Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 218 din 31 martie 2008  pentru aprobarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 218 din 31 martie 2008 pentru aprobarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

EMITENT: MINISTERUL AGRICULTURII SI DEZVOLTARII RURALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 285 din 11 aprilie 2008

În baza prevederilor art. 6 alin. (1) lit. b) şi alin. (4) şi ale <>art. 8 din Legea vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 7 alin. (7) din Hotãrârea Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale,
având în vedere Avizul Consiliului Naţional de Vânãtoare nr. 1/2007 şi Referatul de aprobare nr. 248.463 din 6 august 2007,

ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor nr. 95/2003 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea criteriilor de atribuire a dreptului de gestionare a fondurilor de vânãtoare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 143 din 5 martie 2003, <>Ordinul ministrului agriculturii, alimentaţiei şi pãdurilor nr. 279/2003 pentru aprobarea Instrucţiunilor de calcul al tarifelor de atribuire în gestiune, respectiv de pornire la licitaţia pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondurilor de vânãtoare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 294 din 25 aprilie 2003, şi <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor şi dezvoltãrii rurale nr. 509/2005 pentru aprobarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a fondurilor de vânãtoare şi organizarea licitaţiilor pentru atribuirea în gestiune, precum şi modificarea şi completarea art. 17 din anexele nr. 1-4 la <>Ordinul ministrului agriculturii, pãdurilor, apelor şi mediului nr. 126/2004 pentru aprobarea modelului de contract-cadru de gestionare a fondurilor de vânãtoare specifice fiecãrei categorii de gestionari prevãzute de <>Legea fondului cinegetic şi a protecţiei vânatului nr. 103/1996 , republicatã, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 590 din 7 iulie 2005.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii şi dezvoltãrii rurale,
Dacian Cioloş

Bucureşti, 31 martie 2008.
Nr. 218.


