Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.590 din 3 august 2023  privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.590 din 3 august 2023 privind modificarea şi completarea Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical

EMITENT: Ministerul Sănătăţii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 731 din 9 august 2023
    Văzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale asistenţă medicală din cadrul Ministerului Sănătăţii nr. AR 13.844 din 2.08.2023,
    având în vedere prevederile art. 1 alin. (3) şi (7), art. 11 alin. (3), art. 12 alin. (1) şi ale art. 13 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 83/2000 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical, aprobată cu modificări prin Legea nr. 598/2001, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul sănătăţii emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul ministrului sănătăţii nr. 1.992/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înfiinţarea, autorizarea, dotarea, funcţionarea şi înregistrarea cabinetelor de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul care desfăşoară servicii publice conexe actului medical, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 574 din 26 iunie 2023, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 2, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Autorizaţiile sanitare de funcţionare pentru cabinetele de liberă practică conexe actului medical emise, în baza prevederilor Ordinului ministrului sănătăţii nr. 1.030/2009 privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitară pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire şi pentru funcţionarea obiectivelor ce desfăşoară activităţi cu risc pentru starea de sănătate a populaţiei, cu modificările şi completările ulterioare, anterior intrării în vigoare a prezentului ordin îşi menţin valabilitatea până la modificarea condiţiilor care au stat la baza emiterii acestora."

    2. După articolul 9 se introduce un nou articol, articolul 10, cu următorul cuprins:
    "ART. 10
    În termen de 12 luni de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, cabinetele de liberă practică conexe actului medical înfiinţate anterior intrării în vigoare a prezentului ordin vor fi reorganizate de către direcţiile de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, conform prezentului ordin."

    3. Anexa nr. 3 „Lista documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru personalul autorizat de Ministerul Sănătăţii, altul decât medicii şi asistenţii medicali, să exercite în mod independent servicii publice conexe actului medical“ se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.
    4. Anexa nr. 5 „Modelul cererii pentru solicitarea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical“ se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin.


    ART. II
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Ministrul sănătăţii,
                    Cătălin Vişean,
                    secretar de stat

    Bucureşti, 3 august 2023.
    Nr. 2.590.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 1.992/2023)
    LISTA
    documentelor necesare pentru eliberarea autorizaţiilor
    de liberă practică pentru personalul autorizat de Ministerul Sănătăţii,
    altul decât medicii şi asistenţii medicali, să exercite în
    mod independent servicii publice conexe actului medical
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Pentru exercitarea în România a serviciilor publice conexe actului medical: tehnică dentară; biologie, biochimie şi chimie; fizică medicală; fizioterapie; psihologie; logopedie; sociologie; terapie vocală; optică-optometrie; protezare-ortezare; protezare auditivă; audiologie; nutriţie şi dietetică, prevăzute la art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 83/2000 privind organizarea şi funcţionarea cabinetelor de liberă practică pentru servicii publice conexe actului medical, aprobată cu modificări prin Legea nr. 598/2001, cu modificările şi completările ulterioare, este necesară eliberarea autorizaţiilor de liberă practică pentru desfăşurarea serviciilor publice conexe actului medical de către Ministerul Sănătăţii prin direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti.
    (2) Emiterea autorizaţiei de liberă practică se solicită direcţiei de sănătate publică judeţene/a municipiului Bucureşti în a cărei arie de competenţă se desfăşoară sau urmează să se desfăşoare servicii conexe actului medical.

    ART. 2
    Prin excepţie de la prevederile art. 1, organizaţiile profesionale legal constituite cu competenţă în emiterea documentelor care atestă pregătirea profesională şi dreptul de liberă practică pentru membrii organizaţiei emit autorizaţii de liberă practică pentru membrii proprii care desfăşoară servicii publice conexe actului medical incluse în statutul şi competenţele organizaţiei.

    ART. 3
    Autorizaţia de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical, emisă conform art. 1, se avizează anual.

    ART. 4
    Emiterea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical se realizează cu respectarea prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), precum şi ale Legii nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor), cu modificările ulterioare.

    CAP. II
    Documente necesare pentru eliberarea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de către Ministerul Sănătăţii prin direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti
    ART. 5
    Documentele necesare pentru eliberarea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical pentru biochimist, biolog şi chimist în sistemul sanitar din România sunt următoarele:
    a) cerere pentru emiterea autorizaţiei de liberă practică;
    b) document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ superior acreditată care atestă formarea în profesie (diplomă de licenţă sau adeverinţă de absolvire a studiilor), în copie certificată cu originalul;
    c) certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    d) certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    e) copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    f) dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    g) avizul Ordinului Biochimiştilor, Biologilor şi Chimiştilor în Sistemul Sanitar din România;
    h) adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


    ART. 6
    Documentele necesare pentru eliberarea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical pentru optician-optometrist sunt următoarele:
    a) cerere pentru emiterea autorizaţiei de liberă practică;
    b) document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ postliceal/superior acreditată care atestă formarea în profesie (diplomă de licenţă sau adeverinţă de absolvire a studiilor), în copie certificată cu originalul;
    c) certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    d) certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    e) copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    f) dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    g) adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


