Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 219 din 9 februarie 2016  privind aprobarea modelului de cerere pentru solicitarea ajutoarelor de urgenţă suplimentare acordate însoţitorilor persoanelor rănite în tragicul eveniment din 30 octombrie 2015    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 219 din 9 februarie 2016 privind aprobarea modelului de cerere pentru solicitarea ajutoarelor de urgenţă suplimentare acordate însoţitorilor persoanelor rănite în tragicul eveniment din 30 octombrie 2015

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 104 din 10 februarie 2016

    Având în vedere art. 3 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2016 pentru acordarea unor ajutoare de urgenţă suplimentare în cazul persoanelor rănite în tragicul eveniment din 30 octombrie 2015,
    în temeiul art. 18 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 344/2014 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, precum şi pentru modificarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă modelul cererii pentru solicitarea ajutorului de urgenţă suplimentar acordat însoţitorilor persoanele rănite în tragicul eveniment produs în clubul "Colectiv" din municipiul Bucureşti, în data de 30 octombrie 2015, şi care asigură sprijin pentru aceştia în perioadele în care efectuează servicii medicale în ambulatoriu, în ţară sau în străinătate.
    ART. 2
    Modelul cererii este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    Ministrul muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice,
                               Claudia-Ana Costea

    Bucureşti, 9 februarie 2016.
    Nr. 219.


    ANEXĂ

                 Către Agenţia de Plăţi şi Inspecţie Socială a
                ................ (judeţul/municipiul Bucureşti)

               Stimate Domnule/Stimată Doamnă Director Executiv,


 Subsemnata/Subsemnatul,
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Numele |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Prenumele |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Cod numeric personal |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Act de identitate/doveditor |__|__|__|__| Seria |__|__|__| Nr. |__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ (copie ataşată)* │
│ Eliberat de |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| La data de |__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ (z z) (l l) (a a a a) │
│* CN - Certificat de naştere BI - buletin de CI - carte de │
│ CIP - carte de identitate identitate identitate │
│ provizorie P - paşaport │
├────────────────────────── │
│ Cu domiciliul în: Strada |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Nr. |__|__|__|__|__| Bl. |__|__|__|__|__| Sc. |__|__| Et. |__|__| Apart. |__|__|__|__| │
│ Sector |__|__|__| │
│ Localitatea |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Judeţ |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| Tel./Mobil|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

 în calitate de însoţitor al rănitului
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Numele |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Prenumele |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Cod numeric personal |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Act de identitate/doveditor |__|__|__|__| Seria |__|__|__| Nr. |__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ (copie ataşată)* │
│ Eliberat de |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| La data de |__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ (z z) (l l) (a a a a) │
│* CN - Certificat de naştere BI - buletin de CI - carte de │
│ CIP - carte de identitate identitate identitate │
│ provizorie P - paşaport │
├────────────────────────── │
│ Cu domiciliul în: Strada |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Nr. |__|__|__|__|__| Bl. |__|__|__|__|__| Sc. |__|__| Et. |__|__| Apart. |__|__|__|__| │
│ Sector |__|__|__| │
│ Localitatea |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Judeţ |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| Tel./Mobil|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

 solicit acordarea ajutorului de urgenţă suplimentar în baza Hotarârii Guvernului nr. 34/2016.
 Menţionez că rănitul a fost internat la furnizorul de servicii medicale .....................
 din oraşul .................... ţara .................... în perioada .......................
 şi de unde s-a externat în data ......................
 şi va urma un tratament ambulatoriu la furnizorul de servicii medicale ......................
 din oraşul ................. ţara ................. începând cu data de .....................
 Plata se va face în:
┌───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│[] Numerar │
│[] Cont bancar Nume titular cont |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Număr cont bancar |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
│ Deschis la banca: |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__| │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 Am luat la cunoştinţă faptul că, în situaţia în care perioada de tratament în ambulatoriu
 este mai mică decât cea pentru care s-a efectuat plata ajutorului, trebuie să returnez
 sumele acordate peste sumele aferente perioadei efective de tratament.


    Data ..................... Semnătura .......................


                                  -----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016