Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2 din 4 ianuarie 2019  pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a secţiilor şi compartimentelor de anestezie şi terapie intensivă din unităţile sanitare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.500/2009     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2 din 4 ianuarie 2019 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a secţiilor şi compartimentelor de anestezie şi terapie intensivă din unităţile sanitare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.500/2009

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 36 din 14 ianuarie 2019
    Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei generale de asistenţă medicală şi sănătate publică nr. S.P. 15.966/2018 din cadrul Ministerului Sănătăţii, precum şi prevederile art. 5 lit. f) şi lit. g), art. 16 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu completările ulterioare,
    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a secţiilor şi compartimentelor de anestezie şi terapie intensivă din unităţile sanitare, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.500/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 873 din 15 decembrie 2009, cu completările ulterioare, se modifică şi se completează, după cum urmează:
    1. După articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 1^1, cu următorul cuprins:
    "ART. 1^1
    (1) În vederea stabilirii categoriei de clasificare a secţiilor ATI în funcţie de complexitatea activităţii desfăşurate se va constitui o comisie prin decizia directorului executiv la nivelul fiecărei direcţii de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, din care va face parte şi un reprezentant medic în specialitatea ATI, desemnat de comisia de anestezie şi terapie intensivă a Ministerului Sănătăţii.
    (2) Direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti au obligaţia de a constitui comisiile prevăzute la alin. (1) în termen de 10 zile de la primirea documentelor, respectiv: completarea chestionarului de evaluare (anexa nr. 6.1) şi analiza activităţii secţiilor/compartimentelor ATI (anexa nr. 6.2).
    (3) După finalizarea evaluării secţiilor ATI, potrivit prevederilor anexei nr. 6, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite prin poştă, în termen de 5 zile, la Ministerul Sănătăţii - Direcţia generală de asistenţă medicală şi sănătate publică categoria de clasificare."

    2. La articolul 29, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 29
    (1) Pentru eficientizarea calităţii îngrijirii medicale şi optimizarea cheltuielii resurselor, fiecare secţie/compartiment ATI are obligaţia să îşi evalueze de cel puţin două ori pe an performanţele şi să prezinte datele respective consiliului medical, administraţiei spitalului şi direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti."

    3. La anexa nr. 6.2 „Analiza activităţii secţiilor/ compartimentelor ATI“, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(1) Unităţile sanitare cu paturi care au în structură secţii/compartimente ATI vor transmite analiza activităţii acestor secţii (redactată prin completarea pct. A şi B din prezenta anexă şi a scorului OMEGA-RO din anexa nr. 6.3) de două ori pe an direcţiilor de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti."

    4. La anexa nr. 6.2 „Analiza activităţii secţiilor/ compartimentelor ATI“, alineatul (2) se abrogă.


    ART. II
    Direcţiile implicate din cadrul Ministerului Sănătăţii, direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi conducerea unităţilor sanitare implicate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul sănătăţii,
                    Sorina Pintea

    Bucureşti, 4 ianuarie 2019.
    Nr. 2.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016