    ART. 7
    Documentele necesare pentru eliberarea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical pentru tehnician protezare şi ortezare sunt următoarele:
    a) cerere pentru emiterea autorizaţiei de liberă practică;
    b) document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ mediu/postliceal/superior acreditată care atestă formarea în profesie;
    c) certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    d) certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    e) copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    f) dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    g) dovada obţinerii în ultimii 3 ani a cel puţin un certificat de competenţă în protezare ortopedică/certificat de perfecţionare în protezare ortopedică, cu excepţia personalului care a absolvit o unitate de învăţământ superior medical în ultimii 3 ani;
    h) adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


    ART. 8
    Documentele necesare pentru eliberarea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical pentru audiolog şi tehnician protezare auditivă, precum şi terapeut vocal, după caz, sunt următoarele:
    a) cerere pentru emiterea autorizaţiei de liberă practică;
    b) document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ superior acreditată care atestă formarea în profesie, precum: diplomă de licenţă, adeverinţă de absolvire a studiilor superioare/colegiale de inginer/bioinginer/audiolog/protezist, sau, după caz, dovada parcurgerii în ultimii 3 ani a unui program de calificare în profesia de tehnician acustician-audioprotezist de minimum 3 ani, prin studii postliceale/postuniversitare, în copie certificată cu originalul;
    c) certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    d) certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    e) copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    f) dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    g) dovada obţinerii în ultimii 3 ani a cel puţin un certificat de competenţă în protezare auditivă/certificat de perfecţionare în protezare auditivă, cu excepţia persoanelor care au absolvit o unitate de învăţământ superior în domeniul ingineriei medicale în ultimii 3 ani;
    h) adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


    ART. 9
    Documentele necesare pentru eliberarea autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical pentru fizician medical şi sociolog medical sunt următoarele:
    a) cerere pentru emiterea autorizaţiei de liberă practică;
    b) document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ superior acreditată care atestă formarea în profesie (diplomă de licenţă sau adeverinţă de absolvire a studiilor), în copie certificată cu originalul;
    c) certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    d) certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    e) copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    f) dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    g) dovada obţinerii în ultimii 3 ani a cel puţin un certificat de competenţă în profesie/certificat de perfecţionare, cu excepţia persoanelor care au absolvit unitatea de învăţământ superior de profil în ultimii 3 ani;
    h) adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


    CAP. III
    Documente necesare pentru avizarea anuală a autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de către Ministerul Sănătăţii prin direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti
    ART. 10
    Documentele necesare pentru avizarea anuală a autorizaţiei de liberă practică pentru serviciile publice conexe actului medical de către direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sunt următoarele:
    a) cerere pentru avizarea autorizaţiei de liberă practică;
    b) autorizaţia de liberă practică, în original;
    c) certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    d) copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    e) adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


    ART. 11
    Prin excepţie de la prevederile art. 10, pentru serviciile publice conexe actului medical pentru biochimist, biolog şi chimist din sistemul sanitar din România, documentele necesare pentru avizarea anuală a autorizaţiei de liberă practică de către direcţiile de sănătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti sunt următoarele:
    a) cerere pentru avizarea autorizaţiei de liberă practică;
    b) autorizaţia de liberă practică, în original;
    c) certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    d) copie certificată cu originalul a certificatului de membru emis de organizaţia profesională;
    e) adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.



    ANEXA 2

    (Anexa nr. 5 la Ordinul nr. 1.992/2023)
    Modelul cererii pentru solicitarea autorizaţiei de liberă practică
    pentru serviciile publice conexe actului medical
    A. Modelul de cerere pentru biolog, biochimist, chimist în sistemul sanitar Doamnă/Domnule Director,
    Subsemnatul(a), ........................................., născut(ă) la data de ......................, CNP ..........................., cu domiciliul stabil în localitatea ......................., str. ....................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ...................., tel. ......................., absolvent(ă) al/a ..........................................., cu diploma ................... seria ........ nr. ....................., membru(ă) ................................, având specialitatea ..................................., confirmat(ă) specialist/principal prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. ................/............., angajat(ă)/pensionar(ă) la ................................... de la data de ......................., vă rog a-mi elibera autorizaţia de liberă practică în specialitatea ......................................... .
    Anexez următoarele acte:
    - document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ superior acreditată care atestă formarea în profesie, în copie certificată cu originalul;
    – certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    – certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, în termen, care include viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    – act de identitate, în copie certificată cu originalul, în termen;
    – dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    – avizul Ordinului Biochimiştilor, Biologilor şi Chimiştilor din Sistemul Sanitar din România;
    – adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.

    Data ………………….........................
    Semnătura ..........................................

