Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 210 din 15 februarie 2022  pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 210 din 15 februarie 2022 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală

EMITENT: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 161 din 17 februarie 2022
    În temeiul art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere dispoziţiile Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolvenţă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 457 din 6 iunie 2019, cu completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1) La nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală se constituie Comisia de agreare a practicienilor în insolvenţă, în vederea organizării procedurilor de agreare, cu următoarea componenţă:
    a) preşedinte - şeful serviciului care coordonează activitatea de insolvenţă din cadrul Direcţiei generale juridice;
    b) membru titular - şeful serviciului din cadrul Direcţiei generale de reglementare a colectării creanţelor bugetare, desemnat de şeful ierarhic superior;
    c) membru titular - şeful serviciului din cadrul Direcţiei generale de monitorizare venituri şi sinteză, desemnat de şeful ierarhic superior.
    Secretariatul este asigurat de doi reprezentanţi din cadrul Direcţiei generale juridice, desemnaţi de conducătorul acestei direcţii.
    Membrii supleanţi vor fi înlocuitorii de drept sau funcţionarii publici din cadrul direcţiilor de care aparţin, desemnaţi în mod expres de conducătorul fiecărei direcţii."

    2. La articolul 2, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Comisia de selecţie constituită la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală are următoarea componenţă:
    a) preşedinte - directorul general al Direcţiei generale juridice sau înlocuitorul desemnat de acesta;
    b) membru titular - directorul general adjunct al Direcţiei generale de reglementare a colectării creanţelor bugetare;
    c) membru titular - directorul general adjunct al Direcţiei generale de monitorizare venituri şi sinteză.
    Secretariatul este asigurat de doi reprezentanţi ai Direcţiei generale juridice din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală sau înlocuitori ai acestora, desemnaţi de conducătorul acestei direcţii.
    Membrii supleanţi vor fi înlocuitorii de drept sau funcţionarii publici din cadrul direcţiilor de care aparţin, desemnaţi în mod expres de conducătorul fiecărei direcţii."

    3. La articolul 3, alineatul (4) se abrogă.
    4. La articolul 3, alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(5) Procedura de agreare se reia semestrial, prin publicarea anunţului prevăzut la alin. (1), pentru practicienii în insolvenţă care nu sunt incluşi în lista de agreare, inclusiv cei care nu au depus oferte la procedurile anterioare."

    5. La articolul 4 alineatul (2), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "b) un act justificativ eliberat de UNPIR, cu cel mult 30 de zile înainte de depunerea documentaţiei, din care să rezulte că forma de exercitare a profesiei de practician în insolvenţă este înscrisă în evidenţele UNPIR, precum şi faptul că asociatul coordonator sau asociaţii coordonatori ai acesteia nu au fost supuşi niciunei sancţiuni disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de agreare;"

    6. La articolul 4 alineatul (2), litera c) se abrogă.
    7. La articolul 5, literele a) şi b) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) agreaţi - în situaţia în care documentaţia este completă şi îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 4, iar ofertanţii nu înregistrează obligaţii fiscale restante;
b) descalificaţi - în situaţia în care documentaţia nu este completă şi/sau nu îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 4 şi/sau înregistrează obligaţii fiscale restante;"

    8. La articolul 6, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Comisia de agreare verifică dacă documentaţia este completă şi îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 4 şi solicită organelor fiscale competente certificatele de atestare fiscală emise pentru ofertanţi, urmând să încadreze ofertanţii în una dintre situaţiile prevăzute la art. 5, întocmind în acest sens o decizie care va avea anexate următoarele:
    a) Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi;
    b) Lista practicienilor în insolvenţă descalificaţi în cadrul procedurii de agreare;
    c) Lista practicienilor în insolvenţă respinşi în cadrul procedurii de agreare."

    9. La articolul 8, alineatul (4) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(4) Pentru realizarea selecţiei, comisia de selecţie, prin secretariatul constituit la nivelul acesteia, va publica pe pagina de internet a organului fiscal central sau Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală o invitaţie de participare conform anexei nr. 4. Invitaţia de participare va fi comunicată, în ziua publicării pe pagina de internet, şi către UNPIR sau filiala UNPIR, prin orice mijloace convenite de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală împreună cu UNPIR."