ANEXĂ

REGULAMENT
privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

ART. 1
(1) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânãtoare se realizeazã de cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã, denumitã în continuare administrator, prin atribuire directã pentru:
a) gestionarul propus de proprietarul de teren sau de asociaţia de proprietari de terenuri, în condiţiile prevãzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. a) din <>Legea vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) administratorul pãdurilor proprietate publicã a statului, instituţiile publice care au ca obiect de activitate cercetarea ştiinţificã în domeniul cinegetic şi instituţiile de învãţãmânt de stat care au ca disciplinã de studiu vânatul şi vânãtoarea, în condiţiile prevãzute la <>art. 8 alin. (1) pct. A lit. b) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
c) gestionarul consacrat, astfel cum este definit de <>Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, la cererea acestuia, în condiţiile prevãzute la art. 8 alin. (1) pct. A lit. c) din aceeaşi lege.
(2) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânãtoare se realizeazã de cãtre administrator prin licitaţie publicã pentru fondurile de vânãtoare neatribuite în condiţiile alin. (1).
ART. 2
Atribuirea directã prevãzutã la art. 1 alin. (1) nu se realizeazã în urmãtoarele cazuri:
a) categoriile de gestionari care au dreptul la acest tip de atribuire potrivit legii nu îşi exprimã acest drept;
b) contractul de gestionare încheiat pentru fondul de vânãtoare respectiv a fost reziliat la iniţiativa administratorului din motive imputabile gestionarului care solicitã atribuirea;
c) raporturile contractuale dintre administrator şi gestionarul care solicitã atribuirea faunei cinegetice din cuprinsul aceluiaşi fond de vânãtoare au încetat ca urmare a solicitãrii acestuia din urmã.
ART. 3
(1) Atribuirea directã a dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânãtoare se realizeazã numai dacã solicitantul dovedeşte îndeplinirea uneia dintre urmãtoarele condiţii:
a) este propus, prin înscrisuri autentificate, pentru atribuirea directã de cãtre o persoanã fizicã sau o persoanã juridicã ce dovedeşte, prin înscrisuri legalizate, proprietatea asupra a minimum 51% din suprafaţa fondului de vânãtoare în cauzã, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. a);
b) deţine calitatea de gestionar prevãzutã la <>art. 7 lit. d), e) şi f) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi fac dovada prin înscrisuri legalizate a deţinerii în proprietatea statului a minimum 51% din suprafaţa fondului de vânãtoare, pentru atribuirea prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. b);
c) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, doveditã prin înscrisuri legalizate, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. c).
(2) În situaţia în care douã sau mai multe persoane fizice, juridice ori asociaţii de proprietari fac dovada cã deţin minimum 51% din suprafaţa fondului de vânãtoare, atribuirea se realizeazã în favoarea gestionarului propus de cea care deţine suprafaţa cea mai mare.
ART. 4
(1) Pentru recunoaşterea deţinerii în proprietate a minimum 51% din suprafaţa fiecãrui fond de vânãtoare, pentru situaţia prevãzutã la art. 3 lit. a) în cazul asociaţiilor de proprietari, acestea trebuie sã facã dovada îndeplinirii cumulative a urmãtoarelor condiţii:
a) sunt constituite conform legii;
b) au ca scop alegerea şi propunerea gestionarului fondului de vânãtoare în cuprinsul cãruia persoanele asociate deţin în proprietate mai mult de 51% din suprafaţa acestuia, cu care administratorul fondului cinegetic poate încheia contract de gestionare;
c) fac dovada proprietãţii cu înscrisuri oficiale sau autentice, dupã caz.
(2) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevãzute la alin. (1) se face prin depunerea urmãtoarelor documente în copie legalizatã:
a) act constitutiv şi statut care trebuie sã cuprindã suprafaţa deţinutã prin asocierea proprietarilor şi scopul prevãzut la alin. (1) lit. b);
b) hotãrâre judecãtoreascã de înfiinţare;
c) certificat de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor.
ART. 5
Fondurile de vânãtoare destinate instituţiilor de învãţãmânt de stat şi celor de cercetare ştiinţificã cu profil cinegetic din România se atribuie în gestiune prin ordin al conducãtorului administratorului, potrivit legii şi prezentului regulament.
ART. 6
