Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 213 din 9 mai 2006  privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 60/32/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 213 din 9 mai 2006 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 60/32/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 447 din 24 mai 2006

Având în vedere <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi Referatul de aprobare al Ministerului Sãnãtãţii şi al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. E.N. 10.284/D.G. 1.467/2006,
în temeiul prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 168/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea şi funcţionarea sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emit urmãtorul ordin:

ART. I
Normele de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobate prin Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 60/32/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 147 din 16 februarie 2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 77 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 77. - (1) Sumele reprezentând indemnizaţii plãtite de cãtre angajatori asiguraţilor, care depãşesc suma contribuţiilor datorate de aceştia în luna respectivã, se recupereazã din contribuţiile datorate pentru lunile urmãtoare sau din bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate din creditele bugetare prevãzute cu aceastã destinaţie.
(2) Pentru recuperarea sumelor reprezentând indemnizaţii achitate care depãşesc obligaţia lunarã de platã a contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, angajatorul depune la registratura casei de asigurãri de sãnãtate solicitarea scrisã conform modelului prevãzut în anexa nr. 12, la care se ataşeazã Declaraţia privind obligaţiile de platã prevãzutã la art. 1, precum şi, dupã caz, dovada achitãrii contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, pentru perioada anterioarã pentru care se solicitã restituirea.
(3) Cererea va fi analizatã de compartimentul de specialitate din cadrul casei de asigurãri de sãnãtate, care va întocmi referatul de propunere spre aprobare a cererii de restituire sau, dupã caz, de respingere cu motivarea acesteia, referat avizat de personalul împuternicit sã exercite viza CFP.
(4) Referatul prevãzut la alin. (3), semnat de directorul executiv al Direcţiei management şi economicã, va fi supus aprobãrii preşedintelui-director general, conform modelului prevãzut în anexa nr. 13.
(5) Pe baza referatului aprobat se întocmesc: ordonanţarea de platã, ordinul de platã, borderoul ordinelor de platã prevãzut în anexa nr. 14 sau, dupã caz, comunicarea de respingere a plãţii prevãzutã în anexa nr. 15, care va fi transmisã solicitantului în termen de 15 zile.
(6) Dupã efectuarea plãţii, dosarul se arhiveazã la compartimentul de specialitate."
2. Articolul 97 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 97. - Anexele nr. 1-15 fac parte integrantã din prezentele norme."
3. Dupã anexa nr. 11 se introduc patru noi anexe, anexele nr. 12-15, având cuprinsul prevãzut în anexele nr. 1-4 care fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Preşedintele Casei Naţionale
de Asigurãri de Sãnãtate,
Cristian Vlãdescu

ANEXA 1
-------
(Anexa nr. 12 la norme)
-----------------------


UNITATEA
..................................................
Str. ..... nr....., bl. ...., sc. ...., et. .....,
ap. ....., sectorul/judeţul ......................
codul fiscal .....................................
Contul ...........................................
Trezoreria .......................................
Nr. ............../ ..............................


Cãtre Casa de Asigurãri de Sãnãtate ......................

Unitatea ................................, cod fiscal .........., cu sediul
în localitatea ..............., str. ............. nr. ...., bl. ...., sc. ...,
et. ...., ap. ....., sectorul/judeţul ......................., cont ..........,
deschis la Trezoreria ............................., vã rugãm a ne vira suma de
................... (......................) lei, reprezentând diferenţa dintre
suma indemnizaţiilor cuvenite (tip indemnizaţii):
● .....................................................................
● .....................................................................
● .....................................................................
● .....................................................................
● .....................................................................
şi contribuţia de concedii şi indemnizaţii de asigurãri sociale de sãnãtate
datoratã de angajator pe luna/ perioada................................., dupã
cum urmeazã:
- totalul cuantumului prestaţiilor de suportat din bugetul Fondului
naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate pentru concedii şi indemnizaţii
plãtite pe luna/perioada .............................., suma: ........... lei;
- totalul contribuţiilor pentru concedii şi indemnizaţii datorat de
angajator pe luna/perioada ........................., suma: .............. lei;
- totalul sumei de recuperat de la Fondul naţional unic de asigurãri
sociale de sãnãtate pentru concedii şi indemnizaţii pe luna/perioada .........,
suma: ..................... lei.
Ne asumãm rãspunderea pentru realitatea datelor prezentate mai sus şi
pentru corectitudinea determinãrii drepturilor de indemnizaţii sociale de
sãnãtate.
Anexa: Declaraţia/Declaraţiile privind evidenţa obligaţiilor de platã cãtre
bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate pentru concedii
şi indemnizaţii pe luna/perioada ................................ .

Director, Director economic,
(Administrator) ............................
....................



ANEXA 2
-------
(Anexa nr. 13 la norme)
-----------------------

CASA NAŢIONALĂ DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate .....................
Str. ............................. nr. ............
Sectorul/judeţul ..................................

Aprobat
-------
Preşedinte-director general,
............................


REFERAT

În baza prevederilor <>art. 38 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, ale <>art. 77 din Normele de aprobare a Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 , aprobate prin Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 60/32/2006, analizând documentele justificative depuse la Casa de Asigurãri de Sãnãtate............ sub nr. .........../.........., propunem aprobarea/respingerea plãţii sumei de ................. lei reprezentând diferenţa dintre "Totalul cuantumului prestaţiilor de suportat din bugetul FNUASS pentru concedii şi indemnizaţii" plãtite salariaţilor proprii şi "Totalul contribuţiilor pentru concedii şi indemnizaţii datorat de angajator" pe luna/perioada .................... cãtre Unitatea ....................... din localitatea ........................... .
Motivele respingerii cererii ..............................................
...........................................................................



Direcţia management şi economicã
Director executiv,
............................ Şeful compartimentului de specialitate,
....................................


Întocmit




ANEXA 3
-------
(Anexa nr. 14 la norme)
-----------------------

CASA NAŢIONALĂ DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate .......................
Str. ................................ nr. ...........
Sectorul/judeţul ....................................

BORDEROU ANEXĂ

La ordonanţarea de platã nr. ........../................. a sumei reprezentând diferenţa dintre indemnizaţiile sociale de sãnãtate plãtite salariaţilor proprii, care se suportã din bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, şi contribuţia angajatorului pentru concedii şi indemnizaţii la bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate.



┌────┬───────────────────────────────┬───────────────────────────┬───────────┐
│Nr. │Denumirea unitãţii/codul fiscal│Numãrul referatului aprobat│Suma în lei│
│crt.│ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────┤
│ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼───────────────────────────┼───────────┤
│ │TOTAL SUME │ X │ │
└────┴───────────────────────────────┴───────────────────────────┴───────────┘


Şeful compartimentului de specialitate,
.......................................


Întocmit




ANEXA 4
-------
(Anexa nr. 15 la norme)
-----------------------


CASA NAŢIONALĂ DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE
Casa de Asigurãri de Sãnãtate ...................
Str. .......................... nr. .............
Sectorul/judeţul ................................


Cãtre Unitatea .....................,
localitatea ............, str. ......... nr. ..., bl. ..., sc. ..., et. .., ap......, sectorul/judeţul .............

Prin prezenta vã facem cunoscut cã nu s-a aprobat virarea sumei de ..... lei, reprezentând diferenţa dintre indemnizaţiile sociale de sãnãtate plãtite salariaţilor proprii, care se suportã din bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, şi contribuţia angajatorului pentru concedii şi indemnizaţii la bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, datoratã pentru luna/perioada ........................ .


Şeful compartimentului de specialitate,
...................................

Întocmit



---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016