    10. La articolul 9, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1) Pentru participarea la procedura de selecţie ofertanţii trebuie să depună formularul de ofertă, ce cuprinde:
    a) o ofertă financiară care va conţine onorariul lunar, în lei, exclusiv TVA, după caz, în sumă fixă, şi onorariul de succes, exclusiv TVA, sub formă procentuală, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5;
    b) o declaraţie pe propria răspundere, conform modelului prevăzut în anexa nr. 6, din care să rezulte:
    (i) că ofertantul nu se află în situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul;
    (ii) numărul dosarelor de insolvenţă din portofoliu instrumentate de către ofertant în ultimii 3 ani. Nu se iau în considerare dosarele de insolvenţă instrumentate de către alte entităţi decât ofertantul (de exemplu, filiale);
    c) un act justificativ eliberat de UNPIR, în original sau copie conform cu originalul, cu cel mult 30 de zile înainte de termenul prevăzut pentru depunerea documentaţiei, din care să rezulte că forma ofertantului de exercitare a profesiei de practician în insolvenţă este înscrisă în evidenţele UNPIR, numărul de practicieni (asociaţi, salariaţi, colaboratori) înregistraţi pentru forma de organizare în evidenţa UNPIR, precum şi faptul că asociatul coordonator sau asociaţii coordonatori ai acesteia nu au fost supuşi niciunei sancţiuni disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de selecţie."

    11. La articolul 9 alineatul (3), după litera d) se introduc două noi litere, literele e) şi f), cu următorul cuprins:
    "e) documentaţia prevăzută la alin. (1) nu respectă prevederile alin. (2);
f) ofertantul înregistrează obligaţii fiscale restante, conform certificatului de atestare fiscală comunicat de organul fiscal competent, la solicitarea comisiei de selecţie."

    12. La articolul 10, alineatul (2) se modifică după cum urmează:
    "(2) Onorariul propus prin oferta depusă va respecta condiţiile preţului prevăzute de art. 1.660 şi următoarele, precum şi art. 1.854 alin. (2) şi (3) din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare. Orice ofertă care nu respectă aceste condiţii va fi descalificată. Sunt considerate astfel de oferte cele cu:
    a) onorariul lunar vădit disproporţionat raportat la celelalte onorarii solicitate de către ceilalţi ofertanţi;
    b) onorariul de succes cu valoare mai mică de 1%, exclusiv TVA, şi/sau mai mare de 5%, exclusiv TVA."

    13. La articolul 11, alineatul (4) se abrogă.
    14. La articolul 11, alineatul (5) se modifică după cum urmează:
    "(5) În cazul în care cererile de deschidere a procedurii de insolvenţă sunt formulate de organul fiscal, anterior efectuării selecţiei, aceştia vor propune desemnarea unui practician provizoriu în insolvenţă dintre cei cuprinşi în lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală."

    15. La articolul 13, alineatul (3) se modifică după cum urmează:
    "(3) În cazul în care, ulterior finalizării selecţiei de către comisia competentă, calitatea practicianului selectat drept câştigător încetează în condiţiile prevederilor art. 37 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006 privind organizarea activităţii practicienilor în insolvenţă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, comisia de selecţie va proceda la efectuarea unei noi selecţii, aplicându-se în mod corespunzător prevederile prezentului ordin."

    16. La articolul 14 se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:
    "(2) În cazul înlocuirii administratorului sau lichidatorului judiciar, potrivit dispoziţiilor legii insolvenţei, se efectuează o nouă selecţie, la solicitarea scrisă a organului fiscal care are calitatea de creditor fiscal, aplicându-se în mod corespunzător prevederile prezentului capitol."

    17. Anexa nr. 7 se abrogă.
    18. Anexele nr. 1-6, 8 şi 9 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-8, care fac parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prevederile art. I pct. 16 se aplică şi în cazul administratorului/lichidatorului judiciar selectat potrivit procedurii de selecţie derulate în baza actelor normative anterioare intrării în vigoare a Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu completările ulterioare.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Mirela Călugăreanu

    Bucureşti, 15 februarie 2022.
    Nr. 210.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    Antet
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Comisia de agreare a practicienilor în insolvenţă
    ANUNŢ
    privind agrearea practicienilor în insolvenţă
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează procedura de verificare a cerinţelor în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală a practicienilor în insolvenţă.
    Practicienii în insolvenţă interesaţi de participarea la această procedură pot depune, până cel târziu la data de ........................., ora ........., dosarele de participare la Agenţia
         (zi, lună, an)
    Naţională de Administrare Fiscală, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucureşti, Registratura generală, pentru Direcţia generală juridică din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, în plic sigilat, pe care vor fi înscrise următoarele: „Documentaţie în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală“, numele/denumirea, adresa/sediul social, precum şi menţiunea „A nu se desigila decât de către Comisia de agreare a practicienilor în insolvenţă“.
    Documentaţia de participare la procedura de agreare este cea prevăzută în Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare. Deschiderea ofertelor va avea loc în data de ........(zi, lună, an)......, ora ......,
    la sediul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.
    Preşedintele Comisiei de agreare,
    ..........................................................