Pentru a beneficia de atribuirea directã în condiţiile art. 3 solicitanţii trebuie sã depunã o cerere, întocmitã în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 1, şi sã facã dovada îndeplinirii cumulative a urmãtoarelor condiţii:
a) deţin licenţa, conform prevederilor legale în vigoare;
b) oferã o garanţie bancarã de participare la nivelul de minimum jumãtate din valoarea tarifelor stabilite în conformitate cu prevederile <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru fondurile de vânãtoare ce fac obiectul solicitãrii de atribuire, prin indisponibilizarea acestei sume într-un cont bancar la dispoziţia administratorului;
c) consimt ca, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor de vânãtoare pentru care au obţinut dreptul de gestionare, sã aibã angajatã cu contract individual de muncã câte o persoanã pentru exercitarea în principal a atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânãtoare atribuit.
ART. 7
(1) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevãzute la art. 6 se face prin depunerea urmãtoarelor documente:
a) copie de pe licenţa emisã de administrator;
b) scrisoare de garanţie bancarã, în original, întocmitã în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 2;
c) consimţãmântul prevãzut la art. 6 lit. c), întocmit în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 3.
(2) Documentele prevãzute la alin. (1), cele prevãzute la art. 3 şi art. 4 alin. (2) se depun odatã cu solicitarea de atribuire a dreptului de gestionare şi constituie dosarul de atribuire directã.
(3) Întocmirea necorespunzãtoare a documentelor care constituie dosarul de atribuire directã, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de cãtre administrator şi publicarea în presã a documentelor prevãzute la alin. (2) atrag respingerea solicitãrii de atribuire directã.
ART. 8
(1) Demararea procedurilor de atribuire se face publicã de cãtre administrator cu minimum 15 zile calendaristice anterior termenului limitã de depunere a dosarelor de atribuire directã, prin afişarea anunţului la sediul acestuia, pe site-ul propriu şi prin publicarea acestuia într-un cotidian de circulaţie naţionalã şi într-un cotidian judeţean din judeţul/judeţele în care sunt situate fondurile de vânãtoare care urmeazã sã fie atribuite.
(2) Anunţul prevãzut la alin. (1) cuprinde:
a) fondurile de vânãtoare care fac obiectul atribuirii;
b) valoarea tarifelor de atribuire;
c) locul de depunere a solicitãrilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a acţiunii de atribuire.
(3) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 10 zile calendaristice de la expirarea termenului limitã prevãzut la alin. (1), de cãtre o comisie alcãtuitã din 5 membri, a cãrei componenţã se aprobã prin ordin al conducãtorului administratorului, şi este alcãtuitã din:
a) conducãtorul direcţiei de specialitate din cadrul administratorului, care îndeplineşte funcţia de preşedinte al comisiei;
b) un reprezentant al direcţiei de specialitate din cadrul administratorului - membru;
c) un reprezentant al direcţiei de politici, strategii şi reglementãri silvice din cadrul administratorului - membru;
d) un reprezentant al direcţiei juridice din cadrul administratorului - membru;
e) un reprezentant al direcţiei generale buget-finanţe şi fonduri europene din cadrul administratorului - membru.
(4) Secretariatul tehnic al comisiei prevãzute la alin. (3) este asigurat de 2 reprezentanţi ai direcţiei de specialitate din cadrul administratorului.
(5) Hotãrârile comisiei prevãzute la alin. (3) se pot lua şi în prezenţa a 3 membri ai acesteia, dar este obligatorie prezenţa preşedintelui.
(6) În termenul prevãzut la alin. (3) comisia de atribuire directã afişeazã la sediul administratorului o listã care cuprinde fondurile de vânãtoare a cãror atribuire urmeazã a se face în mod direct şi gestionarii admişi.
ART. 9
(1) Hotãrârile comisiei prevãzute la art. 8 alin. (3) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrãtoare de la afişarea listei prevãzute la art. 8 alin. (6).
(2) Contestaţiile se soluţioneazã de o comisie de analizã a contestaţiilor, în termen de 3 zile lucrãtoare de la data înregistrãrii acestora.
(3) Comisia prevãzutã la alin. (2) este numitã prin decizie a conducãtorului autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, alcãtuitã din:
a) conducãtorul direcţiei de politici, strategii şi reglementãri silvice din cadrul administratorului - preşedinte;
b) un reprezentant al direcţiei dezvoltare forestierã şi consolidare pãduri private, cu studii de specialitate juridice, din cadrul administratorului - membru;
