusiv prin promovarea contractelor individuale de furnizare/prestare a serviciilor şi a tarifului compus, în sistem binom.
2. Indicatorii prevãzuţi la pct. 1 se aplicã tuturor operatorilor/operatorilor regionali aflaţi în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea autoritãţilor administraţiei publice locale, indiferent de forma de organizare şi statutul juridic al acestora - servicii de interes local sau judeţean cu personalitate juridicã, respectiv societãţi comerciale la care unitãţile administrativ-teritoriale sunt acţionari unici sau majoritari - şi de forma de gestiune în care aceştia îşi desfãşoarã activitatea - gestiune directã, respectiv gestiune delegatã.
3. Autoritãţile administraţiei publice locale în subordinea, coordonarea sau sub autoritatea cãrora se aflã operatorii serviciilor comunitare de utilitãţi publice, în conformitate cu atribuţiile şi responsabilitãţile ce le revin potrivit <>Legii nr. 51/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pot adopta, suplimentar faţã de indicatorii prevãzuţi la pct. 1, şi alţi indicatori de performanţã, dupã consultarea conducerii operatorului şi a organizaţiei sindicale, pentru a asigura:
a) creşterea numãrului de utilizatori la nivelul unitãţilor administrativ-teritoriale raportat la anul anterior, considerat nivel de referinţã;
b) creşterea gradului de acoperire a serviciului la nivelul unitãţilor administrativ-teritoriale faţã de anul anterior, adoptat ca nivel de referinţã, corespunzãtor dezvoltãrii/extinderii sistemelor de utilitãţi publice aferente serviciilor;
c) creşterea gradului de satisfacţie a utilizatorilor, respectiv creşterea adaptabilitãţii serviciilor la cerinţele acestora, reflectatã prin reducerea numãrului de reclamaţii faţã de anul precedent, adoptat ca nivel de referinţã;
d) creşterea gradului de transparenţã şi protecţie a utilizatorilor, în raportul contractual al acestora cu operatorul, cu privire la stabilirea contravalorii serviciilor furnizate/prestate prin individualizarea consumurilor, facturarea individualã, îmbunãtãţirea procedurilor de determinare, facturare şi platã a consumurilor/ cantitãţilor de utilitãţi publice furnizate/prestate.

--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016