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    OFERTANTUL
    ..............................................................................
       (denumirea/numele, sediul social şi numărul de telefon)
    Nr. .............................../...................
    SCRISOARE DE INTENŢIE
    Către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Comisia de agreare a practicienilor în insolvenţă
    I. Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ............................................., depunem documentaţia în vederea agreării de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.
    II. Anexăm la prezenta scrisoare următoarele documente menţionate la art. 4 alin. (2) din Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv:
    1. actul justificativ eliberat de Uniunea Naţională a Practicienilor în Insolvenţă din România, cu cel mult 30 de zile înainte de depunerea documentaţiei, din care rezultă că forma de exercitare a profesiei de practician în insolvenţă este înscrisă în evidenţele Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România, precum şi faptul că asociatul coordonator sau asociaţii coordonatori ai acesteia nu au fost supuşi niciunei sancţiuni disciplinare în ultimii 3 ani anteriori declanşării procedurii de agreare;
    2. copie certificată de pe poliţa de asigurare de răspundere profesională a ofertantului valabilă la data depunerii documentaţiei.

    Documentaţia anexată la prezenta scrisoare are ........ pagini.
    Numele şi prenumele reprezentantului legal al practicianului în insolvenţă,
    ...................................................................................
    Semnătura
    ........................…

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    Antet
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
    Comisia de agreare a practicienilor în insolvenţă
    Nr. ............/................
    DECIZIE
    privind rezultatul procedurii de agreare
    Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    Comisia de agreare decide:
    ART. 1
    Se aprobă Lista practicienilor în insolvenţă agreaţi de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, prevăzută în anexa nr. 1 la prezenta decizie.

    ART. 2
    Descalifică solicitările de agreare a practicienilor în insolvenţă, prevăzuţi în anexa nr. 2 la prezenta decizie, pentru motivele arătate.

    ART. 3
    Respinge ca tardiv depuse solicitările de agreare a practicienilor în insolvenţă, prevăzuţi în anexa nr. 3 la prezenta decizie.

    ART. 4
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezenta decizie.

    ART. 5
    Ofertanţii descalificaţi sau respinşi au posibilitatea contestării în condiţiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.

    Preşedintele Comisiei de agreare,
    .........................................................…

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    Antet
    Nr. ............/................
    INVITAŢIE DE PARTICIPARE
    în vederea desemnării practicienilor de insolvenţă în procedura de insolvenţă
    Agenţia Naţională de Administrare Fiscală/.........................(Se va menţiona organul fiscal competent care organizează procedura de selecţie.).......................... invită
    practicienii în insolvenţă agreaţi să depună, până cel târziu la data de .................., ora ........, oferta în vederea desemnării unui practician în insolvenţă în dosarul de insolvenţă privind pe debitoarea ......................., dosar aflat pe rolul Tribunalului ................., întocmită conform prevederilor Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    Informaţiile fiscale/financiare ale debitorului, conform evidenţelor existente la organul fiscal, sunt următoarele:
    - cifra de afaceri: ......... lei;
    – număr de salariaţi: ........;
    – obligaţii fiscale/bugetare datorate: ....... lei, din care obligaţii fiscale/bugetare principale de ........ lei, obligaţii fiscale accesorii de ........ lei.

    Preşedintele Comisiei de selecţie,
    ..................................

    ANEXA 5

    (Anexa nr. 5 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    OFERTANTUL
    .................................................................................
          (denumirea/numele, sediul social şi numărul de telefon)
    Nr. .............................../...................
    FORMULAR DE OFERTĂ
    Către Comisia de selecţie constituită la nivelul ........................(Se va menţiona organul fiscal competent/ANAF.)..........................
    I. Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, subsemnaţii, reprezentanţi ai ofertantului ............................, ne manifestăm interesul de a fi numiţi în calitatea de administrator judiciar/lichidator judiciar în Dosarul nr. ............., aflat pe rolul Tribunalului ............................., având ca obiect insolvenţa debitorului ........................ .
    II. Onorariul lunar pe care îl solicităm este de ................ lei, exclusiv TVA.
    III. Onorariul de succes pe care îl solicităm este de ................% din sumele distribuite creditorilor, exclusiv TVA.
    Prezenta documentaţie de prezentare a ofertei are ...... pagini.
    Numele şi prenumele reprezentantului legal al ofertantului,
    ...........................................................................
    Semnătura
    ...........................