c) un reprezentant al direcţiei de specialitate din cadrul administratorului - membru.
ART. 10
Rezultatele atribuirii directe realizate conform art. 8 şi 9 se afişeazã la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia.
ART. 11
(1) Demararea acţiunii de atribuire în gestiune prin licitaţie publicã se anunţã de cãtre administrator în termen de 5 zile lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor atribuirii directe prevãzute la art. 10, prin afişarea anunţului la sediul acestuia şi pe site-ul propriu.
(2) Anunţul prevãzut la alin. (1) cuprinde:
a) fondurile de vânãtoare care fac obiectul atribuirii prin licitaţie publicã;
b) valoarea tarifelor de pornire la licitaţie a acestora;
c) termenul şi locul de depunere a solicitãrilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a licitaţiei.
(3) Atribuirea prevãzutã la alin. (1) se realizeazã de cãtre aceeaşi comisie prevãzutã la art. 8 alin. (3).
(4) Solicitãrile de participare la licitaţie se depun în termen de 10 zile calendaristice începând cu data afişãrii anunţului privind organizarea licitaţiei, la sediul administratorului, conform modelului prevãzut în anexa nr. 4.
(5) Pentru participarea la licitaţie, solicitanţii trebuie sã îndeplineascã condiţiile prevãzute la art. 6.
(6) Dosarul de licitaţie va cuprinde solicitarea prevãzutã la alin. (4), precum şi documentele prevãzute la art. 7 alin. (1).
(7) Întocmirea necorespunzãtoare a documentelor care constituie dosarul de licitaţie, precum şi nedepunerea în termenul stabilit de cãtre administrator a documentelor prevãzute la alin. (6) atrag respingerea solicitãrii de participare la licitaţie.
ART. 12
(1) În termen de 5 zile lucrãtoare de la expirarea termenului prevãzut la art. 11 alin. (4) comisia de licitaţie va afişa la sediul administratorului un anunţ privind data licitaţiei, precum şi rezultatele verificãrii dosarelor de licitaţie, respectiv solicitanţii admişi sã participe la licitaţie.
(2) Rezultatele prevãzute la alin. (1) pot fi contestate în termen de 3 zile lucrãtoare de la afişare.
(3) Licitaţia publicã se organizeazã numai dacã sunt admişi sã participe minimum 2 ofertanţi, iar atribuirea prin licitaţie publicã se realizeazã numai dacã existã minimum douã oferte peste valoarea de pornire la licitaţie.
(4) În caz contrar prevederilor alin. (3), fondul de vânãtoare în discuţie se va scoate în termen de maximum 5 zile calendaristice la o nouã licitaţie.
(5) În cazul în care nici pentru cea de-a doua şedinţã de licitaţie nu sunt îndeplinite condiţiile prevãzute la alin. (3), dar este înscris, respectiv a fost admis sã participe un singur solicitant, fondul de vânãtoare în discuţie se atribuie acestuia la tariful de pornire la licitaţie.
(6) În cazul în care pentru un fond de vânãtoare pentru care s-au parcurs etapele prevãzute la alin. (3), (4) şi (5) nu existã, respectiv nu a fost admisã nicio solicitare de atribuire a dreptului de gestionare, fauna cinegeticã de pe acesta se încredinţeazã pentru gestionare Regiei Naţionale a Pãdurilor - Romsilva, continuându-se procedura de scoatere la licitaţie pânã se asigurã atribuirea conform prezentului regulament.
ART. 13
(1) Procedura de desfãşurare a licitaţiilor începe prin anunţarea de cãtre preşedintele comisiei de licitaţie a fondului de vânãtoare scos la licitaţie, a tarifului de pornire la licitaţie, a pasului de licitaţie, a timpului maxim de exprimare a fiecãrei oferte, a solicitanţilor admişi la licitaţie, precum şi a ordinii de strigare a ofertelor.
(2) Pasul de licitaţie se stabileşte prin aplicarea cotei de 10% din tariful de pornire la licitaţie, iar exprimarea în continuare a ofertelor se va face prin paşi întregi sau multipli întregi ai acestuia.
(3) Participanţii la licitaţie vor putea face ofertã prin strigare, care nu poate fi mai micã decât un pas de licitaţie peste tariful de pornire la licitaţie, respectiv cu un pas peste oferta anterioarã.
(4) Procedura stabilitã la alin. (3) se repetã pânã în momentul în care nu se mai fac oferte într-un interval de timp egal cu cel prestabilit, ultimul ofertant fiind declarat câştigãtor al licitaţiei.
(5) Tariful de atribuire în gestiune prin licitaţie publicã a unui fond de vânãtoare este constituit din tariful de pornire la licitaţie a fondului de vânãtoare respectiv, la care se adaugã valoarea cumulatã a paşilor oferiţi de licitatori, şi se rotunjeşte în plus la nivelul unitãţilor.
