Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.800 din 20 octombrie 2017  pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.800 din 20 octombrie 2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, precum şi pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare

EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 846 din 25 octombrie 2017
    În temeiul art. 24 alin. (14) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:
    ART. 1
    Se aprobă Procedura privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, prevăzută în anexa nr. 1.

    ART. 2
    (1) Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:
    a) Decizia de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 2;
    b) Decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 3;
    c) Decizia de anulare a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 4;
    d) Decizia de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată, aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, prevăzută în anexa nr. 5.

    (2) Anexele nr. 1-5 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul finanţelor publice,
                    Ionuţ Mişa

    Bucureşti, 20 octombrie 2017.
    Nr. 2.800.
    ANEXA 1

    PROCEDURĂ

    ANEXA 2





    ANTET*
    Dosar fiscal nr. ...............
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de amânare la plată a penalităţilor de întârziere
    aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA
    Datele de identificare a contribuabilului Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ................. Denumirea/Numele şi prenumele .......................
    Adresa: ............... Adresa: ..............
    Codul de identificare fiscală ................... Codul de identificare fiscală ..............................
    În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA,
    având în vedere Notificarea nr. ........... din data de ............, înregistrată la organul fiscal competent sub nr. ........... din data de ..................,
    se emite următoarea decizie:
    Se acordă amânarea la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, inclusiv, în sumă de .............. lei.
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.

    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila unităţii ...........
    Număr de operator de date cu caracter personal............
──────────
    * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
──────────

    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului
    1. Denumire: Decizie de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA
    2. Format: A4/t1.
    3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA.
    5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central.
    6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.
    7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.

    ANEXA 3





    ANTET*
    Dosar fiscal nr. ...............
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor
    de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA
    Datele de identificare a contribuabilului Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ................. Denumirea/Numele şi prenumele .......................
    Adresa: ............... Adresa: ..............
    Codul de identificare fiscală ................... Codul de identificare fiscală ..............................
    În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, vă comunicăm că Decizia de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA nr. ................... din data de .......... se modifică după cum urmează:
    Se acordă amânarea la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, în sumă de ............. lei.
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.

    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila unităţii ...........
    Număr de operator de date cu caracter personal ............
──────────
    * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
──────────

    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului
    1. Denumire: Decizie de modificare a deciziei de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA.
    2. Format: A4/t1.
    3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    4. Se utilizează: în baza art. 3 din Procedura privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017.
    5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central.
    6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.
    7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.

    ANEXA 4





    ANTET*
    Dosar fiscal nr. ...............
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de anulare a penalităţilor de întârziere aferente
    obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA
    Datele de identificare a contribuabilului Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ................. Denumirea/Numele şi prenumele .......................
    Adresa: ............... Adresa: ..............
    Codul de identificare fiscală ................... Codul de identificare fiscală ..............................
    În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA,
    luând în considerare că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute de Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA,
    se emite următoarea decizie:
    Se acordă anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA restante la 30 septembrie 2017, în sumă de ....................... lei.
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.

    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ........................
    Semnătura şi ştampila unităţii .............
    Număr de operator de date cu caracter personal ............
──────────
    * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
──────────

    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului
    1. Denumire: Decizie de anulare a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA
    2. Format: A4/t1.
    3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (10) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA.
    5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central.
    6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.
    7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.

    ANEXA 5





    ANTET*
    Dosar fiscal nr. ...............
    Nr. ......... din ..............
    DECIZIE
    de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată,
    aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA
    Datele de identificare a contribuabilului Datele de identificare a împuternicitului
    Denumirea/Numele şi prenumele ................. Denumirea/Numele şi prenumele .......................
    Adresa: ............... Adresa: ..............
    Codul de identificare fiscală ................... Codul de identificare fiscală ..............................
    În temeiul prevederilor art. 24 din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA şi ale Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2.800/2017 pentru aprobarea Procedurii privind anularea penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA, în cazul contribuabililor care optează pentru plata defalcată a TVA, vă comunicăm că amânarea la plată, aprobată prin Decizia de amânare la plată a penalităţilor de întârziere aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA nr. ................... din data de ....................., şi-a pierdut valabilitatea, începând cu data de ..............., iar suma rămasă de plată din amânare, în cuantum de .................... lei, se repune în sarcina dumneavoastră.
    Motivele de fapt pentru care s-a constatat pierderea valabilităţii amânării la plată a penalităţilor de întârziere:
    .............................................

    Temeiul de drept:
    .............................................

    Consecinţele pierderii valabilităţii amânării la plată a obligaţiilor de plată accesorii:
    .............................................

    Menţiuni privind audierea contribuabilului:
    .............................................

    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    Prezenta decizie produce efecte juridice faţă de dumneavoastră, de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila unităţii ...........
    Număr de operator de date cu caracter personal ...........
──────────
    * Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentei decizii.
──────────

    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului
    1. Denumire: Decizie de repunere a penalităţilor de întârziere amânate la plată, aferente obligaţiilor fiscale principale reprezentând TVA.
    2. Format: A4/t1.
    3. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    4. Se utilizează: în baza art. 24 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA.
    5. Se întocmeşte: în 2 exemplare de către organul fiscal central.
    6. Circulă: 1 exemplar la contribuabil.
    7. Se arhivează: 1 exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016