    ANEXA 6

    (Anexa nr. 6 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    OFERTANTUL
    ...................................................................................
            (denumirea/numele, sediul social şi numărul de telefon)
    Nr. .............................../...................
    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi cunoscând dispoziţiile art. 326 din Codul penal, declarăm următoarele:
    a) ofertantul nu se află în situaţia de incompatibilitate sau conflict de interese cu debitorul ....................................................;
    b) numărul dosarelor de insolvenţă din portofoliu instrumentate de către ofertant în ultimii 3 ani este de ....... dosare. Nu s-au luat în considerare dosarele de insolvenţă instrumentate de către alte entităţi decât ofertantul (de exemplu, filiale).

    Numele şi prenumele reprezentantului legal al ofertantului,
    ...............................................................................
    Semnătura
    ........................…

    ANEXA 7

    (Anexa nr. 8 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    Stabilirea criteriilor de punctare
    Punctajele pentru selecţia privind susţinerea practicianului în faţa judecătorului-sindic se acordă după cum urmează:

┌──────────┬─────────────┬────────────┬───────────────┐
│Criterii │ │Observaţii │Punctaj │
├──────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │Criteriile de │
│ │ │ │punctaj vor fi │
│ │ │ │acordate în │
│ │ │ │funcţie de │
│ │ │ │ofertele │
│ │ │ │înregistrate. │
│ │ │ │Prag - oferta │
│ │ │ │cea mai mare │
│ │ │ │dintre cele │
│ │ │ │depuse - 1 │
│ │ │ │punct. │
│ │ │ │Prin raportare │
│ │ │ │la pragul │
│ │ │ │determinat, │
│ │ │ │ofertele, în │
│ │ │ │ordine │
│ │ │ │descrescătoare,│
│ │ │ │vor fi punctate│
│ │ │ │cu câte un (1) │
│ │ │ │punct │
│ │Onorariu fix │ │suplimentar, │
│ │ │ │până la maximum│
│ │ │ │20 de puncte, │
│ │ │ │după care toţi │
│ │ │ │ofertanţii vor │
│ │ │ │primi acelaşi │
│ │ │ │punctaj maxim │
│ │ │ │de 20 de │
│ │ │ │puncte. │
│ │ │ │Exemplu │
│ │ │ │situaţie: │
│ │ │ │3 oferte │
│ │ │ │- onorariu │
│ │ │ │5.000 lei - 1 │
│ │ │ │punct │
│Financiare│ │ │- onorariu │
│ │ │ │4.000 lei - 1+1│
│ │ │ │puncte │
│ │ │ │- onorariu │
│ │ │ │3.500 lei - 2+1│
│ │ │ │puncte. │
│ ├─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │Criteriile de │
│ │ │ │punctaj vor fi │
│ │ │ │acordate în │
│ │ │ │funcţie de │
│ │ │ │ofertele │
│ │ │ │înregistrate. │
│ │ │ │Prag - oferta │
│ │ │ │cea mai mare │
│ │ │ │dintre cele │
│ │ │ │depuse - 1 │
│ │ │ │punct. │
│ │ │ │Prin raportare │
│ │ │ │la pragul │
│ │Onorariu de │ │determinat, │
│ │succes │ │ofertele, în │
│ │ │ │ordine │
│ │ │ │descrescătoare,│
│ │ │ │vor fi punctate│
│ │ │ │cu câte un (1) │
│ │ │ │punct │
│ │ │ │suplimentar, │
│ │ │ │până la maximum│
│ │ │ │20 de puncte, │
│ │ │ │după care toţi │
│ │ │ │ofertanţii vor │
│ │ │ │primi acelaşi │
│ │ │ │punctaj maxim │
│ │ │ │de 20 de │
│ │ │ │puncte. │
├──────────┼─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │Ofertantul cu │
│ │ │ │cel mai mic │
│ │ │ │număr de │
│ │ │ │personal va │
│ │ │ │avea pragul │
│ │ │ │minim de │
│ │ │ │acordare al │
│ │ │ │punctajului, │
│ │ │ │respectiv un │
│ │ │ │(1) punct, până│
│ │ │ │la maximum 15 │
│ │ │ │puncte, după │
│ │ │ │care toţi │
│ │ │ │ofertanţii vor │
│ │ │ │primi acelaşi │
│ │ │ │punctaj maxim │
│ │Numărul de │În situaţia │de 15 puncte. │
│ │personal │consorţiului│Numărul │
│ │conform │şi a │personalului │
│ │actului │cabinetelor │alocat │
│ │justificativ │asociate, │suplimentar │
│ │eliberat de │numărul de │adaugă câte un │
│ │UNPIR │personal va │punct │
│ │ │fi cumulat. │celorlalţi │
│ │ │ │ofertanţi. │
│ │ │ │Exemplu │
│ │ │ │situaţie: │
│ │ │ │3 oferte │
│ │ │ │- personal │
│ │ │ │alocat 1 │
│Tehnice │ │ │persoană - 1 │
│ │ │ │punct │
│ │ │ │- personal │
│ │ │ │alocat 2 │
│ │ │ │persoane - 1+1 │
│ │ │ │puncte │
│ │ │ │- personal │
│ │ │ │alocat 3 │
│ │ │ │persoane - 2+1 │
│ │ │ │puncte. │
│ ├─────────────┼────────────┼───────────────┤
│ │ │ │Ofertantul cu │
│ │ │ │cel mai mic │
│ │ │ │număr de dosare│
│ │ │ │din portofoliu │
│ │ │ │- 1 punct. │
│ │ │ │Celelalte │
│ │Număr dosare │În situaţia │oferte cu │
│ │din │consorţiului│numărul mai │
│ │portofoliu │şi a │mare de dosare,│
│ │instrumentate│cabinetelor │în ordine │
│ │în ultimii 3 │asociate, │crescătoare, │
│ │ani conform │numărul │vor fi punctate│
│ │declaraţiei │dosarelor va│câte un (1) │
│ │ofertantului │fi cumulat. │punct, până la │
│ │ │ │maximum │
│ │ │ │15 puncte, după│
│ │ │ │care toţi │
│ │ │ │ofertanţii vor │
│ │ │ │primi acelaşi │
│ │ │ │punctaj maxim │
│ │ │ │de 15 puncte. │
└──────────┴─────────────┴────────────┴───────────────┘