(6) Procesul-verbal de desfãşurare a licitaţiilor se întocmeşte de cãtre secretariatul tehnic al comisiei de licitaţie şi se însuşeşte de cãtre membrii comisiei de licitaţie, secretariat şi ofertanţi. Hotãrârile comisiei se afişeazã la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia.
(7) Tariful de atribuire prevãzut la alin. (5) este exprimat în euro şi se consemneazã în procesul-verbal de desfãşurare a licitaţiei.
(8) Hotãrârile comisiei de licitaţie pot fi contestate în termen de 3 zile lucrãtoare de la data desfãşurãrii licitaţiei.
(9) Analiza contestaţiilor prevãzute la art. 12 alin. (2) şi art. 13 alin. (8) se realizeazã de cãtre comisia prevãzutã la art. 9 alin. (3) în termen de 3 zile lucrãtoare de la înregistrarea acestora, comunicându-se rezultatele contestatarilor.
ART. 14
(1) Rezultatele atribuirii se comunicã, dupã încheierea hotãrârii de adjudecare, inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare, în vederea încheierii contractelor de gestionare.
(2) În termen de maximum 30 de zile calendaristice de la comunicarea prevãzutã la alin. (1) inspectoratele teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare încheie contractele de gestionare conform modelului-cadru aprobat de administrator.
(3) Neprezentarea, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractelor de gestionare, a contractelor individuale de muncã încheiate pentru persoanele cu atribuţii de pazã şi ocrotire a vânatului pentru fondurile de vânãtoare pentru care a fost obţinut dreptul de gestionare atrage revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contracte de gestionare.
ART. 15
(1) În cazul revocãrii solicitãrii iniţiale de atribuire a dreptului de gestionare a unuia sau mai multor fonduri de vânãtoare sau al refuzului încheierii contractelor de gestionare de cãtre cel cãruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare, sumele prevãzute în scrisoarea de garanţie bancarã se fac venit la bugetul administratorului.
(2) Sumele prevãzute în scrisoarea de garanţie bancarã corespunzãtoare fondului/fondurilor de vânãtoare în cauzã se fac venit la bugetul administratorului dacã gestionarul nu respectã prevederile art. 6 lit. c).
(3) În situaţia în care gestionarul cãruia i-a fost atribuit dreptul de gestionare a unuia sau mai multor fonduri de vânãtoare refuzã încheierea contractelor de gestionare, acesta nu mai are dreptul de participare la niciuna dintre acţiunile de atribuire pentru fondul/fondurile de vânãtoare în cauzã.
ART. 16
Gestionarii ale cãror contracte de gestionare a faunei cinegetice înceteazã ca urmare a solicitãrii acestora sau ca urmare a rezilierii de cãtre administrator nu mai au dreptul la atribuirea în gestiune a faunei cinegetice din acelaşi fond de vânãtoare pentru care contractele au încetat în astfel de condiţii.
ART. 17
(1) Predarea-primirea gestiunii faunei cinegetice din fondurile de vânãtoare care au fãcut obiectul atribuirii se face dupã finalizarea lucrãrii anuale de evaluare a faunei cinegetice, dar nu mai târziu de încheierea sezonului de vânãtoare, prin proces-verbal de predare-primire încheiat între noul gestionar al acesteia şi cel care a gestionat-o pânã la acel moment.
(2) La predarea-primirea gestiunii prevãzute la alin. (1) participã în calitate de reprezentant al administratorului câte un delegat din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare la care sunt arondate judeţele în care se gãsesc fondurile de vânãtoare în cauzã.
(3) Gestionarii fondurilor de vânãtoare pe care sunt amplasate mijloace fixe, altele decât instalaţiile vânãtoreşti, pot prelua, dupã caz, de la foştii gestionari ai acestora aceste mijloace fixe prin acordul pãrţilor.
ART. 18
(1) Tarifele de atribuire directã, precum şi cele de pornire la licitaţie se stabilesc potrivit prevederilor <>art. 5 alin. (2) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
(2) Tarifele anuale de gestionare se stabilesc dupã cum urmeazã:
a) pentru fondurile de vânãtoare atribuite direct, proporţional cu cotele de recoltã aprobate şi cu valorile de calcul ale tarifelor de gestionare, dupã procedura prevãzutã la <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
b) pentru fondurile de vânãtoare atribuite prin licitaţie publicã se determinã un indice de multiplicare prin raportul dintre valoarea stabilitã prin licitaţie şi valoarea tarifului de pornire la licitaţie, indice cu care se multiplicã valoarea anualã stabilitã în funcţie de cotele de recoltã şi de valoarea de calcul al tarifului de gestionare, conform procedurii prevãzute la <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 19
Anexele nr. 1-4 fac parte integrantã din prezentul regulament.