    B. Modelul de cerere pentru optician-optometrist Doamnă/Domnule Director,
    Subsemnatul(a), ................................., născut(ă) la data de ..........................., CNP ............................., cu domiciliul stabil în localitatea ......................., str. ....................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ...................., tel. ........................., absolvent(ă) al/a ......................, cu diploma ............., având specialitatea ............................., Certificat de competenţă/Certificat de perfecţionare nr. ........./.............., perioada ...................., cu un nr. total de ore de pregătire ..................., angajat(ă) la .................., vă rog a-mi elibera autorizaţia de liberă practică în specialitatea ………………............... .
    Anexez următoarele acte:
    - document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ postliceal/superior acreditată care atestă formarea în profesie, în copie certificată cu originalul;
    – certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    – certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    – copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    – dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    – adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.

    Data ...................................................
    Semnătura ………..............................

    C. Modelul de cerere pentru tehnician protezare şi ortezare Doamnă/Domnule Director,
    Subsemnatul(a), .............................., născut(ă) la data de ................, CNP ..........................., cu domiciliul stabil în localitatea ........................, str. ........................ nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judeţul .................., tel. ........................, absolvent(ă) al/a ......................................................., cu diploma ....................., având specialitatea .........................................., Certificat de competenţă/Certificat de perfecţionare nr. ............/.........., perioada ................., cu un nr. total de ore de pregătire ......................, angajat(ă) la .........................................................., vă rog a-mi elibera autorizaţia de liberă practică în specialitatea ..................................................................................................................................... .
    Anexez următoarele acte:
    - document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ mediu/postliceal/superior acreditată care atestă formarea în profesie, în copie certificată cu originalul;
    – certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    – certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    – copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    – dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    – dovada obţinerii în ultimii 3 ani a cel puţin un certificat de competenţă în protezare ortopedică/certificat de perfecţionare în protezare ortopedică, cu excepţia personalului care a absolvit o unitate de învăţământ superior medical în ultimii 3 ani;
    – adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.

    Data ............................................................
    Semnătura ..................................................

    D. Modelul de cerere pentru tehnician protezare auditivă/audiolog/terapeut vocal (după caz) Doamnă/Domnule Director,
    Subsemnatul(a), ................................, născut(ă) la data de ................, CNP ............................, cu domiciliul stabil în localitatea ......................, str. ................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judeţul ................., tel. ........................, absolvent(ă) al/a ..............................., cu diploma ....................., având specialitatea ............................, Certificat de competenţă/ Certificat de perfecţionare nr. ............/..........., perioada ............................, cu un nr. total de ore de pregătire ................, angajat(ă) la ............................., vă rog a-mi elibera autorizaţia de liberă practică în specialitatea ................................................................ .
    Anexez următoarele acte:
    - document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ superior acreditată care atestă formarea în profesie (diplomă de licenţă sau adeverinţă de absolvire a studiilor superioare/colegiale de inginer/bioinginer/audiolog/protezist/pedagogie muzicală, canto) sau, după caz, dovada parcurgerii în ultimii 3 ani a unui program de calificare în profesia de tehnician acustician-audioprotezist de minimum 3 ani, prin studii postliceale/postuniversitare, în copie certificată cu originalul;
    – certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    – certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    – copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    – dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    – dovada obţinerii în ultimii 3 ani a cel puţin un certificat de competenţă în protezare auditivă/certificat de perfecţionare în protezare auditivă, cu excepţia persoanelor care au absolvit o unitate de învăţământ superior în domeniul ingineriei medicale în ultimii 3 ani;
    – adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


    E. Modelul de cerere pentru fizician medical/sociolog medical
    Doamnă/Domnule Director,
    Subsemnatul(a), ............................................., născut(ă) la data de ..................., CNP ........................., cu domiciliul stabil în localitatea ......................., str. ....................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judeţul .............., tel. ......................, absolvent(ă) al/a ................, cu diploma ....................., având specialitatea ......................................., Certificat de competenţă/ Certificat de perfecţionare nr. ............/.........., perioada ......................, cu un nr. total de ore de pregătire ............., angajat(ă) la ..................., vă rog a-mi elibera autorizaţia de liberă practică în specialitatea ................................... .
    Anexez următoarele acte:
    - document de studii eliberat de o instituţie de învăţământ superior acreditată care atestă formarea în profesie, în copie certificată cu originalul;
    – certificat de cazier judiciar, în original, în termen;
    – certificat de sănătate fizică şi psihică tip A5, valabil 3 luni, care să includă viza medicului psihiatru şi viza medicului de medicina muncii, în original;
    – copie certificată cu originalul a actului de identitate, în termen;
    – dovada de schimbare a numelui, în cazul în care numele înscris pe documentul de studii nu mai coincide cu cel din actul de identitate, în copie certificată cu originalul;
    – dovada obţinerii în ultimii 3 ani a cel puţin un certificat de competenţă în profesie/certificat de perfecţionare, cu excepţia persoanelor care au absolvit o unitate de învăţământ superior de profil în ultimii 3 ani;
    – adeverinţă de salariat emisă de o unitate sanitară autorizată.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016