    ANEXA 8

    (Anexa nr. 9 la Ordinul nr. 1.443/2019)
    Antet
    Nr. ........./.............
    DECIZIE
    privind rezultatul selecţiei ofertantului pentru susţinerea desemnării acestuia în procedura de insolvenţă
    Comisia de selecţie a practicienilor în insolvenţă constituită la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală/...............(organului fiscal competent)..................., în baza prevederilor din Ordinul preşedintelui Agenţiei
    Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, în vederea organizării procedurii de selecţie a practicianului în insolvenţă pentru susţinerea desemnării acestuia în procedura de insolvenţă deschisă pentru debitorul ......................, a analizat ofertele depuse de practicienii în insolvenţă şi a stabilit următoarele:
    I. Ca urmare a invitaţiei de participare din data de ......., pentru depunerea ofertelor în vederea desemnării practicianului în insolvenţă în Dosarul nr. ...../..........., aflat pe rolul Tribunalului ................., ce are ca obiect insolvenţa debitorului ....................., au fost depuse oferte de practicienii în insolvenţă, după cum urmează:

┌─────────┬────────────────────────┬───┐
│Nr. crt. │Denumirea ofertantului │CIF│
├─────────┼────────────────────────┼───┤
│ │ │ │
├─────────┼────────────────────────┼───┤
│ │ │ │
├─────────┼────────────────────────┼───┤
│ │ │ │
└─────────┴────────────────────────┴───┘



    II. Ca urmare a analizei ofertelor depuse, s-au constatat următoarele:
    a) Ofertele depuse de ofertanţii menţionaţi la pct. I care îndeplinesc condiţiile legale şi au fost calificate sunt următoarele:

┌─────────┬────────────────────────┬───┐
│Nr. crt. │Denumirea ofertantului │CIF│
├─────────┼────────────────────────┼───┤
│ │ │ │
├─────────┼────────────────────────┼───┤
│ │ │ │
├─────────┼────────────────────────┼───┤
│ │ │ │
└─────────┴────────────────────────┴───┘



    b) Ofertele depuse de ofertanţii menţionaţi la pct. I care nu îndeplinesc condiţiile legale şi au fost descalificate sunt următoarele:

┌────┬────────────┬───┬─────────────┬──────────────┐
│Nr. │Denumirea │ │Temeiul legal│Motivul │
│crt.│ofertantului│CIF│de │descalificării│
│ │ │ │descalificare│ │
├────┼────────────┼───┼─────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼─────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼───┼─────────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴───┴─────────────┴──────────────┘




    III. Având în vedere prevederile Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1.443/2019, cu modificările şi completările ulterioare, Comisia de selecţie a declarat câştigătoare oferta depusă de .........., cu onorariul lunar de ........... lei şi onorariu de succes ..........%, aceasta întrunind cel mai mare punctaj.
    Preşedintele Comisiei de selecţie,
    ..................................

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016