ANEXA 1
la regulament


...................................
(gestionar)
Nr. ........... din ................

Cãtre Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale
Comisia de atribuire directã

Subsemnatul, ........................................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ............., cu sediul în ........................, înfiinţatã prin ......................, în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale nr. 218/2008, solicit atribuirea directã a dreptului de gestionare pentru urmãtoarele fonduri de vânãtoare:


┌───────┬────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ Nr. │ Fondul de vânãtoare │ Tariful de │
│ crt. ├───────────┬─────────────────────┬──────────────────┤ atribuire │
│ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ (lei) │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ ... │ ... │ ... │ ... │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │
└───────┴───────────┴─────────────────────┴──────────────────┴────────────────┘



Depun anexat urmãtoarele documente:
a) copie de pe licenţã;
b) scrisoare de garanţie bancarã de participare, în original;
c) consimţãmântul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânãtoare pentru care se obţine dreptul de gestionare.

Reprezentant legal,
........................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 2
la regulament


SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARĂ DE PARTICIPARE
Nr. _____/_____
pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

Banca ...... Termen de valabilitate *)
Filiala/Sucursala .................. .....................
Adresa .......... (ziua, luna, anul)
--------
*) Valabilitatea scrisorii de garanţie bancarã trebuie sã fie de minimum 90 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de atribuire directã, respectiv a dosarului de atribuire prin licitaţie publicã.

La cererea clientului nostru, denumit .........., care a înaintat la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale solicitarea sa pentru atribuirea dreptului de gestionare a unor fonduri de vânãtoare, confirmãm prin prezenta cã garantãm în favoarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale pentru suma de _____ lei, reprezentând jumãtate din valoarea cumulatã a tarifelor de atribuire directã în gestiune, respectiv de pornire la licitaţie, a fondurilor de vânãtoare solicitate, sumã pe care ne angajãm sã o achitãm corespunzãtor, la cererea scrisã a Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale, în cazul în care clientul nostru se aflã în una dintre urmãtoarele situaţii:
a) revocã solicitarea iniţialã de atribuire a dreptului de gestionare pentru unul sau mai multe fonduri de vânãtoare;
b) refuzã încheierea contractelor de gestionare a fondurilor de vânãtoare pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;
c) la data încheierii contractelor de gestionare a fondurilor de vânãtoare pentru care au obţinut dreptul de gestionare nu are angajatã minimum o persoanã pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânãtoare atribuit.
Scrisoarea de garanţie bancarã devine nulã în cazul în care solicitarea de atribuire în gestiune a fondurilor de vânãtoare nu a fost admisã de cãtre Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale sau la expirarea termenului de valabilitate a acesteia.
Valabilitatea prezentei scrisori de garanţie bancarã se poate prelungi în situaţii de excepţie, la solicitarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale şi cu acordul clientului.

Director, Contabil-şef,
..................................... ............
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 3
la regulament

................................
(gestionar)
Nr. ............. din ............

Cãtre Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale

Subsemnatul, ................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al .................., cu sediul în ........................, înfiinţatã prin ....................., în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale nr. 218/2008, consimt ca la data încheierii contractului/contractelor de gestionare a fondului/fondurilor de vânãtoare pentru care se obţine dreptul de gestionare, .........(denumirea gestionarului)......... sã aibã angajatã minimum o persoanã pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare dintre aceste fonduri de vânãtoare.
În cazul nerespectãrii acestui angajament, accept necondiţionat consecinţele prevãzute la art. 15 alin. (3) din regulamentul anterior menţionat.

Reprezentant legal,
..........................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


ANEXA 4
la regulament

................................
(gestionar)
Nr. ............. din ...................

Cãtre Ministerul Agriculturii şi Dezvoltãrii Rurale
Comisia de licitaţie

Subsemnatul, ............................., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ................, cu sediul în ................................, înfiinţatã prin ........................, în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii şi dezvoltãrii rurale nr. 218/2008, solicit participarea la licitaţia publicã cu strigare de oferte pentru atribuirea dreptului de gestionare a urmãtoarelor fonduri de vânãtoare:


┌───────┬────────────────────────────────────────────────────┬────────────────┐
│ Nr. │ Fondul de vânãtoare │ Tariful de │
│ crt. ├───────────┬─────────────────────┬──────────────────┤ pornire la │
│ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ licitaţie │
│ │ │ │ │ (lei) │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│ ... │ ... │ ... │ ... │ │
├───────┼───────────┼─────────────────────┼──────────────────┼────────────────┤
│TOTAL: │ │ │ │ │
└───────┴───────────┴─────────────────────┴──────────────────┴────────────────┘



Depun anexat urmãtoarele documente:
a) copie de pe licenţã;
b) scrisoare de garanţie bancarã de participare, în original;
c) consimţãmântul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond de vânãtoare pentru care se obţine dreptul de gestionare.

Reprezentant legal,
..................................
(numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)

-------


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016